Mee eensquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
Toch wel lekker om 3fm te luisteren na een week nietDan valt die hoge rotatie ook niet zo op
Haring eten?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:04 schreef justmattie het volgende:
Goedenavond dan maar weer
En tot straks, ik ga even naar een maatje
Dyslect.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik las eerst: Handig, toen Harig, en toen pas Haring...
Je signature is weg! Ondertitel trouwens ook. Ga je stoppen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:09 schreef Sirolf het volgende:
Grappig, op dit moment Mumford & Sons op zowel 3FM als 3FM Live.
Op de normale 3FM namelijk Winter Winds, en op 3FM Live een live-versie (duh) van Little Lion Man.
Klopt, ik kwam er eergisteren achter dat er nog steeds een oproep in stond om het 3FMFan eventlog bij te houden voor SR... moet je nagaan hoe vaak ik ernaar kijk.quote:
Aha, op die manier! Viel mij ineens opquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, ik kwam er eergisteren achter dat er nog steeds een oproep in stond om het 3FMFan eventlog bij te houden voor SR... moet je nagaan hoe vaak ik ernaar kijk.
Binnenkort weer eens wat moois in elkaar knutselen.
Oh, en de ondertitel was ik zat. Binnenkort eens nadenken over iets leuks.
En dat is een programma op kx van roosmarijn reijmerquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, op die manier! Viel mij ineens op. Dus binnenkort Sirolf weer helemaal new and improved
Wel jammer dat Michiel nu niet Here Comes The Summer van Moke draait, was mooi geweest.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Eens met Veenstra. Laat de zomer ajb snel komen. Vandaag was trouwens weer even de zon te zien. Erg nice
Zomerquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Eens met Veenstra. Laat de zomer ajb snel komen. Vandaag was trouwens weer even de zon te zien. Erg nice
Wel eens van gehoordquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat is een programma op kx van roosmarijn reijmer
zon, ja lekker. en verliefd worden en meisjes in korte rokjes enzo. maar eerst....lente! ok mooi!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef -Hans- het volgende:
ik bne wormen aan t vermoorden...en ik mag niet meer zoveel posten van mezelf. jaag mensen weg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord. Zo. Geloof dat de show van Arie zometeen begint. Maar even relaxen @ bank. Misschien dat Rock het tempo er een beetje in kan houden? Hij is wat stil vanavond.
Zeker! Geweldige plaat trouwens ook. Hoop btw dat wij in 2011 weer wat van ze gaan horen want 2010 was niet hun beste jaar. Ze treden in elk geval op tijdens het bevrijdingsfestival.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel jammer dat Michiel nu niet Here Comes The Summer van Moke draait, was mooi geweest.
Nice! Zie ze al weer fietsen al die leuke studenten dames... Bring it onquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zon, ja lekker. en verliefd worden en meisjes in korte rokjes enzo. maar eerst....lente! ok mooi!
das het leuke v an op een callcenter werken....loopt veel leuks rondquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nice! Zie ze al weer fietsen al die leuke studenten dames... Bring it on.
Succes met het moorden
Sounds good man!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das het leuke v an op een callcenter werken....loopt veel leuks rond
maar die vallen helaas niet op lelijke brildragende jochiesquote:
yepperdepep! wat een plaat!quote:
Kijken is zeker leuk! Geen idee waar de dames opletten. Misschien wel op brildragende jochies. Don't knowquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar die vallen helaas niet op lelijke brildragende jochies
ach, dan maar kijken. ook leuk
Wat een held he...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat een held he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. De Grote Sersjee is back
.
HD recorder loopt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:03 schreef henkde_j het volgende:
Voor de geinteresseerden.. Ray Cokes nu op één met een kookprogramma
toepasselijke achternaam heeft die man....quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:03 schreef henkde_j het volgende:
Voor de geinteresseerden.. Ray Cokes nu op één met een kookprogramma
[..]
Wat een held he...Hoi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ren achteraan voor het te laat is!quote:
Damnquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ren achteraan voor het te laat is!
kun je nagaan dat ik soms moe van mezelf word?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ren achteraan voor het te laat is!
[..]
Wat een held he...Oh my god. Roel_Jewel en Sersjee in dit topic. Das lang geleden. Oude garde reunitedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was m'n Zeroes Request lijstje aan het maken en vroeg me af of dit topic nog leefdequote:
en, wat is jouw lijst?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Was m'n Zeroes Request lijstje aan het maken en vroeg me af of dit topic nog leefde
ja, en ze is nog steeds een beetje hees...quote:
Geheel tegen m'n gewoonte in twee keer zelfs!quote:
Compleet willekeurige volgorde. Heb er misschien net aan 5 min. aan besteed.quote:JOHAN - DAY IS DONE
JOHAN - OCEANS
CORAL - DREAMING OF YOU
ALPHABEAT - FASCINATION
BADLY DRAWN BOY - NOTHING'S GOING TO CHANGE YOUR MIND
BRAN VAN 3000 - ASTOUNDED
BRUCE SPRINGSTEEN - RADIO NOWHERE
DIZZEE RASCAL - BONKERS
ELBOW - ONE DAY LIKE THIS
FLEET FOXES - MYKONOS
SONNY J - HANDSFREE
SIGUR ROS - INNI MER SYNGUR VITLEYSINGUR
VAMPIRE WEEKEND - A-PUNK