Kan me er een voorstelling bij makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat had ik gistermiddag niet hoeven flikken. Dan had ik van de examinator een andere uitslag hebben gekregen, gok ik zo.
Succes!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef caffeinjunk het volgende:
zodadelijk voor de tweede keer op, vandaag geprobeert zoveel mogelijk te ontspannen maar nu het zo dichtbij komt (moet om 15:00 en heb zo nog een les ervoor) wordt ik wel weer zenuwachtig ...
Ik hoop goed bericht te kunnen brengen vanavond
We duimen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef caffeinjunk het volgende:
zodadelijk voor de tweede keer op, vandaag geprobeert zoveel mogelijk te ontspannen maar nu het zo dichtbij komt (moet om 15:00 en heb zo nog een les ervoor) wordt ik wel weer zenuwachtig ...
Ik hoop goed bericht te kunnen brengen vanavond
Helaas niet gelukt, mijn rijinstructeur was vergeten dat ik met de rijles ervoor op het adres van mijn vader (zevenaar) moest worden opgehaald dus hij stond bij mijn oude huis in Arnhem waar ik al een tijd niet meer woon. Toen maar afgesproken bij het CBR en gelukkig was er een vriend van me die me bracht zodat ik er toch 10 minuten voor tijd was. maar zonder voorbereiding wat niet helpt te ontspannen.quote:
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:41 schreef Robinml het volgende:
Ik ben geslaagd!![]()
Les ervoor ging het redelijk, gisteren ging het minder.
Examen ging heel goed, keek ver genoeg vooruit. Wist bij alle kruispunten wat ik moest doen. Bijzondere verrichtingen ook moeten doen. Keer opdracht bocht achteruit ging niet helemaal goed, maar omdat ik verder goed keek zei de examinator er niks van.![]()
Verder toen ik hem wou terugschakelen vanuit de 4 kwam ie in de 1 ipv de 3, maar de examinator zelf deed hem snel in de 3Zei d'r ook weinig van.
Verder ging alles bijna perfect.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:41 schreef Robinml het volgende:
Ik ben geslaagd!![]()
Les ervoor ging het redelijk, gisteren ging het minder.
Examen ging heel goed, keek ver genoeg vooruit. Wist bij alle kruispunten wat ik moest doen. Bijzondere verrichtingen ook moeten doen. Keer opdracht bocht achteruit ging niet helemaal goed, maar omdat ik verder goed keek zei de examinator er niks van.![]()
Verder toen ik hem wou terugschakelen vanuit de 4 kwam ie in de 1 ipv de 3, maar de examinator zelf deed hem snel in de 3Zei d'r ook weinig van.
Verder ging alles bijna perfect.
Jammer, maar je hebt inderdaad niet bepaald de ideale voorbereiding gehad. Knap balen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:55 schreef caffeinjunk het volgende:
[..]
Helaas niet gelukt, mijn rijinstructeur was vergeten dat ik met de rijles ervoor op het adres van mijn vader (zevenaar) moest worden opgehaald dus hij stond bij mijn oude huis in Arnhem waar ik al een tijd niet meer woon. Toen maar afgesproken bij het CBR en gelukkig was er een vriend van me die me bracht zodat ik er toch 10 minuten voor tijd was. maar zonder voorbereiding wat niet helpt te ontspannen.
Examen zelf ging niet onaardig, zeer sympathieke examinator maar ik zat niet goed genoeg vooruit te kijken en daardoor deed ik af en toe wat paniekerig wat natuurlijk niet de bedoeling is. Meer rust proberen te houden dus..
Ik woon nu in Eindhoven voor stage dus ik zit er over te denken bij een rijschool daar maar eens te beginnen..
De hele OP moet eigenlijk eens goed bijgewerkt worden. Ik bedoel, de reeks in de OP is al bijna een jaar niet meer aangevuld.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is er nog niemand geslaagd in 2011?
Aha, oke! Duidelijk, ik schrok al!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De hele OP moet eigenlijk eens goed bijgewerkt worden. Ik bedoel, de reeks in de OP is al bijna een jaar niet meer aangevuld.
Volgens mij moet dit ook eerder topic 150 zijn dan 15. Als ik eens tijd over heb ga ik misschien wel de wiki aanpassen ofzo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Aha, oke! Duidelijk, ik schrok al!
Oeps....quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij moet dit ook eerder topic 150 zijn dan 15. Als ik eens tijd over heb ga ik misschien wel de wiki aanpassen ofzo.
Whehehe.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Oeps....
Als ik dat eerder had geweten
Succesquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe.
Och, op zo'n moment dat je even niks te doen hebt, is wiki's aanpassen best geinig. In ieder geval, voor het volgende topic is de lijst van 2010 gearchiveerd en staan de geslaagden uit dit topic in een 2011 lijstje.
Ik kijk nog wel even hoe ver ik kom met de rest van de topics terugzoeken.
Edit: Aha! Het is bij het vorige topic niet helemaal goed gegaan, dat was 14 ipv de 149 die het had moeten zijn. Dus de 15 klopt wel met het vorige topic, maar niet met de reeks. Wel handig dat het inderdaad 150 had moeten wezen, scheelt zoekwerk.
In het PTA-feedbacktopic even aanvragen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Succes. Is er niet iemand die de TT kan aanpassen?
Watskeburt ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Succes. Is er niet iemand die de TT kan aanpassen?
Ah, zo'n blauwequote:
Nee, daar beginnen we niet aan, en al helemaal niet als je zo begint, met je; 'zo'n blauwe'quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, zo'n blauweZou je het nummer willen veranderen naar #149? Dan klopt 'ie met de vers bijgewerkte wiki.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, daar beginnen we niet aan, en al helemaal niet als je zo begint, met je; 'zo'n blauwe'
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, daar beginnen we niet aan, en al helemaal niet als je zo begint, met je; 'zo'n blauwe'
Eigenlijk veel langer nog, want het ging eigenlijk bij het vorige topic de fout in.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
Lekker vlotjes trouwens, bij post nummertje 200-veel
quote:
Waarom loopt de nummering in de OP eigenlijk maar tot 131 ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk veel langer nog, want het ging eigenlijk bij het vorige topic de fout in.![]()
Wiki wordt nooit meer bijgehouden geloof ik :pquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom loopt de nummering in de OP eigenlijk maar tot 131 ?
Dit. Maar nu zou 'ie weer moeten kloppen, want ik heb 'm bijgewerkt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:38 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Wiki wordt nooit meer bijgehouden geloof ik :p
Mag jij het volgende topic openen. weten we helemaal zeker dat het goed komtquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. Maar nu zou 'ie weer moeten kloppen, want ik heb 'm bijgewerkt.
Edit: En alle geslaagden die ik tegenkwam van dit jaar staan er nu ook bij. Was toch maar één topic extra doorkijken.
Je moet toch aardig met die pook duwen om hem rijdende in de 1 te krijgenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:41 schreef Robinml het volgende:
Wel waar, kijk maar in de wiki.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En de geslaagden van 2011 staan er ook niet in
Vast wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:18 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Volgende week Maandag ben ik aan de beurt. Ik hoop zķķ dat ik het haal
Ik heb em om 9:50. Opzich ook niet zo'n rare tijd. We zien het welquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef Robinml het volgende:
[..]
Vast wel.Hoe laat moet je? Ik moest om kwart voor 11, erg fijne tijd. Als ik was gezakt had ik het liefst weer die tijd gehad. Heel weinig fietsers, dat scheelt al een hoop.
Maargoed, vanaf dat ik instapte voor het examen ging het goed, de les ervoor was het niet zo geweldig![]()
Succes maandag.
En de rest die de komende weken moet ook succes!![]()
Ik ga 'm morgen aanvragen
Ik had hem ook net op het nippertje. Inparkeren stond ik twee vakken, en als ik de auto moet keren, reed ik helemaal door totdat ik een parkeerplek zag waar het konquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:36 schreef Mwanatabu het volgende:
Heb de vrijstelling middels de TTT binnen, maar op een haartje. Het leek echt nergens op. Werkelijk alles heb ik fout gedaan. Wist op een gegeven moment niet meer of ik moest huilen of lachen. Normaal slaat de motor nooit bij me af, nu dus 4 keer. In de eerste tien minuten.
Maar op zich was het niveau vanaf het begin al wel duidelijk toen we van het parkeerterrein afreden en de examinator al in lichte paniek begon van "Gassen! Gassen!" omdat ik dwars op de rijbaan terecht kwam met zowel van links als rechts een auto.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij had deze meneer vooral medelijden met mijquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:45 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik had hem ook net op het nippertje. Inparkeren stond ik twee vakken, en als ik de auto moet keren, reed ik helemaal door totdat ik een parkeerplek zag waar het kon. Ze zag wel dat ik het kon, en daarom gaf ze me vrijstelling...
Je kan niet zakken hierop als je kijktechniek in orde is.Al passen er twee olifanten tussen, maakt ze niks uit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Fileparkeren ging uh...niet helemaal vlekkeloos (paste een flinke olifant tussen de stoep en de auto), stopopdracht en keren ging wel goed (die laatste zag ik het meeste tegenop).
Ah ok. Ik wist wel dat de veiligheid en dus kijken prio numero uno was, maar dacht dat de uitvoering ook nog wel teldequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:05 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Je kan niet zakken hierop als je kijktechniek in orde is.Al passen er twee olifanten tussen, maakt ze niks uit.
Daarom, bij mij uit de TTT kwam de conclusie dat ik nog wat aan mijn kijken moest doen. Maandag ga ik dat op de proef stellen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ah ok. Ik wist wel dat de veiligheid en dus kijken prio numero uno was, maar dacht dat de uitvoering ook nog wel telde
Maar ja, hier is de TTT dus voor bedoeld. Weet nu weer eens precies maar dan van een ander waar er nog aan getrokken moet worden. En gelukkig was dat niets nieuws (op mijn gezenuw na) dus met mijn instructeur kan ik nog een eind komen. Kan de toets dus aan iedereen aanraden!
Maandag afrijden? Succes!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:25 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Daarom, bij mij uit de TTT kwam de conclusie dat ik nog wat aan mijn kijken moest doen. Maandag ga ik dat op de proef stellen.
Als je straks je eigen auto hebt moet je zaken als fileparkeren helemaal opnieuw leren. Je eigen auto is toch anders dan de lesauto (althans meestal dan) en de 1e keer dat ik wilde fileparkeren in een drukke straat in het donker terwijl andere auto's aan het wachten waren.... dat ging niet helemaal vlekkeloosquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef Mwanatabu het volgende:
Ah ok. Ik wist wel dat de veiligheid en dus kijken prio numero uno was, maar dacht dat de uitvoering ook nog wel telde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |