Eigenlijk veel langer nog, want het ging eigenlijk bij het vorige topic de fout in.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
Lekker vlotjes trouwens, bij post nummertje 200-veel
quote:
Waarom loopt de nummering in de OP eigenlijk maar tot 131 ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk veel langer nog, want het ging eigenlijk bij het vorige topic de fout in.![]()
Wiki wordt nooit meer bijgehouden geloof ik :pquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom loopt de nummering in de OP eigenlijk maar tot 131 ?
Dit. Maar nu zou 'ie weer moeten kloppen, want ik heb 'm bijgewerkt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:38 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Wiki wordt nooit meer bijgehouden geloof ik :p
Mag jij het volgende topic openen. weten we helemaal zeker dat het goed komtquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. Maar nu zou 'ie weer moeten kloppen, want ik heb 'm bijgewerkt.
Edit: En alle geslaagden die ik tegenkwam van dit jaar staan er nu ook bij. Was toch maar één topic extra doorkijken.
Je moet toch aardig met die pook duwen om hem rijdende in de 1 te krijgenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:41 schreef Robinml het volgende:
Verder toen ik hem wou terugschakelen vanuit de 4 kwam ie in de 1 ipv de 3, maar de examinator zelf deed hem snel in de 3Zei d'r ook weinig van.
Wel waar, kijk maar in de wiki.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En de geslaagden van 2011 staan er ook niet in
Vast wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:18 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Volgende week Maandag ben ik aan de beurt. Ik hoop zķķ dat ik het haal
Ik heb em om 9:50. Opzich ook niet zo'n rare tijd. We zien het welquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef Robinml het volgende:
[..]
Vast wel.Hoe laat moet je? Ik moest om kwart voor 11, erg fijne tijd. Als ik was gezakt had ik het liefst weer die tijd gehad. Heel weinig fietsers, dat scheelt al een hoop.
Maargoed, vanaf dat ik instapte voor het examen ging het goed, de les ervoor was het niet zo geweldig![]()
Succes maandag.
En de rest die de komende weken moet ook succes!![]()
Ik ga 'm morgen aanvragen
Ik had hem ook net op het nippertje. Inparkeren stond ik twee vakken, en als ik de auto moet keren, reed ik helemaal door totdat ik een parkeerplek zag waar het konquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:36 schreef Mwanatabu het volgende:
Heb de vrijstelling middels de TTT binnen, maar op een haartje. Het leek echt nergens op. Werkelijk alles heb ik fout gedaan. Wist op een gegeven moment niet meer of ik moest huilen of lachen. Normaal slaat de motor nooit bij me af, nu dus 4 keer. In de eerste tien minuten.
Maar op zich was het niveau vanaf het begin al wel duidelijk toen we van het parkeerterrein afreden en de examinator al in lichte paniek begon van "Gassen! Gassen!" omdat ik dwars op de rijbaan terecht kwam met zowel van links als rechts een auto.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij had deze meneer vooral medelijden met mijquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:45 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik had hem ook net op het nippertje. Inparkeren stond ik twee vakken, en als ik de auto moet keren, reed ik helemaal door totdat ik een parkeerplek zag waar het kon. Ze zag wel dat ik het kon, en daarom gaf ze me vrijstelling...
Je kan niet zakken hierop als je kijktechniek in orde is.Al passen er twee olifanten tussen, maakt ze niks uit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Fileparkeren ging uh...niet helemaal vlekkeloos (paste een flinke olifant tussen de stoep en de auto), stopopdracht en keren ging wel goed (die laatste zag ik het meeste tegenop).
Ah ok. Ik wist wel dat de veiligheid en dus kijken prio numero uno was, maar dacht dat de uitvoering ook nog wel teldequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:05 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Je kan niet zakken hierop als je kijktechniek in orde is.Al passen er twee olifanten tussen, maakt ze niks uit.
Daarom, bij mij uit de TTT kwam de conclusie dat ik nog wat aan mijn kijken moest doen. Maandag ga ik dat op de proef stellen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ah ok. Ik wist wel dat de veiligheid en dus kijken prio numero uno was, maar dacht dat de uitvoering ook nog wel telde
Maar ja, hier is de TTT dus voor bedoeld. Weet nu weer eens precies maar dan van een ander waar er nog aan getrokken moet worden. En gelukkig was dat niets nieuws (op mijn gezenuw na) dus met mijn instructeur kan ik nog een eind komen. Kan de toets dus aan iedereen aanraden!
Maandag afrijden? Succes!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:25 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Daarom, bij mij uit de TTT kwam de conclusie dat ik nog wat aan mijn kijken moest doen. Maandag ga ik dat op de proef stellen.
Als je straks je eigen auto hebt moet je zaken als fileparkeren helemaal opnieuw leren. Je eigen auto is toch anders dan de lesauto (althans meestal dan) en de 1e keer dat ik wilde fileparkeren in een drukke straat in het donker terwijl andere auto's aan het wachten waren.... dat ging niet helemaal vlekkeloosquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef Mwanatabu het volgende:
Ah ok. Ik wist wel dat de veiligheid en dus kijken prio numero uno was, maar dacht dat de uitvoering ook nog wel telde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |