Ja, heb ik ook gedaan. Maar op de een of ander manier blijf het steeds misgaan, als ik de ene fout niet meer maak, maak ik wel andere fouten die ik normaal niet maak. De instructeur begint nu ook vervelend te doen, zo van: eerst had ik nog beetje vertrouwen in je, maar nu echt niet meer. Raden jullie me aan om van instructeur te veranderen nu de lessen zo moeizaam gaan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rustig blijven, bekijken wat verkeerd gaat en het hier met je instructeur over hebben
Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 februari 2011 15:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
HATSA, GESLAAGD![]()
![]()
Ging echt lekker, had me kop er goed bij en bijna geen last van spanning. Dat kleine beetje weggenomen door een blikje Red Bull, iets wat ik iedereen kan aanbevelen.
De examinator had aan het eind totaal geen commentaar, dus dat lijkt me helemaal goed. Kwam onderweg nog wel een stelletje tegen die een auto niet aan de praat kregen en dat ding liepen te drukken, maar het zelf oplossen, daar draait het echt om ben ik al achter, en dat deed ik dus ook.
Doe jij het ook versneld dan? Ik heb het uiteindelijk in iets langer dan een maand gedaan, ben 28 december begonnen.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net aangevraagd ik was net half uurtje te laat want wou hem met spoed aanvragen want dan had ik hem morgen gehad. Maar ze zei je kan beter normale prijs doen en dan heb je hem wss nog woensdag dus dat is ook goed.
Nee? 6 november begonnen.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Doe jij het ook versneld dan? Ik heb het uiteindelijk in iets langer dan een maand gedaan, ben 28 december begonnen.
Ooh nee.. ik had hem vrijdag gehaald maar vrijdagmiddag was het gemeentehuis dicht.. domme tijden hebben ze ook.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ow, dat je het zo laat aanvroeg namelijk, dacht dat het veel eerder moest namelijk.. Maar niks gezegd
En normaal heb je wel alles onder controle?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hallo lui,
Ik ben net gezakt voor mijn rijexamen. Echt achterlijk. De auto sloeg 8 keer af ofzo omdat ik opeens de koppeling niet onder controle had. Geen gas bijgeven dus. En ik maar heilig overtuigd zijn dat het kwam doordat ik de koppeling te snel opliet. Verder moest ik iets beter vooruitkoijken en ik had een (nniet ernstige) ingreep.
210 euro plus rijlessen.
Kwam het door de zenuwen of iets anders? 2de keer komt het dan vast wel goed, dat hoop ik in ieder geval voor mezelf ook..quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Normaal wel ja. Dit zag ik niet aankomen.
Ik denk het wel, al voelde ik me wel redelijk kalm toen ik eenmaal reed. Maar zenuwen hadden zeker invloed.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:37 schreef caffeinjunk het volgende:
[..]
Kwam het door de zenuwen of iets anders? 2de keer komt het dan vast wel goed, dat hoop ik in ieder geval voor mezelf ook..
Gefeliciteerd manquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:00 schreef Zjefke het volgende:
YUUUIIHH:D GESLAAGD![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk mijn rijbewijs gehaald. Was eerder drie keer gezakt puur op zenuwen. Zo vervelend he. Nou toen heb ik besloten om een faalangst examen te doen. Heb paar kleine foutjes gemaakt maar goed opgelost. Belangrijks is blijf goed kijken. Ik ben zo blij. Enorme druk van je af..
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:00 schreef Zjefke het volgende:
YUUUIIHH:D GESLAAGD![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk mijn rijbewijs gehaald. Was eerder drie keer gezakt puur op zenuwen. Zo vervelend he. Nou toen heb ik besloten om een faalangst examen te doen. Heb paar kleine foutjes gemaakt maar goed opgelost. Belangrijks is blijf goed kijken. Ik ben zo blij. Enorme druk van je af..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |