Waar kan ik het snelst examen doen : woensdag 2 februari 2011 9:00 in 7 plaatsen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:22 schreef stefkee3 het volgende:
Ik keek voor de grap eens op de site van het cbr, de eerstvolgende examendatum die nog beschikbaar is zijn 14 en 15 april!!!
Ik wordt de 12de 18, maar om nu al mijn theorie aan te vragen?
Ben alleen bang dat als ik het volgende week zou doen, dat het dan al een week opgeschoven is![]()
Of komt dit juist omdat ik de 12de pas 18 wordt, dat ik eerdere examens niet kan zien?
dan is stefkee3 nog geen 18.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:45 schreef _Twinkle het volgende:
[..]
Waar kan ik het snelst examen doen : woensdag 2 februari 2011 9:00 in 7 plaatsen.
Die examinator ziet net zo veel 'door de vingers' als hij wil, daar gaat geen rij-instrukteur iets aan veranderen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit erg te twijfelen of ik mijn instructeur mee zal nemen of niet.
Ene kant denk ik van wel zodat de examinator mij dan niet kan oplichten. Ene kant denk ik van niet omdat ik heb gehoord dat als je zonder hem gaat de examinator dan wat dingen door de vingers kan zien.
Goed stuk. Bedankt!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die examinator ziet net zo veel 'door de vingers' als hij wil, daar gaat geen rij-instrukteur iets aan veranderen.
Het voordeel zou kunnen zijn dat sfeer in de auto wat relaxter is omdat er dan soms wat meer converstie zou kunnen zijn, maar dat ligt ook aan jouzelf natuurlijk. Als jij relaxed bent, is hij dat ookHetzelfde zou ook een nadeel kunnen zijn, als je daardoor wordt afgeleid en je foutjes maakt omdat je zit te kwekken.
Zonder instrukteur denk ik dat je je wat makkelijker concentreert, aan de andere kant denk ik dat je mét instrukteur wat relaxter zult zijn, omdat er iemand 'meekijkt'. Het wil trouwens niet zeggen dat je intrukteur je kan helpen ofzo als je onverhoopt mocht zakken als hij erbij was, die examinator bepaalt, en (als het goed is) gaat hij niet in discussie over zijn beslissing..
Als het je een goed gevoel geeft : doen
Ja idd dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:12 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zou mijn rij-instructeur mee laten gaan. Kan hij zelf zien hoe zijn leerlingen het doen en kan ie lekker met de examinator babbelen aangezien ik toch niks te vertellen heb.
Je weet nu overigens wel dat je TTT vrijstelling niet meer geldig is? wel weggegooid geld eigenlijk..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:24 schreef caffeinjunk het volgende:
Over 3 weken nog maar eens proberen. Hopelijk houdt ik dan wel meer mijn zenuwen onder bedwang.(ik heb overigens wel een TTT gedaan en gehaald, toen was ik ook zenuwachtig maar was de examinator wat relaxter)
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag geslaagd 1ste keer praktijk!...![]()
Lekker hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goed zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja ging wel goed, ik had eerst les van te voren maar me instructeur moest al ingrijpen omdat ik bij stoplicht stil stond, het licht ging op groen en ik reed, maar ondertussen ging die op rood en zag ik het niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:30 schreef OomBrouwer het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
vertel even hoe het ging dan...
Thnx.. morgen rlxt geluid inbouwen..quote:
Rustig blijven, bekijken wat verkeerd gaat en het hier met je instructeur over hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb al meer dan 20 lessen gehad, en vooral de laatste paar lessen gaan slecht... Boek de hele tijd achteruitgang. Ik heb het gevoel dat ik zeker driedubbel zoveel lessen nodig heb voor ik rijexamen kan doen. Wat raden jullie me aan om te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |