abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93114021
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef Agentperry het volgende:
Heb maar gewoon die standaard mono bestelt van body and fitshop, kijk wel of het wat is, toch maar 15 euro.
Ziet er naar uit dat we tegelijk gaan beginnen dan :P
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_93114536
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Ziet er naar uit dat we tegelijk gaan beginnen dan :P
Haha nice.

Ik baal wel gruwelijk trouwens, kan door mijn nieuwe werk nog maar max 2x per week naar de gym gaan.
Ik fitness in de stad waar ik studeer en woon daar niet dus kan ik alleen doordeweeks gaan vanwege mijn ov. Nu moet ik 3 dagen in de week fulltime werken dus blijven er nog maar 2 dagen over. Maarja het was zo'n ideaal baantje dat kon ik niet laten schieten en kan het geld wel gebruiken, geef te veel uit. Hopelijk snel een kamer vinden, dan ga ik gewoon 4x pw.
pi_93115187
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:58 schreef Mopst3r het volgende:
Mono is kut, ga je veel vocht van vasthouden
Ja en? Dat is tijdelijk. Monohydraat is bewezen effectief; dat is bij (vrijwel) alle andere vormen van creatine discutabel.
  maandag 21 februari 2011 @ 19:23:57 #129
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_93115450
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:19 schreef CarbonC het volgende:

[..]

dat is bij (vrijwel) alle andere vormen van creatine discutabel.
Bron?
Deathlift or Die.
pi_93115596
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:23 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Bron?
Er moet juist bewijs zijn dat het wel helpt, anders helpt het gewoon niet. Als ik hier ga roepen dat paardenstront een goede pre workout booster zou zijn kun jij ook geen bron vinden waarin staat dat het niet zo is.
pi_93116561
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:04 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Haha nice.