abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93114021
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef Agentperry het volgende:
Heb maar gewoon die standaard mono bestelt van body and fitshop, kijk wel of het wat is, toch maar 15 euro.
Ziet er naar uit dat we tegelijk gaan beginnen dan :P
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_93114536
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Ziet er naar uit dat we tegelijk gaan beginnen dan :P
Haha nice.

Ik baal wel gruwelijk trouwens, kan door mijn nieuwe werk nog maar max 2x per week naar de gym gaan.
Ik fitness in de stad waar ik studeer en woon daar niet dus kan ik alleen doordeweeks gaan vanwege mijn ov. Nu moet ik 3 dagen in de week fulltime werken dus blijven er nog maar 2 dagen over. Maarja het was zo'n ideaal baantje dat kon ik niet laten schieten en kan het geld wel gebruiken, geef te veel uit. Hopelijk snel een kamer vinden, dan ga ik gewoon 4x pw.
pi_93115187
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:58 schreef Mopst3r het volgende:
Mono is kut, ga je veel vocht van vasthouden
Ja en? Dat is tijdelijk. Monohydraat is bewezen effectief; dat is bij (vrijwel) alle andere vormen van creatine discutabel.
  maandag 21 februari 2011 @ 19:23:57 #129
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_93115450
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:19 schreef CarbonC het volgende:

[..]

dat is bij (vrijwel) alle andere vormen van creatine discutabel.
Bron?
Deathlift or Die.
pi_93115596
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:23 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Bron?
Er moet juist bewijs zijn dat het wel helpt, anders helpt het gewoon niet. Als ik hier ga roepen dat paardenstront een goede pre workout booster zou zijn kun jij ook geen bron vinden waarin staat dat het niet zo is.
pi_93116561
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:04 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Haha nice.

Ik baal wel gruwelijk trouwens, kan door mijn nieuwe werk nog maar max 2x per week naar de gym gaan.
Ik fitness in de stad waar ik studeer en woon daar niet dus kan ik alleen doordeweeks gaan vanwege mijn ov. Nu moet ik 3 dagen in de week fulltime werken dus blijven er nog maar 2 dagen over. Maarja het was zo'n ideaal baantje dat kon ik niet laten schieten en kan het geld wel gebruiken, geef te veel uit. Hopelijk snel een kamer vinden, dan ga ik gewoon 4x pw.
Dat is kut man. Dat ik nu 5x per week kan trainen is het enige voordeel wat het stoppen met mn opleiding me heeft opgeleverd. Dus dan nu maar ff flink pompen, volgend schooljaar wordt het toch echt max 3x per week.

[ Bericht 0% gewijzigd door da_unfuckwithable op 21-02-2011 19:49:58 ]
pi_93118380
Voor mij wordt de zomervakantie helemaal een nachtmerrie, we hebben hier in het dorp een fitness centrum en dat is kutter dan kut.(dumbbels tot 30 kg, geen squatrek, 1 barbel :') )

Dan moet ik 4 keer per week in de zomer nog 10 km heen en terug fietsen na de 8-9 uur die ik dan per dag al werk. Fuck waarom woon ik niet in de stad.
pi_93118959
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef Agentperry het volgende:
Voor mij wordt de zomervakantie helemaal een nachtmerrie, we hebben hier in het dorp een fitness centrum en dat is kutter dan kut.(dumbbels tot 30 kg, geen squatrek, 1 barbel :') )

Dan moet ik 4 keer per week in de zomer nog 10 km heen en terug fietsen na de 8-9 uur die ik dan per dag al werk. Fuck waarom woon ik niet in de stad.
Zomervakantie is sowieso een ramp in veel sportscholen. Te veel knulletjes die denken dat ze stoer zijn.... Ik train tegenwoordig 's ochtends, dan ontloop ik ze aangezien ze onder schooltijd vaak 's avonds komen.
pi_93119549
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:42 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Ok nu snap ik er dus geen kut meer van, wat is nou het beste?
Ik vind zelf een blend het beste (net of je het over whiskey hebt :p ) dus zoals Result! of Ultimate Creatine van B&F.
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_93119733
Net trouwens echt super getraind, incline DB press 34kg met gemak zonder spot, en benchpress 110kg x3 met lichte spot :)
pi_93120050
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:35 schreef Mopst3r het volgende:
Net trouwens echt super getraind, incline DB press 34kg met gemak zonder spot, en benchpress 110kg x3 met lichte spot :)
Lopen je schouders achter? Incline DB press pak ik ook 30/32 maar bench bij lange na geen 110. 90 is voor mij max..
pi_93120212
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef Agentperry het volgende:

Is er niet een betere gym in de buurt? Je moet wel erg op de prairie wonen als je 10km moet reizen voor een goede gym.
  maandag 21 februari 2011 @ 20:58:48 #138
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_93121147
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:26 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Er moet juist bewijs zijn dat het wel helpt, anders helpt het gewoon niet. Als ik hier ga roepen dat paardenstront een goede pre workout booster zou zijn kun jij ook geen bron vinden waarin staat dat het niet zo is.
Iets is waar tot het tegendeel bewezen is?
Deathlift or Die.
pi_93125815
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:58 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Iets is waar tot het tegendeel bewezen is?
Nee ik leg hem juist uit dat dat niet zo is, zo liet hij het overkomen.
pi_93126297
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:22 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Zomervakantie is sowieso een ramp in veel sportscholen. Te veel knulletjes die denken dat ze stoer zijn.... Ik train tegenwoordig 's ochtends, dan ontloop ik ze aangezien ze onder schooltijd vaak 's avonds komen.
Ik vind het altijd wel grappig die mooiboys die alleen in de zomer komen trainen. Ik ben nog helemaal niet zo breed. Dus al die gastjes kijken me een beetje raar aan als ik met mijn 77kg 30kg dumbbels ga benchen terwijl ze er zelf nog geen 20 pakken terwijl ze over de 80 wegen.

quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Is er niet een betere gym in de buurt? Je moet wel erg op de prairie wonen als je 10km moet reizen voor een goede gym.
Ja de dichtstbijzijnde goede gym in mijn omgeving is 12km fietsen ofzo, er zijn er nog wel 2 dichterbij maar dat zijn zo'n planet fitness dingen. :')
pi_93130632
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:41 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Lopen je schouders achter? Incline DB press pak ik ook 30/32 maar bench bij lange na geen 110. 90 is voor mij max..
Lopen wel een beetje achter ja :@ wordt hard aan gewerkt hoor...
Nouja niet zozeer achter, heb een tijdje heel erg de focus op borst gelegd en toen toevallig een paar keer schouders overgeslagen... zo is het gekomen.... ofzo.... :s
pi_93131326
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wel grappig die mooiboys die alleen in de zomer komen trainen. Ik ben nog helemaal niet zo breed. Dus al die gastjes kijken me een beetje raar aan als ik met mijn 77kg 30kg dumbbels ga benchen terwijl ze er zelf nog geen 20 pakken terwijl ze over de 80 wegen.
Ben zelf ook niet de grootste (85 kg, 14%, 1,82) maar vooral mn biceps en rug zijn aardig nice ontwikkeld en zie soms ook wel wat "wat de fuck-blikken" van dat soort gastjes als ik aan het trainen ben hehe :P

quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:05 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Lopen wel een beetje achter ja :@ wordt hard aan gewerkt hoor...
Nouja niet zozeer achter, heb een tijdje heel erg de focus op borst gelegd en toen toevallig een paar keer schouders overgeslagen... zo is het gekomen.... ofzo.... :s
Ik moet heel eerlijk bekennen dat mijn schouders ook wat achterliggen op de rest. :@
pi_93131817
Agentperry heb je geen auto?
If not now, then when.
pi_93132453
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Agentperry heb je geen auto?
Nee ik ben een 18 jarige student ;)

quote:
Ben zelf ook niet de grootste (85 kg, 14%, 1,82) maar vooral mn biceps en rug zijn aardig nice ontwikkeld en zie soms ook wel wat "wat de fuck-blikken" van dat soort gastjes als ik aan het trainen ben hehe
Normaal valt het ook nooit zo op omdat ik dan in een echte gym train alleen als je dan in zo'n mooiboy ding komt krijg je toch altijd rare blikken. Heb wel altijd het gevoel dat mijn verhoudingen(bovenlichaam) niet echt kloppen als ik andere bezig zie
Zien jullie iets raars:
70kg bb bench
75kg bor
85kg lat pully
35kg overhead press

Heb vooral het idee dat schouders achter lopen terwijl ik die toch niet minder train dan me chest of back.
pi_93132874
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:38 schreef Agentperry het volgende:

[..]

[..]

Normaal valt het ook nooit zo op omdat ik dan in een echte gym train alleen als je dan in zo'n mooiboy ding komt krijg je toch altijd rare blikken. Heb wel altijd het gevoel dat mijn verhoudingen(bovenlichaam) niet echt kloppen als ik andere bezig zie
Zien jullie iets raars:
70kg bb bench
75kg bor
85kg lat pully
35kg overhead press

Heb vooral het idee dat schouders achter lopen terwijl ik die toch niet minder train dan me chest of back.
Zegt verder weinig dat gewicht :P
Ook de verhouding kan je niet ontdekken want bijv. squat staat er niet tussen.

Hangt heel erg af hoeveel reps, of je t begin of einde van je training doet enz.
pi_93133144
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:38 schreef Agentperry het volgende:

[..]

[..]

Zien jullie iets raars:
70kg bb bench
75kg bor
85kg lat pully
35kg overhead press

Je rug lijkt wat sterker dan je borst.
pi_93133376
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:48 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Zegt verder weinig dat gewicht :P
Ook de verhouding kan je niet ontdekken want bijv. squat staat er niet tussen.

Hangt heel erg af hoeveel reps, of je t begin of einde van je training doet enz.
Zijn altijd 8 reps, en ik wissel een beetje af met welke oefening ik in het begin doe. Maar is het niet raar dat ik maar half zoveel overhead press dan ik bench?
pi_93140208
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Zijn altijd 8 reps, en ik wissel een beetje af met welke oefening ik in het begin doe. Maar is het niet raar dat ik maar half zoveel overhead press dan ik bench?
Nee, recht omhoog duwen is nou eenmaal zwaarder en moeilijker dan vanaf je borst omhoog.
pi_93154323
Nu ik nog maar 2keer in de week kan gaan fitnessen is het dan beter om mijn 2 split aan te houden of om terug te gaan naar een fullbody met veel compound oefeningen?
pi_93154392
Veel compound lijkt me sowieso een goed idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')