abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 februari 2011 @ 23:37:04 #101
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_92994324
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 21:37 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

. Verder wil ik ze niet te gespierd, cardio en wat squats erbij vind ik wel voldoende
Laat dit Tom Platz maar niet horen!

Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 18 februari 2011 @ 23:41:00 #102
97111 ukga
Siewosie baas
pi_92994556
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 23:37 schreef Mr.J het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ligt het aan mij of ben je lange tijd afwezig geweest in dit topic?
pi_93007478
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 23:37 schreef Mr.J het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
omg:') ik moest lachen
pi_93011936
Ik heb gesocialized in de sportschool :@ :@ :@
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_93057909
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef mtchel112 het volgende:
Dit is trouwens mijn schema, kritiek en tips zijn welkom. Ben net begonnen met echt serieus trainen.

Maandag: biceps, borst, buik
Alternate hammer curl
Barbell curl
preacher curl
Bench press machine
Dumbell fly
Dumbell bench press
crunch
crunch met benen omhoog

Woensdag: schouders, triceps rug
Barbell upright row
One arm dumbell row
Cable seated row
Cable triceps pushdown
Seated tricep press
Dumbell lateral raise

Zaterdag
Zelfde bicepsoefeningen als maandag
Buikspieren
Cardio
Ik zou iig bb bench, bor, deadlift, pull/chinups en squat toevoegen.
pi_93069193
Net een potje creatine besteld:

http://bodyenfitshop.nl/c(...)te-us-patent-7129273

Iemand ervaringen met deze?
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_93069362
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 23:37 schreef Mr.J het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Beste benen ooit, denk ik.
pi_93071800
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Net een potje creatine besteld:

http://bodyenfitshop.nl/c(...)te-us-patent-7129273

Iemand ervaringen met deze?
Wilde gister ook een potje bestellen maar dan monohydraat maar ideal deed het niet morgen maar weer eens proberen. Verder geen ervaring mee.
pi_93077524
Er was een storing bij de Rabobank. V.w.b. die creatine: het is mij nog niet duidelijk waarom deze variant beter is dan good old monohydraat.
pi_93078911
Diabox(ofzoiets) raadde mij monohydraat aan en leek er wel verstand van te hebben dus dat maar doen dacht ik toen.
pi_93079059
Wie raad creatine aan/af tijdens het cutten?
pi_93083350
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef mtchel112 het volgende:
Wie raad creatine aan/af tijdens het cutten?
Ik ben geen expert maar het lijkt me dat als je er al mee bezig bent en je gaat cutten dat je dan niet moet stoppen. Want creatine is volgensmij geen vetmaker, het helpt alleen met spiermassa aankomen.

Als je ermee wil beginnen zou het me logisch lijken als je het in de bulk doet maar correct me if im wrong.
pi_93084886
Nadat 't abonnement bij de sportschool is afgelopen, train ik nu thuis een beetje door (inderdaad, een stuk inefficiënter dan in de sportschool). Nu vroeg ik mij af wat de beste manier van opdrukken voor het behoud (of uitbreiding) van massa is: Veel setjes met weinig herhalingen, of weinig setjes met veel herhalingen? Merk dat m'n borst een stuk minder verzuurd, en dat andere groepen (schouders, rug) het zwaardere hebben. Heb niet echt veel spierpijn though..
pi_93086456
quote:
Op zondag 20 februari 2011 23:49 schreef Philip10 het volgende:
Nadat 't abonnement bij de sportschool is afgelopen, train ik nu thuis een beetje door (inderdaad, een stuk inefficiënter dan in de sportschool). Nu vroeg ik mij af wat de beste manier van opdrukken voor het behoud (of uitbreiding) van massa is: Veel setjes met weinig herhalingen, of weinig setjes met veel herhalingen? Merk dat m'n borst een stuk minder verzuurd, en dat andere groepen (schouders, rug) het zwaardere hebben. Heb niet echt veel spierpijn though..
Lijkt mij hetzelfde als in de sportschool. Meer kilo minder herhalen. Wat gewichten op je rug leggen?
If not now, then when.
pi_93088342
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 23:17 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Ik ben geen expert maar het lijkt me dat als je er al mee bezig bent en je gaat cutten dat je dan niet moet stoppen. Want creatine is volgensmij geen vetmaker, het helpt alleen met spiermassa aankomen.

Als je ermee wil beginnen zou het me logisch lijken als je het in de bulk doet maar correct me if im wrong.
In de cut krijg je een vertekend beeld omdat je vocht kan gaan vasthouden.Maar ook niet iedereen doet dat.

En meestal gebruik je dan een fatburner, en in bijna alle fatburners zit caffeine. Dat maakt het creatine nutteloos
  maandag 21 februari 2011 @ 08:22:51 #116
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_93090775
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 23:41 schreef ukga het volgende:

[..]

ligt het aan mij of ben je lange tijd afwezig geweest in dit topic?
Ik lees meer dan dat ik post. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_93091613
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 01:10 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

In de cut krijg je een vertekend beeld omdat je vocht kan gaan vasthouden.Maar ook niet iedereen doet dat.

En meestal gebruik je dan een fatburner, en in bijna alle fatburners zit caffeine. Dat maakt het creatine nutteloos
Is niet helemaal waar, kijk maar eens naar pre workout boosters.
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_93091812
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kun je in principe 8 verschillende oefeningen voor 1 spiergroep doen, bijv de rug?

Heb een boek gekocht allang geleden toen ik fitnesste die heet Krachttraining van Frederic Delavier, kun je zo op bol.com bestellen en staat elke spier in beschreven met welke oefeningen zeker een aanrader!
Ligt eraan welke spiergroep, maar voor een grote groep als rug of benen is dit geen probleem, doe het zelf ook :)
pi_93091860
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 09:21 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Is niet helemaal waar, kijk maar eens naar pre workout boosters.
Uhm... je gaat dat nu toch niet als argument gebruiken, omdat er alleen maar nuttige producten verkocht worden? Er worden (qua voedingswaarden) zelfs weightgainers aangeprezen als afslank eiwit.
Komop, je kan best een beter argument geven ;)
pi_93091983
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 09:33 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Uhm... je gaat dat nu toch niet als argument gebruiken, omdat er alleen maar nuttige producten verkocht worden? Er worden (qua voedingswaarden) zelfs weightgainers aangeprezen als afslank eiwit.
Komop, je kan best een beter argument geven ;)
Heb even geen bron, maar heb een paar artikelen op DBB gelezen dat caffeine bij normaal gebruik de werking van creatine niet of minimaal tegen gaat.
pi_93092601
Op DBB staat ook héél veel troep.

Maar hangt er ook vanaf of je snel of langzaam opneembare caffeine hebt. Over snel opnemende (en caffeine op een ander tijdstip) is nog veel discussie.
Dus zelfs als je het niet gelijk neemt, is het nog niet volledig zeker.

Op DBB wordt vaak het vochtafdrijvende gedeelte van caffeine genoemd (omdat creatine vocht vasthoudt in de spieren), maar dat is niet waar ik op doel.

quote:
Onderzoekers hebben aangetoond dat een dosis van vijf milligram cafeïne per kilo lichaamsgewicht het prestatiebevorderende effect van creatine volledig teniet doet. De concentratie van creatine in de spier blijft weliswaar hoog, maar levert geen bijdrage meer aan het oplaadproces van de energiemoleculen ADP en AMP. Als je honderd kilo weegt, dan heb je aan zeven koppen koffie genoeg om de extra creatine in je spieren volledig uit te schakelen.

www.ergogenics.org
pi_93095564
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef Agentperry het volgende:
Diabox(ofzoiets) raadde mij monohydraat aan en leek er wel verstand van te hebben dus dat maar doen dacht ik toen.
Diabox heeft gelijk.

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kun je in principe 8 verschillende oefeningen voor 1 spiergroep doen, bijv de rug?

Heb een boek gekocht allang geleden toen ik fitnesste die heet Krachttraining van Frederic Delavier, kun je zo op bol.com bestellen en staat elke spier in beschreven met welke oefeningen zeker een aanrader!
Goed boek, maar voor de boekenlezers onder ons: het belangrijkste blijft toch vooral om goed (hard) te trainen.
pi_93095766
Mono is kut, ga je veel vocht van vasthouden
pi_93110718
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:58 schreef Mopst3r het volgende:
Mono is kut, ga je veel vocht van vasthouden
Ok nu snap ik er dus geen kut meer van, wat is nou het beste?
pi_93113673
Heb maar gewoon die standaard mono bestelt van body and fitshop, kijk wel of het wat is, toch maar 15 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')