Laat dit Tom Platz maar niet horen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:37 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
. Verder wil ik ze niet te gespierd, cardio en wat squats erbij vind ik wel voldoende
ligt het aan mij of ben je lange tijd afwezig geweest in dit topic?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:37 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Laat dit Tom Platz maar niet horen!
[ afbeelding ]
omg:') ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:37 schreef Mr.J het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou iig bb bench, bor, deadlift, pull/chinups en squat toevoegen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef mtchel112 het volgende:
Dit is trouwens mijn schema, kritiek en tips zijn welkom. Ben net begonnen met echt serieus trainen.
Maandag: biceps, borst, buik
Alternate hammer curl
Barbell curl
preacher curl
Bench press machine
Dumbell fly
Dumbell bench press
crunch
crunch met benen omhoog
Woensdag: schouders, triceps rug
Barbell upright row
One arm dumbell row
Cable seated row
Cable triceps pushdown
Seated tricep press
Dumbell lateral raise
Zaterdag
Zelfde bicepsoefeningen als maandag
Buikspieren
Cardio
Beste benen ooit, denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:37 schreef Mr.J het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wilde gister ook een potje bestellen maar dan monohydraat maar ideal deed het niet morgen maar weer eens proberen. Verder geen ervaring mee.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Net een potje creatine besteld:
http://bodyenfitshop.nl/c(...)te-us-patent-7129273
Iemand ervaringen met deze?
Ik ben geen expert maar het lijkt me dat als je er al mee bezig bent en je gaat cutten dat je dan niet moet stoppen. Want creatine is volgensmij geen vetmaker, het helpt alleen met spiermassa aankomen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef mtchel112 het volgende:
Wie raad creatine aan/af tijdens het cutten?
Lijkt mij hetzelfde als in de sportschool. Meer kilo minder herhalen. Wat gewichten op je rug leggen?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:49 schreef Philip10 het volgende:
Nadat 't abonnement bij de sportschool is afgelopen, train ik nu thuis een beetje door (inderdaad, een stuk inefficiënter dan in de sportschool). Nu vroeg ik mij af wat de beste manier van opdrukken voor het behoud (of uitbreiding) van massa is: Veel setjes met weinig herhalingen, of weinig setjes met veel herhalingen? Merk dat m'n borst een stuk minder verzuurd, en dat andere groepen (schouders, rug) het zwaardere hebben. Heb niet echt veel spierpijn though..
In de cut krijg je een vertekend beeld omdat je vocht kan gaan vasthouden.Maar ook niet iedereen doet dat.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:17 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar het lijkt me dat als je er al mee bezig bent en je gaat cutten dat je dan niet moet stoppen. Want creatine is volgensmij geen vetmaker, het helpt alleen met spiermassa aankomen.
Als je ermee wil beginnen zou het me logisch lijken als je het in de bulk doet maar correct me if im wrong.
Ik lees meer dan dat ik post.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:41 schreef ukga het volgende:
[..]
ligt het aan mij of ben je lange tijd afwezig geweest in dit topic?
Is niet helemaal waar, kijk maar eens naar pre workout boosters.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:10 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
In de cut krijg je een vertekend beeld omdat je vocht kan gaan vasthouden.Maar ook niet iedereen doet dat.
En meestal gebruik je dan een fatburner, en in bijna alle fatburners zit caffeine. Dat maakt het creatine nutteloos
Ligt eraan welke spiergroep, maar voor een grote groep als rug of benen is dit geen probleem, doe het zelf ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kun je in principe 8 verschillende oefeningen voor 1 spiergroep doen, bijv de rug?
Heb een boek gekocht allang geleden toen ik fitnesste die heet Krachttraining van Frederic Delavier, kun je zo op bol.com bestellen en staat elke spier in beschreven met welke oefeningen zeker een aanrader!
Uhm... je gaat dat nu toch niet als argument gebruiken, omdat er alleen maar nuttige producten verkocht worden? Er worden (qua voedingswaarden) zelfs weightgainers aangeprezen als afslank eiwit.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:21 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, kijk maar eens naar pre workout boosters.
Heb even geen bron, maar heb een paar artikelen op DBB gelezen dat caffeine bij normaal gebruik de werking van creatine niet of minimaal tegen gaat.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:33 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Uhm... je gaat dat nu toch niet als argument gebruiken, omdat er alleen maar nuttige producten verkocht worden? Er worden (qua voedingswaarden) zelfs weightgainers aangeprezen als afslank eiwit.
Komop, je kan best een beter argument geven
quote:Onderzoekers hebben aangetoond dat een dosis van vijf milligram cafeïne per kilo lichaamsgewicht het prestatiebevorderende effect van creatine volledig teniet doet. De concentratie van creatine in de spier blijft weliswaar hoog, maar levert geen bijdrage meer aan het oplaadproces van de energiemoleculen ADP en AMP. Als je honderd kilo weegt, dan heb je aan zeven koppen koffie genoeg om de extra creatine in je spieren volledig uit te schakelen.
www.ergogenics.org
Diabox heeft gelijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef Agentperry het volgende:
Diabox(ofzoiets) raadde mij monohydraat aan en leek er wel verstand van te hebben dus dat maar doen dacht ik toen.
Goed boek, maar voor de boekenlezers onder ons: het belangrijkste blijft toch vooral om goed (hard) te trainen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kun je in principe 8 verschillende oefeningen voor 1 spiergroep doen, bijv de rug?
Heb een boek gekocht allang geleden toen ik fitnesste die heet Krachttraining van Frederic Delavier, kun je zo op bol.com bestellen en staat elke spier in beschreven met welke oefeningen zeker een aanrader!
Ok nu snap ik er dus geen kut meer van, wat is nou het beste?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:58 schreef Mopst3r het volgende:
Mono is kut, ga je veel vocht van vasthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |