Bij de regeringsversie hoort in ieder geval ook dat ze er alles aan gedaan hebben om het te voorkomen, dat ze zich niet konden voorstellen dat iemand vliegtuigen als bom zou gebruiken, dat Irak ermee te maken moest hebben, dat de daders er op uit waren om 'our way of life' te vernietigen en dat Bin Laden de zekere dader is. Allemaal niet waar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:22 schreef waht het volgende:
[..]
De officiële versie is toch dat een stel moslimterroristen vliegtuigen hebben gekaapt en deze in de gebouwen hebben geboord?
Wat is daar precies onlogisch aan?
Grappig. Er zijn getuigen die zeggen dat Rumsfeld een periode onvindbaar was.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:20 schreef Terecht het volgende:
[..]
Maar wel weer een aanname die je doet die niet gestaafd wordt door getuigenverklaringen. Rumsfeld was nl gewoon in zijn kantoor.
Dat was vlak nadat het Pentagon geraakt was.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Grappig. Er zijn getuigen die zeggen dat Rumsfeld een periode onvindbaar was.
V.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:38 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Ik vind het absoluut ongeloofwaardig dat 9/11 door de VS zelf is geregisseerd. Zoiets zou onherroepelijk naar buiten komen en ook zijn sporen achterlaten. Wat ik niet ondenkbaar vind - zeker niet met het grote oncontroleerbare netwerk van schimmige geheime diensten die van elkaar niet weten wat ze nou precies doen en die eigenlijk gewoon hun eigen operaties kunnen runnen - is dat één van die geheime diensten (en dan de bovenlaag) er wel degelijk van op de hoogte was dat er iets zou gaan gebeuren en dat ze het hebben laten gebeuren omdat het ze heel goed uitkwam. Het scenario daarna lag al klaar: Opperhoofd Bin Laden met de Taliban zat erachter, Saddam Hoessein had massavernietingswapens en zelfs connecties met Al Qaida (werd ook nog geopperd) en onder het mom van terrorismebestrijding kregen ze zo het volk mee voor twee oorlogen met hele andere belangen.
En als je nou eens even naar de geschiedenis gaat kijken van de VS:
- Er zijn historici die menen dat Pearl Harbor net zo is verlopen, dat men al geïnformeerd was dat het zou gaan gebeuren. Amerika wilde zich al veel eerder in WO2 mengen maar het volk wilde dat niet. De aanval op Pearl Harbor was natuurlijk DE legitimatie om mee te gaan doen.
- De VS hadden een plan om op het hoogtepunt van de Koude Oorlog een Russisch vrachtvliegtuig vol varkens zijn laadruim boven Mekka te laten openen om zo een Jihad tegen Rusland te veroorzaken.
- De VS hadden een plan om een passagiersvliegtuig in Cuba te laten kapen om zo Cuba binnen te kunnen vallen.
Fijn land he, Amerika
Same herequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:36 schreef Yi-Long het volgende:
Ik weet nog steeds niet waarom Building 7 nou plat ging. Of hoe men binnen 24 uur de ID-bewijzen van de kapers tussen het puin vond, redelijk intact. Of hoe het kon dat er vlak voor de aanslagen toevallig net een verzekering werd afgesloten. Of waarom er al geruchten rondgingen. Etc etc ...
Ik heb het een tijdje terug in een krant gelezen. Ik zal het even opzoeken: http://www.depers.nl/buit(...)et-gedaan-heeft.htmlquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:49 schreef Louis22 het volgende:
[..]Is dat echt waar? Heb je een bron?
Nu vraag ik jou, wat moet ik doen om jou te overtuigen dat het een inside job was? Is een video waarin voormalig presidentskanditaat John Kerry aangeeft dat WTC neergehaald is met controled demolition genoeg?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:48 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Op deze manier kun je alles wel verklaren. Weleens van Popper gehoord? Volgens hem is een uitspraak die niet in principe weerlegd kan worden door de ervaring, zinloos is. Nu vraag ik je, welk gegeven zou je geloof dat 9/11 een inside job was kunnen weerleggen?
ik vermoed dat men alle wtc gebouwen tegelijk wilde levelen,maar in wtc7 ging het dus fout,dus hebben ze nieuwe explosieven moeten plaatsen.quote:
Misschien hadden ze een leuk muziekje opstaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef polderturk het volgende:
Waarom waren deze Israelis aan het dansen?
En te midden van alle chaos is dat uiteraard binnen een uurtje geregeld.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vermoed dat men alle wtc gebouwen tegelijk wilde levelen,maar in wtc7 ging het dus fout,dus hebben ze nieuwe explosieven moeten plaatsen.
Zo zo wat een zinnen produceer jij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Israeliers waren pallestijnen met Israelische documenten, islamieten dus welke op de loonlijst van de islamitische genocide staat Turkije stonden.
Daarvoor zouden ze mij in Turkije in het gevang gooien of gewoon afschieten dus ik begrijp dat je onder de indruk bent van zowel mijn lef als de verhelderende informatie welke de betreffende zinnen bevatten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zo zo wat een zinnen produceer jij.
de wtc's gingen tussen 10 en 11 uur en wtc7 om 17.00 uur.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:28 schreef waht het volgende:
[..]
En te midden van alle chaos is dat uiteraard binnen een uurtje geregeld.Kan het nog gekker? Ja, het kan nog gekker.
It takes several weeks or months to prepare a building for implosion.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de wtc's gingen tussen 10 en 11 uur en wtc7 om 17.00 uur.
dat gebouw was al voorbereid voor een cd,maar die weigerde, dus hebben ze de storing verholpen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
It takes several weeks or months to prepare a building for implosion.
http://en.wikipedia.org/wiki/Demolition
En de gebouwen gingen? Waar gingen ze heen?
quote:Falk is een Amerikaanse Jood en dat maakt het moeilijk om de beschuldigingen van anti-Amerikanisme en antisemitisme te uiten.
al-Qaida bestaat niet echt als terror organisatie, het is een verzameling namen die de cia ondersteunde bij de oorlog tegen ruslandquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:30 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ockham sluit LIHOP uit als je je een beetje verdiept hebt. We kennen nl het verhaal van de inlichtingendienstagenten die het beste op de hoogte waren van bin Laden en al-Qaida en het dichtst in de buurt zijn gekomen om het complot te ontrafelen. Gesteld dat men wist wat het plan was van de kapers dan had Rumsfeld stalen zenuwen dat hij die dag in het Pentagon was, als hij op de hoogte was dat er een vliegtuig in zou rammen.
Een demolitio ex nihilo, zogezegd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat gebouw was al voorbereid voor een cd,maar die weigerde, dus hebben ze de storing verholpen!
Goed om te weten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |