abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91934107
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:22 schreef waht het volgende:

[..]

De officiële versie is toch dat een stel moslimterroristen vliegtuigen hebben gekaapt en deze in de gebouwen hebben geboord?

Wat is daar precies onlogisch aan?
Bij de regeringsversie hoort in ieder geval ook dat ze er alles aan gedaan hebben om het te voorkomen, dat ze zich niet konden voorstellen dat iemand vliegtuigen als bom zou gebruiken, dat Irak ermee te maken moest hebben, dat de daders er op uit waren om 'our way of life' te vernietigen en dat Bin Laden de zekere dader is. Allemaal niet waar.

Maar dat is allemaal volledig bezijden het punt. Het gaat erom dat mensen die op zich redelijke twijfels hebben, het niet hebben van twijfels is wat onredelijk is, de mond gesnoerd dienen te worden. Uiteraard niet met gevangenisstraf, maar met een beroepsverbod en als het nog niet zo vaak gebruikt was dat het doorzichtig wordt, zou hij waarschijnlijk ook nog van een of ander zedendelict beschuldigd worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:16:57 #52
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_91935285
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:20 schreef Terecht het volgende:

[..]

Maar wel weer een aanname die je doet die niet gestaafd wordt door getuigenverklaringen. Rumsfeld was nl gewoon in zijn kantoor.
Grappig. Er zijn getuigen die zeggen dat Rumsfeld een periode onvindbaar was.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_91935626
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:16 schreef Verbal het volgende:

[..]

Grappig. Er zijn getuigen die zeggen dat Rumsfeld een periode onvindbaar was.

V.
Dat was vlak nadat het Pentagon geraakt was.
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:49:09 #54
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_91947103
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 08:38 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Ik vind het absoluut ongeloofwaardig dat 9/11 door de VS zelf is geregisseerd. Zoiets zou onherroepelijk naar buiten komen en ook zijn sporen achterlaten. Wat ik niet ondenkbaar vind - zeker niet met het grote oncontroleerbare netwerk van schimmige geheime diensten die van elkaar niet weten wat ze nou precies doen en die eigenlijk gewoon hun eigen operaties kunnen runnen - is dat één van die geheime diensten (en dan de bovenlaag) er wel degelijk van op de hoogte was dat er iets zou gaan gebeuren en dat ze het hebben laten gebeuren omdat het ze heel goed uitkwam. Het scenario daarna lag al klaar: Opperhoofd Bin Laden met de Taliban zat erachter, Saddam Hoessein had massavernietingswapens en zelfs connecties met Al Qaida (werd ook nog geopperd :') ) en onder het mom van terrorismebestrijding kregen ze zo het volk mee voor twee oorlogen met hele andere belangen.

En als je nou eens even naar de geschiedenis gaat kijken van de VS:

- Er zijn historici die menen dat Pearl Harbor net zo is verlopen, dat men al geïnformeerd was dat het zou gaan gebeuren. Amerika wilde zich al veel eerder in WO2 mengen maar het volk wilde dat niet. De aanval op Pearl Harbor was natuurlijk DE legitimatie om mee te gaan doen.
- De VS hadden een plan om op het hoogtepunt van de Koude Oorlog een Russisch vrachtvliegtuig vol varkens zijn laadruim boven Mekka te laten openen om zo een Jihad tegen Rusland te veroorzaken.
- De VS hadden een plan om een passagiersvliegtuig in Cuba te laten kapen om zo Cuba binnen te kunnen vallen.

Fijn land he, Amerika :')
_O- Is dat echt waar? Heb je een bron?
  donderdag 27 januari 2011 @ 17:00:32 #55
85962 ioko
I Appear Missing
pi_91947591
Ik snap de focus op controlled demolition niet zo goed. Die vliegtuigen zorgden voor zeer veel doden, wat is de meerwaarde van het instorten dan in verhouding met de moeite de ze ervoor zouden moeten doen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 27 januari 2011 @ 17:29:12 #56
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_91948823
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:36 schreef Yi-Long het volgende:
Ik weet nog steeds niet waarom Building 7 nou plat ging. Of hoe men binnen 24 uur de ID-bewijzen van de kapers tussen het puin vond, redelijk intact. Of hoe het kon dat er vlak voor de aanslagen toevallig net een verzekering werd afgesloten. Of waarom er al geruchten rondgingen. Etc etc ...
Same here
pi_91948837
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:49 schreef Louis22 het volgende:

[..]

_O- Is dat echt waar? Heb je een bron?
Ik heb het een tijdje terug in een krant gelezen. Ik zal het even opzoeken: http://www.depers.nl/buit(...)et-gedaan-heeft.html

En dan helemaal onderaan.
pi_91949012
Waarom zijn de zogenaamde kapers van 9/11 nog in leven :?

http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/hijackers.html
pi_91961843
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:48 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Op deze manier kun je alles wel verklaren. Weleens van Popper gehoord? Volgens hem is een uitspraak die niet in principe weerlegd kan worden door de ervaring, zinloos is. Nu vraag ik je, welk gegeven zou je geloof dat 9/11 een inside job was kunnen weerleggen?
Nu vraag ik jou, wat moet ik doen om jou te overtuigen dat het een inside job was? Is een video waarin voormalig presidentskanditaat John Kerry aangeeft dat WTC neergehaald is met controled demolition genoeg?

Of een video van dansende Israelis die de aanvallen van 9/11 aan het opnemen waren en aangaven dat ze daar waren om de gebeurtenissen te documenteren?

Kijk vanaf 1:29

Waarom waren deze Israelis aan het dansen? Wisten ze dat het moslim terroristen waren? Waren ze daarom zo blij? Kun je mij dat uitleggen?

Wat dacht je van Convar??? Een Duits bedrijf heeft wat harde schijven uit de puinhopen onderzocht. Ze hebben achterhaald dat er vlak voor de aanslagen 100 miljoen dollar uit het gebouw was weggesluisd en dat dit voorkennis insinueerde. De CIA heeft gelijk het onderzoek overgenomen en Convar verboden nog uitspraken over de zaak te doen. Bekijk de video:

Wat voor bewijs heb je nog meer nodig?
pi_91962102
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:29 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Same here
ik vermoed dat men alle wtc gebouwen tegelijk wilde levelen,maar in wtc7 ging het dus fout,dus hebben ze nieuwe explosieven moeten plaatsen.
pi_91964708
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef polderturk het volgende:
Waarom waren deze Israelis aan het dansen?
Misschien hadden ze een leuk muziekje opstaan.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_91964747
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:49 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik vermoed dat men alle wtc gebouwen tegelijk wilde levelen,maar in wtc7 ging het dus fout,dus hebben ze nieuwe explosieven moeten plaatsen.
En te midden van alle chaos is dat uiteraard binnen een uurtje geregeld.

:') Kan het nog gekker? Ja, het kan nog gekker.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_91965033
Mensen die de beelden voor hun ogen hebben, kunnen nog dingen ontkennen. Dat lijkt me een ernstige psychische aandoening.

De werkelijkheid is niet spannend genoeg meer (3000 doden :o ), dus moeten er andere scapegoats gevonden worden.

Dat soort sukkels zijn net zo dom als George W. God him-fucking-self. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_91965910
Die Israeliers waren pallestijnen met Israelische documenten, islamieten dus welke op de loonlijst van de islamitische genocide staat Turkije stonden.
pi_91966086
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Israeliers waren pallestijnen met Israelische documenten, islamieten dus welke op de loonlijst van de islamitische genocide staat Turkije stonden.
Zo zo wat een zinnen produceer jij.
pi_91966541
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:50 schreef IHVK het volgende:

[..]

Zo zo wat een zinnen produceer jij.
Daarvoor zouden ze mij in Turkije in het gevang gooien of gewoon afschieten dus ik begrijp dat je onder de indruk bent van zowel mijn lef als de verhelderende informatie welke de betreffende zinnen bevatten.
pi_91967171
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:28 schreef waht het volgende:

[..]

En te midden van alle chaos is dat uiteraard binnen een uurtje geregeld.

:') Kan het nog gekker? Ja, het kan nog gekker.
de wtc's gingen tussen 10 en 11 uur en wtc7 om 17.00 uur.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:59:42 #68
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_91981225
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

de wtc's gingen tussen 10 en 11 uur en wtc7 om 17.00 uur.
It takes several weeks or months to prepare a building for implosion.

http://en.wikipedia.org/wiki/Demolition

En de gebouwen gingen? Waar gingen ze heen?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_91982207
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:59 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

It takes several weeks or months to prepare a building for implosion.

http://en.wikipedia.org/wiki/Demolition

En de gebouwen gingen? Waar gingen ze heen?
dat gebouw was al voorbereid voor een cd,maar die weigerde, dus hebben ze de storing verholpen!
pi_91983196
quote:
Falk is een Amerikaanse Jood en dat maakt het moeilijk om de beschuldigingen van anti-Amerikanisme en antisemitisme te uiten.
:').

Ik weet er vast nog wel één:

Hij is een Dhimmihond van de moslims.
  zondag 30 januari 2011 @ 12:41:13 #71
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_92072314
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:30 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ockham sluit LIHOP uit als je je een beetje verdiept hebt. We kennen nl het verhaal van de inlichtingendienstagenten die het beste op de hoogte waren van bin Laden en al-Qaida en het dichtst in de buurt zijn gekomen om het complot te ontrafelen. Gesteld dat men wist wat het plan was van de kapers dan had Rumsfeld stalen zenuwen dat hij die dag in het Pentagon was, als hij op de hoogte was dat er een vliegtuig in zou rammen.
al-Qaida bestaat niet echt als terror organisatie, het is een verzameling namen die de cia ondersteunde bij de oorlog tegen rusland
Bin Laden wordt officieel niet verdacht van 9/11
Rumsfeld kon daar rustig zitten,omdat er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen.
  zondag 30 januari 2011 @ 14:19:26 #72
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_92076331
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat gebouw was al voorbereid voor een cd,maar die weigerde, dus hebben ze de storing verholpen!
Een demolitio ex nihilo, zogezegd.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_92102058
Ik ken deze man niet.
  zondag 30 januari 2011 @ 22:11:53 #74
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92102830
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef drogepoepsteek. het volgende:
Ik ken deze man niet.
Oh.
AFC AJAX
  zondag 30 januari 2011 @ 22:57:16 #75
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_92105792
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef drogepoepsteek. het volgende:
Ik ken deze man niet.
Goed om te weten.

Ben jij dezelfde drogepoepsteek die door Micha Wertheim op de hak werd genomen vanwege een comment op geenstijl? Over of de AEX ook op 0 kon staan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')