Waar artiesten vroeger vernieuwend waren als ze een andere weg in sloegen dan ze gewend waren, doen ze dat tegenwoordig omdat de massa iets anders wil, niet zijzelf.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind zoveel nieuwe muziek zielloos om de een of andere reden...
Thank youquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heel veel succes jij!![]()
Zaterdag wel lekker uit eten
Ik vind eigenlijk alleen de muziek van Lady Gaga echt leuk. Oh, en Katy Perry en Lily Allen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind zoveel nieuwe muziek zielloos om de een of andere reden...
Ik heb idd de cd van Gaga, en je kan lullen wat je wil, maar dat is gewoon de nieuwe Madonna.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen de muziek van Lady Gaga echt leuk. Oh, en Katy Perry en Lily Allen.
geen ideequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Air is toch niet bang dat ik je ga schaken hè?
Kim Wilde! Stond toevallig net aan hier! Verleden jaar nog een concert van geweest.quote:
Ze zijn er wel hoor, vernieuwende artiesten. Maar de meeste halen geen hitparades...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar artiesten vroeger vernieuwend waren als ze een andere weg in sloegen dan ze gewend waren, doen ze dat tegenwoordig omdat de massa iets anders wil, niet zijzelf.
Nou, dat vind ik dus ook. Ik vind al haar liedjes tot nu toe leuk en ze blijven bij mij echt hangen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb idd de cd van Gaga, en je kan lullen wat je wil, maar dat is gewoon de nieuwe Madonna.
Ik had er eerst een idee van in de trant "raar wijf, zal wel een eendagsvlieg zijn. Eerste nummer vond ik wel cool. Maar laatst die cd gedownload en die is echt goed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dus ook. Ik vind al haar liedjes tot nu toe leuk en ze blijven bij mij echt hangen.
Klopt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze zijn er wel hoor, vernieuwende artiesten. Maar de meeste halen geen hitparades...
Ik moet trouwens nog steeds lachen om je UIquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dus ook. Ik vind al haar liedjes tot nu toe leuk en ze blijven bij mij echt hangen.
En ze kan ook echt zingen... waanzinnige stem heeft ze ook. En creatief als de neten....quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had er eerst een idee van in de trant "raar wijf, zal wel een eendagsvlieg zijn. Eerste nummer vond ik wel cool. Maar laatst die cd gedownload en die is echt goed.
Kloptquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had er eerst een idee van in de trant "raar wijf, zal wel een eendagsvlieg zijn. Eerste nummer vond ik wel cool. Maar laatst die cd gedownload en die is echt goed.
Eens kijken, de laatste 20 jaar. K's Choice, Nirvana, Pearl Jam, The Cardigans, Radiohead... ze zijn er wel hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:03 schreef Kluts het volgende:
Waar artiesten vroeger vernieuwend waren als ze een andere weg in sloegen dan ze gewend waren, doen ze dat tegenwoordig omdat de massa iets anders wil, niet zijzelf.
Why?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet trouwens nog steeds lachen om je UI
Uitzonderingen daargelaten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Eens kijken, de laatste 20 jaar. K's Choice, Nirvana, Pearl Jam, The Cardigans, Radiohead... ze zijn er wel hoor.
Pissed off horsy is pissed offquote:
Mainstream hiphop is dood.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten.
Kijk naar Kanye West. Zogenaamd een gigantisch goeie rapper. Maar waait met alle winden mee en heeft zelfs het lef een compleet album met een vocoder in te zingen omdat de massa dat gewoon pikt.
Oh, daar heb ik toch wel zo'n schijthekel aan... vocodorstemmetjes. Daft Punk was leuk, maar de rest?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:09 schreef Kluts het volgende:
Kijk naar Kanye West. Zogenaamd een gigantisch goeie rapper. Maar waait met alle winden mee en heeft zelfs het lef een compleet album met een vocoder in te zingen omdat de massa dat gewoon pikt.
Ik wil de hele tijd de gelaatsuitdrukking zien van diegene die deze blik verdiend heeftquote:
Ja, echt zum kotsen vind ik dat. Iedereen kan zingen! van Ravensburger.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik toch wel zo'n schijthekel aan... vocodorstemmetjes. Daft Punk was leuk, maar de rest?
Ik had laatst allemaal nummers uit de top 40 van 2010 opstaan. Gewoon 90% is ingezongen met een vocoder. Slecht zeg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:09 schreef Kluts het volgende:
Dan raad ik je Rapunzel/Tangled aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil de hele tijd de gelaatsuitdrukking zien van diegene die deze blik verdiend heeft
En dan heb ik mijn scheur nog niet eens open getrokken over de Black Eyed Peas.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had laatst allemaal nummers uit de top 40 van 2010 opstaan. Gewoon 90% is ingezongen met een vocoder. Slecht zeg.
Oooh, mag ik dan ook een million selling errenbie album uitbrengen met dens invloedjes en rijk worden en de player uithangen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, echt zum kotsen vind ik dat. Iedereen kan zingen! van Ravensburger.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan heb ik mijn scheur nog niet eens open getrokken over de Black Eyed Peas.
Ik vond Where is the love nog wel te doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Thanks for the tipquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan raad ik je Rapunzel/Tangled aan
Het begin van het eind.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
Ik vond Where is the love nog wel te doen
The time of my life.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Kluts het volgende:
Nu moet ik zeggen dat ik Derezzed van de Tron: Legacy soundtrack echt vet vindquote:
Ja en die was al ergquote:
Daar begonnen ze al met kutcd's maken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond Where is the love nog wel te doen
Dat.quote:
I know. Maar toen vond ik het wel leuk. Ik was toen nog wat kleiner en zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar begonnen ze al met kutcd's maken.
[..]
Dat.En dan heb ik nog echt helemaal 0.0 met het origineel of die film, ik vind het gewoon vreselijk.
Niks meer aan toe te voegenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar begonnen ze al met kutcd's maken.
[..]
Dat.En dan heb ik nog echt helemaal 0.0 met het origineel of die film, ik vind het gewoon vreselijk.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef xFriendx het volgende:
Heb in de auto regelmatig album van Sara Bareilles aan staan. Ze had zo'n 'hitje' met 1 nummer er van, maar vind de rest van het album leuker klinken
Je vergeet de belangrijkste.quote:
Dat album heb ik idd eens bij een vriendin gehoord, en hield totaal niet van haar single, maar dat album is idd haske leuk ja!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef xFriendx het volgende:
Heb in de auto regelmatig album van Sara Bareilles aan staan. Ze had zo'n 'hitje' met 1 nummer er van, maar vind de rest van het album leuker klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |