Dan raad ik je Rapunzel/Tangled aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil de hele tijd de gelaatsuitdrukking zien van diegene die deze blik verdiend heeft
En dan heb ik mijn scheur nog niet eens open getrokken over de Black Eyed Peas.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had laatst allemaal nummers uit de top 40 van 2010 opstaan. Gewoon 90% is ingezongen met een vocoder. Slecht zeg.
Oooh, mag ik dan ook een million selling errenbie album uitbrengen met dens invloedjes en rijk worden en de player uithangen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, echt zum kotsen vind ik dat. Iedereen kan zingen! van Ravensburger.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan heb ik mijn scheur nog niet eens open getrokken over de Black Eyed Peas.
Ik vond Where is the love nog wel te doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Thanks for the tipquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan raad ik je Rapunzel/Tangled aan
Het begin van het eind.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
Ik vond Where is the love nog wel te doen
The time of my life.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Kluts het volgende:
Nu moet ik zeggen dat ik Derezzed van de Tron: Legacy soundtrack echt vet vindquote:
Ja en die was al ergquote:
Daar begonnen ze al met kutcd's maken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond Where is the love nog wel te doen
Dat.quote:
I know. Maar toen vond ik het wel leuk. Ik was toen nog wat kleiner en zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar begonnen ze al met kutcd's maken.
[..]
Dat.En dan heb ik nog echt helemaal 0.0 met het origineel of die film, ik vind het gewoon vreselijk.
Niks meer aan toe te voegenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar begonnen ze al met kutcd's maken.
[..]
Dat.En dan heb ik nog echt helemaal 0.0 met het origineel of die film, ik vind het gewoon vreselijk.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef xFriendx het volgende:
Heb in de auto regelmatig album van Sara Bareilles aan staan. Ze had zo'n 'hitje' met 1 nummer er van, maar vind de rest van het album leuker klinken
Je vergeet de belangrijkste.quote:
Dat album heb ik idd eens bij een vriendin gehoord, en hield totaal niet van haar single, maar dat album is idd haske leuk ja!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef xFriendx het volgende:
Heb in de auto regelmatig album van Sara Bareilles aan staan. Ze had zo'n 'hitje' met 1 nummer er van, maar vind de rest van het album leuker klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |