Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Had je nog wat gevonden of ben je technisch gehandicapt in het hotelquote:
Hotel? Wilde Wokking een avondje rust en heeft ze Wok naar een hotel gestuurd?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Had je nog wat gevonden of ben je technisch gehandicapt in het hotel
Dat fok sloom was dus de schuld van Wokquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
Computer sloom, Fok sloom, beuuuh daar heb ik geen zin in
Doeii![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef suikertaartje het volgende:
wok mag wel met zijn tengels aan mij zitten hoor
Hey STquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef suikertaartje het volgende:
Zoooooooo!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
Dus ... gaan we het op nieuw proberen?
Alstie je goftedomme maar niet doet slopen danne!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef suikertaartje het volgende:
Godzijdank welquote:
Vraariquote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Alstie je goftedomme maar niet doet slopen danne!
Ja, saaiquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja saai he zo zonder forum![]()
Hai MoPG![]()
Heb ik een beetje mijn best weer gedaan vandaag![]()
Precies! En alstie dat wel doet, slopen wij wokquote:
Mee eensquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies! En alstie dat wel doet, slopen wij wok.
Eetse en veel plezier Toekquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
deze week wordt wel een personal record denk ik
Is dat dan zo'n ramp, het maakt toch niet uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
deze week wordt wel een personal record denk ik
Neeeeee, das juist keigoedquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat dan zo'n ramp, het maakt toch niet uit
Lalalalalalalalalalalalalovelyquote:
mja maar als het dan volgende week niet lukt dan faal ik hardquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat dan zo'n ramp, het maakt toch niet uit
Welnee joh! Vorige week was het hier prutquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja maar als het dan volgende week niet lukt dan faal ik hard
hier ook hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee joh! Vorige week was het hier prut..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Daar kan ik wel mee levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]die zijn haske nep johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat mag hij nietquote:
mijn vriend heeft de playboy appquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij wil meer zien, je zult het er ook maar mee moeten doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lolquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn vriend heeft de playboy appken je die
daar krijg je elke dag een foto en dan moet je aangeven of de tieten nep zijn of niet...
Ik vind het wel een beetje eng dat hij in die 16 dagen er al 15 goed heeft
En die ene fout, waren die nep en dacht hij echt, of echt en dacht hij nep?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar krijg je elke dag een foto en dan moet je aangeven of de tieten nep zijn of niet...
Toch niet je manboobs hequote:
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef pgrferrari het volgende:
Nou vooruit nog 1tje dan.Dat zijn geen tieten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik zeg toch:quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef pgrferrari het volgende:
Nou vooruit nog 1tje dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef suikertaartje het volgende:
dat weet ik niet...quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En die ene fout, waren die nep en dacht hij echt, of echt en dacht hij nep?
technisch gehandicapt en erg druk evenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Had je nog wat gevonden of ben je technisch gehandicapt in het hotel
pcies.quote:
waarom print je datquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vandaag mijn mail uitgeprint van 3 januari tot en met vandaag.
Het is goddomme anderhalf pak papier
Dat is wel heel veel, was het nodig?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
symquote:
om morgen die hele stapel van 750 pagina's bij mijn baas op zijn bureau te sodemieteren en te vragen waar onze uitbreiding blijftquote:
dat moet je ook niet doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Ah, een kenner dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heee GFquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet je ook niet doen![]()
en bij elk woord met die stapel op zijn bureau slaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
om morgen die hele stapel van 750 pagina's bij mijn baas op zijn bureau te sodemieteren en te vragen waar onze uitbreiding blijft
Ik ben het echt zat de maildiarree van a bunch of collega's
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Jajajajaaa, goed zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
om morgen die hele stapel van 750 pagina's bij mijn baas op zijn bureau te sodemieteren en te vragen waar onze uitbreiding blijft
nee vandaag weer 41 mailtjes....quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jeumig, dat is niet normaaaaaaaaaaaaaal
oeh gaaf.. ga ff filmen ofzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hey Dquote:
EN die moet jij allemaal alleen afwerkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee vandaag weer 41 mailtjes....
Jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
EN die moet jij allemaal alleen afwerken?
Hey D.quote:
Dat die baas dat ff zelf doetquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
En ik had er nog 40 liggen van gisteren en 35 van eergisteren
Dankquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar als je dat graag wilt:
TETTEN
Dat deed ik, maar dat beviel nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey D.
Dan mot je ff teruglezen.
En spoilers openklikken.
OK, SEXTETstopper.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:18 schreef D. het volgende:
He, dat was een kwartet
Jullie mogen best tussen mijn posts doorposten hoor
Handgeschreven briefje bij P&O neerflikkeren.quote:
Nee. De spoilers vielen tegen vandaagquote:
Zal ik een mooie uitzoeken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. De spoilers vielen tegen vandaag.
Toch welquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:18 schreef D. het volgende:
He, dat was een kwartet
Jullie mogen best tussen mijn posts doorposten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al beter?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al beter?veel beter
Jij hebt goede smaak![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al beter?![]()
VEEEL beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al beter?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al beter?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nope, gewoon stangequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, gewoon een verkeerde aanname van jouw kant dus
Zesjescultuur FTW.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef summer2bird het volgende:
Yeej een 5,5 voor Nederlands! ( dat is een voldoende)
beter zoekenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef pgrferrari het volgende:
Dan post ik heul geen tetten meer hier
Wel doen maar ga anders in leer bij STquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef pgrferrari het volgende:
Dan post ik heul geen tetten meer hier
En al mocht het niet deed ik het nogquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef summer2bird het volgende:
Yeej een 5,5 voor Nederlands! ( dat is een voldoende)
Ik doe er vrolijk aan mee hoorquote:
ST in leer?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel doen maar ga anders in leer bij ST
[..]
Jij vlegelquote:En al mocht het niet deed ik het nog
Ik wil wel in de leer bij STquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel doen maar ga anders in leer bij ST
[..]
En al mocht het niet deed ik het nog
En dan picsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Doe maar in een spoiler, voor de zekerheid
Niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zullen we dat maar even niet doen
Nou ja, die mail ik je wel, maar deze is ook leuk:quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:28 schreef D. het volgende:
Doe maar in een spoiler, voor de zekerheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
En nu lekker rustig gaan fokken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik mmijn rondje FP en weblog weer gehad
en heb je nog iets op te merken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik mmijn rondje FP en weblog weer gehad
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, die mail ik je wel, maar deze is ook leuk:dies echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Nou ja, die mail ik je wel, maar deze is ook leuk:ik schrok me doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Neinerquote:
[..]
Nou ja, die mail ik je wel, maar deze is ook leuk:doe eens een cctjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
[..]
Nou ja, die mail ik je wel, maar deze is ook leuk:Dat is ze zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk je wel aan mijquote:![]()
wat wil je leren?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:32 schreef pgrferrari het volgende:
Ik mag blijkbaar bij niemand in de leer![]()
[..]
Nou ja, die mail ik je wel, maar deze is ook leuk:Dat ben jij heul nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar desalwelteplus zeer de moeite waard...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ik denk het wel maar een aantal zijn er nu nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:32 schreef pgrferrari het volgende:
zit je vol van de pizza?quote:
schat ik ben echt te oud voor jequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:32 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk het wel maar een aantal zijn er nu niet
Nee, die heb ik maar half op. Was helemaal niet lekkerquote:
Busdeurrubbersquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de zweep dacht ik er zelf even bij
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zit je vol van de pizza?
[..]
schat ik ben echt te oud voor je
Wat voor pizza had je dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, die heb ik maar half op. Was helemaal niet lekker
Nee gewoon even afblazen ben in een ander topic een beetje stom bezig geweest.
Pas op, straks begint ie over dattie het op een ouwe fiets moet lerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zit je vol van de pizza?
[..]
Is Enfermera er?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Marijke, Muck, Barretje, Pien of Whis en zou er vast nog wel wat missen
nou dan uhm ... de andere Ll is ouder dan mij dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Pas op, straks begint ie over dattie het op een ouwe fiets moet leren...
Ik post er zo wel eentje van mij in leer danquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de zweep dacht ik er zelf even bij
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Pas op, straks begint ie over dattie het op een ouwe fiets moet leren...
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dan uhm ... de andere Ll is ouder dan mij dus![]()
Oud is relatiefquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dan uhm ... de andere Ll is ouder dan mij dus![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik post er zo wel eentje van mij in leer dan
American Texas oid van de Plus huismerkquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor pizza had je dan?
ohjee nou stoom maar een eind heen hoor
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Marijke, Muck, Barretje, Pien of Whis en zou er vast nog wel wat missen
[..]
zelf pizza makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
American Texas oid van de Plus huismerk
Volgende keer toch maar voor een A-merk gaan, of iets anders dan pizza. Of niet naar de Plus (ga meestal naar de AH). Maar ik moest naar de bieb en de plus zit tegenover de vestiging van de bieb die het dichtst bij mijn werk zit.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
met koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
met koffie
Hey Marijkequote:![]()
Goed en hoe was het bij je ma?
met koffie
w0000tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
met koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HELD
![]()
![]()
![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
jaaa, je bent er nogquote:
maar was ist meisjequote:
* suikertaartje geeft RN een pompquote:
Liebchenquote:
met koffie
dus....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tot zover het leren...
leer, leren....nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Studeren jij, anders zonder verhaaltje naar bedquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus....
tot zover het leren...
leer, leren....
Haiquote:
Stomme economie en geschiedenis proefwerkenquote:
Ik snap het, nu dus even soggenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hai
Mwa, ben het leren gewoon even zat...
[..]
Stomme economie en geschiedenis proefwerken
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje geeft RN een pomp
Ik heb morgen ook een GSN pwquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:42 schreef RockNijntje het volgende:]..]
Stomme economie en geschiedenis proefwerken
Echt snertvakkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook een GSN pw
maar idd, economie
eerst de administratie bij werkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Studeren jij, anders zonder verhaaltje naar bed.
Ook gezellig en net voordat jij binnen kwam ST in Leerquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieve mensen, wat heerlijk![]()
![]()
Bij mijn mams was het gezelligHoe hebben jullie het hier?
Ohee, was je mammie jarig?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
Het is niet zo'n Marijke vogel dingus maar hij is wel gaaf
http://www.zie.nl/video/o(...)zn-lijf/m1fzw1of7w2r
Hij is zeker leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
Het is niet zo'n Marijke vogel dingus maar hij is wel gaaf
http://www.zie.nl/video/o(...)zn-lijf/m1fzw1of7w2r
Ik zag hetquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook gezellig en net voordat jij binnen kwam ST in Leer![]()
![]()
Ja, m'n mammie is vandaag jarigquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohee, was je mammie jarig?
IS?
marijkjequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zag het
[..]
Ja, m'n mammie is vandaag jarigen het gaat goed tussen ons
Wokje, knuffelhackerquote:
Komt omdat jij zo lief bentquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Dankjequote:
Oh noes!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
ik laat bijna mijn koffie koud worden
jij hebt de foto zelfs gemaaktquote:
Gefeliciteerdquote:Ja, m'n mammie is vandaag jarigen het gaat goed tussen ons
ja is goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
En we zouden vandaag bellenMaar mijn hoofd zit zo vol
Vind je het goed als ik het even opspaar voor volgende week zaterdag?
Bespreek liever dingen echt met je
Hoe kan je dat nou doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
ik laat bijna mijn koffie koud worden
Hey Koenquote:
Ja, ik herkende em alquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij hebt de foto zelfs gemaakt![]()
[..]
Gefeliciteerd![]()
En wat fijn!![]()
Fijn, dankjewelquote:
met koffie
ik had hem even gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Juin uit Eigen Tuin!
De goedkoopste, denk ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:49 schreef D. het volgende:
Iemand die mij kan vertellen wat de meest simpele iPod is?
Shufflequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:49 schreef D. het volgende:
Iemand die mij kan vertellen wat de meest simpele iPod is?
quote:
Hoe kun je die foto nou missenquote:
mijn dag is weer helemaal goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe kun je die foto nou missen!
Suikerbeeeeeb in leer![]()
![]()
![]()
met koffie
lekker koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Ja, goedgoed, weeeekendquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik herkende em al![]()
Dankje!Hoe is het met jou dan?
Ik wacht de 'for my eyes only' versie afquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht al, waar blijven Sym en D. nou met hun reactie
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn dag is weer helemaal goed
nounounou, je kunt ook overdrijven he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat heerlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, goedgoed, weeeekend![]()
Ceedeetje bleek trouwens een verzamelceedeetje
dan hoop ik dat je een hoop geduld hebtquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wacht de 'for my eyes only' versie af
Ooit ergens gelezen dat het in bediening niet de makkelijkste is...quote:
Geniet er van Bosquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef Bos81 het volgende:
Even in bad ontspannen, tot in het volgende topic
kan wel maar doet ie nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nounounou, je kunt ook overdrijven he?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nounounou, je kunt ook overdrijven he?
Ohquote:
Koen die boert ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Weet jij meer dan ik?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je een hoop geduld hebt
JEUJ!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie je liever irl trouwens
Nog een goeie week
Die wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |