dat mag hij nietquote:
mijn vriend heeft de playboy appquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij wil meer zien, je zult het er ook maar mee moeten doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lolquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn vriend heeft de playboy appken je die
daar krijg je elke dag een foto en dan moet je aangeven of de tieten nep zijn of niet...
Ik vind het wel een beetje eng dat hij in die 16 dagen er al 15 goed heeft
En die ene fout, waren die nep en dacht hij echt, of echt en dacht hij nep?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn vriend heeft de playboy appken je die
daar krijg je elke dag een foto en dan moet je aangeven of de tieten nep zijn of niet...
Ik vind het wel een beetje eng dat hij in die 16 dagen er al 15 goed heeft
Toch niet je manboobs hequote:
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef pgrferrari het volgende:
Nou vooruit nog 1tje dan.Dat zijn geen tieten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik zeg toch:quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef pgrferrari het volgende:
Nou vooruit nog 1tje dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef suikertaartje het volgende:
wok mag wel met zijn tengels aan mij zitten hoor
dat weet ik niet...quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En die ene fout, waren die nep en dacht hij echt, of echt en dacht hij nep?
technisch gehandicapt en erg druk evenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Had je nog wat gevonden of ben je technisch gehandicapt in het hotel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |