Ik dacht dat ze het mochten weigeren niet dus weer wat geleerd. Al is het voor mij niet van toepassing.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Even ter volledigheid voor eventueel anderen.
Een ouderschapsverlofaanvraag mag in principe niet geweigerd worden tenzij je af wilt wijken van de standaardregeling en je baas zwaarwegende belangen heeft.
Klopt is ook zo, maar het kan natuurlijk zijn dat er al collega's zijn met ouderschapsverlof en dat die van jou pas kan starten als er eentje klaar is met haar verlof.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Even ter volledigheid voor eventueel anderen.
Een ouderschapsverlofaanvraag mag in principe niet geweigerd worden tenzij je af wilt wijken van de standaardregeling en je baas zwaarwegende belangen heeft.
heel erg gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:30 schreef Soof87 het volgende:
Hallo iedereen!
Ik lees al een tijdje mee maar nu is het eindelijk zover..
Ik zal me even voorstellen, ben Soof uit gelderland, 23 jaar en vanochtend ondekt dat ik zwanger ben!!!!Laaste ongesteldheidsdag was 26 dec dus nu in week 5 (volgens internet).
2 zwangerschapstesten gebruikt (beide positief) en nog 1 in de kast, die doe ik vanavond nog eens. Wel gevoelige tepels, voor de rest merk ik nog niets.
En nu even een goed moment uitkiezen om het aan mijn vriend te vertellenheb een speentje gekocht en wil dit aan hem geven als cadeautje. En ook, e geeft hem meteen een reden om dubbel zo goed voor je te zorgen als je het vertelt
Pfff, sorry voor de egopost, maar ben zo verschrikkelijk blij! En stiekem ook nog bang omdat er nog zoveel mis kan gaan.. Zit beetje te denken om tot wk 8 te wachten om het aan vriend te vertellen omdat het dan wat veiliger is..
Heb nog regelmatig "ongesteldheidskrampen" is dit normaal?ik vind ze eng.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:38 schreef Beregd het volgende:
over dat wachten, Ik weet niet hoe je vriend in elkaar zit, maar ik zou behoorlijk pissed zijn als mijn vrouw 3 weken zou wachten met het me te vertellen. Risico of niet, zoiets wil je samen beleven, of het nu goed loopt of niet. en zo geef je hem meteen een reden om dubbel zo goed voor je te zorgen
You're right, vanaaf tijdens / na het eten zal ik hem het cadeautje geven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik neem aan dat jullie samen besloten hebben voor een kindje te gaan. Dan moet je het hem ook meteen vertellen vind ik.
Oeh wat spannend! Ben heel benieuwd naar zijn reactiequote:Op donderdag 27 januari 2011 15:43 schreef Soof87 het volgende:
[..]
You're right, vanaaf tijdens / na het eten zal ik hem het cadeautje geven.
Hoe hebben jullie het verteld?
Ik was 's morgens mijn bed stilletjes uitgegaan om te testen (had wel verteld dat ik dat van plan was). En toen de test positief bleek te zijn ben ik teruggegaan. Vriend: 'en? negatief zeker?' (volgens hem was ik er teveel mee bezig). Ik: 'eeeeh nee, je wordt papa!!'quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:43 schreef Soof87 het volgende:
[..]
dat gevoel van ongeloof, en "nog niet echt durven vieren uit schrik dat het nog misloopt" in het begin, herken ik heel erg. Tegelijk ben je euforisch maar durf je niet, en mijn vrouw heeft dat nog meer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:41 schreef Soof87 het volgende:
Thanks allemaal! Ja, ik kan het eigenlijk ook helemaal niet voor me houdenenige waarom ik twijfel omdat hij zich altijd nog 10x erger zorgen maakt dan ik, en ik het dus nog zo onwerkelijk en super vind dat ik denk dat er vast wel ets fout zal gaan
![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:43 schreef Soof87 het volgende:
[..]
Hoi, je moet nog steeds uitkoken hoor! Vooral in de kraamweek. Vaatwasser is echt niet schoon genoeg.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb echt amper iets gedaan vandaag maar waarom moet ik dan toch spugen?
Een praktische vraag die babyflessen en spenen moet je die nog steeds uitkoken? Ik weet dat dat vroeger wel moest en hoe maak je ze het beste schoon?
Poeh he ik heb last van nesteldrang
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik heb geen slijmprop gezien hier....
en mef wat omschrijf je het beeldend...
![]()
Linda; hoe is het daar? hoe is het uiteindelijk afgelopen met je termijnecho eigenlijk??
Haha, zo erg is het nog net niet...quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef PM-girl het volgende:
Linda, erg he die vermoeidheid. Ik vind het echt allesverlammend. Heb zelfs een paar keer midden in de kamer tussen familie liggen pitten!
Ik ga mezelf in Eindhoven opgeven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:55 schreef laiveneertiekje het volgende:
ze zoeken in Groningen regelmatig zwangeren hoorde ik... Mensen die interesse hebben, ik heb een mailadres van degene die je moet hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |