Carpaccio is rauw vleesquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:26 schreef Cyntiaa het volgende:
Mehvind ik net zo lekker! Balen zeg.. Dan iets anders kiezen dan maar!
Ja ik weet het. Ik moet mijn rechtsbijstandverzekering gaan bellen maar dat is nou niet iets waarom je staat te springen met 39 weken zwangerschap.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij heeft niets te weigeren. Als jij naar de Arbo stapt dan kan hij op zijn achterste poten staan zoveel hij wil, dan zit je gewoon thuis i.v.m. ziek zijn van de zwangerschap.
Ben je niet bij een bond aangesloten ofzo? Of elders waar je verhaal kan halen wat je rechten daarin zijn?
Snap ik. Maar hoe langer je er mee wacht hoe langer je je zorgen maakt over hoe nu verder na de zwangerschap. Anders ziek melden na de zwangerschapquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ik moet mijn rechtsbijstandverzekering gaan bellen maar dat is nou niet iets waarom je staat te springen met 39 weken zwangerschap.
Vooral het moment waarop ie hier mee komt irriteert me. Mijn verzoek voor verlof ligt er al lange tijd namelijk.
is dat alweer veranderd?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:07 schreef Sannne het volgende:
Nee hoef je niet meer uit te koken. Even met heet sopje of in de vaatwasser is genoeg. Zelf doe ik wel nieuwe flessen een keer in de sterilisator. Gewoon voor het idee
37 gradenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar ik ga wel kolven dus na een paar maanden toch een flesje. Of eerder als BV niet echt lukt.
Ik heb al wel een steralisator daar stop ik ze sowieso nog in maar dan moeten ze wel goed schoon zijn van te voren.
Ik vroeg laatst aan mijn moeder hoe heet een babybadje mocht zijn. Ze had zelf ook geen idee meer en ik ook niet ik dacht kouder dan dat ik douche.
Ze zeggen dat je er het beste 38 graden in kan doen en dan tegen de tijd dat je je kindje uitgekleed hebt e.d. is het afgekoeld naar 37.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Zat ik aardig goed met mijn 38graden dat is wel warmer dan dat ik douche.
vreetkeverquote:
Even ter volledigheid voor eventueel anderen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:23 schreef danic het volgende:
Jemig DML wat een eikel van een baas, en wat een heerlijke timing van hem.
Geeft gelijk weer dat hij meer met zijn eigen baan/bedrijf bezig is dan met zijn personeel. Erg egoïstisch, maar ook dom omdat het zaken zijn waar hij niet tegenin kan gaan omdat het wettelijk geregeld is.
Succes met bellen. Als ik het zo hoor lijkt het me geen probleem dat je de rechtsbijstand aan jouw kant krijgt.
Tja en dat die ouderschapsverlof aanvraag misschien wordt afgewezen is best mogelijk, volgens mij mag hij dat ook als je maar in een later stadium de mogelijkheid krijgt om de uren op te nemen. Aan de andere kant moet hij daar niet te lang mee wachten, want dan weten jullie ook waar je aan toe bent. Beetje meedenken met zijn personeel kan echt geen kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |