abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91940930
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:26 schreef Cyntiaa het volgende:
Meh :'( vind ik net zo lekker! Balen zeg.. Dan iets anders kiezen dan maar!
Carpaccio is rauw vlees :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91940989
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:25 schreef Tally het volgende:

[..]

Hij heeft niets te weigeren. Als jij naar de Arbo stapt dan kan hij op zijn achterste poten staan zoveel hij wil, dan zit je gewoon thuis i.v.m. ziek zijn van de zwangerschap.
Ben je niet bij een bond aangesloten ofzo? Of elders waar je verhaal kan halen wat je rechten daarin zijn?
Ja ik weet het. Ik moet mijn rechtsbijstandverzekering gaan bellen maar dat is nou niet iets waarom je staat te springen met 39 weken zwangerschap.
Vooral het moment waarop ie hier mee komt irriteert me. Mijn verzoek voor verlof ligt er al lange tijd namelijk.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91941037
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ja ik weet het. Ik moet mijn rechtsbijstandverzekering gaan bellen maar dat is nou niet iets waarom je staat te springen met 39 weken zwangerschap.
Vooral het moment waarop ie hier mee komt irriteert me. Mijn verzoek voor verlof ligt er al lange tijd namelijk.
Snap ik. Maar hoe langer je er mee wacht hoe langer je je zorgen maakt over hoe nu verder na de zwangerschap. Anders ziek melden na de zwangerschap :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91941206
Ziek melden als je niet ziek bent is niet ideaal, daar kun je je positie ook mee ondermijnen.
Hele kloterige timing zeg. Meneer DML aan het werk zetten voor die rechtsbijstand?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91941209
Oh Big Macs.. Carpaccio.. Pannekoeken! Damn you guys! Ik probeer gezond te eten hiero :Y)

Mooie echo's gezien zeg! Grote kindjes allemaal al!
Ik ga straks naar m'n kleine purk kijken. Hoop op een springbaby!
Als ie het maar doet.. :{

Hebben jullie dat ook, die zenuwen voor de echo (De zwangeren die nog niks voelen enzo dan..)
pi_91941297
Die zorgen heb/had ik ook hoor, Sannne. Denk dat iedereen dat wel een beetje heeft totdat je de baby echt kunt voelen. :*
pi_91941350
Jeetje DML, wat vervelend echt ongelofelijk. Pfff wat een geregel moet je aangaan zo net voor het bevallen...

En bedankt allemaal.. Nu wil ik een sateburger van de Mac. Vandaag ook een dagje ziek thuis gebleven... De moeheid en misselijkheid begint toe te slaan. Heerlijk geslapen vandaag, dat doet goed.
Maar nu wil ik dus ook Mac vanavond. Ben bang dat vriendlief er niet mee instemt jammergenoeg.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91941412
Ik ben een trendsetter O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91941422
Heel zwanger Fok naar de Mac :D
pi_91941551
Wat een situatie DML hopelijk kan de rechtsbijstandsverzekering je verder helpen
pi_91942191
Wat lijkt het me ontzettend naar als je baas niet meedenkt maar zelfs tegenwerkt, DML. Los van het praktische gedoe voelt dat gewoon vervelend. Er gaan in de nabije toekomst vast nog momenten komen dat je een cooperatieve baas kunt gebruiken, bijvoorbeeld als jullie zoon ineens verhoging krijgt op het kinderdagverblijf en opgehaald moet worden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:01:09 #187
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91942291
Sjonges DML wat een moment van je baas ook om zo'n mail te sturen :( Rechtsbijstand en shit zal inderdaad aan je kant staan, maar met 39wk zou ik hier ook witheet van worden. Maar goed, daar heb je weinig aan op dit moment. Kan je mannetje iets regelen voor je? Dat het wel geregeld wordt, maar jij jezelf er niet teveel mee bezig hoeft te houden? Tenzij je dat juist fijn vindt nu natuurlijk...
Maar goed, ook met het oog op de toekomst lijkt het me wellicht nuttig om eens goed na te denken over je baas....

Sannne, klinkt hier inderdaad ook erg bekend hoor!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91942457
Ik heb echt amper iets gedaan vandaag maar waarom moet ik dan toch spugen?
Een praktische vraag die babyflessen en spenen moet je die nog steeds uitkoken? Ik weet dat dat vroeger wel moest en hoe maak je ze het beste schoon?
Poeh he ik heb last van nesteldrang
pi_91942581
Nee hoef je niet meer uit te koken. Even met heet sopje of in de vaatwasser is genoeg. Zelf doe ik wel nieuwe flessen een keer in de sterilisator. Gewoon voor het idee ;)
pi_91942624
Mijn partner werkt voor dezelfde baas Claudia, dus inderdaad als hij in de toekomst moeilijk gaat doen bij ziekte van ons kind zijn we mooi klaar.
Mr.DML zit dan ook nu witheet te zijn op kantoor en gaat geloof ik wel even aankaarten dat dit opvangsgewijs niet echt handig is zo.

Aangezien arbeidsrecht onderdeel is van mijn functie ben ik zelf beter op de hoogte van de regels dan Mr.DML dus ik ga zelf maar eens bellen.
Kan ik meteen de andere issues die ik al had staan over hem aankaarten :')

Dank voor het medeleven allen :*
The way you rock'n'roll
pi_91942731
DML :*

quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:07 schreef Sannne het volgende:
Nee hoef je niet meer uit te koken. Even met heet sopje of in de vaatwasser is genoeg. Zelf doe ik wel nieuwe flessen een keer in de sterilisator. Gewoon voor het idee ;)
is dat alweer veranderd?
ik dacht dat je kindje pas na een half jaar flesjes uit de vaatwasser mocht?
daarbij even de flessen eerst uitspoelen met koud water daarna met warm.
wij moesten wel elke dag uitkoken.
handige van bv je hoeft geen flessen te geven. :D
mama van 3 kids!
pi_91942844
Maar ik ga wel kolven dus na een paar maanden toch een flesje. Of eerder als BV niet echt lukt.
Ik heb al wel een steralisator daar stop ik ze sowieso nog in maar dan moeten ze wel goed schoon zijn van te voren.

Ik vroeg laatst aan mijn moeder hoe heet een babybadje mocht zijn. Ze had zelf ook geen idee meer en ik ook niet ik dacht kouder dan dat ik douche.
pi_91942935
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar ik ga wel kolven dus na een paar maanden toch een flesje. Of eerder als BV niet echt lukt.
Ik heb al wel een steralisator daar stop ik ze sowieso nog in maar dan moeten ze wel goed schoon zijn van te voren.

Ik vroeg laatst aan mijn moeder hoe heet een babybadje mocht zijn. Ze had zelf ook geen idee meer en ik ook niet ik dacht kouder dan dat ik douche.
37 graden ;)
pi_91942984
Zat ik aardig goed met mijn 38graden dat is wel warmer dan dat ik douche.
pi_91943265
Jemig DML wat een eikel van een baas, en wat een heerlijke timing van hem.
Geeft gelijk weer dat hij meer met zijn eigen baan/bedrijf bezig is dan met zijn personeel. Erg egoïstisch, maar ook dom omdat het zaken zijn waar hij niet tegenin kan gaan omdat het wettelijk geregeld is.
Succes met bellen. Als ik het zo hoor lijkt het me geen probleem dat je de rechtsbijstand aan jouw kant krijgt.
Tja en dat die ouderschapsverlof aanvraag misschien wordt afgewezen is best mogelijk, volgens mij mag hij dat ook als je maar in een later stadium de mogelijkheid krijgt om de uren op te nemen. Aan de andere kant moet hij daar niet te lang mee wachten, want dan weten jullie ook waar je aan toe bent. Beetje meedenken met zijn personeel kan echt geen kwaad.
pi_91943300
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Zat ik aardig goed met mijn 38graden dat is wel warmer dan dat ik douche.
Ze zeggen dat je er het beste 38 graden in kan doen en dan tegen de tijd dat je je kindje uitgekleed hebt e.d. is het afgekoeld naar 37.
The way you rock'n'roll
pi_91943316
En ook de pannenkoeken zijn jummie :Y)
pi_91943361
DML get wat een narigheid zeg! :o :{ bah wat rot voor je (voor jullie!)
:*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91943393
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:24 schreef Vanyel het volgende:
En ook de pannenkoeken zijn jummie :Y)
vreetkever :D

ik ga morgenavond maar voor pannenkoeken denk ik ofzo, als ik zin heb om ze te bakken. :9
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91943414
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:23 schreef danic het volgende:
Jemig DML wat een eikel van een baas, en wat een heerlijke timing van hem.
Geeft gelijk weer dat hij meer met zijn eigen baan/bedrijf bezig is dan met zijn personeel. Erg egoïstisch, maar ook dom omdat het zaken zijn waar hij niet tegenin kan gaan omdat het wettelijk geregeld is.
Succes met bellen. Als ik het zo hoor lijkt het me geen probleem dat je de rechtsbijstand aan jouw kant krijgt.
Tja en dat die ouderschapsverlof aanvraag misschien wordt afgewezen is best mogelijk, volgens mij mag hij dat ook als je maar in een later stadium de mogelijkheid krijgt om de uren op te nemen. Aan de andere kant moet hij daar niet te lang mee wachten, want dan weten jullie ook waar je aan toe bent. Beetje meedenken met zijn personeel kan echt geen kwaad.
Even ter volledigheid voor eventueel anderen.
Een ouderschapsverlofaanvraag mag in principe niet geweigerd worden tenzij je af wilt wijken van de standaardregeling en je baas zwaarwegende belangen heeft.
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')