Dat ben ik vergeten te vragenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Maar steekt de verloskundige dan haar vinger door de prop om te strippen?
Noh, Claudia, beetje eng hoor.. Ik at de avond voor Mette's geboorte ook hutspot. Ook 's middags gestript, de hele nacht weeen opgevangen, geen vorderingen toen we in het ziekenhuis kwamen, ook aan de wee opwekkers en ook om +/- 20:00 uur geboren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik at hutspot de avond voor de bevalling!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Dat ben ik vergeten te vragen.
Als ik deze reeks blijf volgen ben ik er tegen augustus helemaal klaar voorquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
wen dr maar aan, tis een voorbereiding op wat je te zien gaat krijgen
Precies.... daarom lees ik hier ook al weer even mee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:03 schreef Beregd het volgende:
[..]
Als ik deze reeks blijf volgen ben ik er tegen augustus helemaal klaar voor
keileuk, die echo's!
dank je wel! iedereen bedankt voor de mooie woordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
mooie echo's van juud trouwens
en ook die van cleanyhoe ver is ze nou eigenlijk??
(pff een jaar geleden was die van mij ook zo en nu heb ik 8 kilo baby)
succes ermeequote:Op donderdag 27 januari 2011 08:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Mooie echo's Juud & Cleany!
Gisteren eigenlijk alleen maar leuke en positieve reacties gehad op mijn werkDat doet goed kan ik je zeggen.
Straks mijn beoordeling met een collega die mijn baas niet eens is. Ben zeer benieuwd aangezien ze tijdens mijn begeleiding voor school ook niet positief was* ziet er een beetje tegen op *
Oeh wat fijn! Gelukkig maar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Zit hier helemaal met een heeeel verbaasd gezicht! Het was een positief gesprek...![]()
Scheelt weer wat stressEn zelfs een felicitatie gehad!
Morgen dan maar?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:34 schreef Vanyel het volgende:
Mogge. Op mijn soap moeten jullie nog even wachten, heerlijk geslapen en niks gebeurd.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef Lujaxa het volgende:
Geen scannerhij heeft jaar geleden of zo de geest gegeven en omdat we die toch niet vaak gebruikte
echo
dit is het beste wat ik er van kan maken... rechts in het zwarte gat zit ons stipje
Nee ze heeft het 4 keer geprobeert en 4 keer kwam er iets verschillend uit. Dus nu houden ze voor nu nog even het minst lange aan zeg maar. Ze gaan ervan uit dat het hartje begint met kloppen met 5 weken en 4 dagen. Dus daarom houden ze zowiezo de 6 weken aan. Naar 12 weken is het zeker niet denken we want we konden nog niet echt armpjes enzo zien en dat kan dan meestal wel. Dus we wachten gewoon af!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef twentemeisje het volgende:
Nicole fijn dat je een knipperend hartje zag! Nu nog even spannend hoe lang je precies zwanger bent. Ze konden helemaal geen vermoeden uitspreken? Tussen 6 en 12 weken zit toch best een groot verschil?
Echt wel, als die eerste 12-14 weken voorbij zijn gaat het in mijn beleving erg hard (en ik vind het heerlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:27 schreef Lujaxa het volgende:
Het vliegt voorbij op momenten hé twentemeisje
hoe heb je eigenlijk die url gevonden van u babyticker??? vind url er niet van
Ben erg benieuwd waar je de volgende keer op uitkomt. Nog even geduld dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:28 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nee ze heeft het 4 keer geprobeert en 4 keer kwam er iets verschillend uit. Dus nu houden ze voor nu nog even het minst lange aan zeg maar. Ze gaan ervan uit dat het hartje begint met kloppen met 5 weken en 4 dagen. Dus daarom houden ze zowiezo de 6 weken aan. Naar 12 weken is het zeker niet denken we want we konden nog niet echt armpjes enzo zien en dat kan dan meestal wel. Dus we wachten gewoon af!
oh!! je maakt me echt godsgruwelijk jaloers!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:38 schreef Vanyel het volgende:
Nog hetzelfde als vanmorgen, met dat verschil dat er nu een dikke big mac in zit
die had jij moeten hebben joh! dat ontbijt. Pannenkoeken!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:15 schreef Vanyel het volgende:
Lunch? Wie had het over lunch? Vanyel heeft die Big Mac lekker als ontbijt gehad. Mjam!
Ben wel geschokt over de drukte daar en hoe iedereen menu's naar binnen schranst voor elven. Voor ons was dat natuurlijk anders, ik ben hoogzwangeren de vrouw had een macontbijt.
oh gatver dat klinkt niet echt boeiend nee. Vroeger hadden ze van die pancakes met syrup die je kon bestellen, die waren wel erg lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:22 schreef Vanyel het volgende:
Ontbijt is een soort eiburger, (niet zo lekkere) croissant, koffie en jus of appelsap. Daarvoor ga ik echt de deur niet uit.
sorryquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:33 schreef Vanyel het volgende:
Vervelend als je nergens trek in hebt. Heb ik op t moment (gelukkig?) geen last van.
Wel van huup die me nu op het onzalige idee brengt dat pannekoeken een fijne lunch kunnen zijn straks.
Hij heeft niets te weigeren. Als jij naar de Arbo stapt dan kan hij op zijn achterste poten staan zoveel hij wil, dan zit je gewoon thuis i.v.m. ziek zijn van de zwangerschap.quote:
Carpaccio is rauw vleesquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:26 schreef Cyntiaa het volgende:
Mehvind ik net zo lekker! Balen zeg.. Dan iets anders kiezen dan maar!
Ja ik weet het. Ik moet mijn rechtsbijstandverzekering gaan bellen maar dat is nou niet iets waarom je staat te springen met 39 weken zwangerschap.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij heeft niets te weigeren. Als jij naar de Arbo stapt dan kan hij op zijn achterste poten staan zoveel hij wil, dan zit je gewoon thuis i.v.m. ziek zijn van de zwangerschap.
Ben je niet bij een bond aangesloten ofzo? Of elders waar je verhaal kan halen wat je rechten daarin zijn?
Snap ik. Maar hoe langer je er mee wacht hoe langer je je zorgen maakt over hoe nu verder na de zwangerschap. Anders ziek melden na de zwangerschapquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ik moet mijn rechtsbijstandverzekering gaan bellen maar dat is nou niet iets waarom je staat te springen met 39 weken zwangerschap.
Vooral het moment waarop ie hier mee komt irriteert me. Mijn verzoek voor verlof ligt er al lange tijd namelijk.
is dat alweer veranderd?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:07 schreef Sannne het volgende:
Nee hoef je niet meer uit te koken. Even met heet sopje of in de vaatwasser is genoeg. Zelf doe ik wel nieuwe flessen een keer in de sterilisator. Gewoon voor het idee
37 gradenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar ik ga wel kolven dus na een paar maanden toch een flesje. Of eerder als BV niet echt lukt.
Ik heb al wel een steralisator daar stop ik ze sowieso nog in maar dan moeten ze wel goed schoon zijn van te voren.
Ik vroeg laatst aan mijn moeder hoe heet een babybadje mocht zijn. Ze had zelf ook geen idee meer en ik ook niet ik dacht kouder dan dat ik douche.
Ze zeggen dat je er het beste 38 graden in kan doen en dan tegen de tijd dat je je kindje uitgekleed hebt e.d. is het afgekoeld naar 37.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Zat ik aardig goed met mijn 38graden dat is wel warmer dan dat ik douche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |