abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91909106
Vanyel, spannend *O* .

En Huup, ik hoop dat die slijmprop wel wat betekent :* .
pi_91909268
ohja, muizenissen pffrt hahaha, ik was onder de douche uit zo in dat bed gestapt met nat haar, coupe ontplofte pluizenbol :D
En onderkin, check :Y) Achja, eigenlijk vind ik alle foto's wel "mooi" en vooral waardevol, t is alleen niet allemaal zo geschikt voor t internet :P

Groofs :o hoezo? jij aast op verse beebs? Vanyel en DML zijn eerst nog. En B. is er nog niet aan toe zei ie net :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91909314
Ja, eigenlijk hoop ik het voor mezelf. :P

Al zou het voor mijn studie beter zijn als je nog een week kunt wachten. :%
pi_91909407
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:09 schreef huuphuup het volgende:
En onderkin, check :Y)
Dat valt nog haske mee. Ik heb ze erger gezien voor de bevalling :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91909624
ahhhh Huup ik vind dat zelfs een heel mooie foto. Zo'n ontzettend vertederend moment... O+ en wat is je meisje daar nog heeeeeel klein...
en nu komt je 2e er al bijna aan joh! zo spannend!!

Ik heb ook een paaar foto's van net na de bevalling en ik ben echt lijkbleek... wild haar, onderkin en o ja, gesprongen lippen ;) en toch zijn ze me ontzettend dierbaar...

en verder ff bleegghhh; vandaag enorm misselijk en moe geweest, zelfs een symposium moeten laten schieten, omdat ik gewoon echt niet in staat was om te gaan... heel jammer, want had er veel zin in...
ik hoop dat het, net als met de 1e zwangerschap, met een paar weekjes makkelijker wordt.

vandaag 10 weken :) 1e kwart zit dr alweer op. :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91910970
o slijmprop :X mijn vliezen zijn gebroken door de vk bij de inleiding en ze bracht een naaldje in voor het breken en kwam met de bijna complete prop in haar hand weer naar buiten. Stel je een mona toetje griesmeel met bessensaus voor maar dan wat doorzichtiger en niet meer geheel in vorm zeg maar. :7
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91911183
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef mefke79 het volgende:
o slijmprop :X mijn vliezen zijn gebroken door de vk bij de inleiding en ze bracht een naaldje in voor het breken en kwam met de bijna complete prop in haar hand weer naar buiten. Stel je een mona toetje griesmeel met bessensaus voor maar dan wat doorzichtiger en niet meer geheel in vorm zeg maar. :7
_O- "ieee!!" :D
Ik vroeg me trouwens al af hoe de vk bij Claudia kon strippen en dat pas daarna de prop naar buiten kwam :?
Bij mij was het veel dun bloederig slijm, geen prop.

Wat is het trouwens irritant dat ik nu de spoilers niet meer kan lezen om mijn telefoon }:|
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91911344
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

[..]

Ieuw. Ik heb daar hele onsmakelijke beelden bij..
valt best mee hoor :')
t was hier gewoon heeeeeeeeeeeeeeel veel slijm in een draad. Viel me kwa ranzigheid (die was er pas na t breken van de vliezen toen ik in t ziekenhuis aankwam :P)
pi_91911483
en ik heb geen slijmprop gezien hier....
en mef wat omschrijf je het beeldend...
:r

Linda; hoe is het daar? hoe is het uiteindelijk afgelopen met je termijnecho eigenlijk??
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:44:57 #85
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_91911556
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
Bij mij was het grote verschil dat ik deze keer niet al urenlang muizenissen in mijn haar had liggen woelen. Dus een tip aan de dames die nog moeten bevallen: blijf zoveel mogelijk zitten! Scheelt je ook een boel onderkinfoto's. :7

De foto staat op facebook. Ik heb geen zin om mijn lief te censureren.
Ik hou van dat woord. O+

Hee, Vanyel, zo makkelijk kom je er niet vanaf he! Gewoon persen, huppakee! :%
A grand adventure has begun.
pi_91911592
quote:

lekker hè :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:46:49 #87
265732 Keshet
pi_91911672
quote:
Thanks for the visual. :D

Maar Huup, 't kwartje valt bij mij dus een beetje laat enzo. Jij gaat gewoon al een beetje bijna bevallen! Ik ga gauw dat pakje in een envelopje proppen en naar je opsturen! :o :@
pi_91911744
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:46 schreef Keshet het volgende:

[..]

Thanks for the visual. :D

Maar Huup, 't kwartje valt bij mij dus een beetje laat enzo. Jij gaat gewoon al een beetje bijna bevallen! Ik ga gauw dat pakje in een envelopje proppen en naar je opsturen! :o :@
muppet :D
no worries!
pm je rek.nr enzo nog wel ff dan? :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91911861
ja Huup, kom eens op met die baby; wij hebben alweer lang genoeg gewacht :+ *)

*is enorm nieuwsgierig naar de naam*
pi_91912008
Ik vind het een hele mooie foto huup. En die onderkin waar is die?
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:54:26 #91
265732 Keshet
pi_91912204
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja Huup, kom eens op met die baby; wij hebben alweer lang genoeg gewacht :+ *)

*is enorm nieuwsgierig naar de naam*
Die had ze toch allang verklapt? D'Shontay

BJ ook alweer tien weken! Wat gaat het allemaal snel he!

Even een vraagje aan de mama's die voor de 2e/3e/4e keer mama worden of geworden zijn of moeten worden, wat vinden of vonden jullie nou een echt tof kraamkado? Ik las er al iets over in het vorige topic maar kon niet echt concrete aanwijzingen vinden. :@
pi_91912236
sorry voor de visueel ingestelde mensen :P ik wist het even niet anders te brengen..
pi_91912434
nou Mef het was in elk geval we heeeeeel duidelijk, ik denk dat ik voortaan elke keer aan deze omschrijving moet denken als ik een monapuddinkje naar binnen wil schuiven...
_O-

@Keshet: poehhh kraamkado's dat vind ik altijd zo moeilijk!!
ik vind, hoe saai het ook mag zijn, bonnen van de hema altijd leuk.
En bijvoorbeeld van herinneringenoplinnen... :Y
pi_91912629
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef mefke79 het volgende:
sorry voor de visueel ingestelde mensen :P ik wist het even niet anders te brengen..
Wel heel beeldend :D
Ik vind het vooral zo knap dat er een hele griesmeelpudding uitkwam. Dan kan die baby nauwelijks meer een probleem zijn geweest daarna.
Toch?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91913052
hahaha BJ, dat je je er al de hele dag op zit te verheugen en net vlak voordat je een hap wil nemen dat je aan Mefke's omschrijving moet denken :r :') hihi

@Keshet, oef, dat vind k moeilijk, zo algemeen zou k niet weten eigk.
Ik wilde dus heel graag die luiertjes dus dat heb ik gevraagd. En B.'s tante had vorige keer iets moois van het geboortekaartje gemaakt als kadootje, we hebben aan haar gevraagd of ze dat deze keer weer wilde doen. Het hangt een beetje van een aantal dingen af denk ik, is het kindje van hetzelfde geslacht? (kleertjes?); je eigen budget, hoe goed ken je de ouders.
Als het bijvoorbeeld mijn eigen zusje zou zijn die een tweede kindje kreeg en ze wist niets dan zou ik misschien wel een bon geven zodat ze een mooie foto kan laten maken van haar twee kindjes en op canvas laten drukken ofzo.

Ik bedenk me nu dat ik een schoonmaakster voor 1 keer per week die eerste maand ook wel een tof cadeau zou vinden :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91913303
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:40 schreef Twinkly het volgende:

[..]

_O- "ieee!!" :D
Ik vroeg me trouwens al af hoe de vk bij Claudia kon strippen en dat pas daarna de prop naar buiten kwam :?
Bij mij was het veel dun bloederig slijm, geen prop.

Wat is het trouwens irritant dat ik nu de spoilers niet meer kan lezen om mijn telefoon }:|
Bij mij is ook twee keer pas na het strippen de slijmprop losgekomen.
pi_91913457
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Bij mij is ook twee keer pas na het strippen de slijmprop losgekomen.
Maar steekt de verloskundige dan haar vinger door de prop om te strippen? :?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91913481
vanyel..griesmeel is er ook in kleine verpakking.
pi_91913525
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef mefke79 het volgende:
vanyel..griesmeel is er ook in kleine verpakking.
Verpest het nou niet >:)
Ik ken alleen die grote 8-)
pi_91913750
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Maar steekt de verloskundige dan haar vinger door de prop om te strippen? :?
Dat ben ik vergeten te vragen :Y) .
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:15:58 #101
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91913775
Alles was goed, ze zag er prima uit, groei mooi op het gemiddelde en ze lijkt op mij volgens ons beide. :D Ze lag te draaien en bewegen als een malle en was echt gegroeid in ruim drie weken tijd, bizar hoe hard dat gaat...

woensdag 26 januari 2011 @ 21:17:51 #102
265732 Keshet
pi_91913902
Wat een mooie echo's Juud! Dat beentje! O+
pi_91913995
Wat mooi Juud
pi_91914130
Mooi been ja!
pi_91914363
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik at hutspot de avond voor de bevalling!
Noh, Claudia, beetje eng hoor.. Ik at de avond voor Mette's geboorte ook hutspot. Ook 's middags gestript, de hele nacht weeen opgevangen, geen vorderingen toen we in het ziekenhuis kwamen, ook aan de wee opwekkers en ook om +/- 20:00 uur geboren.

Die hutspot, voordat ik die ging eten heb ik mn moeder gebeld met de vraag of dat wel kon omdat ik niet tijdens de bevalling wilde gaan kotsen (omdat er uien inzitten, ik dacht, wat zwaarder op de maag) :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91914393
Juud wat een mooie echo O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:37:27 #107
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_91915157
Ik moest even kijken, maar nu zie ik het, enig...
pi_91917283
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Dat ben ik vergeten te vragen :Y) .
_O-
Eh, ja dus. Slijm heeft geen vaste vorm zeg maar. Maar je hoeft je ook niet echt een prop voor te stellen, er zit geen kurk in ofzo :P Gewoon een lading slijm voor de baarmoedermond.
Heerlijke omschrijving Mefke :D
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:58:00 #109
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_91920452
hé, bah, er lezen ook mannen mee hè :r
pi_91920487
dit is onze kleine man:
pi_91920512
quote:
12s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:58 schreef Beregd het volgende:
hé, bah, er lezen ook mannen mee hè :r
wen dr maar aan, tis een voorbereiding op wat je te zien gaat krijgen >:)
pi_91920537
tis dat ik er geen foto van heb (laten) maken want anders kon ik jullie mooi laten zien hoe treffend mijn omschrijving was. Ik weet wel dat wij allebei dachten op dat moment :o :r :X

Pff, ik riep vanochtend nog dat mijn bekken prima ging....laten we zeggen dat ik vandaag de theorie bewezen heb dat kinderwagens perfecte rollators zijn (echt, je zou ze gewoon in het het ziekenfonds moeten hebben ;) ). Normaal loop ik dus achter onze Mura, maar die lag bij mijn man in de auto, dus het werd de quinny zapp. Dat ding is te laag voor mij en mijn moeder wilde duwen, dus ik heb zonder iets gelopen. Laten we zeggen een kilometer in totaal (van hier naar het winkelcentrum en weer terug). Dat had ik beter niet kunnen doen. Auw. En deze pijn herken ik. Iets te goed zelfs. :X

Juud, gave echo!!
pi_91920584
mooie echo's van juud trouwens
en ook die van cleany O+ hoe ver is ze nou eigenlijk??
(pff een jaar geleden was die van mij ook zo en nu heb ik 8 kilo baby :o)
pi_91920610
@ beregd, ach, dan weet je vast wat je ziet als je een drilpudding te voorschijn ziet komen.

(en nu stop ik, echt....you get the picture zeg maar)

Maaruh, Huup, ben jij de vorige keer ook je prop(je) eerder verloren?
  woensdag 26 januari 2011 @ 23:03:28 #115
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_91920759
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:58 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

wen dr maar aan, tis een voorbereiding op wat je te zien gaat krijgen >:)
Als ik deze reeks blijf volgen ben ik er tegen augustus helemaal klaar voor :D

keileuk, die echo's!
pi_91920765
oh die echo's O+ tof!

@Mef, ja ik geloof toen rond een week of 38/39 ofzo? en met 41 bevallen dus.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 26 januari 2011 @ 23:04:56 #117
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91920857
Cleany en Juud, wat een plaatjes O+
Niet mieten! Door gieten!
pi_91920908
ah, huup, had ik het toch goed onthouden.
pi_91921895
Oeh! Slijmballuh!! Dat beloofd wat.

En wat een mooie echo's. Bij die tweede heb ik even moeten zoeken Juud, maar als je het weet is het idd wel heel duidelijk.
En jullie knulletje Cleany O+ Ik vind het er op de foto ook al echt uitzien als een knul. Echt bijzonder!
pi_91922903
Wat een mooie echo s Juud en cleany O+

mefke, nu kan ik nooit meer mona-toetjes eten, je wordt bedankt :'( ;)

Vanyel, ik vond de 27e ook geen mooie datum, ik hou sowieso niet echt van het getal 7. Nou is onze jongste op de 27e geboren en het went vanzelf joh ;)

Laatste maaltijden?
Bij de eerste zwartgeblakerde sateschnitzels, half-zwarte krieltjes en mislukte roerbakmix. Ik stond er met mn neus bovenop maar had alledrie de pannen laten aanbranden, concentratie helemaal weg enzo. Ben toen huilend op manlief gaan zitten wachten. En hij vond het eten best lekker zei die :Y)

Bij de 2e aten man en oudste pizza. Ik zat erbij, keek ernaar en pufte weeën weg. Niks gegeten dus, maar toch gekotst :{

En nu we het er toch over hebben, de teller staat voor vandaag op veel-te-vaak. Nu, sinds n half uur ofzo heb ik eindelijk adempauze en heb ik voor het eerst vandaag niet het gevoel dat ik elk moment over mn nek kan gaan en dat ook doe.
De zetpillen van de vorige keer werken niet, morgen even de huisarts bellen voor overleg.
Yeeeeehahhh, daar gaan we weer!!
pi_91925465
Mooie echo's!!!

En verder veel lekkere praatjes hier, dat maakt de zwangere vrouw gelukkig :P
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 27 januari 2011 @ 06:40:57 #122
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_91928605
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 23:03 schreef Beregd het volgende:

[..]

Als ik deze reeks blijf volgen ben ik er tegen augustus helemaal klaar voor :D

keileuk, die echo's!
Precies.... daarom lees ik hier ook al weer even mee.

Van het weekend komen de kinderkamer meubeltjes. Mag ik weer net doen of ik een echte vent ben........
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 27 januari 2011 @ 07:50:33 #123
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91928959
Juud en cleany wat een mooie plaatjes O+ ik wil ook weer echoën....

Beregd, tis inderdaad een voorbereiding mhuhuhaaha. Aan de andere kant, op het moment supreme vond ik er allemaal niks ergs aan, maar als ik het hier zo lees denk ik weer the WHAT's coming out of my WHAT now? :X Maar tis ook wel weer vermakelijk :Y)
Ik weet nog dat ik de navelstreng zou doorknippen zelf, omdat Manlief bij de gedachte al moest kokhalzen. Toen Alexa er was, vond ie het zo gaaf en mooi dat hij het toch zelf wilde doen.

3e ronde. Wat kloterig die misselijkheid weer!!! Gaat het alleen weg als je rustig doet? Of blijf thet dan ook? En wat heb je een lieve man met zijn "Het was best te eten" O+

Mef succes met je rug!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91929297
Mooie echo's Juud & Cleany!

Gisteren eigenlijk alleen maar leuke en positieve reacties gehad op mijn werk :) Dat doet goed kan ik je zeggen.

Straks mijn beoordeling met een collega die mijn baas niet eens is. Ben zeer benieuwd aangezien ze tijdens mijn begeleiding voor school ook niet positief was ;) * ziet er een beetje tegen op *
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:21:21 #125
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91929317
Door al jullie praat associeer ik de bevalling nu met stamppot, griesmeelpudding met bessensaus en onderkinnen :D.

Huup je slijmprop *O*, toch weer een realitycheck dat je meisje er gewoon snel gaat zijn. Hoe is het met de zielige Amelie, alweer wat opgeknapt?

Vanyel, is het rustig gebleven vannacht?

3e.ronde ik hoop dat je je snel beter voelt meis!

Mef, succes met je rug!

Avotar, fijn dat jullie kamertje komt! Wat maakt het dat echt he? Hoe gaat het trouwens met jullie, hebben jullie je rust een beetje teruggevonden?

Cyntiaa, succes straks! Wie weet valt het gewoon heel erg mee! En als je het er niet mee eens bent dan kun je altijd protest aantekenen toch? Is er al meer reorganisatienieuws trouwens?

Juud & cleany, wat een mooie echo's! Dat beentje is echt cute Juud :) .

Hier nog een plaatje uit de groeiecho van ons meisje dinsdag:

Dat handje onder haar kin O+ . Dat wordt gewoon een klein denkertje :D .
pi_91929904
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
mooie echo's van juud trouwens
en ook die van cleany O+ hoe ver is ze nou eigenlijk??
(pff een jaar geleden was die van mij ook zo en nu heb ik 8 kilo baby :o)
dank je wel! iedereen bedankt voor de mooie woorden :)
ze zit nu op 21 weken en 4 dagen, deze echo is van 20 weken en 3 dagen. Gek om te bedenken dat die kleine bij de 2de echo 5 keer zo groot is.

erg leuke echo's Juud en twentemeisje! O+
  donderdag 27 januari 2011 @ 09:05:44 #127
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91929972
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 08:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Mooie echo's Juud & Cleany!

Gisteren eigenlijk alleen maar leuke en positieve reacties gehad op mijn werk :) Dat doet goed kan ik je zeggen.

Straks mijn beoordeling met een collega die mijn baas niet eens is. Ben zeer benieuwd aangezien ze tijdens mijn begeleiding voor school ook niet positief was ;) * ziet er een beetje tegen op *
succes ermee :*
Alexa en Seth zijn lief
pi_91930497
Mogge. Op mijn soap moeten jullie nog even wachten, heerlijk geslapen en niks gebeurd.
pi_91931107
Zit hier helemaal met een heeeel verbaasd gezicht! Het was een positief gesprek... :o

Scheelt weer wat stress ;) En zelfs een felicitatie gehad! *O*
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:06:39 #130
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91931314
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Zit hier helemaal met een heeeel verbaasd gezicht! Het was een positief gesprek... :o

Scheelt weer wat stress ;) En zelfs een felicitatie gehad! *O*
Oeh wat fijn! Gelukkig maar. ;)
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:07:50 #131
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91931344
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:34 schreef Vanyel het volgende:
Mogge. Op mijn soap moeten jullie nog even wachten, heerlijk geslapen en niks gebeurd.
Morgen dan maar? :D ;)
Fijn dat je goed hebt geslapen...
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:10:52 #132
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91931414
Njou super toch Cynthiaa *O*

Helaas nog geen LLM actie :P
Alexa en Seth zijn lief
pi_91931711
Mooie echo cleany
Ik was ook steeds verbaasd dat het in die paar weken zo kon groeien.
pi_91932089
Wij hebben gisteren een echo gehad om te kijken hoever ik nou eigenlijk ben. En we zijn nog geen steek verder :P Alleen dat het wel meer dat 6 weken is omdat het hartje duidelijk te zien was. O+ Opmeten ging niet omdat ie niet stil lag. Dus over 3 weken een nieuwe poging!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_91932192
Juud, Twentemeisje en Cleany; wat een ontzettend mooie echo's!!

3e.ronde; wat naar dat je zo ontzettend misselijk bent joh!! Helpt het niet om op bed eerst rustig iets te eten voordat je opstaat? bij mij scheelt het wel wat in elk geval..
heb net ook weer, al kokhalsend, mijn ontbijt naar binnen weten te werken... en nu maar hopen dat het erin blijft...
:r rotgevoel....

Cyntia; wat fijn dat je gesprek toch goed was joh!! scheelt weer stress!
pi_91932352
Hier gisteren dus naar gyn geweest.. we moeten preventief bloedverdunners spuiten gans de zwangerschap.. en vind het eigenlijk niet erg liever dat dan weer die vreselijke pijn
Hebben ook echo gehad en was toch al een innieminnie beebje op te zien.. maar nog héél klein...
14 februari mogen we terug gaan

hebben de echo aan Luna laten zien en vroegen, wat is dat zij van O heb je een gat in uwe buik en toen viel hare frank, dat is een babytje in uwe buik... uiteindelijk was ze toch blij , maar van ik wil een zusje was ze paar uurtjes later veranderd van gedacht en wilt ze een broertje...

[ Bericht 0% gewijzigd door Lujaxa op 27-01-2011 10:53:26 ]
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_91932353
Nog even geduld menicole
@3e ronde die misselijkheid he bij mij hielpen de medicijnen eerst ook niet.
Nu zolang ik het niet in mijn hoofd haal veel te doen voel ik mij goed.
Maar iets in het hh doen oid is meteen kassa.
@cyntiaa fijn dat je gesprek goed gelopen is

Ik pas mijn eigen spijkerbroeken nog makkelijk maar mijn riem deed vanmorgen wel zeer dus nu blijf ik hijssen.
pi_91932389
mooie echo's

ik krijg mijne niet duidelijk... op echo zie je duidelijk ons stipje... maar op foto zie je gewoon niks
Kyan
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:14:39 #139
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91933190
Cyntiaa, zie maar dat het zomaar mee kan vallen ;) . Wat fijn!

Nicole fijn dat je een knipperend hartje zag! Nu nog even spannend hoe lang je precies zwanger bent. Ze konden helemaal geen vermoeden uitspreken? Tussen 6 en 12 weken zit toch best een groot verschil?

Lujaxa heb je geen scanner? Dan zie je het wsl beter. Goed dat je preventief gaat spuiten, en gelukkig heb je er niet zo'n probleem mee. Fijn dat je jullie ieniemini-mensje hebt mogen aanschouwen!
pi_91933409
Geen scanner :N hij heeft jaar geleden of zo de geest gegeven en omdat we die toch niet vaak gebruikte

echo
dit is het beste wat ik er van kan maken... rechts in het zwarte gat zit ons stipje ;)
Kyan
pi_91933449
Juud, Cleany & TM... wat een mooie echo's! ^O^

Lujaxa, leuke reactie van je dochter... haha! :D
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:23:34 #142
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91933504
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef Lujaxa het volgende:
Geen scanner :N hij heeft jaar geleden of zo de geest gegeven en omdat we die toch niet vaak gebruikte

echo
dit is het beste wat ik er van kan maken... rechts in het zwarte gat zit ons stipje ;)
^O^ Ik zie 't!

:o Wat lijkt dat alweer een eeuwigheid geleden, dat de frummel in mijn buik ook zo'n stipje was.
pi_91933641
Het vliegt voorbij op momenten hé twentemeisje

hoe heb je eigenlijk die url gevonden van u babyticker??? vind url er niet van :N
Kyan
pi_91933671
zo weer terug van de vk, halve sticker verdiend. Bloeddruk was wat verhoogd, volgende keer potje urine meenemen, nu over een stickje geplast maar dat was allemaal prima.
Ze kon aan mn hoofd zien dat k weer keiveel vocht vasthou, zeg... }:| ga je lekker? :P

Helaas geen avond afspraak voor de volgende keer, dat had ik al wel verwacht, het avondspreekuur zit bomvol. Ze heeft gelijk gekeken of ze me anders voor de week daarna alvast in kon plannen maar die hele week zat ook al vol. Jammer maar helaas, viel te verwachten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91933677
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef twentemeisje het volgende:

Nicole fijn dat je een knipperend hartje zag! Nu nog even spannend hoe lang je precies zwanger bent. Ze konden helemaal geen vermoeden uitspreken? Tussen 6 en 12 weken zit toch best een groot verschil?

Nee ze heeft het 4 keer geprobeert en 4 keer kwam er iets verschillend uit. Dus nu houden ze voor nu nog even het minst lange aan zeg maar. Ze gaan ervan uit dat het hartje begint met kloppen met 5 weken en 4 dagen. Dus daarom houden ze zowiezo de 6 weken aan. Naar 12 weken is het zeker niet denken we want we konden nog niet echt armpjes enzo zien en dat kan dan meestal wel. Dus we wachten gewoon af!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_91933758
Balen huup een halve sticker is beter dan geen.
pi_91933799
huup hopelijk gewoon maar eenmalig hogere bloeddruk.. maar zag dat je al 38weken voorbj bent dus zal wel goed zitten
Kyan
pi_91933902
Hij was vorige keer ook al iets verhoogd, toen alleen de bovendruk, nu doet de onderdruk gezellig mee.

Ach ik maak me er niet zo'n zorgen om, ik ben idd al hard op weg naar 39 weken, ik zit bomvol vocht dus mn hart heeft het ook niet makkelijk nu en er is tot nu toe niets in de urine gevonden. We zien t wel :Y ik voel me prima iig.

Hoe is t met DML en Vanyel?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:37:38 #149
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91933974
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:27 schreef Lujaxa het volgende:
Het vliegt voorbij op momenten hé twentemeisje

hoe heb je eigenlijk die url gevonden van u babyticker??? vind url er niet van :N
Echt wel, als die eerste 12-14 weken voorbij zijn gaat het in mijn beleving erg hard (en ik vind het heerlijk :D ik ben nogal ongeduldig als ik op iets moois moet wachten ;) ).

Hier kun je die ticker aanmaken: http://babystrology.com/tickers/ .
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:28 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Nee ze heeft het 4 keer geprobeert en 4 keer kwam er iets verschillend uit. Dus nu houden ze voor nu nog even het minst lange aan zeg maar. Ze gaan ervan uit dat het hartje begint met kloppen met 5 weken en 4 dagen. Dus daarom houden ze zowiezo de 6 weken aan. Naar 12 weken is het zeker niet denken we want we konden nog niet echt armpjes enzo zien en dat kan dan meestal wel. Dus we wachten gewoon af!
Ben erg benieuwd waar je de volgende keer op uitkomt. Nog even geduld dus ;) .
pi_91934000
Vandaag maar thuis gebleven, heb vannacht zo liggen spoken door de misselijkheid!
Dat was vanochtend nog niet weg, en dat icm duizeligheid en zwaar vermoeid zijn deed me besluiten om maar een dagje thuis te blijven. Ik durfde zo niet te rijden!
Maargoed, hopelijk is t van korte duur. Volgende week naar de dokter, als ik dan nog steeds misselijk ben vraag ik wel wat de mogelijkheden zijn. Ik weet niet of je alleen wat krijgt als ke ook daadwerkelijk moet overgeven?
Tralalalaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')