Dat valt nog haske mee. Ik heb ze erger gezien voor de bevallingquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef mefke79 het volgende:
o slijmpropmijn vliezen zijn gebroken door de vk bij de inleiding en ze bracht een naaldje in voor het breken en kwam met de bijna complete prop in haar hand weer naar buiten. Stel je een mona toetje griesmeel met bessensaus voor maar dan wat doorzichtiger en niet meer geheel in vorm zeg maar.
valt best mee hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Ieuw. Ik heb daar hele onsmakelijke beelden bij..
Ik hou van dat woord.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
Bij mij was het grote verschil dat ik deze keer niet al urenlang muizenissen in mijn haar had liggen woelen. Dus een tip aan de dames die nog moeten bevallen: blijf zoveel mogelijk zitten! Scheelt je ook een boel onderkinfoto's.
De foto staat op facebook. Ik heb geen zin om mijn lief te censureren.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef mefke79 het volgende:
o slijmpropmijn vliezen zijn gebroken door de vk bij de inleiding en ze bracht een naaldje in voor het breken en kwam met de bijna complete prop in haar hand weer naar buiten. Stel je een mona toetje griesmeel met bessensaus voor maar dan wat doorzichtiger en niet meer geheel in vorm zeg maar.
Thanks for the visual.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef mefke79 het volgende:
muppetquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:46 schreef Keshet het volgende:
[..]
Thanks for the visual.
Maar Huup, 't kwartje valt bij mij dus een beetje laat enzo. Jij gaat gewoon al een beetje bijna bevallen! Ik ga gauw dat pakje in een envelopje proppen en naar je opsturen!![]()
Die had ze toch allang verklapt? D'Shontayquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja Huup, kom eens op met die baby; wij hebben alweer lang genoeg gewacht![]()
![]()
*is enorm nieuwsgierig naar de naam*
Wel heel beeldendquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef mefke79 het volgende:
sorry voor de visueel ingestelde mensenik wist het even niet anders te brengen..
Bij mij is ook twee keer pas na het strippen de slijmprop losgekomen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:40 schreef Twinkly het volgende:
[..]
"ieee!!"
Ik vroeg me trouwens al af hoe de vk bij Claudia kon strippen en dat pas daarna de prop naar buiten kwam
Bij mij was het veel dun bloederig slijm, geen prop.
Wat is het trouwens irritant dat ik nu de spoilers niet meer kan lezen om mijn telefoon
Maar steekt de verloskundige dan haar vinger door de prop om te strippen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Bij mij is ook twee keer pas na het strippen de slijmprop losgekomen.
Verpest het nou nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef mefke79 het volgende:
vanyel..griesmeel is er ook in kleine verpakking.
Dat ben ik vergeten te vragenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Maar steekt de verloskundige dan haar vinger door de prop om te strippen?
Noh, Claudia, beetje eng hoor.. Ik at de avond voor Mette's geboorte ook hutspot. Ook 's middags gestript, de hele nacht weeen opgevangen, geen vorderingen toen we in het ziekenhuis kwamen, ook aan de wee opwekkers en ook om +/- 20:00 uur geboren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik at hutspot de avond voor de bevalling!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Dat ben ik vergeten te vragen.
Als ik deze reeks blijf volgen ben ik er tegen augustus helemaal klaar voorquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
wen dr maar aan, tis een voorbereiding op wat je te zien gaat krijgen
Precies.... daarom lees ik hier ook al weer even mee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:03 schreef Beregd het volgende:
[..]
Als ik deze reeks blijf volgen ben ik er tegen augustus helemaal klaar voor
keileuk, die echo's!
dank je wel! iedereen bedankt voor de mooie woordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
mooie echo's van juud trouwens
en ook die van cleanyhoe ver is ze nou eigenlijk??
(pff een jaar geleden was die van mij ook zo en nu heb ik 8 kilo baby)
succes ermeequote:Op donderdag 27 januari 2011 08:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Mooie echo's Juud & Cleany!
Gisteren eigenlijk alleen maar leuke en positieve reacties gehad op mijn werkDat doet goed kan ik je zeggen.
Straks mijn beoordeling met een collega die mijn baas niet eens is. Ben zeer benieuwd aangezien ze tijdens mijn begeleiding voor school ook niet positief was* ziet er een beetje tegen op *
Oeh wat fijn! Gelukkig maar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Zit hier helemaal met een heeeel verbaasd gezicht! Het was een positief gesprek...![]()
Scheelt weer wat stressEn zelfs een felicitatie gehad!
Morgen dan maar?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:34 schreef Vanyel het volgende:
Mogge. Op mijn soap moeten jullie nog even wachten, heerlijk geslapen en niks gebeurd.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef Lujaxa het volgende:
Geen scannerhij heeft jaar geleden of zo de geest gegeven en omdat we die toch niet vaak gebruikte
echo
dit is het beste wat ik er van kan maken... rechts in het zwarte gat zit ons stipje
Nee ze heeft het 4 keer geprobeert en 4 keer kwam er iets verschillend uit. Dus nu houden ze voor nu nog even het minst lange aan zeg maar. Ze gaan ervan uit dat het hartje begint met kloppen met 5 weken en 4 dagen. Dus daarom houden ze zowiezo de 6 weken aan. Naar 12 weken is het zeker niet denken we want we konden nog niet echt armpjes enzo zien en dat kan dan meestal wel. Dus we wachten gewoon af!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef twentemeisje het volgende:
Nicole fijn dat je een knipperend hartje zag! Nu nog even spannend hoe lang je precies zwanger bent. Ze konden helemaal geen vermoeden uitspreken? Tussen 6 en 12 weken zit toch best een groot verschil?
Echt wel, als die eerste 12-14 weken voorbij zijn gaat het in mijn beleving erg hard (en ik vind het heerlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:27 schreef Lujaxa het volgende:
Het vliegt voorbij op momenten hé twentemeisje
hoe heb je eigenlijk die url gevonden van u babyticker??? vind url er niet van
Ben erg benieuwd waar je de volgende keer op uitkomt. Nog even geduld dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:28 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nee ze heeft het 4 keer geprobeert en 4 keer kwam er iets verschillend uit. Dus nu houden ze voor nu nog even het minst lange aan zeg maar. Ze gaan ervan uit dat het hartje begint met kloppen met 5 weken en 4 dagen. Dus daarom houden ze zowiezo de 6 weken aan. Naar 12 weken is het zeker niet denken we want we konden nog niet echt armpjes enzo zien en dat kan dan meestal wel. Dus we wachten gewoon af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |