abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91902197
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Dat heb ik anders begrepen maar misschien vergis ik me. Volgens mij werd de HRA vooral ingevoerd als belastingverlichting voor de mensen die altijd "de klos" waren. Het gaat trouwens altijd ten koste van de armeren wanneer de rijkeren rijker worden door de staat, omdat een deel van het geld dat de armeren hebben verdiend is door de rijkeren en vervolgens herverdeeld. Ik vindt het een beetje simpel om wanneer dit lichtelijk teruggedraaid wordt te zeggen dat de rijken rijker worden over de rug van de armen.
Ik heb het net eventjes gegoogle'd en er kwam inderdaad uit dat de HRA werd ingevoerd om de drempel om een eigen huis te kopen te verlagen. Nou ja het CPB heeft de belastingsplannen van dit kabinet doorgerekend en mede dankzij de HRA gaan de 25% topverdieners hetzelfde betalen of ze gaan er zelfs op vooruit! Dit vind ik persoonlijk nogal wrang.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je bent student.
Jij niet zeker?
pi_91902625
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je bent student.
Niemand heeft baat bij slecht onderwezen hoger opgeleiden. Kijk, studenten aanpakken, prima. Paupers zijn het die denken het later wel even te gaan maken. Maar dat universiteiten ook een boete krijgen is echt onverkoopbaar.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  woensdag 26 januari 2011 @ 17:41:01 #28
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91903021
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:23 schreef Nelis066 het volgende:

[..]

Ik heb het net eventjes gegoogle'd en er kwam inderdaad uit dat de HRA werd ingevoerd om de drempel om een eigen huis te kopen te verlagen. Nou ja het CPB heeft de belastingsplannen van dit kabinet doorgerekend en mede dankzij de HRA gaan de 25% topverdieners hetzelfde betalen of ze gaan er zelfs op vooruit! Dit vind ik persoonlijk nogal wrang.
Oke, dus toch. Ik persoonlijk ben geen voorstander van dit kabinet en dat er mensen op vooruitgaan terwijl er bezuinigd moet worden vind ik onverkoopbaar. Alleen ik vind ook niet dat de gedachte moet zijn "er moet bezuinigd worden, doe het dan maar bij de veelverdieners". Belastingverhogingen worden namelijk niet zomaar teruggedraaid en ik vind 52% in de hoogste schijf echt veel. Daarom mogen ze van mij best wel in de onderste laag geld gaan halen. Hier valt trouwens ook gewoon veel meer te halen.
  woensdag 26 januari 2011 @ 17:58:59 #29
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_91903812
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:43 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga iig niet op een partij stemmen die voor de bezuiniging op t onderwijs is, en ik denk wel meerdere mensen
IJdele hoop. Elke partij wil bezuinigen op onderwijs, het enige verschil is dat sommigen er direct voor uitkomen en andere de boel bij elkaar liegen tot ze de grootste zijn en ze het toch kunnen maken.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_91904327
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_91907641
Voor de Provinciale Statenverkiezingen voorlopig even dit centrale topic [Centraal] Statenverkiezingen, 2 maart 2011
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')