me vriendin! ik plak teveel ofzo?quote:
see abovequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ahwww
Wil je erover praten?

Okee dan weet ik dat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
alles wat je pc hoort
zolang je een "wat men hoort" stand hebt

Waarom zeg je dat tegen ons?quote:

Dat heeft alleen Creative toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
alles wat je pc hoort
zolang je een "wat men hoort" stand hebt

mag ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat heeft alleen Creative toch?![]()
Bij andere heet het Stereomix als het goed is.

Nou wees blij dat je eraf bent danquote:

Een vrouw met bindingsangst, elkaar 1x per week zien veel noemen.quote:

Omdatquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat tegen ons?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Om 22:25 smste ze al droom zacht, heeft ze nog best lang wakker gelegen.

ze was een engel!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Een vrouw met bindingsangst, elkaar 1x per week zien veel noemen.

sms dr even dat ik dr bericht wel kan lezen maar dat ik niks terug kan sturen, hij zegt steeds dat ie hem niet kan verzenden.quote:

quote:
aawwww maar was ze net bij je dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:15 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
me vriendin! ik plak teveel ofzo?zie der 1x per week hooguit
[..]
see above

Lolquote:

1x per week? Slow down!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:15 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
me vriendin! ik plak teveel ofzo?zie der 1x per week hooguit
[..]
see above

Nogmaals ik bedoelde het niet ondankbaar en ik blijf ook gewoon kijken hoe het verder gaat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:09 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind het wel een beetje ondankbaar allemaal hoor, maargoed, ik werk er nog altijd aan.
Ik had mezelf expres niet ingepland vanavond want ik wilde een dagje niks. Ik ben al vanaf vanochtend met de radio bezig.

een jaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
aawwww maar was ze net bij je dan?

Koelkast geylt op mijquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:17 schreef mash_ het volgende:
Echt het halve topic geilt op droomding en sharrecht grappig

Zullen we eens smsjes en aantal smsjes vergelijkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Lol
Ze smst dus met meerdere fokkers?
Zo speciaal ben je dan niet Bart

KKJ bedoeld denk ik of ze net bij je thuis was.quote:

Verbeeld je niks Bartquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zullen we eens smsjes en aantal smsjes vergelijken

quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat zei mijn baas vanmiddag ook vol verbazing.

Baas, ik heb geluid!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:18 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.xms.nl:88/listen.pls
TIJDELIJK
Kan gewoon in itunes en al die zooi meer weer.

quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat zei mijn baas vanmiddag ook vol verbazing.

Iedereen geilt op mij.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:17 schreef mash_ het volgende:
Echt het halve topic geilt op droomding en sharrecht grappig

Ik had begrepen dat het niet meer ging werken, pm of dm me danquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:09 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind het wel een beetje ondankbaar allemaal hoor, maargoed, ik werk er nog altijd aan.
Ik had mezelf expres niet ingepland vanavond want ik wilde een dagje niks. Ik ben al vanaf vanochtend met de radio bezig.

Ik bedoel.. was ze net toen je gedumpt werd bij jou.. of deed ze het via telefoon/sms?quote:

ze stond opeens voor de deurquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik bedoel.. was ze net toen je gedumpt werd bij jou.. of deed ze het via telefoon/sms?

dat is dan heeeeel stiekem.. weet t zelf niet eensquote:

Ok.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is dan heeeeel stiekem.. weet t zelf niet eens

ze faalt in relatie hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:21 schreef WitAchterLicht het volgende:
krijg ik nu een sms van ik mis je

wel goed dat ze het face to face deed.. maar toch ook weer niet echt netjes van haar dat t zo snel gingquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:20 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
ze stond opeens voor de deur
kon niet eens wat terug zeggen en ze was al weg

Sms eens terug: "Plak eens niet zoveel"quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:21 schreef WitAchterLicht het volgende:

Ben je net gedumpt? Arme jijquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:20 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
Die weet ook niet wat ze wilquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:21 schreef WitAchterLicht het volgende:

lol doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Sms eens terug: "Plak eens niet zoveel"![]()
Tenzij je haar ook mist.

Misschien is ze schitzo!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:21 schreef WitAchterLicht het volgende:

Kut voor jequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:20 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]

nee joh het was haar tweeling zusquote:

quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kut voor je
Een ex van mij dumpte me naardat ze me eerst een uur ofzo naar haar lens had laten lopen zoeken die ze "zogenaamd" kwijt was, omdat ze het niet durfde te zeggen
Dat is ook niet alles

Maat van mij is dat, die hoeft niet naar school.quote:

Oh, dus ik ben niet de enige die enorm slecht is in uitmaken, dat scheeltquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kut voor je
Een ex van mij dumpte me naardat ze me eerst een uur ofzo naar haar lens had laten lopen zoeken die ze "zogenaamd" kwijt was, omdat ze het niet durfde te zeggen
Dat is ook niet alles

Achteraf gezien is het genaaid jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kut voor je
Dat is ook niet alles

quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kut voor je
Dat is ook niet alles
gestuurd van wat wil je nou. mij of niksquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Sms eens terug: "Plak eens niet zoveel"![]()
Tenzij je haar ook mist.

baasquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:24 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
[..]
gestuurd van wat wil je nou. mij of niks

Niks is ook maar zo weinig he..quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:24 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
[..]

Wat wil je als reactie?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:24 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
[..]

jaa maar geloof ze dat meer wilt dan ik!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Niks is ook maar zo weinig he..

Ik ben er heel erg slecht inquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dus ik ben niet de enige die enorm slecht is in uitmaken, dat scheelt

Hoe moeten wij dat weten?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:25 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
jaa maar geloof ze dat meer wilt dan ik!
ben ik zo lelijk dan?

Pics?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:25 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
ben ik zo lelijk dan?

quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:26 schreef Rockiejj het volgende:
ik kap er mee.
ik heb 15 minuten geleerd, dat heb ik nog nooit gedaan!

Het kan zijn dat ze dacht dat je anders was dan dat je bent? Hoe lang hebben jullie wat gehad?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:25 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
ben ik zo lelijk dan?
Ja inderdaad, maar bij mij komt het dan onbedoeld er extra lullig uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik ben er heel erg slecht inWant haat het om mensen pijn te doen waar je van houd/hield.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |