ze faalt in relatie hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:21 schreef WitAchterLicht het volgende:
krijg ik nu een sms van ik mis je

wel goed dat ze het face to face deed.. maar toch ook weer niet echt netjes van haar dat t zo snel gingquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:20 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
ze stond opeens voor de deur
kon niet eens wat terug zeggen en ze was al weg

Sms eens terug: "Plak eens niet zoveel"quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:21 schreef WitAchterLicht het volgende:

Ben je net gedumpt? Arme jijquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:20 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
Die weet ook niet wat ze wilquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:21 schreef WitAchterLicht het volgende:

lol doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Sms eens terug: "Plak eens niet zoveel"![]()
Tenzij je haar ook mist.

Misschien is ze schitzo!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:21 schreef WitAchterLicht het volgende:

Kut voor jequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:20 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]

nee joh het was haar tweeling zusquote:

quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kut voor je
Een ex van mij dumpte me naardat ze me eerst een uur ofzo naar haar lens had laten lopen zoeken die ze "zogenaamd" kwijt was, omdat ze het niet durfde te zeggen
Dat is ook niet alles

Maat van mij is dat, die hoeft niet naar school.quote:

Oh, dus ik ben niet de enige die enorm slecht is in uitmaken, dat scheeltquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kut voor je
Een ex van mij dumpte me naardat ze me eerst een uur ofzo naar haar lens had laten lopen zoeken die ze "zogenaamd" kwijt was, omdat ze het niet durfde te zeggen
Dat is ook niet alles

Achteraf gezien is het genaaid jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kut voor je
Dat is ook niet alles

quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kut voor je
Dat is ook niet alles
gestuurd van wat wil je nou. mij of niksquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Sms eens terug: "Plak eens niet zoveel"![]()
Tenzij je haar ook mist.

baasquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:24 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
[..]
gestuurd van wat wil je nou. mij of niks

Niks is ook maar zo weinig he..quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:24 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
[..]

Wat wil je als reactie?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:24 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
[..]

jaa maar geloof ze dat meer wilt dan ik!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Niks is ook maar zo weinig he..

Ik ben er heel erg slecht inquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dus ik ben niet de enige die enorm slecht is in uitmaken, dat scheelt

Hoe moeten wij dat weten?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:25 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
jaa maar geloof ze dat meer wilt dan ik!
ben ik zo lelijk dan?

Pics?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:25 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
ben ik zo lelijk dan?

quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:26 schreef Rockiejj het volgende:
ik kap er mee.
ik heb 15 minuten geleerd, dat heb ik nog nooit gedaan!

Het kan zijn dat ze dacht dat je anders was dan dat je bent? Hoe lang hebben jullie wat gehad?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:25 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
ben ik zo lelijk dan?
Ja inderdaad, maar bij mij komt het dan onbedoeld er extra lullig uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik ben er heel erg slecht inWant haat het om mensen pijn te doen waar je van houd/hield.

ik kap er mee.

Ik vind witte achterlichten meestal niet zo mooi, meestal is de kap dan nl. kapot.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:25 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
ben ik zo lelijk dan?

ik kap er mee.

lol ik welquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kan wel uitzenden, maar niemand anders

Veel te lang jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:26 schreef Rockiejj het volgende:
ik kap er mee.

zoon LED dingetjequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik vind witte achterlichten meestal niet zo mooi, meestal is de kap dan nl. kapot.
Tenzij het een mooi vormgegeven LED achteruit rij lamp is, die kunnen best baas zijn, welke ben jij?

Dat worden dan lange dagen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:26 schreef djkoelkast het volgende:

quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:27 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.xms.nl:8888/listen.pls dan maar!

Dan ben je niet te lelijk!quote:

Waarom niet? bij mij staat gewoonL server answeredquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:26 schreef djkoelkast het volgende:

Doet het nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:27 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.xms.nl:8888/listen.pls dan maar!

Nee, ik ga wel gokken, AADCBBABBDquote:

Te weinig C's.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel gokken, AADCBBABBD
Dat zijn de antwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |