Zullen we eens smsjes en aantal smsjes vergelijkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Lol
Ze smst dus met meerdere fokkers?
Zo speciaal ben je dan niet Bart

KKJ bedoeld denk ik of ze net bij je thuis was.quote:

Verbeeld je niks Bartquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zullen we eens smsjes en aantal smsjes vergelijken

quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat zei mijn baas vanmiddag ook vol verbazing.

Baas, ik heb geluid!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:18 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.xms.nl:88/listen.pls
TIJDELIJK
Kan gewoon in itunes en al die zooi meer weer.

quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat zei mijn baas vanmiddag ook vol verbazing.

Iedereen geilt op mij.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:17 schreef mash_ het volgende:
Echt het halve topic geilt op droomding en sharrecht grappig

Ik had begrepen dat het niet meer ging werken, pm of dm me danquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:09 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind het wel een beetje ondankbaar allemaal hoor, maargoed, ik werk er nog altijd aan.
Ik had mezelf expres niet ingepland vanavond want ik wilde een dagje niks. Ik ben al vanaf vanochtend met de radio bezig.

Ik bedoel.. was ze net toen je gedumpt werd bij jou.. of deed ze het via telefoon/sms?quote:

ze stond opeens voor de deurquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik bedoel.. was ze net toen je gedumpt werd bij jou.. of deed ze het via telefoon/sms?

dat is dan heeeeel stiekem.. weet t zelf niet eensquote:

Ok.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is dan heeeeel stiekem.. weet t zelf niet eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |