Nee, denk dat de 6e ook een C moet zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel gokken, AADCBBABBD
Dat zijn de antwoorden.
Ja nu doet ie het welquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:28 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.xms.nl:8888/listen.pls moet het gewoon doen nu
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan kan je ACDC proberen!Misschien vragen ze naar een goedeband ofzo
nee gewoon alles b. grootste kansquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel gokken, AADCBBABBD
Dat zijn de antwoorden.
Je hebt geluk dat je een toets hebt, ik had eerst ongelofelijk hard een hele woorden lijst uit mijn hoofd geleerd bleken we geen toets te hebben.quote:
Dan faal je.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat je een toets hebt, ik had eerst ongelofelijk hard een hele woorden lijst uit mijn hoofd geleerd bleken we geen toets te hebben.
gewoon uit je nek lullen en lange zinnen schrijvenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom niet? bij mij staat gewoon: server answered
quote:
Maar dan kan je docenten juist helemaal gek maken, eerst doen wat je weet en dan ellenlange verhalen bij de dingen die je niet weet met de meest knetterkrankjorige onderbouwingen.quote:
Maar je weet die woorden wel, je weet nooit waar het goed voor is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat je een toets hebt, ik had eerst ongelofelijk hard een hele woorden lijst uit mijn hoofd geleerd bleken we geen toets te hebben.
Ja inderdaad, het is maatschappijleer, dus dan werkt dat welquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:29 schreef dragems het volgende:
[..]
gewoon uit je nek lullen en lange zinnen schrijven
Wij hadden een geschiedenis leraar die je antwoord goed keurde als hij echt te lang was.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:29 schreef dragems het volgende:
[..]
gewoon uit je nek lullen en lange zinnen schrijven
Dat was altijd wel humor ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
[..]
Maar dan kan je docenten juist helemaal gek maken, eerst doen wat je weet en dan ellenlange verhalen bij de dingen die je niet weet met de meest knetterkrankjorige onderbouwingen.
Die hele server is niet goed >>> NIET GEBRUIKEN <<<quote:
Of c.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:29 schreef dragems het volgende:
[..]
nee gewoon alles b. grootste kans
Held.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wij hadden een geschiedenis leraar die je antwoord goed keurde als hij echt te lang was.
Die was ook lui danquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wij hadden een geschiedenis leraar die je antwoord goed keurde als hij echt te lang was.
Engels, van die onregelmatige werkwoorden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar je weet die woorden wel, je weet nooit waar het goed voor is.
Welk vak was het?
Zal t onthouden!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, denk dat de 6e ook een C moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |