Doet flink zeerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik LL dan wel niet maar ik herken het wel
Klopt en de reden waarom is ook zo achterlijk, je kan net zo goed dan paintball gaan doen. helaas begint mijn vereniging dus op 5 febquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Ok, nooit paintball gedaan. Dit jaar waarschijnlijk voor het eerst. Airsoft lijkt mij ook wel cool om eens te doen. Moet je alleen wel naar Duitsland, België of UK.
Vooral die nieuwe, die zijn nog scherpquote:
Klote speelgoedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vooral die nieuwe, die zijn nog scherp
hmmm jammer, gemistquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Begin dit jaar was er wel chat-roulet
Leuk voor een keer, maar niet je-van-het...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Begin dit jaar was er wel chat-roulet
Lijkt mij wel lache om te doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt en de reden waarom is ook zo achterlijk, je kan net zo goed dan paintball gaan doen. helaas begint mijn vereniging dus op 5 febkan ik dus niet mee doen. Ik zeg dat je het zeker moet gaan doen en anders doen we het een keer via een fok meet
Oh...wacht...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Leuk voor een keer, maar niet je-van-het...
Alhoewel, het heeft me wel een keer een leuk avondje opgeleverd![]()
..
Ik had best veel lego, vond het leukquote:
met een stel een Tinychat opzetten is ook wel lolligquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
..
Ik vond van nietquote:
Bis Laterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef Solique het volgende:
Ik ben even van fok af, ik slinger de x360 even aan.
[..]
Lijkt mij wel lache om te doen.
vertelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
..
Ik vind het nog steeds wel leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had best veel lego, vond het leuk
VOND
Ik vind het stiekem ook niet erg als mijn buurjongetje wil dat ik meehelpquote:
Ik vind helpen ook helemaal niet erg eigenlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem ook niet erg als mijn buurjongetje wil dat ik meehelp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |