abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92107075
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:50 schreef richard_prf het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wat pics onder gunstige verlichting ;)
aan je uiterlijk ligt het niet. Misschien aan wat voor kop je trekt.
Finally, someone let me out of my cage
  maandag 31 januari 2011 @ 03:14:08 #227
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92111320
Ik heb de fotos van richard en mylifeisgrey gezien. Dudes er is kwa uiterlijk niks mis met jullie hoor. "Een beetje inzet/houding en rest gaat venzelf" slaat meer dan ooit op jullie twee! Meestal hekel ik die uitspraken als "het ligt aan je houding thats it" maar dat is hier wel degelijk van toepassing vind ik. Look sis het niet. Dus dan moet je nu werken aan je innergame en houding enzo.

Kon ik maar ruilen...
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_92111626
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 03:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb de fotos van richard en mylifeisgrey gezien. Dudes er is kwa uiterlijk niks mis met jullie hoor. "Een beetje inzet/houding en rest gaat venzelf" slaat meer dan ooit op jullie twee! Meestal hekel ik die uitspraken als "het ligt aan je houding thats it" maar dat is hier wel degelijk van toepassing vind ik. Look sis het niet. Dus dan moet je nu werken aan je innergame en houding enzo.

Kon ik maar ruilen...
Ja en dan...jouw probleem is ook je overgewicht. Zelfs al zou je hun uiterlijk krijgen, dan nog zou je het verpesten door je obesitas.
  maandag 31 januari 2011 @ 06:24:51 #229
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92111682
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 05:43 schreef LoneWanderer het volgende:

[..]

Ja en dan...jouw probleem is ook je overgewicht. Zelfs al zou je hun uiterlijk krijgen, dan nog zou je het verpesten door je obesitas.
Als ik hun uiterlijk zou krijgen zou ik slank zijn!

Verder heeft mijn overgewicht zich ontwikkeld toen ik erg ziek was in mijn tienerjaren. Ik ben al jaren wel dik, maar het wordt ook niet méér. Dus mijn stofwisseling is nu normaal. Dus ik zou het ook niet verpesten. Maar daarvoor antwoord je hier niet toch. Weer lekker enkelt nodeloos kwetsen omdat leuk :')
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 31 januari 2011 @ 08:36:51 #230
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_92112371
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent gewoon een doodnormaal uitziende kerel. Niets om je druk over te maken. Je moet gewoon gaan voor een leuke dame die bij je past. Dan komt het helemaal goed.

Ik zie op straat heel vaak mannen lopen die veel lelijker zijn en die wel een vriendin hebben. Dan kan jij dat toch ook wel regelen?
  maandag 31 januari 2011 @ 09:24:29 #231
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_92113048
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 06:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als ik hun uiterlijk zou krijgen zou ik slank zijn!

Verder heeft mijn overgewicht zich ontwikkeld toen ik erg ziek was in mijn tienerjaren. Ik ben al jaren wel dik, maar het wordt ook niet méér. Dus mijn stofwisseling is nu normaal. Dus ik zou het ook niet verpesten. Maar daarvoor antwoord je hier niet toch. Weer lekker enkelt nodeloos kwetsen omdat leuk :')
Lichamelijk ziek of geestelijk ziek? Misschien dat je dit ook weer kwetsend vindt, maar het is wel weer typisch dat het ook bij jou weer aan je uiterlijk ligt. Zelfs jij zegt dat Richard er prima uitziet, waarom zeg je dat dan niet ook over jezelf?

En als je stofwisseling weer normaal is, waarom ga ja dan niet afvallen? Hoe vaak sport je in de week?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  maandag 31 januari 2011 @ 09:28:45 #232
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92113119
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:24 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Lichamelijk ziek of geestelijk ziek? Misschien dat je dit ook weer kwetsend vindt, maar het is wel weer typisch dat het ook bij jou weer aan je uiterlijk ligt. Zelfs jij zegt dat Richard er prima uitziet, waarom zeg je dat dan niet ook over jezelf?

En als je stofwisseling weer normaal is, waarom ga ja dan niet afvallen? Hoe vaak sport je in de week?
:|w
Als men eens begreep met wat voor onbegrip je te maken krijgt in mijn schoenen. ik wil er nieteens meer energie aan besteden heb het al ellendig genoeg.

Kutkinderen als jij zouden nooit op anderen mogen blaten als je niet weet waar de godgloeiende neuk je het over hebt!

Oh en beiden, lichamelijjk en geestelijk.
pi_92113161
quote:
SPOILER
Gast, ik zit die hele topics door te lezen en probeer me voor te stellen hoe erg iemand er wel niet kan uitzien... Heb je het uiterlijk wat driekwart van de Nederlanders heeft |:(

Dus even voor de duidelijkheid: je bent niet lelijk. Het ligt helemaal aan je onzekerheid en dat kun je zelf oplossen.

quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 19:26 schreef richard_prf het volgende:
Heb ik gelukkig nooit last van dat meiden achter me aanzitten ;) maar ik zie er dan ook uit als een skinny witte heroïne junk.
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 09:47 schreef richard_prf het volgende:
Ja ik heb vooral een hele bleke huid ( moeder rood haar, bleke huid ) ( vader zwart haar)

En ik heb dus de bleke huid van mijn moeder ( waardoor ik dus ook niet bruin kan worden) en het donkere haar van mijn vader. Daardoor kan ik er vrij ongezond uitzien. Enige voordeel is dat ik geen rood haar heb. Verder heb ik een smalle bouw en een(te) smal gezicht.
Hier een foto van Peter Doherty en zijn (ex-?) vriendin.

'nuff said :7
pi_92113517
quote:
SPOILER
Pfff, dat noem je ugly ?? Als jij al kansloos ben dan is het voor mij al helemaal een hopeloze missie...
  maandag 31 januari 2011 @ 10:20:29 #235
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_92114118
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:28 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als men eens begreep met wat voor onbegrip je te maken krijgt in mijn schoenen. ik wil er nieteens meer energie aan besteden heb het al ellendig genoeg.

Kutkinderen als jij zouden nooit op anderen mogen blaten als je niet weet waar de godgloeiende neuk je het over hebt!

Is er dan een topic waar ik terug kan lezen wat je hebt?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_92122054
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:28 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Juist ja...omdat deze dikzak met zoveel onbegrip te maken krijgt, kan hij niet afvallen.

:')
  maandag 31 januari 2011 @ 14:25:19 #237
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_92122181
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef LoneWanderer het volgende:

[..]

Juist ja...omdat deze dikzak met zoveel onbegrip te maken krijgt, kan hij niet afvallen.

:')
Als er een medische reden aan ten grondslag ligt een acceptabele reden, zoniet smoes.
pi_92123613
Faal.

Het was wel gezellig, K was niet lelijk maar ook niet knap dus het leek me wel de moeite waard om wat te proberen. Gezellig was het wel alleen was ik haar type niet. Of het uiterlijk was ik weet het niet.

In elk geval heb ik S gevraagd om te stoppen met koppelen (wat ik sowieso al niet wou) en ze stopt ermee , ze vond het alleen zo lullig voor me en daarom probeerde ze het. Echt een lieve meid dus.

Hoe voel ik me nu? Ik had verwacht extra kut maar ik voel me niet anders dan "gewoon kut ". ik heb het gevoel dat ik alles heb geprobeerd dus helaas.
Zo maakte ik haar aan het lachen en ze werd melig. Veel dubbelzinnige opmerkingen, positief zijn, goede houding. Maar ja... ik voel me niet meer kut omdat ik het gevoel heb dat het niet aan mij lag.

Ik heb dus maar geslapen bij die vriendin en vriend , die vervolgens "het" deden in de bezemkast.

[ Bericht 11% gewijzigd door richard_prf op 31-01-2011 15:10:57 ]
pi_92123951
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:03 schreef richard_prf het volgende:
Faal.

Het was wel gezellig, K was niet lelijk maar ook niet knap dus het leek me wel de moeite waard om wat te proberen. Gezellig was het wel alleen was ik haar type niet. Of het uiterlijk was ik weet het niet.

In elk geval heb ik S gevraagd om te stoppen met koppelen (wat ik sowieso al niet wou) en ze stopt ermee , ze vond het alleen zo lullig voor me en daarom probeerde ze het. Echt een lieve meid dus.

Hoe voel ik me nu? Ik had verwacht extra kut maar ik voel me niet anders dan "gewoon kut ". ik heb het gevoel dat ik alles heb geprobeerd dus helaas.
Zo maakte ik haar aan het lachen en ze werd melig. Veel dubbelzinnige opmerkingen, positief zijn, goede houding. Maar ja... ik voel me niet meer kut omdat ik het gevoel heb dat het niet aan mij lag.
Koppelen is sowieso onzin.

Gozer, jij moet eerst aan jezelf gaan werken voordat je op de vrouwenmarkt gaat rondkijken.

Als je op deze leeftijd nog steeds je jeugdtrauma's niet heb kunnen verwerken, kun je het vergeten om op een normale manier een meid te leren kennen.

Ga sporten, fitnessen...probeer positieve energie uitjezelf te halen en begin wat zelfrespect te kweken. Dat is jouw grootste probleem...je bent niet overtuigd van wie je bent en waar je voor staat. Je bent een sulletje aan de zijlijn die alles maar overkomt.

Je lichaam in goede shape brengen is een begin, het geestelijke aspect moet je meer moeite voor doen. Succes.
pi_92124154
"Als je op deze leeftijd nog steeds je jeugdtrauma's niet heb kunnen verwerken, kun je het vergeten om op een normale manier een meid te leren kennen."

Dit moet ik wel toegeven inderdaad. Ik lijk sociaal skills te missen. Ik val af en toe ook nog eens voor lange periodes stil, ze krijgen dan geen hoogte van mij en gaan dan vragen "vind je het wel gezellig?" Ben je moe? " " waarom ben je zo stil " en ik ga in een onzekere gesloten houding zitten. Mijn vriend zei dat K mij vond lijken op haar ex vriend. Ik weet niet of hij de waarheid sprak maar als dat zo is kan het dus onmogelijk aan mijn uiterlijk liggen want ze was gek op hem volgens mijn vriend.

" Ga sporten, fitnessen...probeer positieve energie uitjezelf te halen en begin wat zelfrespect te kweken. Dat is jouw grootste probleem...je bent niet overtuigd van wie je bent en waar je voor staat. Je bent een sulletje aan de zijlijn die alles maar overkomt."

Juist heel goed gezien. Alleen dan dat ik al sport en mijn lichaam er goed uit ziet nu ;) maar je hebt gelijk dat ik mij dat sulletje vindt dat langs de zijlijn kijkt.

"Je lichaam in goede shape brengen is een begin, het geestelijke aspect moet je meer moeite voor doen. Succes. "

Vooral het Geestelijke inderdaad.

Mijn vriend is echt een succes bij de dames en hij vindt het echt kut voor me dat ik er nooit in slaag iemand te krijgen terwijl het bij hem vanzelfsprekend is.
Hij ziet er niet alleen flitsend uit kwa uiterlijk, zn houding, kleding., intelligentie,humor zijn van een ongekend niveau

[ Bericht 10% gewijzigd door richard_prf op 31-01-2011 15:24:11 ]
pi_92125544
Toch kan ik me gewoon nog steeds niet voorstellen dat iemand op mijn uiterlijk kan vallen. Ik blijf mezelf super lelijk vinden als ik in de spiegel kijk.
  maandag 31 januari 2011 @ 15:55:08 #242
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_92125750
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:51 schreef richard_prf het volgende:
Toch kan ik me gewoon nog steeds niet voorstellen dat iemand op mijn uiterlijk kan vallen. Ik blijf mezelf super lelijk vinden als ik in de spiegel kijk.
En dat is duidelijk de voornaamste reden dat je geen succes hebt. Zelfvertrouwen is aantrekkelijk, zelfkastijding niet. Zolang jij niet uitstraalt dat je tevreden bent met jezelf en zelfvertrouwen hebt, maakt het geen ene reet uit hoe je eruit ziet.

En bovendien: als je niet tevreden bent over je uiterlijk, doe er dan wat aan!
  maandag 31 januari 2011 @ 15:56:39 #243
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_92125830
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:51 schreef richard_prf het volgende:
Je bent ook nog niet op je top, neem lang haar en nette kleren.

Maar dat is natuurlijk allemaal ondergeschikt aan je waardeloze zelfbeeld.
Als dat niet goed komt kun je het vergeten. Is het al in je opgekomen gister dat jij de date ook had kunnen afwijzen, of had je elk willekeurig slachtoffer klakkeloos aangenomen?
Je komt echt veel te weinig onder de mensen en hebt een refferentiekader van 0, anders kon je nooit aan een dergelijk ondergeschikte eigenwaarde komen.
pi_92126747
Het klopt dat ik te weinig onder de mensen kom. Maar ik had dan ook afgelopen 3 jaar , 60+ uur per week gewerkt op kantoor. De enige mensen die ik zag waren die mensen. Ook die periode was verschrikkelijk. Ik onderdrukte mijn gevoelens en moest 's nachts vaak huilen vanwege mijn verschrikkelijke klote uiterlijk. Gewoon het gevoel hebben dat je never nooit enige kans maakt bij vrouwen en dat je het gevoel hebt afstotelijk te zijn en ze een plezier doet om zover mogelijk bij hun uit de buurt te blijven. De spiegel bevestigd dit beeld zo erg.
  maandag 31 januari 2011 @ 16:28:23 #245
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_92127328
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef richard_prf het volgende:
Het klopt dat ik te weinig onder de mensen kom. Maar ik had dan ook afgelopen 3 jaar , 60+ uur per week gewerkt op kantoor. De enige mensen die ik zag waren die mensen. Ook die periode was verschrikkelijk. Ik onderdrukte mijn gevoelens en moest 's nachts vaak huilen vanwege mijn verschrikkelijke klote uiterlijk. Gewoon het gevoel hebben dat je never nooit enige kans maakt bij vrouwen en dat je het gevoel hebt afstotelijk te zijn en ze een plezier doet om zover mogelijk bij hun uit de buurt te blijven. De spiegel bevestigd dit beeld zo erg.
Of je bent een troll, of je hebt serieus issues die niet opgelost kunnen worden door op dit forum te posten..
pi_92127356
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef richard_prf het volgende:
Toch kudo's dat je het probeerd, vind het echt knap van je... Bij mij barst de spiegel ook naar de tyfes dus ga het geneens proberen, toch nutteloos. op straat kijk ik ook maar al lopend naar de grond, in de trein/bus/tram duik ik me boek in.
pi_92127525
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:28 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Of je bent een troll, of je hebt serieus issues die niet opgelost kunnen worden door op dit forum te posten..
Denk niet dat hij een troll is, bedoel hij omschrijft dingen waar ikzelf ook gewoon mee zit.. en inderdaad, het is niet op te lossen op een forum maar het helpt wel om andere inzichten te krijgen.
  maandag 31 januari 2011 @ 16:38:17 #248
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_92127865
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:31 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Denk niet dat hij een troll is, bedoel hij omschrijft dingen waar ikzelf ook gewoon mee zit.. en inderdaad, het is niet op te lossen op een forum maar het helpt wel om andere inzichten te krijgen.
Die andere inzichten gaan niet verder dan de meest basale psychologie. Kort gezegd komt het erop neer dat je nooit succes bij de vrouwen zult hebben als je niet in staat bent in jezelf te vertrouwen. Het maakt niet uit om welke reden dit is; je moet er wat aan veranderen.

Ik zie TS in dit topic al zeggen dat hij best wat aan zijn kledingstijl en uiterlijk wil aanpassen, maar dat het niet teveel mag kosten. Als je echt wilt veranderen, moet je niet op een paar tientjes neerkijken.

Niet dat het aan z'n uiterlijk ligt. Toen ik stopte met basketbal ben ik in een jaar (met mijn 1.74m) van 80 kilo en nauwelijks vet naar een out of shape 91 kilo gegaan, om vervolgens in een half jaar 26 kilo af te vallen en daarna op een stabiele 72 kilo te eindigen. Het enige moment waarop mijn gewicht invloed had op mijn succes bij het andere geslacht, was toen ik zelf niet lekker in mijn vel zat, en weer begon met trainen. Daarvoor en daarna maakte het geen ene fuck uit wat ik woog.

Misschien een tip om eens een keer The Game van Neil Strauss te lezen. Ik heb zelf nooit echt problemen gehad met het andere geslacht, maar ik heb dit boek wel gelezen, en zie hoe minder zelfverzekerde mensen uit dit boek een hoop manieren kunnen halen om hun zelfvertrouwen op te bouwen. De methodes werken namelijk wel, hoe voor de hand liggend ze ook lijken.
  maandag 31 januari 2011 @ 18:50:03 #249
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_92134277
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:30 schreef koningkerel het volgende:

Hier een foto van Peter Doherty en zijn (ex-?) vriendin.
[ afbeelding ]

'nuff said :7
hoe bedoel je ... dat Peter Doherty mooi is? zijn vriendin is namelijk niks speciaals.En vergeet niet dat Peter wat meer centjes heeft dan Richard heeft.
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_92134948
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:50 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

hoe bedoel je ... dat Peter Doherty mooi is? zijn vriendin is namelijk niks speciaals.En vergeet niet dat Peter wat meer centjes heeft dan Richard heeft.
Richard vond dat hij er zelf uitziet als een heroïne verslaafde, met zwart haar en een smal, bleek gezicht. Peter Doherty dus :D

En die heeft o.a. Kate Moss als ex :9~ Lijkt me sterk dat zij het voor het geld deed, of voor het uiterlijk want het is nou niet bepaald een knappe kerel (nohomo).

M.a.w. zelfs met de beschrijving die Richard over zijn eigen uiterlijk gaf (voordat hij de foto's postte) kan het hem theoretisch lukken om supermodellen aan de haak te slaan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')