Kun je er wel over praten met iemand in real life?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:08 schreef Apotheose het volgende:
ik voel me gewoon niet goed. En dit alles is ook niet goed voor mn zelfbeeld/zelfvertrouwen. Zo voelt dit. Klinkt vast suf maar toch.
ja op zich bel ik regelmatig met een goede vriendin die me dan aanhoort enzo...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:14 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Kun je er wel over praten met iemand in real life?
quote:
Lekker muziek luisteren ipv je aquarium?quote:Op woensdag 26 januari 2011 03:02 schreef kevin87g het volgende:
Harstikke stront chagarijnig, want ik wil slapen! en dat lukt gvd niet![]()
![]()
Nja ouders slapen... beetje gehorig hieroquote:Op woensdag 26 januari 2011 03:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lekker muziek luisteren ipv je aquarium?
Oh gat dat is heel irritant heb het ook niet getroffen met mijn buren, die hebben tig de boombox aan, of grote ruzie met elkaar, of sex waar je ook nog eens mee kan genieten want mevrouw is een giller en ze horen het zelfs 3 hoog en dan ook op de raarste tijden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:21 schreef Miam het volgende:
Zo ontzettend kwaad. Buren hebben zo`n herrie. Ik wil slapen gvd
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef Houniet het volgende:
JAAAHOOOOR.
Er is morgen een belangrijk tentamen en wie heeft er weer niet eens geleerd?
Juist.
Ik voel me dom.
ow jammer. Bij ons zijn het vaak ook 80+ maar de toetsen worden vaak gegeven in kerkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:12 schreef Houniet het volgende:
Gaat niet lukken, d'r zitten van die gepensioneerde mensen in dat lokaal te observeren. En die zijn bloedfanatiek.
ben benieuwd hoe het gegaan is..ot:quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:48 schreef candygirl het volgende:
vreselijke slecht geslapen, of beter gezegd niet geslapen
Heb ik ook eens gedaan. Ik kon niet eens meer fatsoenlijk fietsen. Heb toen wel een 6 gehaald.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:11 schreef Houniet het volgende:
Hatsikideevanavond uit eten, daarna stappen tot diep in de morgen en dan door naar school voor een tentamen
.
Dronken een tentamen maken!
ik voel me als jouw ondertitel: "When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence." Want deze stilte maakt me echt GEK!!quote:
Wat betreft die 6: schaam jequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan. Ik kon niet eens meer fatsoenlijk fietsen. Heb toen wel een 6 gehaald.
OT: voel me ook vrij stom. Vrijdag een tentamen en vandaag de hele dag gewerkt en daarna naar de bios gegaan. Morgen weer de hele dag werken en 's avonds WIDM.
Wie is de Molquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:28 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
En ehm, wat is WIDM? Was In De Machine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |