Kun je er wel over praten met iemand in real life?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:08 schreef Apotheose het volgende:
ik voel me gewoon niet goed. En dit alles is ook niet goed voor mn zelfbeeld/zelfvertrouwen. Zo voelt dit. Klinkt vast suf maar toch.
ja op zich bel ik regelmatig met een goede vriendin die me dan aanhoort enzo...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:14 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Kun je er wel over praten met iemand in real life?
quote:
Lekker muziek luisteren ipv je aquarium?quote:Op woensdag 26 januari 2011 03:02 schreef kevin87g het volgende:
Harstikke stront chagarijnig, want ik wil slapen! en dat lukt gvd niet![]()
![]()
Nja ouders slapen... beetje gehorig hieroquote:Op woensdag 26 januari 2011 03:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lekker muziek luisteren ipv je aquarium?
Oh gat dat is heel irritant heb het ook niet getroffen met mijn buren, die hebben tig de boombox aan, of grote ruzie met elkaar, of sex waar je ook nog eens mee kan genieten want mevrouw is een giller en ze horen het zelfs 3 hoog en dan ook op de raarste tijden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:21 schreef Miam het volgende:
Zo ontzettend kwaad. Buren hebben zo`n herrie. Ik wil slapen gvd
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef Houniet het volgende:
JAAAHOOOOR.
Er is morgen een belangrijk tentamen en wie heeft er weer niet eens geleerd?
Juist.
Ik voel me dom.
ow jammer. Bij ons zijn het vaak ook 80+ maar de toetsen worden vaak gegeven in kerkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:12 schreef Houniet het volgende:
Gaat niet lukken, d'r zitten van die gepensioneerde mensen in dat lokaal te observeren. En die zijn bloedfanatiek.
ben benieuwd hoe het gegaan is..ot:quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:48 schreef candygirl het volgende:
vreselijke slecht geslapen, of beter gezegd niet geslapen
Heb ik ook eens gedaan. Ik kon niet eens meer fatsoenlijk fietsen. Heb toen wel een 6 gehaald.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:11 schreef Houniet het volgende:
Hatsikideevanavond uit eten, daarna stappen tot diep in de morgen en dan door naar school voor een tentamen
.
Dronken een tentamen maken!
ik voel me als jouw ondertitel: "When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence." Want deze stilte maakt me echt GEK!!quote:
Wat betreft die 6: schaam jequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan. Ik kon niet eens meer fatsoenlijk fietsen. Heb toen wel een 6 gehaald.
OT: voel me ook vrij stom. Vrijdag een tentamen en vandaag de hele dag gewerkt en daarna naar de bios gegaan. Morgen weer de hele dag werken en 's avonds WIDM.
Wie is de Molquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:28 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
En ehm, wat is WIDM? Was In De Machine?
Zeg.. doe eens niet!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:57 schreef D_tjuh het volgende:
Begin moe te worden van mezelf. Altijd maar investeren in een ander. Zucht. Komt niets goeds van.
Als ik morgen niet wakker wordt ben ik blij.![]()
Probeer ook aan jezelf te denkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:57 schreef D_tjuh het volgende:
Begin moe te worden van mezelf. Altijd maar investeren in een ander. Zucht. Komt niets goeds van.
Als ik morgen niet wakker wordt ben ik blij.![]()
Koffer inpakken is niet zo erg, uitpakken is erger want dan moet je ook nog alles wassen en weer opruimenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:48 schreef cafpow het volgende:
moe, heb hetmeeste wat ik moest doen kunnen doen. Morgen nog even een antivirus bij iemand gaan installeren en daarna mijn reis voorbereiden om zondagochtend vroeg te vertrekken![]()
Alleen geen zin in zaterdag, koffer pakken
koffer uitpakken is juist leuk, ik pak alle vieze kleren uit en gooi die tassen naar de vuile was en aangezien ik nog thuiswoon zet mijn ma altijd de wasmachine aan en hoef ik alleen mee te helpen met het ophangenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koffer inpakken is niet zo erg, uitpakken is erger want dan moet je ook nog alles wassen en weer opruimen
OT: mwoa
Wat een luxequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
koffer uitpakken is juist leuk, ik pak alle vieze kleren uit en gooi die tassen naar de vuile was en aangezien ik nog thuiswoon zet mijn ma altijd de wasmachine aan en hoef ik alleen mee te helpen met het ophangen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef Yuki het volgende:
ActiefFlink bezig in mijn huisje, heerlijk!
makes two of us... Iets wat zo belangrijk voor me is.. hoe moet ik dat in GODSNAAM maar even loslaten en accepteren.. Waar blijft die zogenaamde apotheose?quote:
Voor je dronken tentamen?quote:
vind je het gek? beetje dom ook hequote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor je dronken tentamen?
Vind ik nog best een goede score!
Maar wel zuur...
Haha jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:05 schreef candygirl het volgende:
[..]
vind je het gek? beetje dom ook he![]()
das ook logisch... op zo'n dag wordt je er weer ff extra aan herinnert....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:05 schreef candygirl het volgende:
[..]
voel mevandaag is mijn vader 10 jaar dood, en ik weet het is maar een datum en ik mis hem iedere dag,maar toch...
Nah hier niet, morgen om 1700 pas.quote:
Ja dagen van niks doen en niks kunnen.quote:
Sterkte bos en eenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dagen van niks doen en niks kunnen.![]()
Toch maar proberen weg te gaan. " gelukkig" is het zondag koop zondag, hopelijk lukt het meom me er toe te zetten.
Ja en morgen naar PSV< maar dat is pas in de avond.
Hier gaat dus weer niet zo lekker, werken ging niet goed enzo..
wat is t dat je geen zin hebt meer in die vakantie? Is het de vakantie zelf of is er iets anders waardoor je er zelf geen zin meer in hebt...? Just curious....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:25 schreef cafpow het volgende:
Ik heb geen zin meer. Moet vandaag vakantie voor bereiden en ik moet wel gaan maar ik heb simpelweg geen zin meer erin. En er is ook geen weg terug meer. Ik haat mezelf nugewoon.
tja, het is gewoon een standaard eigen iets dat wanneer het moment van de waarheid eraan komt ik het liefst wegren. En het is eigenlijk vakantie/familiebezoek, en de familie met de meeste heb ik geen contact en ben eigenlijk beetje pissed op ze, omdat ik bijna 1,5 jaar amper contact heb met ze en als ik ze nu dus niet ga opzoeken dan ben ik weer de slechte. Maar ik heb zoiets van waarom ze op te zoeken als ik al meer dan 1,5 jaar niks van ze heb gehoord.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wat is t dat je geen zin hebt meer in die vakantie? Is het de vakantie zelf of is er iets anders waardoor je er zelf geen zin meer in hebt...? Just curious....
Ik wou dat ik op James Dean leek.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:58 schreef Apotheose het volgende:
<---
ik vind t er gewoon niks aan zo... Wil me zo graag es gelukkig voelen... Zoals ik me voelde...
Hier ook een buurman die er niet van schrikt om zijn muziek vaak te hard te zetten.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:09 schreef Yuki het volgende:
Ik erger me kapot aan m'n buren
Verder goed
Geluidsoverlast heb ik bijna nooit.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier ook een buurman die er niet van schrikt om zijn muziek vaak te hard te zetten.
OT: WEl redelijk zo'n wedstrijd van PSV geeft me toch wel vaak een geode boost..
Dat is ook vervelend jaquote:Op zondag 30 januari 2011 00:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geluidsoverlast heb ik bijna nooit.
Troep daarentegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |