A je to!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:12 schreef Michhas het volgende:
Iedereen hier weet dat IK de clown van deze SC ben, zoals men kan zien aan mijn UI.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik moet opeens denken aan mijn rijmpje die ik gemaakt heb.
Michhas the clown
gaat up en down
Wil ze met jou ook een relatie beginnen?! Sletquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:14 schreef Kallycam het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren tegen mij ook al!
Ik geef het door.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wil ze met jou ook een relatie beginnen?! Slet
Konijntjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die is van Klinkerbotsing
Dan weet je het nu!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik bezet door jou was?
Ajuus!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef Michhas het volgende:
Ik ben weg, jullie zullen mij weerzien als deze slechte attack of the clones is afgelopen![]()
Oke doei zuurpruimquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef Michhas het volgende:
Ik ben weg, jullie zullen mij weerzien als deze slechte attack of the clones is afgelopen![]()
Kusjes.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef Michhas het volgende:
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:16 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn dag was maar matigjes, maar nu weer bovengemiddeld
Ok, bedankt voor je bijdrage.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef Michhas het volgende:
Ik wacht op de Revenge of the Sith.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef Michhas het volgende:
Ik mag logeren bij eenquote:
kano jij bent mod van GC doe eens iets aan de kloontjes die de SC kapenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:16 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn dag was maar matigjes, maar nu weer bovengemiddeld
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
kano jij bent mod van GC doe eens iets aan de kloontjes die de SC kapen
Het zijn er maar 2, en ze posten amper. Laat ze tochquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
Wie is de 'gelukkige'?quote:
Ik ook om jouquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moet echt zo lachen om jou he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is de kloon?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
Nee, ik ga haar de kieteldood geven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke, ga je dan ook echt slapen?
Dat is een geheimpjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ookquote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Is dat je antwoord?quote:
Lees de edit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is dat je antwoord?
Na alles wat ik voor jou gedaan heb?
De relatie is over, ik kan het niet meer aan
1- hou daar nou maar over op, ze zijn toch al weg.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie is de kloon?
[..]
Nee, ik ga haar de kieteldood geven.
Geheimquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
1- hou daar nou maar over op, ze zijn toch al weg.
2- oh en dan?
Waarom zeg je dan dat je bij een meisje gaat slapen als we niet eens mogen weten wat je met dr van plan bentquote:
Ok, ik wacht tot ze slaapt, gebruik dan de chloroform truuc, maak naaktpics van der, ga daarop fappen en sneak de volgende dag vroeg 't huis uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je bij een meisje gaat slapen als we niet eens mogen weten wat je met dr van plan bent
waarom alleen pics maken als je dr ook kunt neukenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ok, ik wacht tot ze slaapt, gebruik dan de chloroform truuc, maak naaktpics van der, ga daarop fappen en sneak de volgende dag vroeg 't huis uit.
Met je zusje? What de fuck ben jij voor goor ventjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ok, ik wacht tot ze slaapt, gebruik dan de chloroform truuc, maak naaktpics van der, ga daarop fappen en sneak de volgende dag vroeg 't huis uit.
Je bent achterlijk, neuk haar gewoon.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je bent achterlijk, neuk haar gewoon.
Dat is strafbaar!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom alleen pics maken als je dr ook kunt neuken
Nee man. iemand anders. Ik had je even in het ooitje genomen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Met je zusje? What de fuck ben jij voor goor ventje.
Ja, want dat mag ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je bent achterlijk, neuk haar gewoon.
Nee, mensen drogeren. Dát is normaal, achterlijke ventquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is strafbaar!
[..]
Nee man. iemand anders. Ik had je even in het ooitje genomen.
[..]
Ja, want dat mag ook.
Gast...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, mensen drogeren. Dát is normaal, achterlijke vent.
Iemand die het snapt.quote:
quote:
Nee? Mij lijkt een uitnodiging tot een logeerfeestje geen uitnodiging tot neukpartij. Maargoed, ik wordt ook een dagje ouder.quote:
quote:
Ik heb de FP al gemaild, die komen met een revieuw.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
saai, je mist net dat Kano bij een meisje gaat slapen
Tja ik weet niet hoe oud je bent, maar het ligt eraan hoe ze het zeiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee? Mij lijkt een uitnodiging tot een logeerfeestje geen uitnodiging tot neukpartij. Maargoed, ik wordt ook een dagje ouder.
[..]
Ik ben 27. Maar ik zal 't wel zien.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja ik weet niet hoe oud je bent, maar het ligt eraan hoe ze het zei
Wordt het meisje ook geïnterviewd?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb de FP al gemaild, die komen met een revieuw.
27?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben 27. Maar ik zal 't wel zien.
27quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben 27. Maar ik zal 't wel zien.
Weet ik niet, ik zal het even vragen aan de FPquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wordt het meisje ook geïnterviewd?
Ja, een jaar jonger dan 28.quote:
Weet je wel hoe je op de FP komt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zal het even vragen aan de FP
[..]
Ja, een jaar jonger dan 28.
bedankt dat je me leert rekenen, dat kon ik namelijk nog nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zal het even vragen aan de FP
[..]
Ja, een jaar jonger dan 28.
fp.fok.nl?quote:
Maar je kan toch gewoon haar gaan neuken en kijken wat ze doet?quote:
Tof!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zal doen alsof ik deze post niet heb gelezen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar je kan toch gewoon haar gaan neuken en kijken wat ze doet?
Zal ik wel doen. Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar je kan toch gewoon haar gaan neuken en kijken wat ze doet?
Een keer quoten was niet genoeg?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Zal ik wel doen. Bedankt voor de tip!
Graag gedaan, als je het hebt gedaan alle details hier neer plempen gaarnequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Zal ik wel doen. Bedankt voor de tip!
Prima. Hoeveel details wil je hebben?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Graag gedaan, als je het hebt gedaan alle details hier neer plempen gaarne
Alles natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima. Hoeveel details wil je hebben?
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima. Hoeveel details wil je hebben?
Ik neem mijn fotocamera wel mee zodat ik alles kan vastleggenquote:
Ik heb al genoeg foto's van mijzelf.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ook hoe ze eruit ziet natuurlijk
Maar ik nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg foto's van mijzelf.
Succes.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:46 schreef Miss_Superfun het volgende:
Ik ga een schaamlipcorrectie doen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef Miss_Superfun het volgende:
[..]
Bedankt, ik las die advertentie en ik vond het echt iets voor mij
Het zal je goed doen. Alleen die operatie is niet fijn (Ervaring)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef Miss_Superfun het volgende:
[..]
Bedankt, ik las die advertentie en ik vond het echt iets voor mij
Hoe kom je aan die ervaring?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:49 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Het zal je goed doen. Alleen die operatie is niet fijn (Ervaring)
herinner je dat niet meer?quote:
Best veel zoekenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:50 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
herinner je dat niet meer?
ong 100 topics terug heb ik dat ook laten doen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:50 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
herinner je dat niet meer?
ong 100 topics terug heb ik dat ook laten doen
jezus, stel chagrijnen hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
schaamlipcorrecties![]()
kap alsjeblieft met die gore onzin
Ajuus! Het ga je goed met je vibrerende speeltjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:51 schreef Miss_Superfun het volgende:
[..]
jezus, stel chagrijnen hier
Ik ben al pleite,
tot ziens!
what the fuck weet jij?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ajuus! Het ga je goed met je vibrerende speeltjes
Is goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef Miss_Superfun het volgende:
[..]
Wil je het alsjeblieft niet hier neerzetten?
Ik keek naar je ondertitel, en toen naar je sig, en toen naar je ondertitel, en toen naar je sig, en toen naar je ondertitel, en toen naar je sig, en toen naar je ondertitel, en toen naar je sig, en toen naar je ondertitel, en toen naar je sig, en toen naar je ondertitel, en toen naar je sig..quote:
Maar jij hapt altijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik belachelijk goed hap.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wanneer hap je nou eens naar mij?
Zo hou ik een dom blondje ook altijd bezigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik keek naar je ondertitel, en toen naar je sig, en toen naar je ondertitel, en toen naar je sig, en toen naar je ondertitel, en toen naar je sig, en toen naar je ondertitel, en toen naar je sig, en toen naar je ondertitel, en toen naar je sig, en toen naar je ondertitel, en toen naar je sig..
Ik leg een hamburger in de hoek van een ronde kamer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zo hou ik een dom blondje ook altijd bezig
Ik kijk er heul niet naarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zo hou ik een dom blondje ook altijd bezig
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik leg een hamburger in de hoek van een ronde kamer.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik leg een hamburger in de hoek van een ronde kamer.
Niet zo negatief over jezelf hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kijk er heul niet naar
Nee, dan heb je punten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:04 schreef Oceanview het volgende:
Maar een cirkel(rond) is toch 360 graden als je die eens in 4 lijnen stukken deelt heb je wel hoeken [/wiskunde]
Ja. Maar die deel ik niet in 4 stukken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:04 schreef Oceanview het volgende:
Maar een cirkel(rond) is toch 360 graden als je die eens in 4 lijnen stukken deelt heb je wel hoeken [/wiskunde]
gewoon 4 lijnen tekenenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja. Maar die deel ik niet in 4 stukken.
Nee, dan heb je lijnen en een kruispunt van lijnen.quote:
waar praat jij over?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Best zielig hé? Voor die blonde?
Wat loop jij te ijlen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, dan heb je lijnen en een kruispunt van lijnen.
Na of voor ijlen?quote:
Nee. Je hebt taartpunten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je hebt wel 4 hoeken van 90 graden
Jij bent een vrouwquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jasses. Wij zijn hier nette en beschaafde mensen.
quote:
Wat moet je met een scope op je scherm?quote:
Wil jij een ban? Moet je lekker doorgaan. Je hebt al een waarschuwing te pakken.quote:
waarom, waaromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat moet je met een scope op je scherm?
Verkapt kijkt mij ruig doen met mijn modpowers.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil jij een ban? Moet je lekker doorgaan. Je hebt al een waarschuwing te pakken.
En ja, dit is wel een serieuze post in een SC topic.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil jij een ban? Moet je lekker doorgaan. Je hebt al een waarschuwing te pakken.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef Kallycam het volgende:
[..]
Verkapt kijkt mij ruig doen met mijn modpowers.
quote:
Sorry, ik zal ophouden, ik denk toch dat fok niks voor mij isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Alsof je gebanned wordt voor een wil je neuken-post.
Hoe achterlijk denk je dat ik ben?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:12 schreef Miss_Superfun het volgende:
[..]
Sorry, ik zal ophouden, ik denk toch dat fok niks voor mij is
sorryquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook, stop er mee. Nu ben je erg zielig bezig.
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:14 schreef Kallycam het volgende:
Ik denk dat de mod nu een ban aan het aanvragen is.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je begrijpt waar ik het over heb
Als kloon zijnde op een account van een paar uur die zo bezig is?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Alsof je gebanned wordt voor een wil je neuken-post.
ik pm je evenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je begrijpt waar ik het over heb
Ja wat dan, dikke care dat er een kloon isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als kloon zijnde op een account van een paar uur die zo bezig is?
Ik antwoord toch gewoon?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zeg, ga jij nog antwoorden of hoe zit dat
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, ik begon je te missen
hihiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:37 schreef Oceanview het volgende:
Spam van microsoft waar je niet vanaf kunt komen.
Dit topic
donroyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:37 schreef Oceanview het volgende:
Spam van microsoft waar je niet vanaf kunt komen.
Dit topic
Ga jij met ze mee?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:40 schreef QuincydeKoster het volgende:
[GEZ] Lift/Reismaatjes richting Italie zomer 2011
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:40 schreef QuincydeKoster het volgende:
[GEZ] Lift/Reismaatjes richting Italie zomer 2011
weet ik niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Naar waar wilt mevrouw graag op vakantie?
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
sorry ik denk telkens dat je een meisje bent
Door je UI een beetje denk ik.quote:
Oeh leuk ben er tweemaals geweestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga deze zomer naar Londen
Ik monaco en st. tropezquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:50 schreef Zeroku het volgende:
Mensen die St. Petersburg/Moskou niet als droombestemming hebben.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:50 schreef Zeroku het volgende:
Mensen die St. Petersburg/Moskou niet als droombestemming hebben.
Mij alleen als je een heeeeeeeeeeeeeel dik gevulde portemonnee hebtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook echt heel tof om naartoe te gaan
Ik ben echt superrijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mij alleen als je een heeeeeeeeeeeeeel dik gevulde portemonnee hebt
?quote:
Je gaat wel mee tochquote:
Mwa, mijn tante gaat jaarlijks naar St. Tropez, niet echt overdreven rijk en toch dicht bij 'de' haven waar het om draait.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, heb niks met Russenquote:
Ja mijn bijbaan betaald vet goedquote:
quote:
Die heb ik niet. Wel al een paar tips voor toffe clubs gekregen. Bier 20 euro enzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn tante gaat volgens mij naar Australië volgend jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, mijn tante gaat jaarlijks naar St. Tropez, niet echt overdreven rijk en toch dicht bij 'de' haven waar het om draait.
quote:
Kdenk het, alleen ik heb nu wel buikpijn wat nu minder wordt met het aantal gassenquote:
dat hoor ik te zeggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
I wanna take a ride on your discostick
maar je zei het maar niet, heb je toevallig een discostick?quote:
Nee maar jij welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar je zei het maar niet, heb je toevallig een discostick?
Je zal er van moeten houden denk ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, mijn tante gaat jaarlijks naar St. Tropez, niet echt overdreven rijk en toch dicht bij 'de' haven waar het om draait.
Jep.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zal er van moeten houden denk ik
Voor 2 dagen lijkt het me ook wel leuk. Bier voor 20 euro zou ik niet meer leuk vinden thoughquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Wel al een paar tips voor toffe clubs gekregen. Bier 20 euro enzo
Ik ga trouwens met de auto heen, en daar hooguit een dagje of 2 kijken
wtf, 20 euro voor 1 biertje?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Wel al een paar tips voor toffe clubs gekregen. Bier 20 euro enzo
Ik ga trouwens met de auto heen, en daar hooguit een dagje of 2 kijken
[..]
Mijn tante gaat volgens mij naar Australië volgend jaar
Dus indrinken met goedkoop bier uit de superquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor 2 dagen lijkt het me ook wel leuk. Bier voor 20 euro zou ik niet meer leuk vinden though
Euh, ja? Je zit daar tussen de jet-setquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wtf, 20 euro voor 1 biertje?
Oversekst!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
haha ik dagt net an cc in de douche en toen kreg ik een harde xd xd
ohquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh, ja? Je zit daar tussen de jet-set
what the....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
haha ik dagt net an cc in de douche en toen kreg ik een harde xd xd
Moet ik je even komen wassen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef Oceanview het volgende:
ik ben nog agter mijn oren vies zegt mama xd xd
is goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet ik je even komen wassen?
ik ben trouwens op meerdere plaatsen nog niet helemaal schoonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet ik je even komen wassen?
welke plaatsen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ben trouwens op meerdere plaatsen nog niet helemaal schoon
ja he groeit daarzo onreggelmatig xdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aha oke, ik snap m al denk ik
Ik kan er wel voor zorgen dat het op een regelmatige grootte blijft staanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja he groeit daarzo onreggelmatig xd
maar moet wel sgoon blijfe he xd straks invectie ofzo xdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan er wel voor zorgen dat het op een regelmatige grootte blijft staan
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus indrinken met goedkoop bier uit de superOp 't strand chillen en met andere mensen ouwehoeren (dat is wel eng, ik ben tenslotte een FOK!ker)
Zorg ik wel voorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar moet wel sgoon blijfe he xd straks invectie ofzo xd
oke, bedankt voor deze nuttige informatiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
"Ik ga mijn koffer inpakken"
Gooi ik 4 sokken/onderbroeken/shirts en een broek op bed
KLAAR!
Altijd, wat dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
toevallig stukje plastiek bij je? ;p
Alstublieft!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke, bedankt voor deze nuttige informatie
[..]
Altijd, wat dan?
Hayquote:
Ik waardeer het zeer dat je het met mij wilt delen, wil je alleen morgen niet meer in je koffer kijken? dan probeer ik mijn dutje te doen, bedankt.quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:37 schreef Zeroku het volgende:
Zo, even de Rechtbank kijken op Nederland 1.
Okeey.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke, bedankt voor deze nuttige informatie
[..]
Altijd, wat dan?
Met een oogquote:
Is goed. Slaap jij in mijn koffer dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik waardeer het zeer dat je het met mij wilt delen, wil je alleen morgen niet meer in je koffer kijken? dan probeer ik mijn dutje te doen, bedankt.
Merel
Ja ik ga met je mee... JWZquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is goed. Slaap jij in mijn koffer dan?
Hee, ik zie nu pas de merel eronder staanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik waardeer het zeer dat je het met mij wilt delen, wil je alleen morgen niet meer in je koffer kijken? dan probeer ik mijn dutje te doen, bedankt.
Merel
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hee, ik zie nu pas de merel eronder staan
CC
Goeed, met jou ?quote:
aawh wat sneu, hopen dat het daarna wat beter gaat danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Goeed, met jou ?
Mn pols doet wel een beetje pijn
Volgende week maandag eindelijk naar plastisch chirurg
nieuwe tieten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Goeed, met jou ?
Mn pols doet wel een beetje pijn
Volgende week maandag eindelijk naar plastisch chirurg
ik ga je scheren!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef Oceanview het volgende:
oeh ik ben nu gruwelijk 2 weken ongeschoren alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |