A je to!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:12 schreef Michhas het volgende:
Iedereen hier weet dat IK de clown van deze SC ben, zoals men kan zien aan mijn UI.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik moet opeens denken aan mijn rijmpje die ik gemaakt heb.
Michhas the clown
gaat up en down
Wil ze met jou ook een relatie beginnen?! Sletquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:14 schreef Kallycam het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren tegen mij ook al!
Ik geef het door.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wil ze met jou ook een relatie beginnen?! Slet
Konijntjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die is van Klinkerbotsing
Dan weet je het nu!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik bezet door jou was?
Ajuus!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef Michhas het volgende:
Ik ben weg, jullie zullen mij weerzien als deze slechte attack of the clones is afgelopen![]()
Oke doei zuurpruimquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef Michhas het volgende:
Ik ben weg, jullie zullen mij weerzien als deze slechte attack of the clones is afgelopen![]()
Kusjes.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef Michhas het volgende:
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:16 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn dag was maar matigjes, maar nu weer bovengemiddeld
Ok, bedankt voor je bijdrage.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef Michhas het volgende:
Ik wacht op de Revenge of the Sith.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef Michhas het volgende:
Ik mag logeren bij eenquote:
kano jij bent mod van GC doe eens iets aan de kloontjes die de SC kapenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:16 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn dag was maar matigjes, maar nu weer bovengemiddeld
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
kano jij bent mod van GC doe eens iets aan de kloontjes die de SC kapen
Het zijn er maar 2, en ze posten amper. Laat ze tochquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
Wie is de 'gelukkige'?quote:
Ik ook om jouquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moet echt zo lachen om jou he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is de kloon?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
Nee, ik ga haar de kieteldood geven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke, ga je dan ook echt slapen?
Dat is een geheimpjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ookquote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Is dat je antwoord?quote:
Lees de edit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is dat je antwoord?
Na alles wat ik voor jou gedaan heb?
De relatie is over, ik kan het niet meer aan
1- hou daar nou maar over op, ze zijn toch al weg.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie is de kloon?
[..]
Nee, ik ga haar de kieteldood geven.
Geheimquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
1- hou daar nou maar over op, ze zijn toch al weg.
2- oh en dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |