SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste autorij-meet
Zondag 6 maart, omgeving Utrecht, meer info volgt nog van onze organisatoren Monsterd en Purdey![]()
Fiat 126quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets gaat binnenkort geïmporteerd worden.
Hobbyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:05 schreef von_Preussen het volgende:
Als hobby-auto of voor dagelijks gebruik?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Fiat 126.. Rijd er eentje bij ons in het dorp met allerlei kleurtjes
Jep, vanuit duitsland. In het begin gaat hij het vooral op opdrachtbasis doen, hij heeft ook nog een gewone baan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leuk hoor, vanuit Duitsland?
En doet hij dat op opdracht of haalt hij zelf al enkele voertuigen?
Hoe denkt hij opdrachten te generen, en ze ook uiteindelijk uit te voeren (auto + trailertje mee)?
De eerste keer is het leuk, daarna went het vrij snel. Een maat van mij werkt bij een Duitse investmentbank, die jongens gaan in de lunchpauze gewoon naar de dealer, zeggen welk type ze willen, kruisen even wat opties aan en staan binnen 20 minuten weer buiten met een contract voor een nieuwe wagen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:56 schreef FalleNk810i het volgende:
je hebt helemaal gelijk Preus, dat zowieso.
Maar het lijkt me ook heerlijk om een splinternieuwe auto uit de showroom te kopen![]()
Zou het natuurlijk niet doen als het 25k scheeld, maar toch het idee![]()
Dit voordeel is natuurlijk extreem, omdat je in Nederland bijna geen nieuwe occasions kunt vinden. Daarom vergelijk je een Duitse jonge occasion met een nieuwe Nederlandse auto.quote:Maar nieuwe auto's uit duitsland importeren is dus best wel kostenbesparend?
En zeg ehm 10 jaar oude auto's? is dat ook voordelig om te importeren, een Audi A4 uit 2001 (nieuwe) model bijvoorbeeld?
Gepast eigen initiatief, vind ik echt top! Lekker een beetje voor jezelf ondernemen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:10 schreef L0we het volgende:
[..]
Jep, vanuit duitsland. In het begin gaat hij het vooral op opdrachtbasis doen, hij heeft ook nog een gewone baan.
Hij heeft al een aantal auto's geimporteerd, vaak rijdt hij dan met zn 2en in 1 auto heen, en met zn 2en in 2 auto's terug. Hoe hij het precies regelt weet ik niet precies, maar dat zal hij morgen wel uitgebreider uitleggen.
Hij heeft tot nu toe al zn opdrachten binnengeharkt door mond-op-mond reclame, dat wil hij nu gaan uitbouwen middels een website en visitekaartjes. Daarna is het een beetje afhankelijk van hoe goed het gaat lopen wat voor vervolgstappen hij gaat nemen.
Ow ehm daar zeg je wat..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je in het volgende deel even je wensen post (welke motor, opties, kilometerstand) dan zal ik het even globaal voor je doorrekenen.
Goed, dan pak ik eventjes een 4-cylinder met turbo, ervan uitgaande dat een 6-cylinder niet aan de orde is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ow ehm daar zeg je wat..
Heb me totaal niet verdiept erin, maar ik weet wel dat ik als ik weer wat ga verdienen ga sparen voor een A4.
Ik weet dat ik dit model wil:
[ afbeelding ]
Maar welke motor en opties, geen idee?
Maar zo'n beetje rond de 180 pk standaard?
Kan je hier wat mee?
de kaalste versie is niks, maar de S4 quattro is natuurlijk ook weer het anderste uiterste...(liefst wel)
Owja een turbo en geen diesel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we stellen dat je de auto op ¤10.000 kunt onderhandelen, dan ben je in totaal ¤12.000 voor de auto kwijt + kosten om hem naar Nederland te halen.
Als ik in Nederland kijk dan vind ik weinig vergelijkbare A4's, voornamelijk omdat de meeste veel meer kilometers hebben. Deze komt dan nog het meeste in de buurt, ook als die een half jaar jonger is:
Audi A4 1.8T / 117.000km / 01-2004 / ¤15.950
Maar omdat er in Nederland zo weinig vergelijkbare A4en te koop staan is het moeilijk vergelijken met "de markt".
Kijk ik naar deze dan is hij in de prijs wat goedkoper, maar heeft minder opties en 40.000 kilometer meer:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/audi/a4/7403754
Dus of het loont dien je gewoon altijd weer opnieuw te bekijken.
Mooie wagen, dat welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ow ehm daar zeg je wat..
Heb me totaal niet verdiept erin, maar ik weet wel dat ik als ik weer wat ga verdienen ga sparen voor een A4.
Ik weet dat ik dit model wil:
[ afbeelding ]
Maar welke motor en opties, geen idee?
Maar zo'n beetje rond de 180 pk standaard?
Kan je hier wat mee?
de kaalste versie is niks, maar de S4 quattro is natuurlijk ook weer het anderste uiterste...(liefst wel)
Owja een turbo en geen diesel
Dus de truuk om voordat je naar de RDW gaat eventjes wieldoppen op je wagen, stoelen (leer) eruit, navigatie eruit en meer van dat soort ongein werkt niet meer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
Denk er wel aan dat je tegenwoordig zelf voor een correct ingevulde BPM aangifte moet zorgen. Vroegâh deed de Douane dat á la minute voor je, tegenwoordig valt het onder de belastingdienst en zijn er zoveel regeltjes bij gekomen dat ze het zelf ook niet meer snappen. Dus nu moet je jezelf er maar mee zien te redden. Heb het met m'n vader z'n auto ook meegemaakt, autotelex heeft me uiteindelijk uit de brand geholpen. Zorg wel dat je van te voren een specificatie van de importeur opvraagt, want anders is het haast ondoenlijk om uit te vissen welk optiepakket er nu wel of niet op zit, en welke opties er nu wel of niet op zitten. Bovendien zijn de optiepakketten en benamingen in Duitsland anders dan in Nederland. In het geval van Audi kent men in Duitsland bijvoorbeeld geen Proline uitvoering, en in Nederland wel.
Door de vorming van het middenconsole kan ik alleen m'n poten niet kwijt, ik zit steeds met m'n scheenbeen op een heel irritante manier tegen het dash aan te schurenquote:
Nee, want de belastingdienst vraagt dus ook die specificatie via de importeur op. Je komt er mee weg als je de indruk wekt naar eer en geweten dat verhaal ingevuld te hebben, maar als ze lastig gaan doen is het valsheid in geschrifte of belastingfraude, danwel een poging daartoe. Ik had die van pa ook niet helemaal perfect ingevuld, maar wel naar eer en geweten. De uiteindelijke aanslag was een fractie hoger dan wat ik had uitgevogeld, verder geen narigheid van gehadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus de truuk om voordat je naar de RDW gaat eventjes wieldoppen op je wagen, stoelen (leer) eruit, navigatie eruit en meer van dat soort ongein werkt niet meer?
Dikke duitsers hebben korte pootjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat bezielt Audi trouwens als het om beenruimte gaat in een oudere A4? Zat er laatst toevallig in (achterin) en de 206 van m'n moeder is nog comfortabeler!
Van de week maar eens de uitzendinggemist kijkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
Zometeen trouwens een nieuwe Blik op de Weg!
Dat vergeet ik ook steeds te kijken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
Zometeen trouwens een nieuwe Blik op de Weg!
Zonder het nagerekend te hebben ga ik uit van niet, die auto's kosten zo weinig dat het verschil nagenoeg nihil is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:01 schreef Zuunigerd het volgende:
Von_Preussen, jij hebt er verstand van: loont het om een e30 318i te importeren uit Duitsland? Of wegen de voordelen niet op tegen de kosten?
Wat een zootje zegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder het nagerekend te hebben ga ik uit van niet, die auto's kosten zo weinig dat het verschil nagenoeg nihil is.
Wat wél interessant zou zijn is dat je in Duitsland een wat ruimere keus hebt dan in Nederland, en dan ook vooral in auto's met minder kilometers, beter onderhouden / betere staat en eventueel wat opties meer. Want een goede E30 vinden lijkt me al een hele klus, en helemaal hier in Nederland.
Een maat van mij heeft zodoende een prachtige 325i cabrio (E30) uit Duitsland gehaald omdat hij daar nog wel een goede kon vinden (technisch gezien) en heeft hem vervolgens helemaal opgeknapt.
Edit: zoals jullie weten was ik afgelopen oktober met de X5 in Rome, hier dan (eindelijk) het vide van een doorsnee maandagmorgen in het verkeer:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets gaat binnenkort geïmporteerd worden.
Meer gripquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:56 schreef monsterd. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu ik trouwens die foto eens goed bekijk; de achterband lijkt iets (okee flink) platter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:01 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Meer grip
Nouja het is vast een kwestie van oppompenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Het viel me erg mee, het was te doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:47 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Wat een zootje zeg
Spoelde toevallig even door naar rond de 5 min, opeens bij 5:50 die gast die opeens de weg oprijd..
quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:28 schreef Bartholomeus het volgende:
Duitse automobilist rijdt door na ernstig ongeval
Moest er hier niet iemand een grijze Benz in Duitsland inleveren?
Ach, das redelijk 'normaal' daar. Even met je handje gebaren dat de ander moet stoppen, en gewoon wegrijden. Afgelopen zomer in Zuid-Frankrijk een hoop vergelijkbare taferelen meegemaakt (en veel erger overigensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:47 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Wat een zootje zeg
Spoelde toevallig even door naar rond de 5 min, opeens bij 5:50 die gast die opeens de weg oprijd..
Ich habe es nicht gewusst!quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:28 schreef Bartholomeus het volgende:
Duitse automobilist rijdt door na ernstig ongeval
Moest er hier niet iemand een grijze Benz in Duitsland inleveren?
Probeer maar eens de route soleil uit, buiten het vakantieseizoen, dus wanneer er vrachtwagens op mogen.. in 200 km zeker 10 keer een noodrem-manouvre moeten maken, stuk of wat keer bijna de vangrail ingedrukt door vrachtwagens(Komen gewoon opzij terwijl jij ze aan het inhalen bent.. knipperlichten aan en gaan lijkt hun motto wel..)quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:38 schreef L0we het volgende:
[..]
Ach, das redelijk 'normaal' daar. Even met je handje gebaren dat de ander moet stoppen, en gewoon wegrijden. Afgelopen zomer in Zuid-Frankrijk een hoop vergelijkbare taferelen meegemaakt (en veel erger overigens).
Ga eens rondrijden op Sicilië. Dat is pas een zootjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:47 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Wat een zootje zeg
Spoelde toevallig even door naar rond de 5 min, opeens bij 5:50 die gast die opeens de weg oprijd..
dus ze hebbend aar geen verharde wegen, maar wel leuke modderweggetjes?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:43 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ga eens rondrijden op Sicilië. Dat is pas een zootje
Overal honden die kriskras de wegen oversteken -> overal dooie honden langs/op de weg
De allerslechtste weg in Nederland is zeg maar net zo goed als de beste op Sicilië
Iedereen rijdt als een idioot
Rechts gaat voor? Kennen ze daar niet.
Iedereen rijdt op het midden van de weg - doe ik ook vaak zat..
Rechts inhalen is daar de norm
enz. enz.
Ik had er asfaltweg van moeten makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dus ze hebbend aar geen verharde wegen, maar wel leuke modderweggetjes?
Benieuwd naar de foto'squote:Op woensdag 26 januari 2011 12:12 schreef Dartanion het volgende:
Mitsubishi Colt uit 1995 1.6 GLXi (Ca0 model dus), 160k gereden (met NAP).
*edit*
een rode trouwens, die er behoorlijk rood uit ziet
Dat is knap, voor een 15 jaar oude auto.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:12 schreef Dartanion het volgende:
Mitsubishi Colt uit 1995 1.6 GLXi (Ca0 model dus), 160k gereden (met NAP).
*edit*
een rode trouwens, die er behoorlijk rood uit ziet
Inderdaad, mn pa heeft een 5je van bijna 25 jaar oud, die is aardig verschoten!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:05 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dat is knap, voor een 15 jaar oude auto.
Mijn auto is Bordeaux-rood, maar is ook nog steeds heel behoorlijk die kleur. En 16 jaar oud. Soms heb je mazzel
Je mag ook gewoon toegeven dat je pa in een roze auto rondrijdt hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Inderdaad, mn pa heeft een 5je van bijna 25 jaar oud, die is aardig verschoten!
Zou ik best willen doen, maar deze auto rijdt helaas nog nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon toegeven dat je pa in een roze auto rondrijdt hoor
Dat zeiden ze allemaalquote:
Och.. 10k per jaar met een kleine auto is toch niet zo heel gek?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:05 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dat is knap, voor een 15 jaar oude auto.
Mijn auto is Bordeaux-rood, maar is ook nog steeds heel behoorlijk die kleur. En 16 jaar oud. Soms heb je mazzel
Prima te doen hoor!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:17 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Och.. 10k per jaar met een kleine auto is toch niet zo heel gek?
Ligt er aan of je ermee voor heb kunnen dringen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:59 schreef Goddelijker het volgende:
Ook leuk als je er niet tussen gelaten wordt als tweebaans eenbaans wordt. Zeker als het met een kilometer of 100 per uur gaat.
Je blijft ook wel bezig he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:09 schreef Sjoegerd het volgende:
Kilometerteller werkt weer.. Alleen is de verlichting nu kaduuk.. Van t weekend dus weer open bouwen
Jaquote:
Dat scheeltquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja.. Kan t wel dromen hoe alles los en vast moet nu van de tellerunit. Heb de lampjes gelukkig op voorraad
Nee, ik drong niet voor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ligt er aan of je ermee voor heb kunnen dringen.
Als ik op de A1 bij watergraafsmeer de A10 op wil, en ik sta lekker in de file voor de eenbaans-is-buiten-de-spits-2baans oprit, dan laat ik de asociale hufters die nog lekker 2 km de linkerbaan pakken en dan gaan invoegen (Ok, het scheelt 15-30 minuten), dan laat ik ze ook niet voor.
Laatst was er zo'n hip miepje in d'r fiat 500 die zou hem er even tussen prakken voor mij en achter een bmw 7 serie. Ze had haar ramen open (kon ze lekker roken). Dus gaf ik even flink tussengas. De dame schrok er dusdanig van dat ze een ander plekje ging zoeken.
Asociaal gedrag
Zou ook nog kunnen inderdaad. Krijg ik het gezeik weer om de kapjes rond het stuur goed er om te krijgen, de pootjes die in elkaar moeten vallen zijn nogal scheef dus daar ben je gewoon 10 minuten mee aan t kuttenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat scheelt. Zijn ze allemaal uit? Dan kan het ook nog zijn dat er een stekker niet goed zit
Dat is Ali met de winkelhaak of Pjotr met de schroevendraaier, als je morgen uit t raam kijkt is ie weg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:15 schreef Goddelijker het volgende:
Ik lig in bed en hoor voor de deur mijn auto tikken.
Nee, het zijn van die 'afkoel-tikjes'quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is Ali met de winkelhaak of Pjotr met de schroevendraaier, als je morgen uit t raam kijkt is ie weg.
Tipje, test hem eerst voor je alles terugzetquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen inderdaad. Krijg ik het gezeik weer om de kapjes rond het stuur goed er om te krijgen, de pootjes die in elkaar moeten vallen zijn nogal scheef dus daar ben je gewoon 10 minuten mee aan t kutten
Dan moet je vást heel lekker in slaap vallen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:15 schreef Goddelijker het volgende:
Ik lig in bed en hoor voor de deur mijn auto tikken.
Merkte het niet omdat we vol een grote lamp in de auto hadden hangenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:17 schreef L0we het volgende:
[..]
Tipje, test hem eerst voor je alles terugzet
Precies.. Morgen staat ie gedemonteerd en wel in Polenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:18 schreef L0we het volgende:
[..]
Dan moet je vást heel lekker in slaap vallen.
En pjotr weet die afkoeltikjes heus wel goed na te doen hoor!
Dat is ie niet waard denk ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Precies.. Morgen staat ie gedemonteerd en wel in Polen
Als je kijkt waar veel van die Polen hier mee rondrijden is jouw auto superdeluxequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is ie niet waard denk ik.
Ja, maar een dikke BMW/Mercedes/Audi/Vul-zelf-in stelen brengt toch heel wat meer op.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als je kijkt waar veel van die Polen hier mee rondrijden is jouw auto superdeluxe
Peugeotjes zijn makkelijker te verhandelenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar een dikke BMW/Mercedes/Audi/Vul-zelf-in stelen brengt toch heel wat meer op.
Dat is wel waar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Peugeotjes zijn makkelijker te verhandelen.. En valt stuk minder op als je die kentekenloos op je trailer hebt staan
Voor de wet maakt het niet uit of je een Peug of een X5 steelt, de straf is hetzelfde.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Peugeotjes zijn makkelijker te verhandelen.. En valt stuk minder op als je die kentekenloos op je trailer hebt staan
Deze zijn op zich nog wel te traceren, alleen niet gemakkelijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor de wet maakt het niet uit of je een Peug of een X5 steelt, de straf is hetzelfde.
Voor de crimineel maakt het wel uit of je een Peug of een X5 steelt, want de verdiensten zijn bij gelijkblijvend risico een stuk hoger (bij de X5).
Vergeet niet dat die auto's vaak in onderdelen worden gedemonteerd en juist die onderdelen de grens over gaan, want die zijn immers niet meer te traceren.
En als je ze hebt getraceerd, is het lastig te bewijzen of het jouw rechterknipperlicht of linkerachterwiel wasquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Deze zijn op zich nog wel te traceren, alleen niet gemakkelijk.
Of heb je gewoon een slecht raam..quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:18 schreef L0we het volgende:
[..]
Dan moet je vást heel lekker in slaap vallen.
je vergeet alleen wel dat de X5 vaak over een zeer goed alarm beschikt, soms zelfs met GPS-tracking device in de auto, waardoor de pakkans met zo'n X5 een stuk hoger ligt als die met een standaard 206je, waar tevens 1000* zoveel van rondrijden(als het al niet meer is), en dus makkelijk zijn te vinden(voor de dieven) EN minder opvallen als je hem idd. zonder platen op een trailer hebt staan...quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor de wet maakt het niet uit of je een Peug of een X5 steelt, de straf is hetzelfde.
Voor de crimineel maakt het wel uit of je een Peug of een X5 steelt, want de verdiensten zijn bij gelijkblijvend risico een stuk hoger (bij de X5).
Vergeet niet dat die auto's vaak in onderdelen worden gedemonteerd en juist die onderdelen de grens over gaan, want die zijn immers niet meer te traceren.
Onderschat het niet, een BMW X5 hebben ze net zo makkelijk open dan een Golfje of een 206. Want het zijn echte professionals die zich daarmee bezig houden, en die ook via corrupte dealers in het oosten de complete ontwerpplannen van die auto's in handen hebben. Als je denkt aan die golf van diefstallen van RNS510 navigatiesystemen uit Volkswagens, daarbij knipte men in de deur de stroomvoorziening van het alarm door en kon gerust zijn gang gaan. Die jongens wisten dus precies waar in de auto een zwak punt van het alarmsysteem lag.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
je vergeet alleen wel dat de X5 vaak over een zeer goed alarm beschikt, soms zelfs met GPS-tracking device in de auto, waardoor de pakkans met zo'n X5 een stuk hoger ligt als die met een standaard 206je, waar tevens 1000* zoveel van rondrijden(als het al niet meer is), en dus makkelijk zijn te vinden(voor de dieven) EN minder opvallen als je hem idd. zonder platen op een trailer hebt staan...
Het risico blijft imho dus niet gelijk, maar stijgt bij het jatten van een X5 o.i.d. t.o.v. een 206'je of Golfje(die ze binnen 15 seconden open hebben..)
Gister trouwens gesproken met die kennis van me, was best wel interessant!quote:
Klinkt erg interessant en is (omdat het met luxe auto's te maken heeft) ook nog eens erg leuk. Beter kan je het niet hebben, met auto's bezig zijn en er nog geld mee verdienen ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:27 schreef L0we het volgende:
[..]
Gister trouwens gesproken met die kennis van me, was best wel interessant!
Hij heeft een aantal auto's nu geimporteerd, eigenlijk altijd met een autoambulance of oprijwagen. Anders zit je toch met een eendagskenteken wat weer geregeld moet worden, verzekering die dan lastig te regelen is, en je moet je auto op je eigen naam zetten. Teveel regelwerk en risico's allemaal dus.
Hij wil zich voornamelijk toeleggen op het luxere segment, hij is een hele tijd chauffeur geweest, en heeft dus een aardig netwerk van mensen die op zoek zijn naar een dergelijke auto. 2 opdrachten die hij nu heeft lopen zijn bijvoorbeeld het importeren van een Mercedes GL450 of GL500 en een ander zit nog te twijfelen tussen een 911 en een db9.
House en ik gaan dus ook een auto importeren. Wij rijden er wel mee terug. Als het goed is is het iig voor ons het niet lastig om de auto op naam te zetten. Verzekering gaat per auto en is overdraagbaar aan een andere eigenaar in Polen tot zover ik weet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:27 schreef L0we het volgende:
[..]
Gister trouwens gesproken met die kennis van me, was best wel interessant!
Hij heeft een aantal auto's nu geimporteerd, eigenlijk altijd met een autoambulance of oprijwagen. Anders zit je toch met een eendagskenteken wat weer geregeld moet worden, verzekering die dan lastig te regelen is, en je moet je auto op je eigen naam zetten. Teveel regelwerk en risico's allemaal dus.
Hij wil zich voornamelijk toeleggen op het luxere segment, hij is een hele tijd chauffeur geweest, en heeft dus een aardig netwerk van mensen die op zoek zijn naar een dergelijke auto. 2 opdrachten die hij nu heeft lopen zijn bijvoorbeeld het importeren van een Mercedes GL450 of GL500 en een ander zit nog te twijfelen tussen een 911 en een db9.
Die Fiat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:02 schreef monsterd. het volgende:
[..]
House en ik gaan dus ook een auto importeren. Wij rijden er wel mee terug. Als het goed is is het iig voor ons het niet lastig om de auto op naam te zetten. Verzekering gaat per auto en is overdraagbaar aan een andere eigenaar in Polen tot zover ik weet.
Hence the reden waarom ik voor die 200 km p/dag een wat duurdere, jongere auto heb genomen..quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik vond het al een hele belevenis om de AX vanaf Enschede terug te rijden
Met de AX is 200 km per dag ook prima te doen hoor.. Tijdje dagelijks retour naar Zwolle gedaan.. Kom je wel niet op 200 km maar toch ook een aardig eindje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hence the reden waarom ik voor die 200 km p/dag een wat duurdere, jongere auto heb genomen..
Wil zelf ook ooit nog een classic kopen, maar dan een 901:
[ afbeelding ]
dat laatste vroeg ik mij ook afquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Die Fiat?
Opzich wel een geinig autotje..wel lef, om er dat hele eind mee terug te rijden... nouja, jullie kunnen in ieder geval wel onderling afwisselen, dus dat is wel fijn.
![]()
beetje offtopic, maar ben ik opzich wel benieuwd naar, of mijn gevoel klopt.. Jij en House zijn zeker een stelletje?
Alsof je moeder er wat over te zeggen heeftquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Vind ik een gave belastingvrije 340 in mooie staat.. Moederlief vind m ook super.. Zegt ze 5 minuten later: "Maar hij komt er niet" FUUUU
Ik houd wel enigszins rekening met mijn oudersquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Alsof je moeder er wat over te zeggen heeft
respect voor je oudersquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik houd wel enigszins rekening met mijn ouders.. Vraag me niet waarom maar dat heb ik altijd al gedaan.
Ja, ja en ja!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Die Fiat?
Opzich wel een geinig autotje..wel lef, om er dat hele eind mee terug te rijden... nouja, jullie kunnen in ieder geval wel onderling afwisselen, dus dat is wel fijn.
![]()
beetje offtopic, maar ben ik opzich wel benieuwd naar, of mijn gevoel klopt.. Jij en House zijn zeker een stelletje?
heb je een trekhaak op de micra? zoja, leen gewoon een (lichte) aanhangwagentje, zo'n 126 zal wel geen drol wegen en is niet zo groot, dus je bent geen grote aanhangwagen nodig; Ik denk dat het wel redelijk onder et gewicht van je Micra zal blijven(die is zo'n 1000 kg?) 1 bestuurt de Micra, de ander de (rijdende) Fiat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja, ja en ja!![]()
We moeten nog kijken hoe we dat gaan doen met het aanschaffen van zo'n ding.. We vliegen waarschijnlijk gewoon naar Polen toe en kopen daar zo'n ding en rijden dan terug. Ook werd geopperd om er gelijk 2 te kopen (die zijn toch hartstikke goedkoop) en dan eentje te gebruiken voor onderdelen. Maargoed, dan zouden we zo'n autoambulance nodig hebben en die mogen we volgens mij niet besturen.Ennn als we dan uiteindelijk zo'n ding hebben moeten we ook nog even kijken naar de kosten voor het netjes maken van zo'n ding
Heel simpel, in een doos met die Fiat en dan:quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef monsterd. het volgende:
[..]
We moeten nog kijken hoe we dat gaan doen met het aanschaffen van zo'n ding.. We vliegen waarschijnlijk gewoon naar Polen toe en kopen daar zo'n ding en rijden dan terug. Ook werd geopperd om er gelijk 2 te kopen (die zijn toch hartstikke goedkoop) en dan eentje te gebruiken voor onderdelen. Maargoed, dan zouden we zo'n autoambulance nodig hebben en die mogen we volgens mij niet besturen.Ennn als we dan uiteindelijk zo'n ding hebben moeten we ook nog even kijken naar de kosten voor het netjes maken van zo'n ding
Dat is nog best een puik plan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heel simpel, in een doos met die wagen en dan:
[ afbeelding ]
Palletverzendingquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat is nog best een puik plan.
mjah, why not? zo groot is zo'n italiaans koekjestrommel niet..(ietsje meer als 3 meter lang en 1.37 breed, dus lekker knusjesquote:
Nee heb geen trekhaak. House dan weer wel maar we hebben beiden alleen het B rijbewijs. Daarnaast weegt zo'n fiat 600 kilootjes, ook al aardig wat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
heb je een trekhaak op de micra? zoja, leen gewoon een (lichte) aanhangwagentje, zo'n 126 zal wel geen drol wegen en is niet zo groot, dus je bent geen grote aanhangwagen nodig; Ik denk dat het wel redelijk onder et gewicht van je Micra zal blijven(die is zo'n 1000 kg?) 1 bestuurt de Micra, de ander de (rijdende) Fiat.
Besides, Polen is toch niet zo extreem ver? in 2 daagjes op en neer moet makkelijk lukken lijkt mij.. (Tenminste, wij doen Delfzijl --> Denmark in 1 dag enkele reis..)
en /agree with Brinky
Oh, en taxicentrale heeft me volgens mij nog niet gebeld.. (iig niks gehoord..) dus morgen even lekker kloten met een bedrijfsscan, en smiddags maar even rondje Schildmeer doen op de mountainbike.. Lekker muziekje luisteren + wat aan mijn conditie doen.. Is ook wel weer eens nodig.. en savonds een beetje ouhoeren met een groepje verst. gehandicapten.
Heeft iets te maken met brandstofverdeling oid. Het was een duur grapje om te vervangen bij de 206 van m'n moeder toen dat kapot ging. Om gezeur bij RDW te voorkomen gaan we gewoon een model van voor 1995 regelen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
En die lambdasonde kan je niet op één of andere manier nog inbouwen danwel een motor inbouwen die dat wel heeft?
Wat is het eigenlijk en wat doet het?
Ben bang dat dat achteraf niet in te bouwen is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
En die lambdasonde kan je niet op één of andere manier nog inbouwen danwel een motor inbouwen die dat wel heeft?
Wat is het eigenlijk en wat doet het?
Ach, leuk toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Heeft iets te maken met brandstofverdeling oid. Het was een duur grapje om te vervangen bij de 206 van m'n moeder toen dat kapot ging. Om gezeur bij RDW te voorkomen gaan we gewoon een model van voor 1995 regelen.
Het wordt een avontuur op zich maar het eindresultaat wordt hopelijk heel tof.
Hmmmm, dan heeft het idd geen zin om alleen de uitlaat te vervangen, daar hangt een complex systeem aan vast.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef L0we het volgende:
[..]
Ben bang dat dat achteraf niet in te bouwen is.
De lambdasonde is een sensor die in je uitlaat zit, en meet de hoeveelheid zuurstof in je uitlaatgassen. Dat gehalte zegt wat over de efficiëntie van de verbranding. De sensor geeft het signaal door aan de computer, en die en zal dus de lucht / brandstofverhouding aanpassen, zodat de verbranding efficienter is.
Die computer in dat fiatje (als er al een computer in zit...) kan waarschijnlijk helemaal niets met die waarden...
Je hebt het beter uitgelegdquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:36 schreef L0we het volgende:
[..]
Ach, leuk toch?
Lambdasonde kan vrij prijzig zijn, ligt er maar net aan waar je hem koopt.
enneh, viel glück zusammen!
Bij zulk soort auto's is het nog leuk om te klussen, en zelf te puzzelen. Dat heb ik ook met die 5jes, het is allemaal zo heerlijk eenvoudig...quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Je hebt het beter uitgelegddat is het inderdaad, en zo'n simpel barrel zal wel niet zo technisch in elkaar steken inderdaad. Scheve regeling natuurlijk want stinkende zuiperds komen er wel doorheen maar zo'n schoon stuk blik wat 1:20 doet wordt naar de sloop gedrukt om gebrek aan overbodige techniek.
En danku
Het plan is om hem gewoon samen te gebruiken. Maakt opzich niet heel veel uit bij wie hij precies staat, we zullen er iig beiden in rijdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmmm, dan heeft het idd geen zin om alleen de uitlaat te vervangen, daar hangt een complex systeem aan vast.
Dan begrijp ik het!
@House & monsterd, wie van jullie gaat de wagen eigenlijk rijden?
Max 100 km/hquote:
Respect hoor!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Het plan is om hem gewoon samen te gebruiken. Maakt opzich niet heel veel uit bij wie hij precies staat, we zullen er iig beiden in rijden
Laten we het zo stellen: "het voorkomt iig boete's".quote:
quote:
Ik zou zo'n autootje zomers best wel rond willen rijden hoor! Lekker cruisen, volgens mij heb je dan echt wel veel bekijks!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
!
Maar duur en matige cabrio. Toch liever een echt dak boven m'n hoofd in zoiets.
wat mij wel tof lijkt: beetle cabrio, maar dan met een flat-6quote:
Vind ze wel gaafquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef L0we het volgende:
[..]
bizar he!? Het is een hele populaire auto, daarom is hij zo prijzig...
Het zijn leuke auto's ja... Maar toch vind ik de renault 6 die mn pa heeft nóg leuker! Die zie je niet zoveel. 2cv'tjes en kevertjes zie je nog best wel veel rijden, de r6 een stuk minderquote:
Die heeft hij niet, das Hyman.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Marco001 het volgende:
Sjoeg, hoeveel heb je eigelijk voor die Amazon betaald?
Opa wil er ook nog wel eens 1 hebben; maar wist niet dat er zo dichtbij(Muntendam-->delfzijl is 20 minuten ofzo..) 1 te koop stond..
Klopt.. En volgens mij was het rond de 2000 euro.. Maar dan moet je geen perfecte auto verwachten.quote:
Das waar, maar de een heeft er echt een, en de ander is nog maar een wannabeequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef Marco001 het volgende:
Achja, Hyman, Sjoeg, both Volvonatics, dus wat dat betreft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef L0we het volgende:
[..]
Das waar, maar de een heeft er echt een, en de ander is nog maar een wannabee.
Hij heeft het virus van mij geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... En mijn tijd komt nog wel
Oh en Heim heeft er 2
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Oh, daar ben ik ook echt niet bang voor hoor...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hij heeft het virus van mij geloof ik.. En mijn tijd komt nog wel
Oh en Heim heeft er 2
Wat een schor dingquote:
Hebbenquote:
God er kan vanalles komen qua Volvoquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef L0we het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik ook echt niet bang voor hoor.... Ik zou gewoon beginnen met een leuke belastingvrije 340
.
Mn ouders hebben een 360 gehad, zo'n geweldige auto... Ik weet nog precies hoe hij klinkt
Je lult, da's mijn vondst, en je bent aan het crosspostenquote:
Sorry meneer. Ik zal het nooit meer doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je lult, da's mijn vondst, en je bent aan het crossposten
Wiuj hebben verschillende Volvo's gehad, waaronder een 360? automaat(beetje hatchback achtig iets) en een witte 440 Sunrayquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef L0we het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik ook echt niet bang voor hoor.... Ik zou gewoon beginnen met een leuke belastingvrije 340
.
Mn ouders hebben een 360 gehad, zo'n geweldige auto... Ik weet nog precies hoe hij klinkt
Das dan een 340 geweest, een 360 heeft een duidelijke kont.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wiuj hebben verschillende Volvo's gehad, waaronder een 360? automaat(beetje hatchback achtig iets) en een witte 440 Sunray
Renault hequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef L0we het volgende:
[..]
Das dan een 340 geweest, een 360 heeft een duidelijke kont.
Ik heb zelf een groene 440 gehad. Erg lekkere wagen, alleen jammer dat de CVT automaat zo snel versleten was
Leuk voor die putjes, zijn ze iig samenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:28 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag 2 'putjes' opgelopen in m'n voorruit.
ja? ik heb me altijd laten vertellen dat het renault was.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef L0we het volgende:
[..]
Nee hoor, de 1800 uit die 440 was een écht volvoblok...
360 kan ook een hatchback zijn als een 340 ook een sedan kan zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef L0we het volgende:
[..]
Das dan een 340 geweest, een 360 heeft een duidelijke kont.
Ik heb zelf een groene 440 gehad. Erg lekkere wagen, alleen jammer dat de CVT automaat zo snel versleten was
De 1700 uit de fase 1 was iig een renault blok. De 1,6 en 2,0 weet ik eerlijk gezegd niet zo...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja? ik heb me altijd laten vertellen dat het renault was.
de 1.6 en de 2.0 dan?
Dat wel, helaas wordt mijn voorruit er niet mooier/beter op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef L0we het volgende:
[..]
Leuk voor die putjes, zijn ze iig samen
Ik zie het net ja... Wist ik nog nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
360 kan ook een hatchback zijn als een 340 ook een sedan kan zijn.. 360 is alleen nooit als variomatic geleverd.
Dat zijn zeldzame delenquote:
Ik weet niet of ik het mag vinden, maar weet wel wat over Volvo's naar mijn ideequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:32 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik zie het net ja... Wist ik nog niet.
bij die 340 (had een inieminie kontje, was de bak ooka f, maarja was toch een noodauto...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef L0we het volgende:
[..]
Das dan een 340 geweest, een 360 heeft een duidelijke kont.
Ik heb zelf een groene 440 gehad. Erg lekkere wagen, alleen jammer dat de CVT automaat zo snel versleten was
Mag wel hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het mag vinden, maar weet wel wat over Volvo's naar mijn idee
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Alleen de lijkkist mist nog.
Technisch nog niet heel veel maar over de modellen wat meerquote:
Zeker.. Toch stukje Nederlands trots.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef L0we het volgende:
Die 3xx serie van volvo blijft ook echt wel geweldig he?!
http://link.marktplaats.nl/411758635quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zeker.. Toch stukje Nederlands trots.
Naah, deze is toch 1 van de lelijkste auto's ooit gemaakt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nieuwerwetse cryslers zijn lelijk vind ik
Jaaah! zo-een hebben wij gehad, in't blauw.. was een noodautotje, toen van de andere Volvo het blok stuk was..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:37 schreef L0we het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/411758635
zoiets...
Echt, ik zou dr voor gaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik had deze gezien
http://link.marktplaats.nl/405767711
Heb alleen het idee dat de achterwielkasten zijn bijgewerkt. Zie enig kleurverschil. Ook heeft ie nog maar 1,5 maand APK.. En tja zeikende ouders.. T zuipt ook vast meer als de AXquote:
Dat klopt ja, maar ze zijn iig bijgewerkt, altijd beter dan roestrandjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb alleen het idee dat de achterwielkasten zijn bijgewerkt. Zie enig kleurverschil. Ook heeft ie nog maar 1,5 maand APK.. En tja zeikende ouders.. T zuipt ook vast meer als de AX
Maar je hebt natuurlijk 'bijwerken' en bijwerken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat klopt ja, maar ze zijn iig bijgewerkt, altijd beter dan roestrandjes.
Wellicht kan je wat leuks onderhandelen met een nieuwe apk
Leeftijd, enige uiterlijke kenmerken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:46 schreef Hyman het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een 340 en een 343?
Jammer dat ik nog niet kan plaatwerkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef Hyman het volgende:
Ik ga ook niets meer aan die roest van mn 440 doendat ding doe ik wss volgend jaar weg wanneer ik op kamers (mogelijk) ga. Dat behandelen van roest is me veel te duur
over een maandje of 2 ofzo laat ik de deuren van de amazon doen voor roest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jammer dat ik nog niet kan plaatwerken..
En over een paar jaar helemaal restaureren?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
over een maandje of 2 ofzo laat ik de deuren van de amazon doen voor roest.
die ribbelplaten achter de wielkasten, ik hoop dat die afneembaar zijn, want net achter de bumper begint het aardig te roestenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En over een paar jaar helemaal restaureren?
Alles is afneembaar... Met een slijptol.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
die ribbelplaten achter de wielkasten, ik hoop dat die afneembaar zijn, want net achter de bumper begint het aardig te roesten
Ja, soms zelfs bij bewolkt weer. Mijn ogen doen soms verneukeratief en mijn zonnebril scheidt de kleuren beter af.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:25 schreef Dartanion het volgende:
Mijn auto is klaar om opgehaald te worden
Vanmiddag lkkr rijden met mn zonnebril op (ivm de zon)
Dragen jullie ook een zonnebril in de auto bij het minste of geringste zonnetje?
Normaal valt het wel mee, maar nu die zon zo laag staat doe ik hem snel op!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:25 schreef Dartanion het volgende:
Mijn auto is klaar om opgehaald te worden
Vanmiddag lkkr rijden met mn zonnebril op (ivm de zon)
Dragen jullie ook een zonnebril in de auto bij het minste of geringste zonnetje?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:25 schreef Dartanion het volgende:
Mijn auto is klaar om opgehaald te worden
Vanmiddag lkkr rijden met mn zonnebril op (ivm de zon)
Dragen jullie ook een zonnebril in de auto bij het minste of geringste zonnetje?
Zekerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:25 schreef Dartanion het volgende:
Dragen jullie ook een zonnebril in de auto bij het minste of geringste zonnetje?
ja, anders krijg ik best snel last van mijn ogen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:25 schreef Dartanion het volgende:
Mijn auto is klaar om opgehaald te worden
Vanmiddag lkkr rijden met mn zonnebril op (ivm de zon)
Dragen jullie ook een zonnebril in de auto bij het minste of geringste zonnetje?
Jep, altijd en overal, bij scherpe lucht, en bij zon slaap ik er bijna meequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:25 schreef Dartanion het volgende:
Mijn auto is klaar om opgehaald te worden
Vanmiddag lkkr rijden met mn zonnebril op (ivm de zon)
Dragen jullie ook een zonnebril in de auto bij het minste of geringste zonnetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, altijd en overal, bij scherpe lucht, en bij zon slaap ik er bijna mee
Ik krijg juist Kopfschermzen als ik in het donker rij met aardig wat tegenliggers! Heel irritant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
Dat heb ik ook wel een beetje, maar alleen als ik op bijvoorbeeld een onverlichte snelweg rijd, maar dan kan de spiegel in de anti-verblindingsstand, en voor tegenliggers knijp ik een half oogje dicht of ik kijk even wegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik krijg juist Kopfschermzen als ik in het donker rij met aardig wat tegenliggers! Heel irritant!
Heimen, jij moet even een keertje mee in mijn auto... Kheb een leuk BWOAAAP geluidjequote:
Als mijn pa aan word genomen bij die nieuwe baan, komt er hier ook zo eenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:53 schreef BasementDweller het volgende:
Vandaag met m'n pa zijn nieuwe Seat Ibiza ST eco opgehaald. Rijdt nog best pittig voor een 1.2'tje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brinky, de nieuwe BMW
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Dit nummer dwingt je tot hard rijden
Ik zou gaan denken dat mijn radio ontvangst niet in orde is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi dat alles weer functioneertquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en na het ritje van vandaag ben ik toch wel weer trots op mijn bakje.. Lekker sportief door de bochten, auto hangt lekker
.. Alles in de kofferbak hoor je alle kanten op donderen. Heerlijk
Ik luisterde geen radioquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zou gaan denken dat mijn radio ontvangst niet in orde is.
Ik loop denk ik achter, wat is er met je X5?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
Zoals enigen van jullie weten ben ik momenteel autoloos, wat natuurlijk een situatie is die bijzonder onprettig is.
Maar ik ben er nu uit wat voor auto ik wil, ermee rekening houdende dat ik geen duizenden euro's in een auto wil hebben vastzitten, maar ook geen oud barrel wil rijden. Weliswaar heb ik niet de goedkoopste oplossing gevonden, echter wel een gulden middenweg tussen kosten en liefhebberij.
Mijn oog is gevallen op een BMW E34, die van '88 tot '95 werd gebouwd. Een auto waar een goed exemplaar voor minder dan ¤5000 is op te pikken, ook al moet je soms goed zoeken om eentje te vinden die in goede staat is. Gelukkig heb ik de mogelijkheid om een tijdlang rond te neuzen, pas als ik weer vanaf september aan de studie ga zou ik daadwerkelijk regelmatig behoefte aan een auto krijgen.
Een beetje rondneuzen is echter altijd leuk:
BMW 520i '95
BMW 525i '91
Tja... Studentenmuziek hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef Hyman het volgende:
Ik zie, lady gaga, shakira, pitbull en david guetta ft. akon; niet geklikt.
Over dat model zat ik ook te twijfelen om hem te kopen, of de 5-serie van rond 2000.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
Zoals enigen van jullie weten ben ik momenteel autoloos, wat natuurlijk een situatie is die bijzonder onprettig is.
Maar ik ben er nu uit wat voor auto ik wil, ermee rekening houdende dat ik geen duizenden euro's in een auto wil hebben vastzitten, maar ook geen oud barrel wil rijden. Weliswaar heb ik niet de goedkoopste oplossing gevonden, echter wel een gulden middenweg tussen kosten en liefhebberij.
Mijn oog is gevallen op een BMW E34, die van '88 tot '95 werd gebouwd. Een auto waar een goed exemplaar voor minder dan ¤5000 is op te pikken, ook al moet je soms goed zoeken om eentje te vinden die in goede staat is. Gelukkig heb ik de mogelijkheid om een tijdlang rond te neuzen, pas als ik weer vanaf september aan de studie ga zou ik daadwerkelijk regelmatig behoefte aan een auto krijgen.
Een beetje rondneuzen is echter altijd leuk:
BMW 520i '95
BMW 525i '91
Ik ben ook student.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik loop denk ik achter, wat is er met je X5?
[..]
Tja... Studentenmuziek he
Drum n bass nuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:45 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
No offense, maar wat voor muziek luister jij dan?
Ouwe lullenmuziek zitten we dan wel op één lijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Drum n bass nu
en dat varieert tot metal en alternative
Maar ouwe lullen muziek vind ik ook wel gaaf op zn tijd.
Dit moet je dan in een 50's slee draaienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ouwe lullenmuziek zitten we dan wel op één lijnwel op zijn tijd gezellig
Oh maar dat is wel leuk, DnB in de auto. Krijg ik nog meer commentaar op mijn snelheid!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Drum n bass nu
en dat varieert tot metal en alternative
Maar ouwe lullen muziek vind ik ook wel gaaf op zn tijd.
De titel zegt me niks om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dit moet je dan in een 50's slee draaien
Ik altijd over de subwoofer die achterin ligtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Oh maar dat is wel leuk, DnB in de auto. Krijg ik nog meer commentaar op mijn snelheid!
Van de makers van ASDF movies zekerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:50 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
De titel zegt me niks om eerlijk te zijn
dit filmpje kreeg ik van een vriend, maar het slaat echt nergens op, maar toch weer grappig
Die stond de laatste weken van 2010 alleen maar stil omdat ik momenteel weinig voor de zaak doe, dus heb ik die eind december aan mijn vennoot gegeven en daarvoor diens E220 CDI overgepakt om die tot einde contract te rijden (was voor 6 maanden gehuurd, tot pakweg een week terug). Voordeel is dat ik geen bijtelling meer betaal + dat de kosten voor de zaak nu gedrukt kunnen worden (1 auto i.p.v. 2).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik loop denk ik achter, wat is er met je X5?
Dat klopt, op een dergelijke auto loop je hier compleet leeg (en dan niet eens de benzinekosten). Gelukkig hoef ik geen gele platen op mijn auto te schroeven, dat scheelt natuurlijk al weer een slok op de borrel (¤350 vs. ¤850 MRB).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Over dat model zat ik ook te twijfelen om hem te kopen, of de 5-serie van rond 2000.
Alleen was me die 80¤ die je minimaal kwijt bent aan vaste lasten me iets te gortig.
Iets in die richting jaquote:
Okquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die stond de laatste weken van 2010 alleen maar stil omdat ik momenteel weinig voor de zaak doe, dus heb ik die eind december aan mijn vennoot gegeven en daarvoor diens E220 CDI overgepakt om die tot einde contract te rijden (was voor 6 maanden gehuurd, tot pakweg een week terug). Voordeel is dat ik geen bijtelling meer betaal + dat de kosten voor de zaak nu gedrukt kunnen worden (1 auto i.p.v. 2).
Nou rijdt hij met de X5 en zit ik zonder auto, wat op zich niet zo heel erg is omdat ik er toch geen emplooi voor heb. Maar in september begin ik weer met mijn studie en moet dan wekelijks weer naar Rotterdam op en neer. Dan heb ik dus wél weer behoefte aan een auto, maar aangezien ik momenteel probeer wat extra vermogen op te bouwen heb ik dus geen zin om weer meer dan ¤5000 aan een auto met hoge vaste lasten uit te geven.
En een dergelijke BMW 5-serie is een gulden middenweg, redelijke maandlasten (niet laag maar ook niet over the top) en weinig vermogen wat er in vast zit.
[..]
Dat klopt, op een dergelijke auto loop je hier compleet leeg (en dan niet eens de benzinekosten). Gelukkig hoef ik geen gele platen op mijn auto te schroeven, dat scheelt natuurlijk al weer een slok op de borrel (¤350 vs. ¤850 MRB).
DOCTOR OCTOGANAPUS BWAAAAAAAAAHquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:53 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Iets in die richting ja
[..]
Okwel mooie keuze die BMW
Hmm, mja wat is dat met jou en duits gekentekende auto's rijden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:52 schreef von_Preussen het volgende:
Dat klopt, op een dergelijke auto loop je hier compleet leeg (en dan niet eens de benzinekosten). Gelukkig hoef ik geen gele platen op mijn auto te schroeven, dat scheelt natuurlijk al weer een slok op de borrel (¤350 vs. ¤850 MRB).
Jaa, op mijn verjaardagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef FalleNk810i het volgende:
Edit: Owja, voor de DnB'ers, Chase & Status heeft een nieuw album![]()
Heb m nog niet goed geluisterd, maar ik heb m iig alvast! kan ik mooi in de auto luisteren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:41 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Jaa, op mijn verjaardagwacht er al maanden op.
Gaan 4 bougies in, je koopt gewoon een setje van één van bovenstaande dan. Bougiesleutel is wel aan te radenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:17 schreef Kadooosh het volgende:
Moet denk ik maar is de bougies vervangen bij mijn vw polo 2 86c 1.3, hij schokt nogal vaak en start de laatste tijd moeilijk.
Maar ik ben dus een grote leek wat betreft auto's, hoeveel bougies moeten er in en hoeveel gaat dat kosten?
Weet dat dit er orgineel in moet:
Bosch: W5DTC
Beru: 14-5DTU
Champion: N6BYC
Betekend dat dus dat er 3 in moeten of is het of of?
En heb je perse een bougiesleutel nodig?
Oh die verkopen ze ook gewoon per 4?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gaan 4 bougies in, je koopt gewoon een setje van één van bovenstaande dan. Bougiesleutel is wel aan te raden
10-15 euro ofzo? Weet het zelf ook niet echtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:33 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Oh die verkopen ze ook gewoon per 4?
Hoeveel kost dat ongeveer dan?
www.h-base.nlquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:33 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Oh die verkopen ze ook gewoon per 4?
Hoeveel kost dat ongeveer dan?
Das goedkoper hè, en in Nederland heb ik slechts mijn "Zweitwohnsitz" (weet even niet de correcte Nederlandse term). Hoofdzetel is dus in Duitsland, waar ik ook belastingplichtig ben.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hmm, mja wat is dat met jou en duits gekentekende auto's rijden?
Je woont toch in NL?
2e Woning?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Das goedkoper hè, en in Nederland heb ik slechts mijn "Zweitwohnsitz" (weet even niet de correcte Nederlandse term). Hoofdzetel is dus in Duitsland, waar ik ook belastingplichtig ben.
Dat lijkt me ook nog eens gaaf om te doen, wat sowieso leuk is is dat BMW een aantal verschillende cursussen aanbiedt. Dat gaat van een standaard slipcursus (maar wel met een 123d!) tot een meerdaagse training met een BMW M3 op de Nordschleife, enkele dagen slippen en driften op een bevroren meer in Zweden of een safari met de BMW X5 in Namibië.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook nog eens gaaf om te doen, wat sowieso leuk is is dat BMW een aantal verschillende cursussen aanbiedt. Dat gaat van een standaard slipcursus (maar wel met een 123d!) tot een meerdaagse training met een BMW M3 op de Nordschleife, enkele dagen slippen en driften op een bevroren meer in Zweden of een safari met de BMW X5 in Namibië.
Zo gaaf lijkt mij dat.
Lolquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:51 schreef L0we het volgende:
[..]Dat lijkt mij ook echt _zo_ gaaf...
.
In zo'n autootje voel je je waarschijnljik íets veiliger als er zo'n joekel opeens voor je neus staat...
[ afbeelding ]
en zn moeder komt ook nog even kijken....
[ afbeelding ]
en je zit zelf in een Corsa Lite...
[ afbeelding ]
Nevenvestigingsplaatsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Das goedkoper hè, en in Nederland heb ik slechts mijn "Zweitwohnsitz" (weet even niet de correcte Nederlandse term). Hoofdzetel is dus in Duitsland, waar ik ook belastingplichtig ben.
Tielman? Moet je alleen wel een KvK voor hebben...quote:Op zondag 30 januari 2011 10:46 schreef Kadooosh het volgende:
Wat is nou de goedkoopste auto onderdelen winkel/webshop?
Kocht nu alles bij Brezan maar die is nogal duur.
Hmm die krijg ik toevallig binnenkort :p alleen mag je het alsnog gewoon kopen voor particulier gebruik?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Tielman? Moet je alleen wel een KvK voor hebben...
Als ik daar op mijn kenteken zoek krijg ik een heel andere auto :S.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:25 schreef L0we het volgende:
Www.winparts.nl heeft een hoop onderdelen voor een schappelijke prijs...
Beetje creatief boekhouden.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:00 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hmm die krijg ik toevallig binnenkort :p alleen mag je het alsnog gewoon kopen voor particulier gebruik?
Is wel erg ver weg, liever iets in de buurt van Amsterdam.
Ik wist niet eens dat ze in de melkweg stondenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:08 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Heb m nog niet goed geluisterd, maar ik heb m iig alvast! kan ik mooi in de auto luisteren.
Dus jij bent op de 31ste jarig
Ga je ook naar hun live ''optreden'' in de melkweg?
Want die doet het niet als het koud is?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:34 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Het is weer zo koud buiten
Zo kan je toch niets leuks doen met de auto?
Wat staat er op de papieren?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:28 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Als ik daar op mijn kenteken zoek krijg ik een heel andere auto :S.
CITROEN AX (ZA-_) | 1986.07-1998.12 - 11
Wijzig auto » Motor: 1124ccm 60pk : HDZ (TU1M); H1B (1e registratie: 1990-10-01)
Is een VW polo 2 1.3 coupe.. yt-21-td
RDW kent dat kenteken namelijk ook nietquote:
Foutje moet zijn YP-21-TD volkswagen polo coupe 40kw u9quote:Op zondag 30 januari 2011 15:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
RDW kent dat kenteken namelijk ook niet
Bij mij geeft ie op Winparts wel gewoon de Poloquote:Op zondag 30 januari 2011 15:55 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Foutje moet zijn YP-21-TD volkswagen polo coupe 40kw u9
www.heuts.nl zegt VOLKSWAGEN POLO II 1.3 INJ. COUPE 2 89/09-90/00quote:Op zondag 30 januari 2011 15:55 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Foutje moet zijn YP-21-TD volkswagen polo coupe 40kw u9
Staat hier ook op wensenlijstje jaquote:Op zondag 30 januari 2011 18:32 schreef Purdey het volgende:
Oh my, ik wil een Volvo XC90![]()
Stond net mij bij mij op de hoek geparkeerd, wat een vet ding!
Oeh, of een Kia Sorentoquote:
Tip, neem geen Sorento op LPGquote:Op zondag 30 januari 2011 18:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh, of een Kia Sorento![]()
Iets in mij wil een Jeep achtige auto.
Terwijl ik gister wel weer heb bewezen niet eens fatsoenlijk in een Micra te kunnen rijden![]()
Hé, ik zie net dat bij de Hyundai dealer waar ik m'n auto vandaan heb, ze een Skoda Felicia hebben voor 2450,- in het blauw![]()
Ik zou t houden bij de echte offroaders, Toyota Landcruiser, Nissan Patrol, Land Rover Defenderquote:Op zondag 30 januari 2011 18:56 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Qua jeepachtige auto's hou ik het bij de X3 van mijn vaderof een Q7
@Purdey
Misschien iets voor jou die Skoda?
Zijn ook tofquote:Op zondag 30 januari 2011 18:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zou t houden bij de echte offroaders, Toyota Landcruiser, Nissan Patrol, Land Rover Defender
Meer mijn ding dan zo'n opgeblazen estate iigquote:
Haha, ieder zijn smaakquote:Op zondag 30 januari 2011 19:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meer mijn ding dan zo'n opgeblazen estate iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brinky, de nieuwe BMW
Of Mercedes Benz G-klasse, alleen het nadeel van offroaders is dat het op de weg weer oncomfortabel is.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zou t houden bij de echte offroaders, Toyota Landcruiser, Nissan Patrol, Land Rover Defender
Ex defensie G op de kop tikken.. En je koopt m niet voor ongelooflijke comfort op de weg maar als werkpaardquote:Op zondag 30 januari 2011 19:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of Mercedes Benz G-klasse, alleen het nadeel van offroaders is dat het op de weg weer oncomfortabel is.
BMW X6quote:Op zondag 30 januari 2011 19:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meer mijn ding dan zo'n opgeblazen estate iig
Vind m echt verschrikkelijk.. Voor dat geld zou ik gewoon een V70 halenquote:
Ik vind em fucking dikquote:Op zondag 30 januari 2011 19:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind m echt verschrikkelijk.. Voor dat geld zou ik gewoon een V70 halen
Je bent zelf dan ook niet zo blij in de X6 hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 19:17 schreef Hyman het volgende:
270km/h in een x6. Als je daarmee iemand aanrijdt dan is ie tomatenpuree
In welke auto wel met zo'n snelheid.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je bent zelf dan ook niet zo blij in de X6 hoor
Jup.. Olie hequote:Op zondag 30 januari 2011 19:21 schreef Hyman het volgende:
hoe kan het dat ze in Dubai zoveel dure auto's hebben eigenlijk? Allemaal rijke sjeiks daar ofzo
Is Kia zo belabberd dan? Valt toch mee?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Meid, als je al veel geld aan een auto uitgeeft, ga dan voor kwaliteit!
Ja en de X6 is ook total loss:quote:Op zondag 30 januari 2011 19:17 schreef Hyman het volgende:
270km/h in een x6. Als je daarmee iemand aanrijdt dan is ie tomatenpuree
Mwa, slechte nieuwe auto's zijn er haast niet meer.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Is Kia zo belabberd dan? Valt toch mee?
Je moet het niet gaan vergelijken met 'grote' merken..
Zo ziet een Audi A8 eruit nadat hij met 250km/h op de provinciale weg kennis heeft gemaakt met een betonnen brug:quote:
Die heeft er wss niet veel van gemerktquote:Op zondag 30 januari 2011 19:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo ziet een Audi A8 eruit nadat hij met 250km/h op de provinciale weg kennis heeft gemaakt met een betonnen brug:
http://www.nonstopnews.de/index.php?page=meldung&newsnr=4930
Hier de foto's, de auto-onderdelen liggen over meerdere 100 meter:
http://www.nonstopnews.de/galerie/4930
Bedoel je de nieuwe Sorento of de oudere? Want de nieuwe zit best goed in elkaar met een nette afwerking. De oude is wat "Koreaanser" zeg maarquote:Op zondag 30 januari 2011 19:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Is Kia zo belabberd dan? Valt toch mee?
Je moet het niet gaan vergelijken met 'grote' merken..
Laat ik het zo stellen, er is ook een groot verschil tussen een kant-en-klaar maaltijd die naar plastik smaakt (is ook goed) en een lekkere maaltijd met de beste ingrediënten.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Is Kia zo belabberd dan? Valt toch mee?
Je moet het niet gaan vergelijken met 'grote' merken..
Niet echt, het is meer de daklijn die bepalend is voor wat voor auto je hebt.quote:
Ah zoquote:Op zondag 30 januari 2011 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet echt, het is meer de daklijn die bepalend is voor wat voor auto je hebt.
De Mercedes Benz CLS heeft ook 4 deuren en is een coupé, BMW noemt de X6 zelf ook een "SAC" (Sports Activity Coupé).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |