Dat is idd,nog niet zo slechtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat ik ook nog wel vrijdagochtend ga vrijnemen denk ik, als beide ultieme halve finales uitkomen hoor
Dan ga ik zaterdag die achterstand wel inhalen
Federer-Djokovic is al donderdagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat ik ook nog wel vrijdagochtend ga vrijnemen denk ik, als beide ultieme halve finales uitkomen hoor
Dan ga ik zaterdag die achterstand wel inhalen
Oh?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:10 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Federer-Djokovic is al donderdag
Klopt hoor.quote:
Was vergeten...kut, 2 ochtenden skippen is wel wat zwaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt hoor.
Donderdag 09.30: Federer-Djokovic
Vrijdag 09.30: Nadal-Murray
pffff haha. Nadal had in de 1ste paar rondes een veel makkelijkere loting dan Federer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:27 schreef jojomen4 het volgende:
Fuck zeg, Rafa een veel zwaardere loting (3 top 15 spelers voordat die de finale haalt) en maar 1 dag rust.
Fed (1), Murray (1) en Djoko (2) hebben het veel makkelijker. Het leven is zo oneerlijk. Het lijkt wel alsof de ATP tegen een overwinning van Rafa zijn, en hem daardoor de moeilijkste loting geven. Ziek zou je er van worden.
Jij snapt er echt de ballen niet van. Wat maakt het nou uit of je tegen de nummer 80 speelt, of tegen de 105? Die zijn allebei easy. Alleen de toppers kunnen genoeg weerstand bieden voor een eventuele nederlaag. Rafa heeft duidelijk veel meer weerstand op weg naar de finale.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:29 schreef tennisboy het volgende:
[..]
pffff haha. Nadal had in de 1ste paar rondes een veel makkelijkere loting dan Federer.
Dus even niet zeuren over de loting van Nadal.
Het lijkt eerder dat ze Nadal de overwinning gunnen vanwege die simpele rondes tot de kwart
Tuurlijk, het maakt geen reet uit of je tegen Simon speelt of tegen Sweetingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jij snapt er echt de ballen niet van. Wat maakt het nou uit of je tegen de nummer 80 speelt, of tegen de 105? Die zijn allebei easy. Alleen de toppers kunnen genoeg weerstand bieden voor een eventuele nederlaag. Rafa heeft duidelijk veel meer weerstand op weg naar de finale.
Men zei hier altijd dat Simon zo'n verschrikkelijk slechte tennisser was en veel te hoog gerankt stond. Nu staat die dan eindelijk op z'n plek, en gaan we roepen dat hij veel beter is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk, het maakt geen reet uit of je tegen Simon speelt of tegen Sweeting
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:55 schreef jojomen4 het volgende:
[...]
Nog 3 wedstrijden en dan heeft hij weer een record op zak, een record die the little goat nooit heeft kunnen pakken.![]()
![]()
![]()
[...]
Dat zou me toch een indrukwekkende zege zijn zeg: Tsonga, Soderling, Murray, Nadal en Federer op een rijtje verslaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik.
Dat lijkt me dus echt zo geniaalAlle grote namen nog over en Dolgo die het toernooi wint
En Federer is dan het geitenbokje?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:35 schreef Norrage het volgende:
Als het Rafa lukt...ga ik voor het eerst in mijn leven denken dat hij wellicht toch gewoon de GOAT is....ondanks dat ie dan nog 6 GS achterligt.
Siiiiiiiii!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:35 schreef Norrage het volgende:
Als het Rafa lukt...ga ik voor het eerst in mijn leven denken dat hij wellicht toch gewoon de GOAT is....ondanks dat ie dan nog 6 GS achterligt.
Ik begin jouw reacties echt leuk te vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:43 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Siiiiiiiii!!!!![]()
RAFA = GOAT!
FED = fake-GOAT!
VAMOS CAMPEON!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |