quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En de mount moet achter de server. dus ip.ip.ip.ip/mount
ik heb alleen krullenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
En krullen, vergeet de krullen niet
applaus?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
RECORD!
een SMS gerkegen die zo groot is al 7 SMSjes!
Top That!
Beachquote:
Ik heb een keer een liefdesverklaring per sms gekregen, die was even lang geloof ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
RECORD!
Top That!
Ik ooit van 12quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
RECORD!
Top That!
DankU! DankU!quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb alleen krullen
als ik mn haar laat groeien..
Half uur laterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
hoilate reactie zat te eten
Ik krijg eens van 14 en stuurde eens eens van 22quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beach
[..]
Ik heb een keer een liefdesverklaring per sms gekregen, die was even lang geloof ik
Wtfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beach
[..]
Ik heb een keer een liefdesverklaring per sms gekregen, die was even lang geloof ik
Ik ken de software verder niet. Ik zal eens in de logs kijken. Verder is koelkast bezig met een howto in de wiki, misschien moet je daar even op wachtenquote:
De OP moet eigenlijk anders, maar ik zal hem herschrijven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom probeer ik altijd de lapo te vermijden
Ja precies, mijn langste is 2 ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Wtf
Wat meot er allemaal in staan?
Hahaha wow en dat allemaal om 'ik hou van je wil je mijn vriendje/vriendinnetje zijn?' te zeggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik krijg eens van 14 en stuurde eens eens van 22
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb ook krullen... zwarte krulletjes![]()
![]()
![]()
Alleen haal ik het altijd weg![]()
Op m'n hoofd heb ik trouwens gewoon donkerbruin haar.
Oh, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De OP moet eigenlijk anders, maar ik zal hem herschrijven.
Hier zijn alvast wat luisterinstructies: http://wiki.fok.nl/index.php/ONZin_radio_server#Luisteren
Jahoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
wil je ze hebben?
tevens: dit nummer
ik begreep hem niet maar opeens dacht ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef mc-Piel het volgende:
![]()
![]()
mijn langste was ook 2 of 3 ofzo , hooguit 4, en dat ging over wat ik allemaal had meegemaakt in 1 hele bizarre avond stappenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja precies, mijn langste is 2 ofzo
Je baardquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef mc-Piel het volgende:
![]()
![]()
Ik stuurde eens 150 keer hetzelfde smsje naar verschillende mensen, dat was echt fantastischquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahaha wow en dat allemaal om 'ik hou van je wil je mijn vriendje/vriendinnetje zijn?' te zeggen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef sharr het volgende:
Ik denken, wat komt er veel Oasis voorbij, is het WMP die de radio niet goed laadde
Ik realiseerde m hier pasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ik begreep hem niet maar opeens dacht ik
nee nja die ik kreeg wel maar wat ik stuurde was een gebeurtenis en smsjes waren toch gratisquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahaha wow en dat allemaal om 'ik hou van je wil je mijn vriendje/vriendinnetje zijn?' te zeggen
Om dat uit te melken tot 7 smsjes ben je toch knap bezig! heeft hij ook nog veel moeite voor moeten doen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Uhuquote:
bij mij was de liefdesverklaring een grapje van die persoonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Om dat uit te melken tot 7 smsjes ben je toch knap bezig! heeft hij ook nog veel moeite voor moeten doen!
Waardeerbaar!
Was de mijne maar een beetje zo
Nee, in die van mij staat denk ik precies het tegenovergestelde...
Ik stuurde eens 200 smsjes van 17 smsjes lang, toen ik een uur gratis mocht smsen van Hiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik stuurde eens 150 keer hetzelfde smsje naar verschillende mensen, dat was echt fantastisch
Dat zei die vast nadat je hem had afgewezen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
bij mij was de liefdesverklaring een grapje van die persoon![]()
Wat stond erin dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik stuurde is 200 smsjes van 17 smsjes lang, toen ik een uur gratis mocht smsen van HiHebben ze vast leuk gevonden.
Nee, nooit meer dan vrienden geweestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat zei die vast nadat je hem had afgewezen.
Laat die van mij ook een grap zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Denk jij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, nooit meer dan vrienden geweest
Dat geldt misschien voor jouquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, nooit meer dan vrienden geweest
Het was een sinterklaasgedichtquote:
Hahah was het zo'n vervelend persoon dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Laat die van mij ook een grap zijn
Jaquote:
Jaquote:
Geniaalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Het was een sinterklaasgedichtWaarbij ik mijn fantasie redelijk gebruikt had, zodat ik ineens over amputaties en koplampen ging dichten
Ik had dit jaar ook een heel lang sinterklaas gedicht wat nergens over gingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Het was een sinterklaasgedichtWaarbij ik mijn fantasie redelijk gebruikt had, zodat ik ineens over amputaties en koplampen ging dichten
Sinterklaas + amputaties + koplampen..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, ze is wel leuk, Maar soms veel te gedreven om gelijk te krijgen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah was het zo'n vervelend persoon dan?
'hoi ja goed was snel klaar alleen arm is nog verlamd en begint langzaam uit t werken haha'quote:
Ik schrijf altijd gedichtjens voor goudvisjen_quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik had dit jaar ook een heel lang sinterklaas gedicht wat nergens over gingdan is dichten wel leuk
Ik heb alles ingesteld maar je mag wel teamviewer om alles na te kijkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je alles ingesteld? Zo nee, DM me, dan moeten we teamviewer in
DM me even codes danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb alles ingesteld maar je mag wel teamviewer om alles na te kijken
Kan je hem effe doorsturen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Hahah arme jongenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ookBleek niet zo te zijn
Gelijk krijgen is ook gewoon leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, ze is wel leuk, Maar soms veel te gedreven om gelijk te krijgen...
alsof ze voor iets moet compenseren...
Ik heb hem niet meer, zal ik moeten vragen aan iemand die hem nog in z'n inbox heeft staanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Kan je hem effe doorsturen?
Klinkt wel cool
>>BBQquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Driepink het volgende:
waarom staat mn pendulum blood sugar 6x in de lijst ? ik had toch echt andere aangevraagddikke trip heeft die pagina dus
Merel wil jij wat voor me doen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah arme jongen![]()
[..]
Gelijk krijgen is ook gewoon leuk
jahoor, wat dan ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Merel wil jij wat voor me doen?
jezus nick, kan die niet eens omgaan met de request pagina..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Driepink het volgende:
waarom staat mn pendulum blood sugar 6x in de lijst ? ik had toch echt andere aangevraagddikke trip heeft die pagina dus
Dat was ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
AH!
ik krijg meer SMSjes! Help! HELP!
Blinde Paniek! BLINDE PANIEEK!
Wat moet ik doen?!! ik zit al 'n half uur te klappen voor je!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
AH!
ik krijg meer SMSjes! Help! HELP!
Blinde Paniek! BLINDE PANIEEK!
Ow laat maar danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meer, zal ik moeten vragen aan iemand die hem nog in z'n inbox heeft staan
was het maar zoquote:
Is het al lang. Zie OP voor de gegevens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wanneer gaat het weer in de lucht!
Ja, nee serieusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ow laat maar dan![]()
Ik deed ook zoiets toen Vodafone zo'n actie had. Omdat ze 2 dagen netwerkproblemen hadden oid.
Iedereen met Vodafone elkaar spammen, dat was echt fantastisch
wat klappen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat moet ik doen?!! ik zit al 'n half uur te klappen voor je!
quote:
En ik maar denken dat m'n VLC foktequote:
nopequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat aan de server ligt
Ligt aan jou manquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:08 schreef Snuf. het volgende:
hij hapert wel een beetje of ligt dat aan mij?
Ja dat ligt aan jouquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:08 schreef Snuf. het volgende:
hij hapert wel een beetje of ligt dat aan mij?
0% belastingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Even naar de OPquote:
Nee het is dj > serverquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
OV, dit keer niet de server slopen hè?quote:
Maar....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, nee serieus![]()
Hebben ze bij Hi ook drie keer gedaan, op 6 december, 24 december en 1 januari 3 uur lang gratis smsen. Ik denk dat ik aan de 400 per uur zat op een gegeven moment, ook gewoon random nummers enzo
Doe ik ook schatjepatatjequote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
OV, dit keer niet de server slopen hè?![]()
Ik stotter niet en koelkast had een lagere bitrate ingesteld?quote:
Bij mij welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik stotter niet en koelkast had een lagere bitrate ingesteld?
Ja dan heb je ze nu zeker teruggepaktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Omdat ze mij aan het begin driedubbel lieten betalen
Bij vlagen misschien, zie hem echt amper piekenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. 19% soms
128kbit moet hij ja, maar je valt steeds weg hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik stotter niet en koelkast had een lagere bitrate ingesteld?
Dit is Peter luts - The rain ( Dj Stutter remix)quote:
Bijdevoet ben jij zegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dit is Peter luts - The rain ( Dj Stutter remix)
Nee, belasting is vrijwel altijd 19%quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij vlagen misschien, zie hem echt amper pieken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de muziek te horen OV..quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee, belasting is vrijwel altijd 19%Mwah, pieken zie ik alsnog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:12 schreef Snuf. het volgende:
Deze stream is net een vrouw. In het begon denk je tof, dan leer je er mee leven maar na een tijdje wordt het toch irritant
Ik begin spontaan homo te worden van sommige vrouwen...quote:
tisjeboi!quote:
Gelukkig staat er sommige vrouwen, niet alle vrouwenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik begin spontaan homo te worden van sommige vrouwen...
20:30quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef ThaTim het volgende:
of in andere woorden: wanneer is DJ SNUF!?
Dag mag altijd!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]ik voelde opeens maar de nood om vrouwen te bashen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
QFTquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:12 schreef Snuf. het volgende:
Deze stream is net een vrouw. In het begon denk je tof, dan leer je er mee leven maar na een tijdje wordt het toch irritant
Ya hoor, jij maakt nog kansquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gelukkig staat er sommige vrouwen, niet alle vrouwen
Lang niet gesproken. Mattie. Was je weer aan het baggeren in KLB zeker!? Ik kom daar nooit meer sorry, ik ben bang voor een ban van een paar wekenquote:
Oke meneer kast.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:15 schreef djkoelkast het volgende:
WIL DE LAPO MIJ EERST DM'EN IK HEB EEN NIEUWE OP!
Johan Wedel - Whenever cudder is back ( Johan Wedel re-touch)quote:
Ik heb de laatste dagen niet zo heel veel gepost, wel gister of eergister mijn 10.000e post behaald!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Lang niet gesproken. Mattie. Was je weer aan het baggeren in KLB zeker!? Ik kom daar nooit meer sorry, ik ben bang voor een ban van een paar weken
Het is een marokkaanse naamquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:15 schreef Snuf. het volgende:
Ik vind "Adel" altijd zo een naam die ook wel een marrokaansscheldwoord zou kunnen zijn.
Misschienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja na het eten dan he
sharr is toch douchen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:15 schreef djkoelkast het volgende:
How should I know?quote:
DM'en faalt, daar zijn merel en ik allang achterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:15 schreef djkoelkast het volgende:
Maak er maar Calvin Harris- Certified vanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Calvin Harris - Acceptable in the 80's
O dat moet een lekker gevoel zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen niet zo heel veel gepost, wel gister of eergister mijn 10.000e post behaald!
Het was een fipo in een tong80-topic!
In Opera nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:16 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
DM'en faalt, daar zijn merel en ik allang achter
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:16 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
DM'en faalt, daar zijn merel en ik allang achter
ya, maar ik heb iets heel anders aan mijn hoofd ;'(, ik ben geen vrouw, ik kan niet multitaskenquote:
Sabinen luisterd Mainoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Mijn extension in Opera is nu god omdat > 10.000 downloadsquote:
Hij maakte daarna ook nog eens een felicitatietopic voor me!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
O dat moet een lekker gevoel zijn
GEFELICITAART![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Sabinen luisterd Maino![]()
![]()
??
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewezen dat vrouwen ook niet kunnen multitaskenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ya, maar ik heb iets heel anders aan mijn hoofd ;'(, ik ben geen vrouw, ik kan niet multitasken
Beter dan FFquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mijn extension in Opera is nu god omdat > 10.000 downloads
(blijft een baggerbrowser)
Wat een lieve jongen is het tochquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:17 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hij maakte daarna ook nog eens een felicitatietopic voor me!
Kid cudi & Johan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Johan Wedel - Whenever cudder is back ( Johan Wedel re-touch)![]()
![]()
Intro mag je wel skippen, die duurt erg lang.
Hooiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:18 schreef Swomp het volgende:
Kom even hoi zeggen en radio aan zetten!
Kan ik nu weer verder!
Ja he.quote:
IJsberen hebben het niet koudquote:
Nou eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
IJsberen hebben het niet koud
Maar arme jij, stukje van mn deken lenen?
Mag het ook zijn: Maino - Floating?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mag het ook zijn: Maino - Floating?
Nee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:20 schreef Driepink het volgende:
kan er nog steeds niet over uit dan merel niet wilt skypen, oke ze zei misschien, maar dat is altijd nee
voelt iemand mn pijn ?
Nee, ik heb geen skypequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:20 schreef Driepink het volgende:
kan er nog steeds niet over uit dan merel niet wilt skypen, oke ze zei misschien, maar dat is altijd nee
voelt iemand mn pijn ?
Je bent veelste wanhopig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:20 schreef Driepink het volgende:
voelt iemand mn pijn ?
jou pijn voel ik man,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met mij wil ze wel skypenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:20 schreef Driepink het volgende:
voelt iemand mn pijn ?
Super, zit Whenever cudder is back er ook bij? Zal ik vast ff kijken vanaf waar je 'm mag starten ( de intro duurt écht lang.. en mag geskipped worden)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:20 schreef Oceanview het volgende:
Okee na dit lied komen de 3 verzoeken
vind je het gek, je ruikt naar pizza'squote:
Ja hij duurt 4:52quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Super, zit Whenever cudder is back er ook bij? Zal ik vast ff kijken vanaf waar je 'm mag starten ( de intro duurt écht lang.. en mag geskipped worden)
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:21 schreef Driepink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
[..]
jou pijn voel ik man,Awo rustug broederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Youtubeneer eens:
Maino - Price of fame
Maino - Floating
Het is wel echte negerrap, maar wel mooie teksten!Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
haha, vrouwen en hun argumenten!
"Ya, het zijn alleen de rijke die Niet om kunenn gaan met Stufi!"
Ja?quote:
[..]
vind je het gek, je ruikt naar pizza's
iedereen houdt van pizzasSerieus? Hou jij niet van pizza's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
vind je het gek, je ruikt naar pizza's
iedereen houdt van pizzasWat heeft een spoiler voor nut. Alsof je het niet mag lezen maar eigenlijk stiekem toch wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij veegt zijn kont vast staand af.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Serieus? Hou jij niet van pizza's?
En ik ben de eerste die erop magquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:22 schreef djkoelkast het volgende:
Werkt toch goed zo de nieuwe servert
Oh dan is ie al ingekort!quote:
serieus waarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Serieus? Hou jij niet van pizza's?
Nee koelkastquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij veegt zijn kont vast staand af.
* Snuf.zegt dankjewel 92Merelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
* 92Merel geeft stukje deken aan Snuf.
ARBEIT MACHT FREIquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, hallo. Ik zie dat ik werk te doen heb.
Yep, nieuwe server is online. Vragen mogen naar mij tot pierenjan er is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, hallo. Ik zie dat ik werk te doen heb.
Top gedaan Koelkast!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:22 schreef djkoelkast het volgende:
Werkt toch goed zo de nieuwe servert
Wat is je skypenaam?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Daarom![]()
Ik heb al een skype account, maar nog geen vrienden
mijn skype is een makkiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Daarom![]()
Ik heb al een skype account, maar nog geen vrienden
Ik denk dat oceanview wat uploads heeft lopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja hij haperde bij mij heel even maar ik denk dat dat aan mij ligt
dat komt omdat iemand mij een link stuurde en FF start dan en die vreet veel geheugenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja hij haperde bij mij heel even maar ik denk dat dat aan mij ligt
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dat komt omdat iemand mij een link stuurde en FF start dan en die vreet veel geheugen
OCEAN VIEW WACHT TOT NA DE UITZENDING MET JE PRONZquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dat komt omdat iemand mij een link stuurde en FF start dan en die vreet veel geheugen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Yep, nieuwe server is online. Vragen mogen naar mij tot pierenjan er is.
Whut?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OCEAN VIEW WACHT TOT NA DE UITZENDING MET JE PRONZ
wat is de sanders?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kijk live de huldiging van de Sanders, terwijl het om de hoek is en al mijn vrienden en vriendinnen zijn.
Ik weiger er alleen aan mee te doen
luilakquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kijk live de huldiging van de Sanders, terwijl het om de hoek is en al mijn vrienden en vriendinnen zijn.
Fokverslaafdequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Alleen PierenJan?quote:
Branker saunders familie..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat is de mount, zo werkt dat in Icecast.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat stream-title nu altijd 'main' is? Beetje jammer, lastig te achterhalen wie de DJ nu is.
Nieuwe servertquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zal wel een klapjostie zijn, maar ik krijg geen verbinding, is er een maximum aantal luisteraars?
Nee, ik heb een hekel aan die bakvissen talentenjachten.quote:
ik heb alles uit de OP geprobeerd, doet helagaar niets!quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, ik heb een hekel aan die bakvissen talentenjachten.
Heb het met vrienden al vaak genoeg moeten kijken toen we ergens een avondje gezellig biertjes aan het drinken waren.
Pier voor de instellingenquote:
Hij krijgt een melding als zijn naam wordt genoemdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jij zit gewoon te lurken tot jouwen naam voorbij komt?
Niet? Ik wist het niet maar ik dacht zelfde naam zal wel familie zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
\
Is geen broertje van hen heh
Je zou het bijna denken, maar echt puur toeval.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jij zit gewoon te lurken tot jouwen naam voorbij komt?
Pics van popje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pier voor de instellingen
Ezechielk voor de servert
djkoelkast voor icecast
graseter voor de site
boterhamzakje omdat boterhamzakje
en Popje-popje omdat ze lekker en van mij is![]()
Anders nog?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken, maar echt puur toeval.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij krijgt een melding als zijn naam wordt genoemd
Zeggen ze altijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oke zeker gek dan hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
ja tochquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef Pizzalucht het volgende:
Hallo pizzalucht! Ik wil u graag toevoegen op Skype. Driepink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |