quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En de mount moet achter de server. dus ip.ip.ip.ip/mount
ik heb alleen krullenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
En krullen, vergeet de krullen niet
applaus?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
RECORD!
een SMS gerkegen die zo groot is al 7 SMSjes!
Top That!
Beachquote:
Ik heb een keer een liefdesverklaring per sms gekregen, die was even lang geloof ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
RECORD!
Top That!
Ik ooit van 12quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
RECORD!
Top That!
DankU! DankU!quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb alleen krullen
als ik mn haar laat groeien..
Half uur laterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
hoilate reactie zat te eten
Ik krijg eens van 14 en stuurde eens eens van 22quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beach
[..]
Ik heb een keer een liefdesverklaring per sms gekregen, die was even lang geloof ik
Wtfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beach
[..]
Ik heb een keer een liefdesverklaring per sms gekregen, die was even lang geloof ik
Ik ken de software verder niet. Ik zal eens in de logs kijken. Verder is koelkast bezig met een howto in de wiki, misschien moet je daar even op wachtenquote:
De OP moet eigenlijk anders, maar ik zal hem herschrijven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom probeer ik altijd de lapo te vermijden
Ja precies, mijn langste is 2 ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Wtf
Wat meot er allemaal in staan?
Hahaha wow en dat allemaal om 'ik hou van je wil je mijn vriendje/vriendinnetje zijn?' te zeggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik krijg eens van 14 en stuurde eens eens van 22
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb ook krullen... zwarte krulletjes![]()
![]()
![]()
Alleen haal ik het altijd weg![]()
Op m'n hoofd heb ik trouwens gewoon donkerbruin haar.
Oh, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De OP moet eigenlijk anders, maar ik zal hem herschrijven.
Hier zijn alvast wat luisterinstructies: http://wiki.fok.nl/index.php/ONZin_radio_server#Luisteren
Jahoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
wil je ze hebben?
tevens: dit nummer
ik begreep hem niet maar opeens dacht ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef mc-Piel het volgende:
![]()
![]()
mijn langste was ook 2 of 3 ofzo , hooguit 4, en dat ging over wat ik allemaal had meegemaakt in 1 hele bizarre avond stappenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja precies, mijn langste is 2 ofzo
Je baardquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef mc-Piel het volgende:
![]()
![]()
Ik stuurde eens 150 keer hetzelfde smsje naar verschillende mensen, dat was echt fantastischquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahaha wow en dat allemaal om 'ik hou van je wil je mijn vriendje/vriendinnetje zijn?' te zeggen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef sharr het volgende:
Ik denken, wat komt er veel Oasis voorbij, is het WMP die de radio niet goed laadde
Ik realiseerde m hier pasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ik begreep hem niet maar opeens dacht ik
nee nja die ik kreeg wel maar wat ik stuurde was een gebeurtenis en smsjes waren toch gratisquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahaha wow en dat allemaal om 'ik hou van je wil je mijn vriendje/vriendinnetje zijn?' te zeggen
Om dat uit te melken tot 7 smsjes ben je toch knap bezig! heeft hij ook nog veel moeite voor moeten doen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Uhuquote:
bij mij was de liefdesverklaring een grapje van die persoonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Om dat uit te melken tot 7 smsjes ben je toch knap bezig! heeft hij ook nog veel moeite voor moeten doen!
Waardeerbaar!
Was de mijne maar een beetje zo
Nee, in die van mij staat denk ik precies het tegenovergestelde...
Ik stuurde eens 200 smsjes van 17 smsjes lang, toen ik een uur gratis mocht smsen van Hiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik stuurde eens 150 keer hetzelfde smsje naar verschillende mensen, dat was echt fantastisch
Dat zei die vast nadat je hem had afgewezen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
bij mij was de liefdesverklaring een grapje van die persoon![]()
Wat stond erin dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik stuurde is 200 smsjes van 17 smsjes lang, toen ik een uur gratis mocht smsen van HiHebben ze vast leuk gevonden.
Nee, nooit meer dan vrienden geweestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat zei die vast nadat je hem had afgewezen.
Laat die van mij ook een grap zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Denk jij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, nooit meer dan vrienden geweest
Dat geldt misschien voor jouquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, nooit meer dan vrienden geweest
Het was een sinterklaasgedichtquote:
Hahah was het zo'n vervelend persoon dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Laat die van mij ook een grap zijn
Jaquote:
Jaquote:
Geniaalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Het was een sinterklaasgedichtWaarbij ik mijn fantasie redelijk gebruikt had, zodat ik ineens over amputaties en koplampen ging dichten
Ik had dit jaar ook een heel lang sinterklaas gedicht wat nergens over gingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Het was een sinterklaasgedichtWaarbij ik mijn fantasie redelijk gebruikt had, zodat ik ineens over amputaties en koplampen ging dichten
Sinterklaas + amputaties + koplampen..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, ze is wel leuk, Maar soms veel te gedreven om gelijk te krijgen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah was het zo'n vervelend persoon dan?
'hoi ja goed was snel klaar alleen arm is nog verlamd en begint langzaam uit t werken haha'quote:
Ik schrijf altijd gedichtjens voor goudvisjen_quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik had dit jaar ook een heel lang sinterklaas gedicht wat nergens over gingdan is dichten wel leuk
Ik heb alles ingesteld maar je mag wel teamviewer om alles na te kijkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je alles ingesteld? Zo nee, DM me, dan moeten we teamviewer in
DM me even codes danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb alles ingesteld maar je mag wel teamviewer om alles na te kijken
Kan je hem effe doorsturen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Hahah arme jongenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ookBleek niet zo te zijn
Gelijk krijgen is ook gewoon leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, ze is wel leuk, Maar soms veel te gedreven om gelijk te krijgen...
alsof ze voor iets moet compenseren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |