Top gedaan Koelkast!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:22 schreef djkoelkast het volgende:
Werkt toch goed zo de nieuwe servert
Wat is je skypenaam?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Daarom![]()
Ik heb al een skype account, maar nog geen vrienden
mijn skype is een makkiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Daarom![]()
Ik heb al een skype account, maar nog geen vrienden
Ik denk dat oceanview wat uploads heeft lopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja hij haperde bij mij heel even maar ik denk dat dat aan mij ligt
dat komt omdat iemand mij een link stuurde en FF start dan en die vreet veel geheugenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja hij haperde bij mij heel even maar ik denk dat dat aan mij ligt
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dat komt omdat iemand mij een link stuurde en FF start dan en die vreet veel geheugen
OCEAN VIEW WACHT TOT NA DE UITZENDING MET JE PRONZquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dat komt omdat iemand mij een link stuurde en FF start dan en die vreet veel geheugen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Yep, nieuwe server is online. Vragen mogen naar mij tot pierenjan er is.
Whut?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OCEAN VIEW WACHT TOT NA DE UITZENDING MET JE PRONZ
wat is de sanders?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kijk live de huldiging van de Sanders, terwijl het om de hoek is en al mijn vrienden en vriendinnen zijn.
Ik weiger er alleen aan mee te doen
luilakquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kijk live de huldiging van de Sanders, terwijl het om de hoek is en al mijn vrienden en vriendinnen zijn.
Fokverslaafdequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |