Ik stotter niet en koelkast had een lagere bitrate ingesteld?quote:
Bij mij welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik stotter niet en koelkast had een lagere bitrate ingesteld?
Ja dan heb je ze nu zeker teruggepaktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Omdat ze mij aan het begin driedubbel lieten betalen
Bij vlagen misschien, zie hem echt amper piekenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. 19% soms
128kbit moet hij ja, maar je valt steeds weg hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik stotter niet en koelkast had een lagere bitrate ingesteld?
Dit is Peter luts - The rain ( Dj Stutter remix)quote:
Bijdevoet ben jij zegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dit is Peter luts - The rain ( Dj Stutter remix)
Nee, belasting is vrijwel altijd 19%quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij vlagen misschien, zie hem echt amper pieken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de muziek te horen OV..quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee, belasting is vrijwel altijd 19%Mwah, pieken zie ik alsnog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:12 schreef Snuf. het volgende:
Deze stream is net een vrouw. In het begon denk je tof, dan leer je er mee leven maar na een tijdje wordt het toch irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |