Ik chargeer een beetje maar toen ik ze voor het eerst at vond ik ze geweldig en nu zal ik ze niet meer snel kopen.quote:
Ja of heel ongelijk verdeelt. Dat de ene helft van het chippie wit is en de andere helft knalroodquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze doen er steeds minder kruiden op. En ik eet nu Lays BBQ ofzoiets.
Aww.... borrelnootjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Penis <> zak.
En bovendien heb ik een lief klein zakje.
Ik krijg er haast een koddige MI bij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Penis <> zak.
En bovendien heb ik een lief klein zakje.
Ja dat. Maar meestal gewoon zonder smaak. Dan eet ik liever wat anders. Terwijl ik toch wel een Pringles fan was.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of heel ongelijk verdeelt. Dat de ene helft van het chippie wit is en de andere helft knalrood
Mja, dat heb ik ook wel... Als ik chips eet, dan is het bolognese van de Crokyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik chargeer een beetje maar toen ik ze voor het eerst at vond ik ze geweldig en nu zal ik ze niet meer snel kopen.
Ja 1 zo'n hazelnootje of zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg er haast een koddige MI bij.
En toen zei jij altijd: za'k doen oma!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Maar Krea is nog jong, tuurlijk heeft ie nog een lief klein zakje.
Wacht maar tot je ouder wordt! Ons oma zeej altiet:
As de patroontas veurts langer is as't geweer dan moette oew vent inruile!
Wijze omaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik bén al ouder. Zo oud dat jij meneer tegen me hoort te zeggen als je op je knietjes voor me zit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik kon mijn oma gewoon verstaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Ja, dat. Wel die ribbelchips van Lays dan he en Croky bolognese.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vreet nog steeds het liefste de 'klassieke' chips. Paprika, naturel en nibbit-rings enzo
"Yes sir"quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik bén al ouder. Zo oud dat jij meneer tegen me hoort te zeggen als je op je knietjes voor me zit.
Ik ook, ondanks het feit dat ze plat Limburgs lulde.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kon mijn oma gewoon verstaan.
Ik vergeet wokkels nog bedenk ik me net!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat. Wel die ribbelchips van Lays dan he en Croky bolognese.
Msn geeft zelf aan dattie wil updaten. Als dat niet lukt; msn verwijderen via control panel en dan ff de handmatige installatie doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
Oh, Kluts, die link werkt bij mij niet, hij geeft dezelfde fout aan als hij constant geeftIk snap er echt geen kloot meer van... Ik ga msn wel gewoon helemaal verwijderen en opnieuw installeren of zo. Of gewoon maar niet meer msn'en
Je mag niet praten met volle mond, heeft mijn moeder me altijd geleerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik bén al ouder. Zo oud dat jij meneer tegen me hoort te zeggen als je op je knietjes voor me zit.
Ik deed die ringetjes altijd om m'n vingers om ze er daarna vanaf te etenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vergeet wokkels nog bedenk ik me net!
DAT OMA ZEI DAT ALS DE PATROONTAS VOORTAAN LANGER WAS ALS HET GEWEER ZELF DAT JE DAN JE MAN IN MOEST RUILEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kon mijn oma gewoon verstaan.
Heb je verder alles aan msn meuk verwijderd? Wat er evt nog op zou kunnen staan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
Oh, Kluts, die link werkt bij mij niet, hij geeft dezelfde fout aan als hij constant geeftIk snap er echt geen kloot meer van... Ik ga msn wel gewoon helemaal verwijderen en opnieuw installeren of zo. Of gewoon maar niet meer msn'en
Die zuigt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef Kreator het volgende:
*die*
http://explore.live.com/windows-live-messenger?os=other
Ja, dat doet 'ie constant maar geeft een foutmelding. Ik ga msn wel verwijderen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Msn geeft zelf aan dattie wil updaten. Als dat niet lukt; msn verwijderen via control panel en dan ff de handmatige installatie doen.
Tenzij zak, dan zit de mond niet vol.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef Kluts het volgende:
Je mag niet praten met volle mond, heeft mijn moeder me altijd geleerd.
Ja ik ook. Ik ben inmiddels 20 jaar ouder, maar die ringetjes passen nog steeds om mijn vingers.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik deed die ringetjes altijd om m'n vingers om ze er daarna vanaf te eten
Ik kan multitasken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je mag niet praten met volle mond, heeft mijn moeder me altijd geleerd.
Chips om mee te spelen én om op te eten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik deed die ringetjes altijd om m'n vingers om ze er daarna vanaf te eten
Foutmelding?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat doet 'ie constant maar geeft een foutmelding. Ik ga msn wel verwijderen.
Gewoon een fout, hij zegt er niet bij welke. En ik neem ook nooit de tijd de details te lezenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je verder alles aan msn meuk verwijderd? Wat er evt nog op zou kunnen staan?
En welke fout geeft ie aan?
Dat hazelnootje kraak ik in m'n holle kies!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tenzij zak, dan zit de mond niet vol.
Singles, pringles, little balls.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan multitasken.
Hele epistels over seizoen 5 van Singles terwijl ik Krea bevredig
Bij mij ook, maar alleen om de topjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik ben inmiddels 20 jaar ouder, maar die ringetjes passen nog steeds om mijn vingers.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik ben inmiddels 20 jaar ouder, maar die ringetjes passen nog steeds om mijn vingers.
Misschien is het ook wel gewoon relatief klein. Dat het eigenlijk best groot is, maar in vergelijking gewoon in het niet valt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hazelnootje kraak ik in m'n holle kies!
Show me your priiingles siiiingles, show me them little ballsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Singles, pringles, little balls.
Het zou zo een liedje kunnen zijn.
Wat denk je, dat ik haar een slechte tip gegeven heb? Dat is degene die ik adviseerde.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef Kreator het volgende:
*die*
http://explore.live.com/windows-live-messenger?os=other
O zoals een olifant naast de eiffeltoren en zo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel gewoon relatief klein. Dat het eigenlijk best groot is, maar in vergelijking gewoon in het niet valt.
Ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal. *lief kijkt*
Pringle, single, little ball, lalalalalala. Nooit kwam berend botje weer om....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef Ang3l het volgende:
Show me your priiingles siiiingles, show me them little balls
Whuuut?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef Graseter het volgende:
Angel is regenboog thee iets voor jou?
Voeg me anders ff toe op msn, dan help ik je wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een fout, hij zegt er niet bij welke. En ik neem ook nooit de tijd de details te lezen
Maar ik verwijder alle pruttel wel en dan installeer ik opnieuw.
3.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whuuut?
Weet je hoeveel eenhoorns daarvoor hebben moeten sterven?!
Dat ik er meer kaas van heb gegeten.quote:
Frikandel in de gang.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:35 schreef Ang3l het volgende:
O zoals een olifant naast de eiffeltoren en zo?
Optisch bedrog e.d.?
Dat is een optie ja
True. Maar ik raad dat meisje echt geen crap aan hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat ik er meer kaas van heb gegeten.
Dag balletje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:38 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, het was weer fijn.
Ik ga naar huis.
Script voor seizoen 5 schrijven.
BFO?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:39 schreef stbabylon het volgende:
mrs. stbabylon die me vraagt of ik het erg vind als ze op 5-5 op snowboardvakantie is terwijl we elkaar op BFO hebben ontmoet }:(
Bevrijdings Festival Overijssel. Het grootste bevrijdingsfestival van Nederland enzo... op 5-5, wat ik zei.quote:
Goed planquote:
Wie? Ben je daten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan
Eigenlijk word t beter, ze komt morgen hierheen en blijft dan ook
You sly devil you..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan
Eigenlijk word t beter, ze komt morgen hierheen en blijft dan ook
Nee, wel ooit gedaan met haarquote:
Bevrijdingsdag ken ik uiteraard wel, maar BFO nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bevrijdings Festival Overijssel. Het grootste bevrijdingsfestival van Nederland enzo... op 5-5, wat ik zei.
Nou.. Als dat een jubileum dag voor relatie is, zou ik het toch enigsinds bezwaarlijk vinden..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag ken ik uiteraard wel, maar BFO niet
Maar lijkt me niet echt een issue toch?
Engeltjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:59 schreef -Engel- het volgende:
Thuis.... en hoewel ik hoofdpijn had ... is die weer weg
ik zou zeggen, ga lekker op vakantiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou.. Als dat een jubileum dag voor relatie is, zou ik het toch enigsinds bezwaarlijk vinden..
Ik ben helemaal weg van het BFO, ik ga daar al 15 jaar heen met een enorme groep vrienden en wordt daar erg gelukkig van. Is zo'n beetje de dag van het jaar waar ik het meest naar uit kijk en de dag dat ik graag zoveel mogelijk vrienden/bekenden bij elkaar zie. Daar hoort toch mijn vriendin ook bij. Zeker omdat we elkaar ontmoet hebben op die dagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag ken ik uiteraard wel, maar BFO niet
Maar lijkt me niet echt een issue toch?
dan zou ik vragen of ze die vakantie iets kan verplaatsenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben helemaal weg van het BFO, ik ga daar al 15 jaar heen met een enorme groep vrienden en wordt daar erg gelukkig van. Is zo'n beetje de dag van het jaar waar ik het meest naar uit kijk en de dag dat ik graag zoveel mogelijk vrienden/bekenden bij elkaar zie. Daar hoort toch mijn vriendin ook bij. Zeker omdat we elkaar ontmoet hebben op die dag
Mooi, aannemen lijkt me?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HEB EEN WONING AANGEBODEN GEKREGEN!!!!!
Gefeliciteerd meisje!!!! Waar ga je wonen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Wow cool!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Wanneer kun je erin?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Mooi zo, ga je hem ook accepteren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
TOF ... tell us more!!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Stel geen rare vragen johquote:
Yup daarom, maar goed, als het niet anders kan, is het niet andersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:14 schreef rival het volgende:
een feestje vieren omdat je een jaar met elkaar gaat.. (samen dus wat leuks gaan doen) dat zou je ook iets later kunnen doen. feit is dat je een jaar gaat, de exacte datum van je uitje zou dan weinig moeten boeien..
maar als die dag zo speciaal voor je is...
Het is een eigen woning, weg bij ex, voor mij en mn zoonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat het niet geschikt is he.
Maar top voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |