Wie? Ben je daten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan
Eigenlijk word t beter, ze komt morgen hierheen en blijft dan ook
You sly devil you..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan
Eigenlijk word t beter, ze komt morgen hierheen en blijft dan ook
Nee, wel ooit gedaan met haarquote:
Bevrijdingsdag ken ik uiteraard wel, maar BFO nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bevrijdings Festival Overijssel. Het grootste bevrijdingsfestival van Nederland enzo... op 5-5, wat ik zei.
Nou.. Als dat een jubileum dag voor relatie is, zou ik het toch enigsinds bezwaarlijk vinden..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag ken ik uiteraard wel, maar BFO niet
Maar lijkt me niet echt een issue toch?
Engeltjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:59 schreef -Engel- het volgende:
Thuis.... en hoewel ik hoofdpijn had ... is die weer weg
ik zou zeggen, ga lekker op vakantiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou.. Als dat een jubileum dag voor relatie is, zou ik het toch enigsinds bezwaarlijk vinden..
Ik ben helemaal weg van het BFO, ik ga daar al 15 jaar heen met een enorme groep vrienden en wordt daar erg gelukkig van. Is zo'n beetje de dag van het jaar waar ik het meest naar uit kijk en de dag dat ik graag zoveel mogelijk vrienden/bekenden bij elkaar zie. Daar hoort toch mijn vriendin ook bij. Zeker omdat we elkaar ontmoet hebben op die dagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag ken ik uiteraard wel, maar BFO niet
Maar lijkt me niet echt een issue toch?
dan zou ik vragen of ze die vakantie iets kan verplaatsenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben helemaal weg van het BFO, ik ga daar al 15 jaar heen met een enorme groep vrienden en wordt daar erg gelukkig van. Is zo'n beetje de dag van het jaar waar ik het meest naar uit kijk en de dag dat ik graag zoveel mogelijk vrienden/bekenden bij elkaar zie. Daar hoort toch mijn vriendin ook bij. Zeker omdat we elkaar ontmoet hebben op die dag
Mooi, aannemen lijkt me?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HEB EEN WONING AANGEBODEN GEKREGEN!!!!!
Gefeliciteerd meisje!!!! Waar ga je wonen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Wow cool!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Wanneer kun je erin?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Mooi zo, ga je hem ook accepteren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
TOF ... tell us more!!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Stel geen rare vragen johquote:
Yup daarom, maar goed, als het niet anders kan, is het niet andersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:14 schreef rival het volgende:
een feestje vieren omdat je een jaar met elkaar gaat.. (samen dus wat leuks gaan doen) dat zou je ook iets later kunnen doen. feit is dat je een jaar gaat, de exacte datum van je uitje zou dan weinig moeten boeien..
maar als die dag zo speciaal voor je is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |