Ik chargeer een beetje maar toen ik ze voor het eerst at vond ik ze geweldig en nu zal ik ze niet meer snel kopen.quote:
Ja of heel ongelijk verdeelt. Dat de ene helft van het chippie wit is en de andere helft knalroodquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze doen er steeds minder kruiden op. En ik eet nu Lays BBQ ofzoiets.
Aww.... borrelnootjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Penis <> zak.
En bovendien heb ik een lief klein zakje.
Ik krijg er haast een koddige MI bij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Penis <> zak.
En bovendien heb ik een lief klein zakje.
Ja dat. Maar meestal gewoon zonder smaak. Dan eet ik liever wat anders. Terwijl ik toch wel een Pringles fan was.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of heel ongelijk verdeelt. Dat de ene helft van het chippie wit is en de andere helft knalrood
Mja, dat heb ik ook wel... Als ik chips eet, dan is het bolognese van de Crokyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik chargeer een beetje maar toen ik ze voor het eerst at vond ik ze geweldig en nu zal ik ze niet meer snel kopen.
Ja 1 zo'n hazelnootje of zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg er haast een koddige MI bij.
En toen zei jij altijd: za'k doen oma!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Maar Krea is nog jong, tuurlijk heeft ie nog een lief klein zakje.
Wacht maar tot je ouder wordt! Ons oma zeej altiet:
As de patroontas veurts langer is as't geweer dan moette oew vent inruile!
Wijze omaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik bén al ouder. Zo oud dat jij meneer tegen me hoort te zeggen als je op je knietjes voor me zit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik kon mijn oma gewoon verstaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Ja, dat. Wel die ribbelchips van Lays dan he en Croky bolognese.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vreet nog steeds het liefste de 'klassieke' chips. Paprika, naturel en nibbit-rings enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |