Wat denk je, dat ik haar een slechte tip gegeven heb? Dat is degene die ik adviseerde.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef Kreator het volgende:
*die*
http://explore.live.com/windows-live-messenger?os=other
O zoals een olifant naast de eiffeltoren en zo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel gewoon relatief klein. Dat het eigenlijk best groot is, maar in vergelijking gewoon in het niet valt.
Ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal. *lief kijkt*
Pringle, single, little ball, lalalalalala. Nooit kwam berend botje weer om....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef Ang3l het volgende:
Show me your priiingles siiiingles, show me them little balls
Whuuut?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef Graseter het volgende:
Angel is regenboog thee iets voor jou?
Voeg me anders ff toe op msn, dan help ik je wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een fout, hij zegt er niet bij welke. En ik neem ook nooit de tijd de details te lezen
Maar ik verwijder alle pruttel wel en dan installeer ik opnieuw.
3.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whuuut?
Weet je hoeveel eenhoorns daarvoor hebben moeten sterven?!
Dat ik er meer kaas van heb gegeten.quote:
Frikandel in de gang.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:35 schreef Ang3l het volgende:
O zoals een olifant naast de eiffeltoren en zo?
Optisch bedrog e.d.?
Dat is een optie ja
True. Maar ik raad dat meisje echt geen crap aan hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat ik er meer kaas van heb gegeten.
Dag balletje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:38 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, het was weer fijn.
Ik ga naar huis.
Script voor seizoen 5 schrijven.
BFO?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:39 schreef stbabylon het volgende:
mrs. stbabylon die me vraagt of ik het erg vind als ze op 5-5 op snowboardvakantie is terwijl we elkaar op BFO hebben ontmoet }:(
Bevrijdings Festival Overijssel. Het grootste bevrijdingsfestival van Nederland enzo... op 5-5, wat ik zei.quote:
Goed planquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |