30 cm?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent geen Hank, jij bent gewoon een neger.
Jij vuile slet! [/vliegende panters]quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zat laatst (echt) met 3 vrouwen aan tafel, die niet wisten dat ik ze alledrie al had gedaan. Ik voelde me een beetje Hank. Maar toen keek ik in de spiegel.
Die smaken naar Samzz haar paard?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef PeuRac het volgende:
Oh, ik heb trouwens Senseo Rio pads gekochtiets met likeur en vanille ofso
LOL, die had ik nog niet eens bedachtquote:
Sowieso Senseo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef PeuRac het volgende:
Oh, ik heb trouwens Senseo Rio pads gekochtiets met likeur en vanille ofso
Ik lust sowieso geen koffie, maar heb 1 keer senseo vanille ofzo geproefd, omdat het zo lekker rook. Wat een waterige zooi zeg.quote:
Ik heb in principe Nespresso of een Cafetiëre, maar soms ben ik lui.quote:
Voor Nespresso ben je in principe toch even lui als Senseo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb in principe Nespresso of een Cafetiëre, maar soms ben ik lui.
Dat lijkt mij niet zo makkelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
"het is zo lekker makkelijk".
Ja, dat is in je eigen bek pissen ook.
Ik heb zo'n Bosch, icm de Extra Dark is het net te doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik lust sowieso geen koffie, maar heb 1 keer senseo vanille ofzo geproefd, omdat het zo lekker rook. Wat een waterige zooi zeg.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
"het is zo lekker makkelijk".
Ja, dat is in je eigen bek pissen ook.
Langer wachten tot die heet is (echt lang, zeker als je kijkt hoeveel er uit komtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Voor Nespresso ben je in principe toch even lui als Senseo?
Uhuh, smoesjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Langer wachten tot die heet is (echt lang, zeker als je kijkt hoeveel er uit komt) en het is espresso die je maakt, geen mok koffie.
Hij staat ook op kantoor ipv thuis, nu is dat 1 ritje met de lift en de straat over, maar is toch net ff meer werk dan 3 meter lopenquote:
Dat zul je mij ook niet horen zeggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Senseo is geen koffie man.
het is een net aan te drinken warme drank met koffiearoma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |