Het was wel in Amsterdam jaquote:
Meh.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Gilles Villeneuve. Dat was pas een held.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Gilles Villeneuve. Dat was pas een held.
Je kan zeggen wat die wil, op zo'n manier wil toch iedereen in dat vak aan z'n einde komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen toen ie voor Williams ging rijden wist je gewoon dat het verkeerd af moest lopen
Nee. Maar mijn ouders waren de oploskoffie beu dus ze gaven me hun oude senseoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:59 schreef STING het volgende:
[..]
Iehw, drink je die chocomel voor de Senseo?
'Precies,leg het die jonkies maar eens uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet te verwarren met Jacques, zijn zoon.
Meervoud he gozerquote:
Nou, ik geloof niet dat het Senna's plan was om dood te gaan op het circuitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat die wil, op zo'n manier wil toch iedereen in dat vak aan z'n einde komen.
Zou je denken? Negerenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Die verdwijnen niet vanzelf.
Die moet je uitroeien.
In zijn dromen jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
Meervoud he gozer
die bleven aan de gang....
Maar schummi zou beide in zijn goede jaren hebben verslagen!
Ik heb alleen nog een blauwe Senseo staan als reservequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Maar mijn ouders waren de oploskoffie beu dus ze gaven me hun oude senseo
Ben jij al zo oud dat je Gilles live hebt zien rijden Tech?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet te verwarren met Jacques, zijn zoon.
Ja, op Zandvoort zelfs.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben jij al zo oud dat je Gilles live hebt zien rijden Tech?
HA! HA, zeg ik!quote:
Als je zo rijdt, dan wéét je dat je dood gaat op t circuitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, ik geloof niet dat het Senna's plan was om dood te gaan op het circuitAl zou je dat soms niet zeggen als hij op het randje ging
Fucking hell!quote:
Hij faalde zelfs in het verslaan met crashenquote:
quote:
Dat was een zeer gecontroleerde manoeuvre waar Prost de risico's verkeerd inschattequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je zo rijdt, dan wéét je dat je dood gaat op t circuitkom op, express jezelf en iemand anders laten crashen om t kampioenschap te winnen
Welnee, hij had t later toegegevenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was een zeer gecontroleerde manoeuvre waar Prost de risico's verkeerd inschatte
Group B had de suicide group moeten hetenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef asfalthooligan het volgende:
De group b,s waren ook altijd super om te zien damn dat ging pas hard
Ik had 'm ook mooi laten staan iig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welnee, hij had t later toegegeven
Je vergeet: auto'squote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Godfuckingdamnit, dit is echt een PTA topic geworden.
Snel:
Bier is lekker!
Tieten zijn geil!
Kinderen
Mja, is het niet PTA dan is het wel OUD hier.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Snel:
Bier is lekker!
Tieten zijn geil!
Kinderen
Snel, plant er een ''ik heb gisteravond met die en die geneukt'' post doorheen !quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Snel:
Bier is lekker!
Tieten zijn geil!
Kinderen
Maar ik heb het hele weekend ziek op bed gelegenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Snel, plant er een ''ik heb gisteravond met die en die geneukt'' post doorheen !
Dat had hij in zijn tijd bij Benneton. Hij ging alleen steeds in de grindbak spelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Jos The Boss zou iedereen eruit hebben gereden, als ie het juiste materiaal had gehad.
Klapperen met hun kunstgebitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Zo, nog ff geduld en op naar de bejaarden van Thin Lizzy, eens kijken of die nog iets kunnen.
Ik volg het ook nauwelijks meer sinds Senna dood isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb niet zoveel meer met F1, op een gegeven moment werd het zo saai dat ik ben afgehaakt.
Dat er geen Nederland meedoet helpt ook niet echt.
Wel 1 keer als VIP bij de GP van Hockenheim geweest, dat was wel erg tof, dat geluid van die auto's vergeet ik nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |