O dus jij kan altijd nog een keer terugkeren met snode plannen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze had het mij wel verteld van te voren.. nepkwik.. om jullie om de tuin te lijden. Ze wou toch wel een beetje van dat brave imago af.. en wie kan ze beter pakken dan haar beste vriendin. Natuurlijk wou ik graag meespelen
Terwijl ik lekker ga relaxen op een zonnig warm oord![]()
Die vond zelfs ik te flauw om te posten.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus jij kan altijd nog een keer terugkeren met snode plannen!
"En de vos zei: Ik weet niet wat snode betekent, maar plannen heb ik wel!"
En we worden nog wel zo gelukkig samen in seizoen 6!quote:
Dat.quote:
zie PI.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die vond zelfs ik te flauw om te posten.
Vos Reijnaarde?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus jij kan altijd nog een keer terugkeren met snode plannen!
"En de vos zei: Ik weet niet wat snode betekent, maar plannen heb ik wel!"
Wij twee? Waar heb ik dat gemist?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En we worden nog wel zo gelukkig samen in seizoen 6!
How I met your Singlequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Malcolm in the Single
Big Bang Single
Two and a Half single
O krijgen we ook nog persoonlijke spin-offs?quote:
Boer zoekt Single? Echt? Was Single zoekt vrouw niet een betere optie??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:32 schreef STING het volgende:
[..]
How I met your Single
Boer zoekt Single
So you think you can Single
Holland's got Singles
There we go again
Ik zie het echt voor me. Krea die op een doordeweekse avond met zijn hand ala Al Bundy in zijn broek, bankhangend Californication kijkend. Tot hij zich beseft. Ik wil zoals Hank zijn. En niet veel later kwam je op deze "briljante" vondst. Ongeveer.quote:
stbabylon 5quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O krijgen we ook nog persoonlijke spin-offs?
Dan wil ik "Queer as Ang3l"
Royco1 the vampire slayerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O krijgen we ook nog persoonlijke spin-offs?
Dan wil ik "Queer as Ang3l"
Ik zat laatst (echt) met 3 vrouwen aan tafel, die niet wisten dat ik ze alledrie al had gedaan. Ik voelde me een beetje Hank. Maar toen keek ik in de spiegel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
Ik zie het echt voor me. Krea die op een doordeweekse avond met zijn hand ala Al Bundy in zijn broek, bankhangend Californication kijkend. Tot hij zich beseft. Ik wil zoals Hank zijn. En niet veel later kwam je op deze "briljante" vondst. Ongeveer.
Jij bent geen Hank, jij bent gewoon een neger.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zat laatst (echt) met 3 vrouwen aan tafel, die niet wisten dat ik ze alledrie al had gedaan. Ik voelde me een beetje Hank. Maar toen keek ik in de spiegel.
30 cm?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent geen Hank, jij bent gewoon een neger.
Jij vuile slet! [/vliegende panters]quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zat laatst (echt) met 3 vrouwen aan tafel, die niet wisten dat ik ze alledrie al had gedaan. Ik voelde me een beetje Hank. Maar toen keek ik in de spiegel.
Die smaken naar Samzz haar paard?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef PeuRac het volgende:
Oh, ik heb trouwens Senseo Rio pads gekochtiets met likeur en vanille ofso
LOL, die had ik nog niet eens bedachtquote:
Sowieso Senseo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef PeuRac het volgende:
Oh, ik heb trouwens Senseo Rio pads gekochtiets met likeur en vanille ofso
Ik lust sowieso geen koffie, maar heb 1 keer senseo vanille ofzo geproefd, omdat het zo lekker rook. Wat een waterige zooi zeg.quote:
Ik heb in principe Nespresso of een Cafetiëre, maar soms ben ik lui.quote:
Voor Nespresso ben je in principe toch even lui als Senseo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb in principe Nespresso of een Cafetiëre, maar soms ben ik lui.
Dat lijkt mij niet zo makkelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
"het is zo lekker makkelijk".
Ja, dat is in je eigen bek pissen ook.
Ik heb zo'n Bosch, icm de Extra Dark is het net te doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik lust sowieso geen koffie, maar heb 1 keer senseo vanille ofzo geproefd, omdat het zo lekker rook. Wat een waterige zooi zeg.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
"het is zo lekker makkelijk".
Ja, dat is in je eigen bek pissen ook.
Langer wachten tot die heet is (echt lang, zeker als je kijkt hoeveel er uit komtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Voor Nespresso ben je in principe toch even lui als Senseo?
Uhuh, smoesjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Langer wachten tot die heet is (echt lang, zeker als je kijkt hoeveel er uit komt) en het is espresso die je maakt, geen mok koffie.
Hij staat ook op kantoor ipv thuis, nu is dat 1 ritje met de lift en de straat over, maar is toch net ff meer werk dan 3 meter lopenquote:
Dat zul je mij ook niet horen zeggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Senseo is geen koffie man.
het is een net aan te drinken warme drank met koffiearoma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |