abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92049825
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:04 schreef Male23 het volgende:
10 maand uit, zij +/- 3 maand iemand anders gehad, daar beseft dat het met mij toch veel leuker was.

Ik ben haar in die tijd vergeten en het gevoel voor haar is een beetje weg gegaan. Zij wil het graag weer proberen. Ik vind het nu wel leuk om weer dingen te doen samen, probeer haar nu eerst de tijd te geven haar gevoelens op een rij te krijgen en zeker te weten dat ze verder wil en sta nu zelf tevens open voor gevoelens voor haar.
Dat moet een goed gevoel geven, haar besef dat jij eigenlijk toch wel veel leuker bent dan ze dacht/dan haar volgende vlam.

Goed van je dat je het zo verwerkt hebt dat je nu zelfs samen leuke dingen kunt doen. Ook goed dat je er zo over denkt dat je haar de tijd geeft, en zelfs ook weer voor haar open kunt gaan staan.

Ik ben benieuwd wat er uit voort gaat vloeien. :)

Heb zelf net even een sms'je terug gestuurd. Balen van je hoofdpijn, mocht ze nog uit willen kan ze het laten weten, had zelf wel zin om uit te gaan, enzovoorts. Al staat het er een stuk positiever dan de samenvatting doet vermoeden ;)
Bankhangen dus! :O
pi_92050091
Achja volgende week weer een kans toch? Hoezo zit je zovaak thuis 's avonds. Sport je niet ed? Kan me het verhaal herinneren dat jullie gezamenlijke vriendengroep hadden en dat zij die min of meer heeft ingepikt?

Nou was die ander ook wel een gigantische hork en totaal het tegenovergestelde van mij haha.
Heb zelf ook nog geen idee, enerzijds een goed gevoel weer en hartstikke gezellig, anderzijds beviel het vrijgezelle leven mij prima. Lekker nergens druk om maken, toekomst nog onbekend wat relatie betreft, niemand om ruzie mee te maken en doen en laten waar ik zelf zin in had. Tevens paar projectjes lopen met twee hele mooie dames. Één is helaas bezet maar had wel interesse. De andere een keer mee gezoend maar niet echt lange relatie materiaal. Maar vind het toch elke keer weer heel spannend als ik haar zie met stappen bijvoorbeeld. Misschien moet ik haar toch nog beter leren kennen.
pi_92051217
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:15 schreef Male23 het volgende:
Achja volgende week weer een kans toch? Hoezo zit je zovaak thuis 's avonds. Sport je niet ed? Kan me het verhaal herinneren dat jullie gezamenlijke vriendengroep hadden en dat zij die min of meer heeft ingepikt?

Nou was die ander ook wel een gigantische hork en totaal het tegenovergestelde van mij haha.
Heb zelf ook nog geen idee, enerzijds een goed gevoel weer en hartstikke gezellig, anderzijds beviel het vrijgezelle leven mij prima. Lekker nergens druk om maken, toekomst nog onbekend wat relatie betreft, niemand om ruzie mee te maken en doen en laten waar ik zelf zin in had. Tevens paar projectjes lopen met twee hele mooie dames. Één is helaas bezet maar had wel interesse. De andere een keer mee gezoend maar niet echt lange relatie materiaal. Maar vind het toch elke keer weer heel spannend als ik haar zie met stappen bijvoorbeeld. Misschien moet ik haar toch nog beter leren kennen.
Wie weet gaan we volgende week wel ja. Nog niks bekend, maar die plannen komen toch altijd pas op het laatste moment.

M'n ex heeft de vriendengroep niet ingepikt. Ik heb een paar vrienden, maar die wonen op afstand, of zijn zo gesettled dat ze niks leuks meer gaan doen. Aan die laatste categorie heb je, behalve incidenteel een kopje koffie drinken, qua sociale activiteiten ook niks.
Met m'n ex hadden we wel een leuk groepje, maar dat waren vriendinnen van haar. Dus die zie ik nu ook niet meer. Wat dat betreft is m'n sociale leven op z'n gat gevallen.
De mensen (meiden) waar ik nu mee ga stappen, kende ik van vroeger, maar ik ging er de laatste jaren niet meer mee om. Nu dus weer wel een beetje, maar zoiets moet zich 'ontwikkelen', en behalve af en toe stappen hebben we nog niet zoveel contact.

Wat dat betreft is het lastig om een nieuw sociaal leven op te bouwen, helemaal in dit dorpje.
Heeft z'n tijd nodig, doe m'n best ervoor. Ik ben afgelopen week begonnen met m'n nieuwe werk, dus ik hoop daar ook meer sociale contacten op te doen. Waarschijnlijk ga ik binnenkort fitnessen, wil wel aan m'n conditie gaan werken. Teamsport zit er niet in, vanwege blessures, anders was ik waarschijnlijk wel gaan voetballen o.i.d.

De enige tip die ik je kan geven, is om het lekker op je af te laten komen, en zien waar het schip strandt. Probeer geen verwachtingen te scheppen, voor beide partijen. Iets leuks doen kan geen kwaad, en dat moet je vooral ook doen als je voor haar open staat.
Wil je weer een relatie? Zou je die dan weer met haar willen, of wil je een van die andere twee dames beter leren kennen?
Dat zijn dingen waar je de komende tijd achter moet zien te komen. :)
pi_92051952
Hmm dat is zuur hoop dat het je goed afgaat.

Dat is ook hetgeen dat ik de komende tijd ga doen.
pi_92052763
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:02 schreef Male23 het volgende:
Hmm dat is zuur hoop dat het je goed afgaat.

Dat is ook hetgeen dat ik de komende tijd ga doen.
Tot nu toe zonder al te veel succes. Misschien zou het niet eens zo verkeerd zijn om ergens anders totaal opnieuw te beginnen. Ik durf alleen de stap (nog) niet te zetten, laat staan dat ik er op dit moment de middelen voor heb. Hier kom ik wat betreft m'n sociale contacten geen steek verder, daar is het té klein voor. Iedereen kent elkaar door en door, vooral ook doordat mensen bij elkaar in het voetbalteam zitten e.d. Daar is vrij moeilijk tussen te komen.
Mijn werk is hier op twee minuten afstand, ook in het dorp dus. Nauwelijks mensen van mijn leeftijd, en hoewel ik me daar nog moet settelen (gaat ook wel lukken), liggen daar dus nauwelijks mogelijkheden om m'n sociale netwerk uit te breiden.

Ben niet zo moeilijk hoor, 't enige wat ik wil is relaxed een biertje drinken in de kroeg, en een beetje kunnen ouwehoeren. :)

Maar goed, dat is ook een van de redenen waarom ik het nog moeilijker vind om los te komen van mijn ex. Want met haar had ik immers wel een goed sociaal leven, ik lag ook goed bij haar vriendinnen. Afgelopen zomer zijn we zelfs met een vriendin en haar vriend op vakantie geweest, dat was echt super.

Edit: Ik vraag me ondertussen ook af hoe het met Meissie2 is... Ik heb je toch niet weggejaagd met mijn opmerking, toch? ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Mr.Myst op 29-01-2011 20:52:18 ]
  zaterdag 29 januari 2011 @ 22:03:40 #156
328555 backgammon
All that Jazz
pi_92056682
Nou, ik kan leven met mn ex, ik heb weer heel minimaal contact met haar, ik zoek het alleen niet zelf op maar reageer gewoon op haar berichten.

Ik ga vanavond weer lekker uit, lekker wat drinken en wat feesten.

Tijd is voor mij een belangerijke factor :)
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_92062001
Hier lekker een avondje op de bank liggen. Denk dat ik zo maar lekker ga slapen, morgen weer lekker plezier maken met mijn zoontje.

Ik heb mijn ex de afgelopen paar dagen (te) vaak gezien.
pi_92064476
Zit eventjes in de achtbaan.
Ik kan best goed alles rationeel op een rijtje zetten, weet dat het over is, dat het niet meer goed komt blabla. Maar toch laat mijn gevoel me steeds een beetje in de steek ofzo.

Heb mijn heil in andere vrouwen gezocht, ga veel op stap maar niks lijkt heel goed te werken ofzo.
Misschien moet ik het maar gewoon even rustig aan gaan doen, ben wel klaar met die gekkigheid.
Even bezinnen denk ik.

Het is zo nu en dan al voorbij gekomen, hoe doen jullie het met Hyves etc.? Ik heb vandaag haar Hyves gewist, voel me laf en vind het opzich een kansloze actie om te doen maar denk wel dat het me wat rust geeft.
  zondag 30 januari 2011 @ 11:00:45 #159
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_92069336
Waaah ik word er echt gek van dat mijn ex al een nieuwe vriend heeft...
Terwijl ik het liefst bij haar wil zijn, zit zij lekker te krikken met een ander :@

Pff, ga uit mijn hoofd! :@

Sorry moest ik even kwijt
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_92069453
Ik meld me maar weer eens even..
(Eigenlijk nog geen eens zo zeer over mijn ex)

Maar ik zit weer in een emotionele achtbaan, en aangezien hier ervaringsdeskundige zitten op dat gebied dacht ik.. Hier kan ik het wel kwijt.
Word gek van mezelf.. En gek van bijna alles om me heen.. Heb echt zo'n dag waarop ik alleen maar in bed wil liggen en slapen.. Omdat ik me dan een beetje kan afsluiten voor alle emoties..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 30 januari 2011 @ 11:15:38 #161
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_92069582
quote:
Op zondag 30 januari 2011 11:00 schreef KaBuf het volgende:
Terwijl ik het liefst bij haar wil zijn, zit zij lekker te krikken met een ander :@

je moet er toch echt doorheen. ze gaat vanzelf wel uit je hoofd. kijk naar wat ze nu doet (niet hoe ze was) dan wil je toch helemaal niet meer bij haar zijn!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_92069717
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 11:00 schreef KaBuf het volgende:

Ik zou me inderdaad op dit moment gaan focussen op wat ze nu doet.. Wat Ennudan hier boven ook zegt. Dan zou ik echt niet meer bij zo iemand willen zijn hoor.
  zondag 30 januari 2011 @ 11:34:02 #163
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_92069952
quote:
Op zondag 30 januari 2011 11:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik meld me maar weer eens even..
(Eigenlijk nog geen eens zo zeer over mijn ex)

Maar ik zit weer in een emotionele achtbaan, en aangezien hier ervaringsdeskundige zitten op dat gebied dacht ik.. Hier kan ik het wel kwijt.
Word gek van mezelf.. En gek van bijna alles om me heen.. Heb echt zo'n dag waarop ik alleen maar in bed wil liggen en slapen.. Omdat ik me dan een beetje kan afsluiten voor alle emoties..
denk dat het allemaal wel met elkaar te maken heeft hoor. je emofionele kopje zit nog gewoon zo vol dat je al heel snel overloopt en in de achtbaan komt. proberen zoveel mogelijk rust te creeren en jezelf tijd en ruimte gunnen die emoties te beleven, begrijpen en af te sluiten
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_92070122
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 11:34 schreef ennudan het volgende:

[..]

denk dat het allemaal wel met elkaar te maken heeft hoor. je emofionele kopje zit nog gewoon zo vol dat je al heel snel overloopt en in de achtbaan komt. proberen zoveel mogelijk rust te creeren en jezelf tijd en ruimte gunnen die emoties te beleven, begrijpen en af te sluiten
Naja het punt is mijn ex komt totaal niet in het plaatje achtbaan voor.. Zijn echt allemaal kleine dingen vanuit thuis meer..

Vraag me soms echt af waarom ik zo'n muts ben.. En waarom ik nooit eens rekening hou met mezelf.. Of dat in ieder geval heel moeilijk vind.
  zondag 30 januari 2011 @ 11:51:40 #165
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_92070457
quote:
Op zondag 30 januari 2011 11:40 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Naja het punt is mijn ex komt totaal niet in het plaatje achtbaan voor.. Zijn echt allemaal kleine dingen vanuit thuis meer..

Vraag me soms echt af waarom ik zo'n muts ben.. En waarom ik nooit eens rekening hou met mezelf.. Of dat in ieder geval heel moeilijk vind.
onbewust zal hij misschien best nog wel een rol spelen. het telt allemaal op en laat je kopje vollopen. probeer voor jezelf te kiezen, grenzen te stellen, zowel thuis als op het werk (vrijwilliger). jij bent uiteindelijk het belangrijkst
en weet het leven is te kort om je bezig te houden met wat andere denken of zeggen. leef en geef ze iets om over te praten :)
pi_92070917
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 11:51 schreef ennudan het volgende:

[..]

onbewust zal hij misschien best nog wel een rol spelen. het telt allemaal op en laat je kopje vollopen. probeer voor jezelf te kiezen, grenzen te stellen, zowel thuis als op het werk (vrijwilliger). jij bent uiteindelijk het belangrijkst
en weet het leven is te kort om je bezig te houden met wat andere denken of zeggen. leef en geef ze iets om over te praten :)
Dat zijn echt dingen waar ik aan moet werken, grenzen stellen voor mezelf.. en voor mezelf te kiezen.
Dan zou mijn kopje veel minder snel vollopen..

Waarom heb jij altijd van die wijze teksten?
  zondag 30 januari 2011 @ 12:07:54 #167
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_92071052
quote:
Op zondag 30 januari 2011 12:04 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat zijn echt dingen waar ik aan moet werken, grenzen stellen voor mezelf.. en voor mezelf te kiezen.
Dan zou mijn kopje veel minder snel vollopen..

Waarom heb jij altijd van die wijze teksten?
ik ben een wijze ouwe man :P
pi_92071165
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:07 schreef ennudan het volgende:

[..]

ik ben een wijze ouwe man :P
Je bent zo jong als dat je je voelt

(Jaja ook ik heb wijze teksten!!)
  zondag 30 januari 2011 @ 12:26:00 #169
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_92071780
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:10 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Je bent zo jong als dat je je voelt

(Jaja ook ik heb wijze teksten!!)
had je die niet van mij gepikt?

Dat gezegd hebbende gaat het hier eigenlijk wel prima. De zon schijnt, koffie smaakt en mijn ex is... tja weet ik eigenlijk niet... en interesseert me eigenlijk ook niet. De spullen staan nog steeds in de kelder en heb echt geen tijd en zin daar iets mee te doen dus......
Ik flikker het wel weg als ik ga verhuizen :)
pi_92072199
Dat van in een dorpje ken ik ja
Ik ben na 2 maanden hier ook in de kroeg beland en geaccepteerd binnen 30 min.
Hoe langer ik hier woon hoe vriendelijker ze worden, maar nog steeds moeilijk hoor
Maar het gaat steeds beter
pi_92072825
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:05 schreef bart2009 het volgende:
De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Bij mij ging het loslaten van me ex heel anders. Ik zal een beschrijving geven van hoe ik de fasen heb doorlopen.

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Na vele jaren was het ietsiepietsie liefde op. Na mijn besluit op dat rare mens te verlaten voelde ik een golf van opluchting. Binnen een week was ik weg.
We waren nooit een fantastisch koppel. De fase van liefdesverdriet heb ik nooit kunnen bereiken. Het gevoel dat ik iets op kan bouwen met een echte verzorgende vrouw deed me helemaal opfleuren.

Uit je dak gaan
Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Boosheid en agressie had ik niet. Ik ging wel veel meer hyven en zo. Voornamelijk om toch houvast aan iemand te hebben.

Tot inkeer komen
Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

One night stands? Hopeloze single?

Achter de wolken schijnt de zon.
Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Dit was voor mij de fase van het regelen van de administratie rondom het niet meer samenwonen. (Ik deed alles) En af en toe wat halen uit mijn woning wat ik nog nodig dacht te hebben in de toekomst.

Jezelf en de situatie accepteren
In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

Dit is de fase van heel langzaam realiseren dat het heerlijk is, 5 minuten zonder je ex in de buurt. Na 5,5 jaar is dat echt fijn. Misschien kan ik dat wel met een vrouw waarvan ik denk, die hoort bij mij. ^O^
Krijg ik helemaal geen aandacht hiermee :{

Een dooie rat krijgt nog meer aandacht. -O-
pi_92074402
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:55 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Krijg ik helemaal geen aandacht hiermee :{

Een dooie rat krijgt nog meer aandacht. -O-
Wat wil je horen dan? Je hebt geen vragen en zet een heel epistel "Voltooid verleden tijd" neer. Prima toch dat je ermee klaar bent. Zag het meer als voorbeeld dan iemand die graag nog ergens over wou praten....
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zondag 30 januari 2011 @ 16:03:52 #173
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92081509
Wat een heerlijk rustige zondag vandaag. :)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_92082994
Jiggy is dom bezig geweest vandaag :(

Heb altijd alle sms' jes op mijn iphone bewaard van mijn ex. 6 Maanden geleden echter is mijn iphone kapot gegaan, en heb daarvoor een los, vervangend toestel gekocht...

Heb vandaag echter een nieuwe iphone gekocht, en na deze gesynchroniseerd te hebben met alles dat op mijn oude iphone stond, kwamen dus ook alle sms' jes van mijn ex weer terug op mijn telefoon...

Kon het na 6 maanden toch niet laten om die sms' jes terug te lezen :(

Vielen me gelijk 2 dingen op, ben in al tijd tijd toch anders tegen dingen aan gaan kijken denk ik... Ten eerste hoe lief zij stuurde, en ten tweede hoe afstandelijk en ongeinteresseerd ik stuurde...

Ik wist dat dit zou gebeuren, maar ze zit weer erg in mn hoofd nu :')

Waarom kan ik ne nu niet mee voorstellen dat ik ooit zo tegen haar heb gedaan, terwijl ik het toen heel normaal vond :( Op dit soort momenten wou je echt dat je de tijd terug kon draaien...
  zondag 30 januari 2011 @ 16:41:15 #175
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92083499
Waarom bewaar je die zooi dan ook? Dat is moedwillig in het verleden blijven hangen, in plaats van te kijken naar de toekomst.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')