sta je dan ook open voor die meiden?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:32 schreef Bartinhoo het volgende:
Bedankt voor je post WW, en je hebt 100 % gelijk, ik blijf ook hangen in een verleden dat er niet meer is en het rare is dat ik het misschien nog wel expres doe ook, omdat ik het op de een of andere manier ''leuk'' vind om er aan te blijven denken/over te blijven malen...
Ik lijk de lijdensweg voor mezelf zo zwaar mogelijk te willen maken. In principe ben ik natuurlijk sowiezo stom bezig: Tijdens de relatie was ik eigenlijk voornamelijk bezig met het opzoeken van de grenzen bij mijn ex, ik kon me toen al vaak niet voorstellen dat ze het echt leuk met me vond. Toch bleef ik stom bezig tegen haar door af en toe BEWUST geen leuke vriend te zijn..
En dan ga ik nu zitten klagen dat ze me niet leuk genoeg vindt om mee verder te gaan, terwijl ik dondersgoed weet dat ik toen bewust zo heb gedaan... ( Daar heb ik overigens ook echt spijt van, levensles geleerd(
Ik lijk telkens wel weer een nieuw probleem in het leven te roepen om me druk over te gaan maken.
Ik weet nog wel dat ik hier net postte en dat ik me totaal niet meer gewild voelde bij vrouwen, omdat ik geen sms contact had met meiden.
Inmiddels is dat ''probleem'' opgelost, en wederom zijn me 2 meiden ( echt waar, het zijn qua uiterlijk echt fotomodellen) als het ware aan komen waaien. En ik denk dat, zodra ik bij een van de 2 een move maak en het een beetje serieus aanpak ik binnen no-time weer een vriendin zou kunnen hebben...
Maar toch ondanks dat blijf ik mezelf maar vertellen dat ik niet gewild ben, het draagt allemaal gewoon niet in positieve zin bij aan mijn gemoedstoestand, terwijl ik met deze situatie eigenlijk in mijn handjes mag knijpen...
Ik had nooit kunnen verwachten dat deze relatie over zou gaan, het feit dat ik 'geen kans' heb gekregen en het totaal onverwachte karakter van de breuk spelen mij nog steeds op, na een goede 11 weken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb niet voor de eerste keer last van liefdesverdriet, jammer genoeg. Ik ga er dit keer ook veeel beter me om. De eerste keer was extreem, anderhalf jaar durende relatie echt nasty beëindigd.
Laat je echt realiseren dat je het allemaal zelf moet doen en dat je het leven niet om de (je) liefde moet laten draaien. Ik heb daardoor ook een betere band met mijn zussen gekregen. Want weet je.. zij zijn er altijd. Die liefde is voor mij een zekerheid.. in een relatie met partner loop je altijd risico. Die liefde is spannend en leuk en kan je wereld ondersteboven zetten, maar zal nooit een zekerheid zijn.
Je mag mijn instelling wel lenen
Ik heb zeker een schuldgevoel naar mijn ex toe, en daaruit vloeit de situatie voort dat zij het nu super leuk heeft en het is heel fout dat weet ik, maar ergens kan ik dat niet hebben...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:02 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Bartinhoo:
Denk dat je je gevoelens eens duidelijk moet maken voor jezelf. Misschien sta je er te dicht op en zie je het zelf niet. Als ik jou zo hoor praten ben je rationeel genoeg om in te zien dat die ex niet de meest fantastische vrouw ter wereld was en dat er ook leukere meiden rondlopen. Met eentje daarvan ben je nota bene druk aan het sms'en en heb je de lakens al mee gedeeld!![]()
Iets wat meer onderwater lijkt te zijn; heb je niet ook een schuldgevoel naar je ex toe? Je spreekt er immers over dat je niet zo'n beste vriend voor haar bent geweest en bladiebla. Het kan goed zijn dat je dat niet los kunt laten. Dat je wilt bewijzen dat je ook een leuke vriend had kunnen zijn. Mocht dat zo zijn, snap dan dat je dat als 'les' in een volgende relatie kan gebruiken. Met je ex kun je daar niets meer mee...... Laat je ex los en laat je schuldgevoel los....
Hmm tja ik vind het lastig, weet het eigenlijk zelf niet...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
sta je dan ook open voor die meiden?
Ik ben er nog hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:46 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr.Myst: De vrijdagavond-dip weer overleefd? Ben benieuwd hoe het nu met je gaat? Al een beetje zin in vanavond als je weer met twee meiden op stap gaat?
Bij Octagon ging het wat minder, al zat ik gelukkig mijlenver verwijderd van het gevoel dat ik anderhalve maand geleden had.quote:
Klinkt leuk! Veel plezier.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:22 schreef Octagon het volgende:
[..]
Bij Octagon ging het wat minder, al zat ik gelukkig mijlenver verwijderd van het gevoel dat ik anderhalve maand geleden had.
Welk gevoel had ik dan wel ? Dat gevoel van (alweer) een eenzame avond....
Gelukkig ben ik net uitgenodigd om naar een basketbalwedstrijd te gaan kijken... Antwerp Giants here I come !
Thanks. Ben uitgenodigd door een vriend, en zijn vriendin gaat -denk ik- ook mee... denk dat hij haar goed aan het africhten isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:29 schreef Male23 het volgende:
Nice have fun. Zulke leuke dingen doe je toch eerder als je weer vrijgezel bent.
't Is hetzelfde meisje idd. Ik heb haar even een berichtje gedaan of ze nog uit zou willen of misschien een filmpje wil kijken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:13 schreef Octagon het volgende:
@Mr.Myst : is het meisje dat niet ziek is het meisje dat je vorige week (en de keer voordien) zo snel opnieuw uitnodigde ?
Als dat zo is, zou ik toch 'iets' met haar proberen afspreken
Ps. een basketbal wedstrijd is 'a first' voor mij... ben benieuwd.
Ken je volledige verhaal niet zo onmiddellijk uit het hoofd... wat doet dat met je ?quote:
En het antwoord ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:29 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
't Is hetzelfde meisje idd. Ik heb haar even een berichtje gedaan of ze nog uit zou willen of misschien een filmpje wil kijken.
Heb ook nog nooit zo'n basketbalwedstrijd gezien, zal best leuk zijn!
Ik heb nog geen antwoord terug. Ze is ook niet een van de snelsten qua terug sms'en (ik wat dat betreft ook niet), dus ik wacht even rustig af. 't Zal wel bankhangen worden vanavond.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:50 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ken je volledige verhaal niet zo onmiddellijk uit het hoofd... wat doet dat met je ?
Persoonlijk zou ik het niet kunnen, denk ik. Al hangt het misschien van de situatie af : wat er op dat moment in mijn leven speelt, wat er in haar leven speelt, ...
[..]
En het antwoord ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |