Gaat wel weer. Na mezelf een uurtje kut gevoeld te hebben ben ik back on track en weet ik weer hoe de situatie is: redelijk goed.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ha die Neo!
Je post uit t vorige draadje lezende; is de onrust nu wat weggezakt of nog steeds (kleinere...) bergjes en dalletjes?
btw; wat doet Neo doorgestreept in de OP? Dat je er nu wel een beetje klaar mee bent betekent toch niet dat je er niet bijhoort?
Mwah, dat zei je vorige week toch? Mierenneuker, I knowquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gaat wel weer. Na mezelf een uurtje kut gevoeld te hebben ben ik back on track en weet ik weer hoe de situatie is: redelijk goed.
En ik heb al enkele weken geleden verteld dat ik niet naar de meeting ga|Vandaar doorgestreept.
Mijn relatie begon doordat ik initiatief heb genomen. Mijn ex wachtte wat dat betrof echt af wat ik zou doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:39 schreef Octagon het volgende:
[..]
Dat dan weer wel natuurlijk. Het is dan ook geen wonder dat mijn relaties steeds begonnen zijn op initiatief van de vrouw...
No offense taken !quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Mijn relatie begon doordat ik initiatief heb genomen. Mijn ex wachtte wat dat betrof echt af wat ik zou doen.
Bah, ik hou er even over op. Het herinnert me aan die toch wel erg leuke tijd. Ga haar alleen maar meer missen...
no offense hoor, doe het mezelf aan...![]()
Dat eerste is niet waar vind ik mr. myst. Ik begrijp sowiezo niet waarom sommige mensen ALTIJD op zoek zijn naar een nieuwe relatie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef Mr.Myst het volgende:
Als we niet verlegen waren, hadden we al lang weer nieuwe 'scharrels'/relaties gehad.![]()
Maar even serieus: Ik stap niet snel op iemand af, verlegenheid inderdaad. Weet ook nooit goed wat ik dan moet zeggen. Toen ik voor het eerst een afspraakje had met m'n ex was ik ook ontzettend zenuwachtig. Later ging dat wel beter, voelde ik me meer op m'n gemak en kon ik veel meer mezelf zijn.
Vandaar dat ik ook niet zo'n zin heb in het hele nieuwe, spannende date-'gedoe' (hoewel het ook wel leuk kan zijn hoor). Plus het feit dat ik gewoon nog niet over m'n ex heen ben en haar eigenlijk terug wil, en me niet voor kan stellen ooit met iemand anders zo gelukkig/nog gelukkiger te worden.
Onzin natuurlijk, maar zo voelt het wel.
Sprak ze je zomaar aan of met een reden?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:20 schreef H6-4ever het volgende:
Koffie!!! Heb al een sloot opslaap gebrek gaat me nekken...vanavond optijd!..
Ik werd gisteravond via msn aangesproken door mijn ex, ben beetje van slag nu. Was net afstand aan het maken, al mijn 'boze' gedachten zijn weer onder gesneeuwd door het gesprek van gisteren....klotezooi
Ook dat slijt... je kunt nu goed met haar praten omdat je altijd alles samen gedeelt hebt. als die gezamlijk factor wegvalt wordt dat praten denk ik ook wel wat minder hoor....quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:26 schreef H6-4ever het volgende:
Was niet echt veel zeggend, meer zo van...hoe was jou weekend? Stappen dit en dat..gewoon nieuwsgierigheid denk ik...maar kan zo goed met haar pratenK denk dat ik iemand moet gaan zoeken, waar ik ook mee kan praten enzo dan vergeet ik haar het snelst..
Vraag me toch af hoe het komt dat jij zo goed geslapen hebtquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:36 schreef J0ycie88 het volgende:
H6 ik denk inderdaad dat het een kwestie van wegslijten isalleen dat is moeilijk als zij weer contact zoekt.. Misschien moet je dat bij haar aangeven. Dat je daar nu niet op zit te wachten?
En ja Ennudan gelukkig doet hij het weer! Ik ga me zelf uit bed schoppen.. Anders ben ik de rest van de dag lui. En ik moet nog wat dingetjes doen
Eerst even voor jezelf kiezen en met je eigen gevoelens etc in het reine komen (goh wat klinkt dat raar maar je begrijpt wel wat ik bedoel neem ik aan)...quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:44 schreef H6-4ever het volgende:
Ja denk het ook, ik was al op de goeie weg..ik wou deze week on aangekondigt mijn spullen gaan halen en haar verwijderen op hyves..geen contact werkt het beste om te slijten....maar anderzijds wil ik er op een bepaalde manier nog wel voor haar zijn omdat ze nu ook flink aan het los gaan is...mocht er dingen gebeuren dan wil ik wel dat ze weet dat ik er nog op een vriendschappelijke manier voor haar ben...ze noemt mij ook haar maatje. Ik moet hier een middenweg in gaan zoeken...belangrijk is nu dat ik vasthoudt aan het standpunt dat ik haar niet terug zou moeten willen!
Ik denk omdat ik vrolijk was toen ik ging slapenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:43 schreef ennudan het volgende:
[..]
Vraag me toch af hoe het komt dat jij zo goed geslapen hebt
Gewoon rustig aan en kijken hoe het gaat..........je weet nooit hoe de vlag er over een maand of twee of drie bij hangt!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:13 schreef H6-4ever het volgende:
Ja snap wat je bedoeld, het is ook meer het gevoel om alleen te zijn dat me dwars zit...het missen van een maatje, als ik haar dan weer spreek wordt het des te duidelijker wat ik mis op dit moment. Ergens weet ik dat het tussen ons niet goed komt, maar haar negeren kan ik ook niet, daarom vondt ik het geweldig dat zij contact zocht...ik ga dat niet zo snel meer doen voorlopig...slijtenslijten aub
Re, voor een deel ben ik het met je eens dat er reacties bij stonden die nergens over gingen, maar soms is een beetje slowchat wel goed naar mijn idee omdat dat ook helpt bij het loslaten van je ex. Soms wil je gewoon even je ei kwijt, en is het fijn dat je even vergeet waar dat je mee zit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:04 schreef Re het volgende:
en weer open, 50 reacties gegehaald die echt nergens over gingen, als je wilt slowchatten doe je dat maar ergens anders, vanaf hier dus weer gewoon on topic anders gaan we maatregelen nemen
en dat is natuurlijk precies wat hier ook aan de gang aan het gaan was... 3 mensen die een topic vollullen en niemand komt er meer tussen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik weet dat er heel veel slowchattopics zijn, maar daar kom je of niet meer tussen omdat daar altijd dezelfde mensen slowchatten
mooiquote:Ik zal me in ieder geval inhouden in dit topic wat betreft het slowchatten..
Dat niemand er meer tussen kwam ben ik het niet mee eens.. Er zijn genoeg nieuwe posters bij gekomen en daar reageren we ook gewoon op.. Denk bijvoorbeeld aan een undissputed, H6, Asfalthooligan, JiggyJ.. Allemaal nieuwe posters die gewoon in het topic opgenomen worden en waar op gereageerd wordt met nuttige tips.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:24 schreef Re het volgende:
[..]
en dat is natuurlijk precies wat hier ook aan de gang aan het gaan was... 3 mensen die een topic vollullen en niemand komt er meer tussen.
Er is een R&P SC, en daar hoor je gewoon tussen te moeten kunnen, zo niet dan trek je even aan de bel oid. Verder is er nog de [Singles] natuurlijk.
[..]
mooi
Maar een nieuw SC reeks mogen wij niet starten naast dit topic..? Volgens mij is dat een win-win situatie namelijk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:46 schreef Re het volgende:
er zijn over de laatste periode een paar klachten van verschillende users gekomen idd. Ik snap echt wel de redenen dat er soms behoefte is aan wat slowchat achtige posts omdat je toch verenigd bent qua gevoelens maar "hoi ik ben wakker" en "ik drink nu koffie" gaan wat ver omdat een nieuwe poster eerst door pagina's met non-informatie moet scrollen. (en ja ik loop al een tijdje mee qua onstaan van SC reeksen, die beginnen allemaal zo)
Maar goed laten we weer on-topic gaan
Twszldt:quote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef JiggyJ het volgende:
Nieuwe poster meldt zich!
Het verhaal kort en krachtig: 10 maanden geleden heeft mijn ex het uitgemaakt ( relatie zelf duurde iets korter dan een jaar), omdat de relatie tussen ons simpelweg niet liep..
Vooral van haar kant was het erg serieus, ik had nooit aan de relatie moeten beginnen...
Ik kende haar al heel erg lang, en het is een hele lieve dame maar qua intelligentie en gedrag loopt ze ver achter op haar leeftijd ( 20 jaar oud is ze).. Ik wist daardoor eigenlijk van begin af aan al dat het niets ging worden tussen ons...
Zij was nogal opzoek naar een vriend, en vanuit het niets stortte ze zich opeens volledig op mij. Ik was nogal vereerd met deze plotselinge vrouwelijke aandacht. Ik was het niet gewend dat er een meisje op zo'n manier voor mij ging ( en ook echt alleen voor mij) en voor ik het wist zat ik aan schoonfamilie voorgesteld en wel in een relatie...
Vanaf het begin had ik vaak de gedachte: Waar ben ik eigenlijk mee bezig. Voelde me enorm op mijn gemak bij haar, maar ergens wist ik dat ik niet goed bezig was. Toch ben ik veel van haar gaan houden naarmate de relatie vorderde...
Inmiddels is het dus al een lange tijd uit, en sinds een maand heeft ze een nieuwe vriend. Nog altijd zit ze erg in mijn hoofd..
Ondanks dat ik van haar heb gehouden besef ik dus nogmaals dondersgoed dat wij niet voor elkaar gemaakt zijn. Ik kon mijn ei niet bij haar kwijt, ben echt een gevoelsmens en vind het heel belangrijk om goede gesprekken met mijn partner te kunnen hebben..
Zij kroop liever tegen elkaar aan om vervolgens de hele dag mtv te gaan kijken...
Waarom blijf ik zoveel aan haar denken? Nog altijd zijn er momenten dat ik in een verstandsverbijstering de auto pak en naar plekken ga rijden waar een herrinnering met haar ligt. Dit klinkt ( en is misschien ook) wat ongezond, maar het is niet iets dat elke avond gebeurt....
Lees al een tijdje mee in dit topic, maar het valt me op dat veel mensen hier komen, een paar weken of hooguit een paar maandjes blijven, en weer vertrekken om vervolgens niet meer terug te komen. Ik lijk het echter nooit helemaal verwerkt te kunnen hebben. Heb ermee leren leven, maar als ik in mijn hoofd het plaatje zie dat we tegen elkaar aanliggen en elkaar in de ogen kijken kan ik nog altijd veel verdriet voelen...
Flamescorpionquote:Op maandag 24 januari 2011 18:21 schreef TwztId het volgende:
[..]
Beste manier maar tevens toch ook moeilijkste manier van het over je ex heen komen is toch wel gewoon cold turkey stoppen met alles, geen contact, geen foto's kijken en zo weinig mogelijk aan de persoon denken door jezelf bezig te houden en jezelf bv onder je vrienden te begeven.. dat heeft voor mij het beste geholpen, na een paar dagen was ik al over het ergste heen.. 2 dagen lang heb ik zitten piekeren of ik haar wel of niet moest spreken en op hyves gekeken, spontaan in janken uitbarsten, niet kunnen eten en dat soort dingen, tot ik mezelf zat was en er in keer gewoon mee gestopt ben en vooruit ben gaan kijken.
Het is voor mij pas koud 2 weken geleden en er gaat geen dag voorbij dat ik er niet aan denk (nu dus ook weer) maar ik kan er nu wel normaal mee omgaan
En ik vraag me ook af hoe het met Mr. Myst is vandaagquote:Op zondag 23 januari 2011 22:13 schreef FlameScorpion het volgende:
Heey, ik meld me hier ook maar even.
Heb het vorige week zelf uitgemaakt met m'n vriendin waar ik 2 jaar mee had. Er zijn meerdere redenen, maar de grootste was toch wel dat ik elk weekend 24/7 op elkaars lip zat en ik gewoon meer met m'n vrienden wilde doen zonder bezwaard te zijn met dat zij thuis zit te niksen.
Maar we hebben dezelfde vrienden een beetje en gister heb ik haar weer voor het eerst gezien, en van het één kwam het ander en is ze bij me blijven slapen. Nja vanochtend, thuisgebracht, niks aan de hand. Ik ben lekker thuis wezen niksen met een maatje, totdat hij weg ging. Toen merkte ik opeens dat ik alleen thuis was en helemaal niks te doen had, terwijl ik dat wel helemaal gewend was enzo.
Moet ik nou gewoon weer proberen een relatie te nemen maar dan gewoon een stuk minder vaak elkaar zien, of helemaal er mee kappen?
Ik snap het niet meer....
Ben ik met je eens.. Ook al had ik geen contact meer met mijn ex, ik had toch nog dat draadje naar hem toe door het mogelijke contact met zij nieuwe vriendin.. Nu ik die niet meer heb, voel ik me echt beter!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:30 schreef ennudan het volgende:
cold turkey wat betreft contact is zoals Twszldt zegt het moeilijkst maar vaak wel het best. Soms hou je gewoon te lang aan dingen vast.
Mr Myst is neem ik aan druk aan het werk.
Ik dacht dat er nog wat kwam?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:09 schreef Catkiller het volgende:
Gelukkig is het als nieuwkomer heel hartverwarmend als je in de meeste SC's gaat posten, al die die-hard SC'ers zijn altijd blij als er weer een newbie bij is die gezellig mee komt praten en ze praten allemaal volop terug![]()
Dat is nou eenmaal zo en daar valt niks aan te doen en ben het met je eens dat zoveel posts die niet over dit onderwerp gaan wat te gek zijn, maar naar een SC gaan met de mensen die hier zitten dat gaat sowieso niet gebeuren en dat weet je zelf ook wel
Ontopic: mijn ex
Probeer eens voor je gaat slapen een stukje boek te lezen en dan het verhaal in je hoofd verder af te maken.... (zonder een roman, of jezelf of je ex erbij te betrekken natuurlijk) dan leid je onbewust je gedachtes ergens anders heen. Misschien helpt dat met inslapen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:34 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik ben al weer thuis hoor, hoef maar tot 12:30 uur en 't is nog geen twee minuten fietsen.
Om snel weer OT te gaan: Het gaat wel op dit moment. Vannacht heb ik wel geslapen, maar nog steeds heel erg slecht. Ben echt kapot, maar ik ga niet slapen vanmiddag, want anders verkloot ik m'n ritme nog meer.
Ik lig gewoon teveel te piekeren, kan haar niet uit m'n hoofd krijgen. En dan ga ik me bedenken hoe ik m'n leven voor me zie zonder haar. Hoe mijn leven er over een jaar uit zal zien. En dan komen er een aantal gitzwarte denkbeelden opzetten. Daar blijf je dan ook wakker door. Hopelijk voel ik me na volgende week wat beter, hoewel ik geen wonderen verwacht.
Ik probeer me maar voor te houden dat alles wel goed komt, het geloof is er alleen niet echt.
Maar goed, dadelijk koffie drinken met een oude vriend die ik al een tijd niet gesproken heb.
Dat is precies mijn punt.. Maar goed.. Ontopic dan maar!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:09 schreef Catkiller het volgende:
Gelukkig is het als nieuwkomer heel hartverwarmend als je in de meeste SC's gaat posten, al die die-hard SC'ers zijn altijd blij als er weer een newbie bij is die gezellig mee komt praten en ze praten allemaal volop terug![]()
Dat is nou eenmaal zo en daar valt niks aan te doen en ben het met je eens dat zoveel posts die niet over dit onderwerp gaan wat te gek zijn, maar naar een SC gaan met de mensen die hier zitten dat gaat sowieso niet gebeuren en dat weet je zelf ook wel
Ontopic: mijn ex
Ah gezellig ik ga zo denk ik aan een heerlijk wijntje met een vriendinnetje! Even bijkletsen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:34 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik ben al weer thuis hoor, hoef maar tot 12:30 uur en 't is nog geen twee minuten fietsen.
Om snel weer OT te gaan: Het gaat wel op dit moment. Vannacht heb ik wel geslapen, maar nog steeds heel erg slecht. Ben echt kapot, maar ik ga niet slapen vanmiddag, want anders verkloot ik m'n ritme nog meer.
Ik lig gewoon teveel te piekeren, kan haar niet uit m'n hoofd krijgen. En dan ga ik me bedenken hoe ik m'n leven voor me zie zonder haar. Hoe mijn leven er over een jaar uit zal zien. En dan komen er een aantal gitzwarte denkbeelden opzetten. Daar blijf je dan ook wakker door. Hopelijk voel ik me na volgende week wat beter, hoewel ik geen wonderen verwacht.
Ik probeer me maar voor te houden dat alles wel goed komt, het geloof is er alleen niet echt.
Maar goed, dadelijk koffie drinken met een oude vriend die ik al een tijd niet gesproken heb.
Sterkte! hoop dat je het zo blijft zien!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ex is Exit.
Doorgaan. Het leven draait niet om liefde voor een ander.
*net gedumpt*
Fuck you all instelling
That's my mottoquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Sterkte! hoop dat je het zo blijft zien!
Hopen inderdaad datje het volhoudt!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ex is Exit.
Doorgaan. Het leven draait niet om liefde voor een ander.
*net gedumpt*
Fuck you all instelling
@Mr Myst Klopt en het werkt goed. Volgens mij verkopen ze hem ook bij de jumbo.... baat het niet schaadt het niet. En zoals eerder gezegd st janskruid kan ook helpen. Duurt wel wat langer (moet je langere tijd innemen)quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ah gezellig ik ga zo denk ik aan een heerlijk wijntje met een vriendinnetje! Even bijkletsen!
Het komt echt allemaal goed hoor Mr. Myst, geloof jij niet dan geloven wij wel dubbel voor jou!
Wat ennudan ook zegt probeer je hoofd leeg te krijgen voor je gaat slapen.. Een boek lezen wil daarbij nog wel eens helpen.. Je kunt ook de dingen die in je hoofd zetten op papier zetten, dat ik ook iets wat bij sommige helpt. En zoals ik je al eerder heb verteld, slaaptheetjes, valeriaantabletjes.. Allemaal homeopathisch, kan geen kwaad maar misschien werkt het wel. Als je langs de tuinen komt vanmiddag moet je eens vragen naar de sleepy-time thee is een pakje met een beertje erop als ik me goed herinner. In die thee zit valeriaan als ik me niet vergis.. Een proberen te drinken voor het slapen..
Of warme melk met anijs, misschien sliep ik daarom vannacht wel zo goed!
Nog maar 4 fases te gaan tochquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:56 schreef ennudan het volgende:
[..]
Hopen inderdaad datje het volhoudt!
En laat dat (= het moment da'k mijn hoofd neerleg) nu net het moment dat ex nog altijd eens door mijn gedachten gewandeld komt...quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:58 schreef ennudan het volgende:
@ Joycie... you never know! Happy thoughts voor het slapen helpen in ieder geval. Merk ik zelf ook
Komt goed!quote:
gewenning misschien? Proberen iets anders te doen vlak voor het slapen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef Octagon het volgende:
[..]
En laat dat (= het moment da'k mijn hoofd neerleg) nu net het moment dat ex nog altijd eens door mijn gedachten gewandeld komt...
Verder zonder gevolgen dat wel : ik heb er geen slecht gevoel of zo bij, maar elke avond is het hetzelfde liedje... en natuurlijk word ik ook nog altijd wakker voordat mijn wekker mij wekt.
Lezen helpt me helaas niet. Ik kan (eigenlijk sinds het uit is) me nauwelijks meer goed concentreren op een boek. Dat is minder, want ik las ALTIJD voordat ik ging slapen, ik verslind meerdere 'dikke pillen' per jaar, en dat vond ik heerlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:38 schreef ennudan het volgende:
[..]
Probeer eens voor je gaat slapen een stukje boek te lezen en dan het verhaal in je hoofd verder af te maken.... (zonder een roman, of jezelf of je ex erbij te betrekken natuurlijk) dan leid je onbewust je gedachtes ergens anders heen. Misschien helpt dat met inslapen!
Het is heel stom, maar op het moment dat ik ga slapen ben ik dus weer heel erg met mijn ex bezig. Situaties die door je hoofd spoken (geen 'what if'-dingen, maar bijvoorbeeld leuke herinneringen) waardoor ik haar nog erger ga missen. Soms lukt het me om dan wel even op iets anders te focussen, maar na een minuut of vijf (hoogstens) kom ik weer bij m'n ex terecht.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ah gezellig ik ga zo denk ik aan een heerlijk wijntje met een vriendinnetje! Even bijkletsen!
Het komt echt allemaal goed hoor Mr. Myst, geloof jij niet dan geloven wij wel dubbel voor jou!
Wat ennudan ook zegt probeer je hoofd leeg te krijgen voor je gaat slapen.. Een boek lezen wil daarbij nog wel eens helpen.. Je kunt ook de dingen die in je hoofd zetten op papier zetten, dat ik ook iets wat bij sommige helpt. En zoals ik je al eerder heb verteld, slaaptheetjes, valeriaantabletjes.. Allemaal homeopathisch, kan geen kwaad maar misschien werkt het wel. Als je langs de tuinen komt vanmiddag moet je eens vragen naar de sleepy-time thee is een pakje met een beertje erop als ik me goed herinner. In die thee zit valeriaan als ik me niet vergis.. Een proberen te drinken voor het slapen..
Of warme melk met anijs, misschien sliep ik daarom vannacht wel zo goed!
Daarom moet je eerst eens kijken of het homeopathische helpt..quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:56 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Lezen helpt me helaas niet. Ik kan (eigenlijk sinds het uit is) me nauwelijks meer goed concentreren op een boek. Dat is minder, want ik las ALTIJD voordat ik ging slapen, ik verslind meerdere 'dikke pillen' per jaar, en dat vond ik heerlijk.
[..]
Het is heel stom, maar op het moment dat ik ga slapen ben ik dus weer heel erg met mijn ex bezig. Situaties die door je hoofd spoken (geen 'what if'-dingen, maar bijvoorbeeld leuke herinneringen) waardoor ik haar nog erger ga missen. Soms lukt het me om dan wel even op iets anders te focussen, maar na een minuut of vijf (hoogstens) kom ik weer bij m'n ex terecht.
En wat ik straks ook al zei: Ik ga me zitten te bedenken hoe mijn leven er verder uitziet, hoe het er over een jaar uit kan zien, hoe het er (voor mijn gevoel) uit gaat zien, en wat dan de zin daarvan is.
Allemaal redenen om het roer misschien om te gooien, of in ieder geval anders te gaan denken, of dat te proberen. Alleen weet ik niet hoe, en kan ik me dat dus ook niet voorstellen.
En ja, ik denk ook bij mezelf: Niemand is het waard om je zo rot te voelen, om te denken dat je leven geen zin meer heeft zonder .... . Want je leven (en je geluk) moet niet van iemand afhangen. Maar op dit moment (en de afgelopen maanden) voelt het dus wel zo, en ik kan die knop niet omdraaien, of zelfs 'half' omdraaien.
Ik had gisteren zelfs geen zin meer om dit weekend te gaan stappen, want: Het kost alleen maar geld, en ik heb er niet zoveel plezier in als ik zou moeten hebben. Ik kan maar beter thuisblijven. Ik wil weer veel liever vaker thuis op de bank naast m'n (nieuwe) vriendin (en dan het liefste natuurlijk toch m'n ex) zitten, en een filmpje kijken. Lekker knus en gezellig, zoals we het altijd hadden. Want dit nieuwe, single, bestaan van leuk doen en 'kijk mij eens perfectly lonely zijn' zie ik echt niet als iets leuks.
Terwijl ik er juist uit moet, weg van huis, proberen mijn gedachten te verzetten en ook maar een klein beetje plezier te hebben. Dus ja, ik ga gewoon zaterdag, en tegen die tijd zal ik er ook positiever tegenaan kijken, denk ik.
Mijn hoofd zit te vol met gedachten, te negatieve gedachten. Daardoor kom ik niet tot rust. Ik ga morgen even kijken voor die thee, of 'Nachtrust' van A. Vogel, daar wordt nu ook veel reclame voor gemaakt.
Het punt is, dat ik waarschijnlijk wel weer Zolpidem kan krijgen bij de huisarts, maar ik wil er niet afhankelijk van worden.
Ga ik ook doen, morgenmiddag even richting reformwinkel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Daarom moet je eerst eens kijken of het homeopathische helpt..![]()
Heb jij last van spierspanning op het moment?
En lieve schat! Jij gaat gewoon lekker op stap zaterdag met die 2 meiden, en een leuke avond hebben! Genieten jij..!
Vind je?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:11 schreef Mr.Myst het volgende:
Maar jee, wat is dit topic aan het doodbloeden... jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |