abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91761806
nee hoor
me ex riep ook en ik vind nooit weer en ander en ik maak me van kant als jij er niet meer bent en blabla
maar ondertussen al wel met 1 het nest induiken is tegenwoordig vrij normaal
  zondag 23 januari 2011 @ 19:23:31 #52
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91761994
quote:
Op zondag 23 januari 2011 19:19 schreef asfalthooligan het volgende:
nee hoor
me ex riep ook en ik vind nooit weer en ander en ik maak me van kant als jij er niet meer bent en blabla
helaas wel... :(
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91762225
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:19 schreef asfalthooligan het volgende:
nee hoor
Weet nog wel dat ik 16 was en altijd vond dat de relaties rond die leeftijd zo oppervlakkig waren, een jaar aan, gaat het vervolgens uit en binnen no time weer een ander.

Dacht toen van: Volgens mij verandert dat wel als je straks 18/19 bent, dan worden relaties wat serieuzer. Ben inmiddels 21, maar moet zeggen dat het er in mijn ogen in veel gevallen nog niet veel volwassener op wordt binnen relaties...

Ik heb wederom een vraag aan diegenen die al een end op weg zijn met het loslaten.... Ik heb over het algemeen niet veel pijn meer ( al zit ik nu even studio sport te kijken en word ik een beetje sentimenteel als ik me bedenk dat ik dit nooit meer met mijn ex- schoonpa zal kijken ) , maar daarbuiten niet.
Toch zit ik nog veel te veel naar haar te kijken, en wat ze allemaal zal vinden en denken.
Als ze maar niet gaat vinden dat het met mij saai was vergeleken met die nieuwe vriend, als ze maar niet mij een keer in mijn eentje ziet lopen als zij met haar nieuwe vriend en nog een hoop vrienden is, als maar niet dit en dat...

Hoe kom ik daar vanaf? Dat is eigenlijk het enige nare dat ik nog over heb gehouden...
pi_91762449
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Hoe ik er mee om ga dat mijn ex een ander heeft. Ik denk gezien de omstandigheden vrij goed :p

Ik vind hem een nog grotere klootzak en met haar heb ik medelijden waardoor ik haar hyves blijf checken.

@ Mr.Myst: denk ook dat je dat inderdaad uitstraald. Heb ik ook erg. Eigenlijk altijd wel omdat ik niet gekwetst wil worden. Daarom zet ik vaak de eerste stap om in de kroeg een praatje te maken.
3 vrouwen om je heen is ook niet heel handig :p ik ken het met 2 bulldogs van vrienden waarmee ik vaak op stap ga. Dan ben ik opeens heilig en moeten ze eerst door de keuring bij hun ;)
Is altijd wel heel grappig haha! Kan ik later leuke verhalen over vertellen tegen mijn kinders (mocht ik het geluk hebben die te krijgen).
Blijkbaar straal ik het uit, ik weet het niet! Wat dat betreft herken ik me ook wel in het feit dat ik niet gekwetst wil worden. En ik zie het vaak niet als er iemand naar me kijkt of iets specifieker: als iemand me leuk vindt. Ik merkte gisteren dat er een leuke meid was die naar me keek, maar dan durf ik er weer niet op af te stappen. Maar goed, wat ik al zei, ik heb er ook niet zo'n behoefte aan. Terwijl ik aan de andere kant eigenlijk wel heel erg 'verlang' naar een fijne relatie.
Maar stiekem wil ik dat nog steeds gewoon met mijn ex, terwijl ik heel goed weet dat de kans heel erg klein is dat we op korte termijn weer bij elkaar komen, en waarschijnlijk gaat dat op de lange termijn ook niet gebeuren, al weet je nooit hoe het kan lopen (en dat zeg ik niet uit een soort hoop hoor).

Mijn ex was bijvoorbeeld ook uitgenodigd voor het feestje wat ik vrijdagavond had (in de zin van: 'aanhang'). De uitnodiging kwam toen het net uit was, en dat wisten ze. Op de envelop stonden de namen van mijn ouders, dan die van mij, gevolgd met een + ...?
Dat zei me genoeg, dat vond ik hartstikke aardig van ze.

Morgen mijn eerste werkdag, mijn ex weet niet eens dat ik werk heb. Ze wist wel dat het er goed uit zag, ten tijde van het solliciteren, maar verder weet ze van niks. Het voelt wel kut dat je dat soort dingen niet meer met iemand kan delen.

quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:38 schreef Bartinhoo het volgende:
@ Mr. Myst: klopt als een bus! Natuurlijk zijn er dingen die je mist wanneer je geen relatie hebt, maar zodra je merkt dat je een relatie nodig hebt om jezelf op je gemak en gelukkig te voelen, dan ben je in mijn ogen niet goed bezig...

Je hebt mensen die vrijwel nooit een relatie hebben, je hebt mensen die een relatie hebben wanneer ze er zelf zin in hebben, en daar ook aan toe zijn, en je hebt mensen die constant op zoek zijn naar een relatie, omdat ze vinden dat hun leven niet compleet is zonder. Van het laatste type is mijn ex.

Ik mis zelf ook wel een wat hoor, maar dat is eigenlijk vooral pas als ik echt voor mezelf ga bedenken wat ik mis...

Voor de mensen wiens ex inmiddels een nieuwe relatie heeft, hoe gaan jullie daarmee om wat betreft het toenaderen / bekijken van profielsites van je ex?
Ik moet zeggen dat ik het minder erg vind dan verwacht, maar het voelt wel vreemder aan dan verwacht. Ik ben nu constant op facebook aan het kijken bij hun wat ze aan het doen zijn, wat ze typen...
Ik weet niet wat wijsheid is. We wonen allemaal in hetzelfde dorp, en ik ga ze ongetwijfeld regelmatig samen tegenkomen. Kan ik beter gewoon af en toe eens kijken als ik de behoefte voel, of kan ik beter doorgaan met te doen alsof ze niet meer bestaat?

Ik vind het eigenlijk nog heel onwerkelijk om haar zo ''vrij'' in een nieuwe relatie te zien gaan, terwijl ik hier nog met enige sentimentele gevoelens zit. Nu pas lijkt eigenlijk pas het besef door te dringen dat ik echt niets meer voor haar beteken....
Je hebt wel gelijk dat je dan eigenlijk verkeerd bezig bent, maar ik had echt het gevoel bij onze relatie dat het missende stukje in mijn leven ingevuld was. Vooral omdat we ook een fijne relatie hebben gehad. Nu is dat 'missende stukje' er weer. Ik vul dat nog steeds het allerliefst in met haar, maar goed, dat is iets wat ik van me af probeer te zetten, iets wat moet slijten.
Het ene moment gaat dat totaal niet, het andere moment voelt het iets minder zwaar. Ik moet het een plekje geven, en de tijd om het te laten bezinken. Sommige mensen zijn er met een paar weken klaar mee, bij mij duurt het blijkbaar wat langer. Niet dat ik daar blij mee ben, maar het is niet anders. Vandaar dat het wel fijn is dat ik weer een 'doel' in mijn leven heb, omdat ik weer kan gaan werken. Van de hele dagen thuis zitten wordt je echt niet vrolijk.

quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:55 schreef Bartinhoo het volgende:

Je laatste zin herken ik, mis ook de zekerheid en het vertrouwde gevoel. Ik zie nu ook op tegen de ''ontdekkende/spannende'' fase waar je doorheen moet voordat je een relatie met iemand krijgt...
Ik ga echt mijn best voor die meid doen, hoop dat het gaat lukken allemaal..
Dat is ook iets wat ik dus echt mis. En wat het volgende betreft denk ik waarschijnlijk ook weer een aantal stappen te ver vooruit, maar ik zie ook op tegen die ontdekkende/spannende fase die aan een relatie vooraf gaat. Het kan een hele leuke tijd zijn, maar op dit moment ben ik gewoon veel te onzeker voor zulke spelletjes. Nu ben ik ook een vrij onzeker persoon, tijdens onze relatie was ik wel zelfverzekerd, maar dat is nu helemaal weg. Heeft waarschijnlijk ook weer tijd nodig...

Jees wat een lap tekst...

@Octagon: Ik zie ook dat WW al twee dagen helemaal niet op Fok! is geweest... Hoop dat alles goed met hem gaat!
pi_91763308
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:34 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Blijkbaar straal ik het uit, ik weet het niet! Wat dat betreft herken ik me ook wel in het feit dat ik niet gekwetst wil worden. En ik zie het vaak niet als er iemand naar me kijkt of iets specifieker: als iemand me leuk vindt. Ik merkte gisteren dat er een leuke meid was die naar me keek, maar dan durf ik er weer niet op af te stappen. Maar goed, wat ik al zei, ik heb er ook niet zo'n behoefte aan. Terwijl ik aan de andere kant eigenlijk wel heel erg 'verlang' naar een fijne relatie.
Maar stiekem wil ik dat nog steeds gewoon met mijn ex, terwijl ik heel goed weet dat de kans heel erg klein is dat we op korte termijn weer bij elkaar komen, en waarschijnlijk gaat dat op de lange termijn ook niet gebeuren, al weet je nooit hoe het kan lopen (en dat zeg ik niet uit een soort hoop hoor).

Mijn ex was bijvoorbeeld ook uitgenodigd voor het feestje wat ik vrijdagavond had (in de zin van: 'aanhang'). De uitnodiging kwam toen het net uit was, en dat wisten ze. Op de envelop stonden de namen van mijn ouders, dan die van mij, gevolgd met een + ...?
Dat zei me genoeg, dat vond ik hartstikke aardig van ze.

Morgen mijn eerste werkdag, mijn ex weet niet eens dat ik werk heb. Ze wist wel dat het er goed uit zag, ten tijde van het solliciteren, maar verder weet ze van niks. Het voelt wel kut dat je dat soort dingen niet meer met iemand kan delen.

[..]

Je hebt wel gelijk dat je dan eigenlijk verkeerd bezig bent, maar ik had echt het gevoel bij onze relatie dat het missende stukje in mijn leven ingevuld was. Vooral omdat we ook een fijne relatie hebben gehad. Nu is dat 'missende stukje' er weer. Ik vul dat nog steeds het allerliefst in met haar, maar goed, dat is iets wat ik van me af probeer te zetten, iets wat moet slijten.
Het ene moment gaat dat totaal niet, het andere moment voelt het iets minder zwaar. Ik moet het een plekje geven, en de tijd om het te laten bezinken. Sommige mensen zijn er met een paar weken klaar mee, bij mij duurt het blijkbaar wat langer. Niet dat ik daar blij mee ben, maar het is niet anders. Vandaar dat het wel fijn is dat ik weer een 'doel' in mijn leven heb, omdat ik weer kan gaan werken. Van de hele dagen thuis zitten wordt je echt niet vrolijk.

[..]

Dat is ook iets wat ik dus echt mis. En wat het volgende betreft denk ik waarschijnlijk ook weer een aantal stappen te ver vooruit, maar ik zie ook op tegen die ontdekkende/spannende fase die aan een relatie vooraf gaat. Het kan een hele leuke tijd zijn, maar op dit moment ben ik gewoon veel te onzeker voor zulke spelletjes. Nu ben ik ook een vrij onzeker persoon, tijdens onze relatie was ik wel zelfverzekerd, maar dat is nu helemaal weg. Heeft waarschijnlijk ook weer tijd nodig...

Jees wat een lap tekst...

@Octagon: Ik zie ook dat WW al twee dagen helemaal niet op Fok! is geweest... Hoop dat alles goed met hem gaat!
Je deelt het wel met iemand! Met ons! En ik ben superblij voor je en je eerste dag wordt vast heel erg leuk!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91763388
@ Mr. Myst
Tja ik heb daar geen ervaring mee, daar heb ik denk ik meerdere relaties voor nodig...

Maar voordat ik deze relatie had, heb ik nooit echt de behoefte gevoeld om een relatie te hebben. Ik denk een kwestie van niet weten wat je mist..

Misschien heb ik wel hetzelfde als jij, en hou ik, nu ik mijn eerste relatie heb gehad, ook wel een ''leeg'' plekje over.
Was ook heel zelfverzekerd tijdens de relatie, ook tegenover andere mensen. Je gaat je toch een soort van onschendbaar wanen met een vriendin aan je zijde... Het gevoel dat je alles kan maken, want wat je ook doet je hebt toch altijd wel iemand aan je zijde die ook nog eens van je houdt en die altijd tijd voor je maakt...
  zondag 23 januari 2011 @ 20:13:14 #57
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91764679
ok zware dip. niet zozeer vanwege haar (denk ik) maar meer van wat moet ik nu met mijn leven (30ers dilemma?)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91764760
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:13 schreef ennudan het volgende:
ok zware dip. niet zozeer vanwege haar (denk ik) maar meer van wat moet ik nu met mijn leven (30ers dilemma?)
Da's een goeie: te oud om het leven echt helemaal compleet om te gooien, te jong om "fuck it"te zeggen. Tsja
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_91768258
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:49 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Je deelt het wel met iemand! Met ons! En ik ben superblij voor je en je eerste dag wordt vast heel erg leuk!
Dat is waar! Dank je wel daarvoor! Bedankt voor de opkikker! :)

quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:50 schreef Bartinhoo het volgende:
@ Mr. Myst
Tja ik heb daar geen ervaring mee, daar heb ik denk ik meerdere relaties voor nodig...

Maar voordat ik deze relatie had, heb ik nooit echt de behoefte gevoeld om een relatie te hebben. Ik denk een kwestie van niet weten wat je mist..

Misschien heb ik wel hetzelfde als jij, en hou ik, nu ik mijn eerste relatie heb gehad, ook wel een ''leeg'' plekje over.
Was ook heel zelfverzekerd tijdens de relatie, ook tegenover andere mensen. Je gaat je toch een soort van onschendbaar wanen met een vriendin aan je zijde... Het gevoel dat je alles kan maken, want wat je ook doet je hebt toch altijd wel iemand aan je zijde die ook nog eens van je houdt en die altijd tijd voor je maakt...
Dit was mijn eerste liefde, mijn eerste relatie, zelfs het eerste meisje waarmee ik gezoend heb. Dat maakt het natuurlijk speciaal, maar dit was zoveel meer dan 'de eerste liefde'.
Het gevoel van een lege plek is op dit moment heel erg, maar wie weet zakt dat wel af. Misschien verdwijnt het wanneer ik een nieuwe relatie zou hebben, misschien blijft het altijd wel steken (al zal dat wel minder worden, neem ik aan). De tijd zal het leren.
Je slaat de spijker op z'n kop met je beschrijving van zelfvertrouwen, hoe je je voelt met iemand aan je zijde waarmee je alles kan delen, die je begrijpt en van je houdt, die altijd bij je zal blijven (daar ging ik tenminste wel van uit) en waar je altijd op terug kunt vallen.
Nu dat er niet meer is, is dat gevoel van zelfvertrouwen weg. Daar zal ik aan moeten werken, misschien heeft het gewoon tijd nodig.

Wie weet wat er gaat gebeuren. Misschien ben ik over een tijdje wel weer gelukkig met iemand anders, heb ik het een plek kunnen geven, en wordt het nog wel beter dan deze relatie was. Ik kan me dat op dit moment echter niet voorstellen, puur omdat onze relatie zo goed was. Misschien komen we ooit wel weer bij elkaar, al is dat echt niet iets waar ik nu vanuit ga. Dat is niet realistisch, en ik maak mezelf alleen maar gek.
Op het moment zie ik mezelf ook niet gelukkig worden met iemand anders, maar dat heeft alles met verwerken te maken. De ene keer gaat dat verwerken beter dan de andere keer. Soms denk ik dat het wel goed komt, soms vraag ik me af wat het allemaal nog voor zin heeft. Dat heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat ik waarschijnlijk depressief ben. Het heeft gewoon tijd nodig. Zal best allemaal goed gaan komen.

quote:
Kom op kerel! Het is de rollercoaster, soms is de rit heel heftig maar je moet hem uitzitten. Ook met jou komt alles goed!
pi_91769104
quote:
Kop op!! Je hebt nog een heel leven voor je! 30 is maar een getal.. Je bent zo jong als dat je je voelt!
pi_91769169
Tja alles herkenbaar, kan alle post wel quoten...:p
Ik heb zoveel dingen ontdekt over mijn ex, dat ik haar nooit terug zou moeten willen...en nu blijkt ook nog dat ze al een ander heeft gezoend 2 weken nadat het uit was...dat zou voor mij de druppel moeten zijn en het laatste hoop wegvagen..
maar goed, ik zit ook met het leeg stukje gevoel, en vooral mijn toekomst plannen zijn compleet weg...dat vind ik het moeilijkste want ze heeft mij nog 1 dag voor dat het uit was nog onze toekomst samen, voorgehouden aan mij (samenwonen, kinderen enz) terwijl zei allang wist dat ze bij me weg zou gaan!!! want ze twijfelde al weken al dan niet maanden...ze heeft haar nieuwe leven (vrienden/werk/finacieen) opgebouwd tijdens onze relatie zodat zij na onze breuk per direct verder kon met haar leven...en ik nu dus met lege handen achter blijf...dat steekt me enorm, ik moet weer van voor af aan beginnen uit het niks, en nu plannen gaan maken alleen....ik red me wel daar gaat het niet om...maar blijf toch op een 1 of ander manier vast houden aan die mooie toekomst wat ik wel voor ogen had...en ik ben ook niet zo handig met vrouwen geweest altijd, en dit was ook mijn eerste serieuse relatie daarom vindt ik opnieuw beginnen ook moeilijk omdat ik weet dat ik weer `geluk` moet zien te vinden...en daar twijfel ik over, zal ik ooit weer een vrouw naast me hebben...
pi_91770060
Wel lullig van haar dat ze tijdens de relatie al bezig was met het verwerken van jullie relatie en jou aan het lijntje hield totdat ze klaar was om het uit te maken.

Je bent nu gewoon onzeker, dat is normaal kort na een relatie breuk, ook jij zal weer gelukkig worden en als je initiatief toont zul je ook weer een vrouw vinden. Je moet alleen niet in die negatieve sfeer blijven hangen want dat straal je dan ook uit naar anderen toe.
pi_91770595
quote:
Remember : de enige zekerheid in het leven is dat er geen zekerheden zijn. Dus zelfs hoe je dacht dat je je leven ging leven, zo zou het nooit zijn.
Dit gezegd zijnde : mijn eerste relatie ging uit op mijn 28ste (hadden net beslist te gaan samenwonen, eerste relatie, ...), en toen had ik ook het gevoel dat alles van me afgenomen werd. Uiteindelijk heb ik (héél traag - het moet nog altijd ingericht worden) een huis van mij alleen gezet...
Tien jaar later kom ik iemand tegen waarvoor ik alles wil opgeven/verhuizen... en dat springt ook af, en laat me alweer achter met een "Wat nu ?"-gevoel.
Maar : we gaan het overleven... ;)
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:10 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Kop op!! Je hebt nog een heel leven voor je! 30 is maar een getal.. Je bent zo jong als dat je je voelt!
Ik denk aan mezelf als zijnde 21... nadeel (een bedenking) : je begint nooit echt aan je leven.
pi_91770703
Ja zeer lullig idd, ik had dat ook wel in de gaten dat ze dat deed, en kwam er ook achter dat ze dingen verzweeg maar hoe meer ze haar eigen leven wou hoe meer ik aan haar begon te trekken...dat heeft averrecht gewerkt, maar goed ik blijf er bij: als ze maar eerlijk was geweest! hadden we kunnen vechten voor onze relatie en dan was het goed of niet goed gekomen, maar dan zat ik er nu anders bij...

Ja merk het ook met uitgaan, ik kan gewoon niet los gaan hoe graag ik ook zou willen, ik kan het gewoon nog niet!! en dat komt wel weer.... het feit dat zei al veel verder is als mij (merk ik aan alles, klote hyves) maakt mij boos en dat is het gevoel wat ik nog niet heb gehad, omdat we vrienden zouden blijven, en hoop hield... maar dat ik nu boos ben geeft me wel het gevoel dat ze nooit terug komt, en ik een start moet gaan maken nu! en dan zal ik ooit ook weer los kunnen gaan ;) lees, mijzelf zijn!
  zondag 23 januari 2011 @ 21:32:07 #65
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91770954
@ mr myst en joycie thanks. ik weet ook wel dat het allemaal wel mee valt en dat het wel goed komt maar toch.
het is wat H6 ook zegt. dat toekomstbeeld is ineens weg terwijl veel vrienden vriendin, kids, getrouwd etc...
ach ja dan wordt deze onhandig met vrouwen kerel maar net zo als charlie uit 2 and a half men... vooral dat strandhuis in malibu :)
pi_91770994
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef Octagon het volgende:

[..]

Remember : de enige zekerheid in het leven is dat er geen zekerheden zijn. Dus zelfs hoe je dacht dat je je leven ging leven, zo zou het nooit zijn.
Dit gezegd zijnde : mijn eerste relatie ging uit op mijn 28ste (hadden net beslist te gaan samenwonen, eerste relatie, ...), en toen had ik ook het gevoel dat alles van me afgenomen werd. Uiteindelijk heb ik (héél traag - het moet nog altijd ingericht worden) een huis van mij alleen gezet...
Tien jaar later kom ik iemand tegen waarvoor ik alles wil opgeven/verhuizen... en dat springt ook af, en laat me alweer achter met een "Wat nu ?"-gevoel.
Maar : we gaan het overleven... ;)

[..]

Ik denk aan mezelf als zijnde 21... nadeel (een bedenking) : je begint nooit echt aan je leven.
als die 21 op mij slaat dan moet het 22 zijn ;)
  zondag 23 januari 2011 @ 21:33:12 #67
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_91771047
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Vorige topic: De kunst van het loslaten van je ex # 149: Na regen komt zonneschijn!

*knip*

En voor datums mogen jullie Joyce PM'en! En voor suggesties over plaatsen ook!
de meervoud van datum, is data
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_91771467
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef mazaru het volgende:

[..]

En die post gaat ook echt over de kunst van het loslaten van je ex!
pi_91771506
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

als die 21 op mij slaat dan moet het 22 zijn ;)
Neen, ik had het over mezelf... ik ben héél lang 18 geweest, en nu ben ik al een aantal jaar 21 in mijn hoofd. Hierdoor heb ik altijd al het gevoel gehad dat ik nog héél véél tijd heb om rond te klooien (lees : niet te beginnen aan mijn leven).
Dit als bedenking op de opmerking die je maakte ("leeftijd is maar een getal").

quote:

[..]

psst. het meervoud van datum, is zowel "datums" als "data" [linkje naar Van Dale] :*
pi_91771513
quote:

[..]

'het meervoud'
Maar daar word jij ook niet op gewezen? Of toch wel?

Er staat ook nergens in de topic title dat dit een cursus Nederlands is.
pi_91771623
Wow ik dacht even dat ik de enige was die gefrustreerd was door die post..
pi_91771705
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef Male23 het volgende:

[..]

'het meervoud'

Oeps... te laat ;)
Sorry.
Even goede vrienden met iedereen in dit draadje :+
pi_91771714
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef H6-4ever het volgende:
Tja alles herkenbaar, kan alle post wel quoten...:p
Ik heb zoveel dingen ontdekt over mijn ex, dat ik haar nooit terug zou moeten willen...en nu blijkt ook nog dat ze al een ander heeft gezoend 2 weken nadat het uit was...dat zou voor mij de druppel moeten zijn en het laatste hoop wegvagen..
Hebben jullie dingen afgesproken toen jullie uit elkaar gingen? Als een stel besluit om tijdelijk uit elkaar te gaan dan vind ik inderdaad het niet kunnen dat iemand na 2 weken al met een ander zoent. Zo niet, vind ik eigenlijk dat het iemands goed recht is om te doen wat hij/zij wil. Natuurlijk wel op een manier dat respectvol is naar jou toe, dus niet dat zij het bij jou inwrijft of het zo laat weten dat jij erachter komt. Als je liefdesverdriet hebt, dan is het na 6 maanden nog te vroeg denk ik..

[...]
quote:
ze heeft haar nieuwe leven (vrienden/werk/finacieen) opgebouwd tijdens onze relatie zodat zij na onze breuk per direct verder kon met haar leven...en ik nu dus met lege handen achter blijf...
Ik begrijp niet zo goed waarom jij met lege handen achterblijft. Ok, gezamenlijke vrienden kunnen je idd laten vallen omdat ze een kant kiezen die niet de jouwe is, maar die 3 punten die jij opnoemt zijn punten die je als individu opbouwt. Vriendschappen bouw je zelf op, daar helpt je partner niet bij, werk en financien idem. Het lijkt alsof je haar liever afhankelijker van jou had willen zien, zodat je voor haar nog een rol had kunnen spelen.

quote:
en ik ben ook niet zo handig met vrouwen geweest altijd, en dit was ook mijn eerste serieuse relatie daarom vindt ik opnieuw beginnen ook moeilijk omdat ik weet dat ik weer `geluk` moet zien te vinden...en daar twijfel ik over, zal ik ooit weer een vrouw naast me hebben...
Weet je, er bestaat eigenlijk helemaal geen handigheid als het gaat om vrouwen, omdat geen enkele vrouw hetzelfde is. De ene opmerking valt bij een vrouw zo verkeerd, terwijl een andere vrouw het juist kan waarderen. De ene vrouw zal vallen op je spraakzaamheid, terwijl de andere je stille blik juist wow vindt. Laat je niet onzeker maken door te denken dat je het verkeerd doet bij de vrouwen..
  zondag 23 januari 2011 @ 21:40:33 #74
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_91771733
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef Male23 het volgende:

[..]

'het meervoud'

Ik vind het gewoon heel slordig staan in een OP
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_91771807
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dan lees je hem gewoon niet!
pi_91772028
quote:

[..]

Mocht er een fout in staan : akkoord. Maar er is geen fout, dus ook geen slordigheid ;)
pi_91772048
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:41 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dan lees je hem gewoon niet!
hehe inderdaad. Hij blijft nu zeker de 150 komende topics nog staan.

ff off-topic:
Ik zoek een top40 nummer. De band loopt in de clip over straat. één heeft een blauw overhemd aan en een hoedje op. Beetje a la kings of leon.
pi_91772253
quote:

[..]

Datums wordt in de Nederlandse spelling geaccepteerd, de meervoud niet. Als je zo gaat zitten mierenneuken, zorg dan dat je zelf geen fouten maakt.
pi_91772378
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:44 schreef Male23 het volgende:

[..]

hehe inderdaad. Hij blijft nu zeker de 150 komende topics nog staan.

ff off-topic:
Ik zoek een top40 nummer. De band loopt in de clip over straat. één heeft een blauw overhemd aan en een hoedje op. Beetje a la kings of leon.
En je herinnert geen enkele zin uit die clip? Wat ik meestal doe is zinnetje, of die woorden die ik nog weet in google tikken met "lyrics" erachter en dan staat hij er meestal wel ergens tussen.
pi_91772523
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef ennudan het volgende:
@ mr myst en joycie thanks. ik weet ook wel dat het allemaal wel mee valt en dat het wel goed komt maar toch.
het is wat H6 ook zegt. dat toekomstbeeld is ineens weg terwijl veel vrienden vriendin, kids, getrouwd etc...
ach ja dan wordt deze onhandig met vrouwen kerel maar net zo als charlie uit 2 and a half men... vooral dat strandhuis in malibu :)
Want Charlie is ook enorm onhandig met vrouwen he ;)
Goed, logisch toch dat je af en toe een dip hebt, en die kunnen diep gaan. Wat dat betreft herken ik dat echt (maar om die uitgebreide omschrijvingen kun je ook moeilijk heen :P ), ik had m'n hele toekomst ook al uitgestippeld. Huisje, boompje, beestje, kinders, alles stond 'in de planning'. En dan is alles ineens weg, uit het niets. Sociale leven weg, geen werk, geen opleiding.
Ook bij mij zijn er mensen in mijn omgeving die zich gaan settelen, en omdat je dat zelf ook graag zou willen, steekt dat soms. Niet dat ik jaloers ben op die mensen, of het ze niet zou gunnen. Nee, het is puur dat ik het zelf zo graag had willen doen met mijn ex.

Sociale leven ben ik mee aan het werk. Dat is nog verre van ideaal, maar het is een start. De mensen waarmee ik uit ga, zijn niet de mensen waar ik echt een klik mee heb, maar ik moet ze ook een beetje leren kennen (en hun moeten me ook leren kennen natuurlijk). Ik kan ook thuis blijven zitten, maar dat schiet ook niet op. Maar echt genieten van het uitgaan doe ik dan ook niet. Ik moet eerlijk zeggen dat het feestje vrijdag me wel goed heeft gedaan. Beter dan het uitgaan gisteren. 't Is ook een kwestie van gewenning, dat soort dingen weer 'alleen' doen.
Niet wat ik graag wil, maar ik kan het op dit moment ook niet echt veranderen.

Werk begint morgen dus ook weer. De vooruitzichten zijn natuurlijk niet ideaal, maar ik kan tenminste werkervaring opdoen, wat mijn kansen op een echte baan vergroot.
Opleiding: Als ik me weer iets beter voel, ga ik wel kijken naar mogelijkheden. Wie weet kan de gemeente me daarin ook (financieel?) ondersteunen. Ik merk wel dat ze écht iets voor me willen doen, in tegenstelling tot het UWV.

Verder: Ik ben gezond, heb een fijne familie, best een leuke buurt. Genoeg dingen om ervoor te leven. Maar goed, zo denk ik niet altijd tegenwoordig. Heeft alles met die depressie te maken. Dat gaat wel weer weg, wat dat betreft is het fijn om afleiding/een doel te hebben qua werk.

Een leuke vriendin (vriend, voor Joyce ;) ), maakt het plaatje gewoon compleet. Daar doe je het toch uiteindelijk voor, vind ik. Maar dat komt echt wel weer bij jou!
pi_91772703
pfff was ik bijna over me ex heen kom ik hem gewoon weer tegen in de kroeg :S
en nu vind ik hem weer leuk :O
voer geen oorlog, voer de eendjes!
pi_91772713
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:10 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Juist, ik heb namelijk meerdere malen hetzelfde geroepen in dit topic en ook lang er zo over nagedacht, maar ik begin inmiddels in te zien dat het idd maar een getal is. Toen ik vrijdagavond ging stappen voelde ik me weer jong, en bedacht ik me dat dat single zijn toch ook zo z'n voordelen heeft. Flirten zonder gevolgen! ;)

quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef undissputed het volgende:
Wel lullig van haar dat ze tijdens de relatie al bezig was met het verwerken van jullie relatie en jou aan het lijntje hield totdat ze klaar was om het uit te maken.

Je bent nu gewoon onzeker, dat is normaal kort na een relatie breuk, ook jij zal weer gelukkig worden en als je initiatief toont zul je ook weer een vrouw vinden. Je moet alleen niet in die negatieve sfeer blijven hangen want dat straal je dan ook uit naar anderen toe.
Yep en dat merk ik nu ook wel een beetje aan mezelf. In het begin, net na de breuk, kreeg ik wel belletjes en smsjes van personen hoe het met me ging, om me steun te bieden. Daarna werd het wat stiller en had ik dagen dat ik totaal geen smsjes kreeg, tenzij ik er zelf 1 stuurde. Ik was in die periode natuurlijk ook niet de gezelligste. Maar het gaat nu beter met me. Ik heb een nieuwe werkplek veel dichter bij huis, ik zie alles veel positiever in en heb nu zo'n instelling van: "Laat 2011 maar komen, dit jaar gaat 'm worden!". En juist omdat het beter met me gaat lijkt het of dit z'n uitwerking weer heeft op hoe andere mensen tegen me aan kijken.

Ik heb dan ook een topweekend achter de rug. Vrijdagavond wezen stappen en daar een oude vriend van vroeger weer ontmoet, heerlijk biertjes mee gedronken en slap geouwehoerd. Gisteravond verjaardag waar ik uiteindelijk om 4 uur van thuis was, en ook daar door 2 gasten uitgenodigd om binnenkort een biertje te komen drinken, dat zal toch ook wel een teken zijn dat ik prettig in de omgang ben lijkt me? ;) En het mooie is: Het hele weekend zitten smsen met 2 meiden, waarvan er 1 zelfs stuurde: "ik moest de hele dag aan je denken" O+ Dat is natuurlijk altijd leuk om te horen. En vanochtend toen ik wakker werd met een flinke kater keek ik ff op Facebook, staat daar een privebericht van een meid die ik van vroeger ken, ze is tegenwoordig grondstewardess bij de KLM *) Ik had al wel voorzichtig wat contact met haar gehad, maar nu anderhalve week niks gehoord. Stond in dat bericht van vandaag of ik binnenkort wat met haar wilde gaan drinken :D Super tof natuurlijk.

Dus tja, het is inderdaad zo: Als je je beter voelt straal je dat uit, en dat trekt mensen wel aan geloof ik ;)
pi_91772824
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef Tara_88 het volgende:

[..]

En je herinnert geen enkele zin uit die clip? Wat ik meestal doe is zinnetje, of die woorden die ik nog weet in google tikken met "lyrics" erachter en dan staat hij er meestal wel ergens tussen.
Ja ik normaal ook maar ben het nu even helemaal kwijt. Behalve dat ik het wel een fijn nummertje vind :).
Mijn ex dit weekend huilend aan de telefoon gehad dat ze het zo graag weer wil proberen en dat ze overal spijt van heeft en wil laten zien hoeveel ze nog om me geeft :S. Nu dit zo bekend is geen idee wat ik er mee moet eigenlijk. Mijn gevoel zegt: geef haar (en jezelf) nog een kans, mijn verstand zegt: doe het niet.
pi_91772836
Vriendinnetje vraagt net of ik het leuk vind om mee op vakantie te gaan met haar :D Morgen eens kijken of ik dat financieel red.. Aangezien ik ook met mijn ouders op vakantie ga en een deel moet betalen daaraan en ik pinkpop-plannen heb!

Ben even blij :p
pi_91773097
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef Tara_88 het volgende:

[..]

Hebben jullie dingen afgesproken toen jullie uit elkaar gingen? Als een stel besluit om tijdelijk uit elkaar te gaan dan vind ik inderdaad het niet kunnen dat iemand na 2 weken al met een ander zoent. Zo niet, vind ik eigenlijk dat het iemands goed recht is om te doen wat hij/zij wil. Natuurlijk wel op een manier dat respectvol is naar jou toe, dus niet dat zij het bij jou inwrijft of het zo laat weten dat jij erachter komt. Als je liefdesverdriet hebt, dan is het na 6 maanden nog te vroeg denk ik..[...]

Ja gevoel was weg bij haar, en ze dacht niet dat het terug kwam, ze heeft het mij niet ingevreven daaar ben ik pas net achter gekomen viavia..haar goed recht maar niet zo respectvol maar goed ze was ook veel verder daarin, ze twijfelde immers al (te) lang..[..]

Ik begrijp niet zo goed waarom jij met lege handen achterblijft. Ok, gezamenlijke vrienden kunnen je idd laten vallen omdat ze een kant kiezen die niet de jouwe is, maar die 3 punten die jij opnoemt zijn punten die je als individu opbouwt. Vriendschappen bouw je zelf op, daar helpt je partner niet bij, werk en financien idem. Het lijkt alsof je haar liever afhankelijker van jou had willen zien, zodat je voor haar nog een rol had kunnen spelen.

Ja ze was altijd heel erg afhankelijk van mij, vondt dat eerst wel een probleem later niet meer, dat was ook iets wat aan haar zelf lag ze nam heel lang zelf geen initatief in socialisen zeg maar, totdat ze het wel ging doen en mocht (lang verhaal maar ze mocht eerst niet werken uwv), en daar had ik eerst wel moeite mee maar zag wel in dat dat goed voor haar was en heb haar daar vrij ingelaten totdat ze mijn vertrouwen had beschaamd..kon ik haar niet zo goed meer los laten..dit is funest geweest en allebei fout![..]

Weet je, er bestaat eigenlijk helemaal geen handigheid als het gaat om vrouwen, omdat geen enkele vrouw hetzelfde is. De ene opmerking valt bij een vrouw zo verkeerd, terwijl een andere vrouw het juist kan waarderen. De ene vrouw zal vallen op je spraakzaamheid, terwijl de andere je stille blik juist wow vindt. Laat je niet onzeker maken door te denken dat je het verkeerd doet bij de vrouwen..

Ja ik val niet heel slecht bij de vrouwen, als ik maar top in mijn vel zit! en dan merk ik ook wel dat het beter/makkelijker gaat, maar dat lukt gewoon niet op dit moment...hoe graag ik ook wil
pi_91773155
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Vriendinnetje vraagt net of ik het leuk vind om mee op vakantie te gaan met haar :D Morgen eens kijken of ik dat financieel red.. Aangezien ik ook met mijn ouders op vakantie ga en een deel moet betalen daaraan en ik pinkpop-plannen heb!

Top! En dan gaat het om een zomervakantie neem ik aan? Ik hoop voor je dat het lukt! Ik heb nog niet eens over mijn zomervakantie nagedacht eigenlijk...
pi_91773557
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef jeice het volgende:

[..]

Top! En dan gaat het om een zomervakantie neem ik aan? Ik hoop voor je dat het lukt! Ik heb nog niet eens over mijn zomervakantie nagedacht eigenlijk...
Ik hoop ook dat het lukt.. Maar ik wil iets te veel, maar ja moet ik eens goed gaan zitten.. Volgens mij moet het te doen zijn! Is voor in de zomervakantie ja.. ik denk een flinke stapvakantie :p
pi_91773602
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef J0ycie88 het volgende:

Leuk! Zo'n telefoontje kreeg ik afgelopen maandag, heeft me echt goed gedaan!
Ik ga dan wel pas in oktober weg, maar toch! Heerlijk toch, lekker samen op vakantie gaan? Lekker genieten! Hoop dat je 't financieel kan redden! :)
pi_91773980
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Leuk! Zo'n telefoontje kreeg ik afgelopen maandag, heeft me echt goed gedaan!
Ik ga dan wel pas in oktober weg, maar toch! Heerlijk toch, lekker samen op vakantie gaan? Lekker genieten! Hoop dat je 't financieel kan redden! :)
Naja ik denk dat ik vooral keuzes moet gaan maken in wat ik wel en niet wil ;) Aan de ene kant nu kan ik het nog.. als ik op mezelf woon niet meer!
pi_91774289
Heey, ik meld me hier ook maar even.

Heb het vorige week zelf uitgemaakt met m'n vriendin waar ik 2 jaar mee had. Er zijn meerdere redenen, maar de grootste was toch wel dat ik elk weekend 24/7 op elkaars lip zat en ik gewoon meer met m'n vrienden wilde doen zonder bezwaard te zijn met dat zij thuis zit te niksen.

Maar we hebben dezelfde vrienden een beetje en gister heb ik haar weer voor het eerst gezien, en van het één kwam het ander en is ze bij me blijven slapen. Nja vanochtend, thuisgebracht, niks aan de hand. Ik ben lekker thuis wezen niksen met een maatje, totdat hij weg ging. Toen merkte ik opeens dat ik alleen thuis was en helemaal niks te doen had, terwijl ik dat wel helemaal gewend was enzo.

Moet ik nou gewoon weer proberen een relatie te nemen maar dan gewoon een stuk minder vaak elkaar zien, of helemaal er mee kappen?

Ik snap het niet meer....
pi_91774317
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:09 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Naja ik denk dat ik vooral keuzes moet gaan maken in wat ik wel en niet wil ;) Aan de ene kant nu kan ik het nog.. als ik op mezelf woon niet meer!
Ik zou het wel doen als het financieel enigzins mogelijk is. Dit is typisch zoiets waar je achteraf mega veel spijt van krijgt als je het niet doet. Tenminste, dat herken ik bij mezelf.
pi_91774394
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:09 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Jepz hier zelfde :P Keuzes maken, vooral omdat ik nog thuis woon, of het huis uit, of er nog even van nemen ;) Wil wel wat graag voor mijzelf, maar wil ook andere dingen nog..wat is wijsheid, ben 25 nu en vindt zelf wel tijd worden
pi_91775038
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:13 schreef FlameScorpion het volgende:

Heb het vorige week zelf uitgemaakt met m'n vriendin waar ik 2 jaar mee had. Er zijn meerdere redenen, maar de grootste was toch wel dat ik elk weekend 24/7 op elkaars lip zat en ik gewoon meer met m'n vrienden wilde doen zonder bezwaard te zijn met dat zij thuis zit te niksen.

Maar we hebben dezelfde vrienden een beetje en gister heb ik haar weer voor het eerst gezien, en van het één kwam het ander en is ze bij me blijven slapen. Nja vanochtend, thuisgebracht, niks aan de hand. Ik ben lekker thuis wezen niksen met een maatje, totdat hij weg ging. Toen merkte ik opeens dat ik alleen thuis was en helemaal niks te doen had, terwijl ik dat wel helemaal gewend was enzo.

Moet ik nou gewoon weer proberen een relatie te nemen maar dan gewoon een stuk minder vaak elkaar zien, of helemaal er mee kappen?

Ik denk dat je bedoeld, je vriendin weer terug nemen omdat je je alleen voelt? Nou ja je moet zelf goed bedenken wat ze voor jou betekent, praat erover met haar..probeer elkaar wat vrijer te laten eventueel..maar om bij haar te blijven omdat je je alleen voelt, kun je jezelf eens afvragen, vindt je het leuker om samen te zijn, of vindt je het leuker om samen te zijn met haar?

Ik geloof zelf niet eens wat ik heb gezegd haha, maar ik heb ook heel lang een relatie gehad omdat ik het alleen zijn zat was! en natuurlijk ze was ook heel leuk, maar dat is geen goede basis ben ik achter gekomen
  zondag 23 januari 2011 @ 22:26:11 #94
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91775280
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:13 schreef FlameScorpion het volgende:

Ik snap niet dat je het gelijk uitmaakt omdat je teveel op elkaars lip zit. Of kan je niet afspreken om elkaar wat minder te zien?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91775600
@Goofy,

heb jij eigenlijk nog met je vriendin? :)
  zondag 23 januari 2011 @ 22:37:13 #96
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91776123
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:30 schreef melanie_x het volgende:
@Goofy,

heb jij eigenlijk nog met je vriendin? :)
Klopt. :)
pi_91776536
Oh leuk :D

Heb vandaag een 2e date gehad, was weer leuk. Maar ik merk wel dat ik een beetje afstandelijk/gesloten blijf. Ik ben denk ik bang om verliefd te worden, want dan kun je natuurlijk ook weer gekwetst worden. Maar goed, hopelijk waait dat gevoel snel weer over, want het is echt een leuke lieve gozer :)
pi_91776629
Ik had net mijn ex huilend aan de telefoon, het gekke is. Ik heb geen idee waarom ze huilde, ze wil het niet zeggen. Het zou iets moeten zijn waar ik boos om zou kunnen worden maar het heeft niet te maken met een andere jongen of ons kind. Lekker duidelijk, maarja fok it ik hoef het niet eens te weten.
  zondag 23 januari 2011 @ 22:53:19 #99
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91777142
Ze probeert je gewoon te mindfucken. Trap er niet in.
pi_91777430
lol ja ik kan me echt niks bedenken waar ik boos om zou moeten worden. Ik belde gewoon om te vertellen dat ik morgen haar spullen langs kom brengen. En wat het ook is waar ze mee zit, zij zit er mee en niet ik. Ik wil dan ook niet eens weten wat er is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')