quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mwah wie de schoen past trekt hem aan.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:38 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Jij Neo?
Dan stuur je weer "so long, het gaat prima met me" en dan een paar daagjes later ben je er weer
Geeft niet hoor, ook dat is herkenbaar, maak het ook allemaal mee
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:40 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Schoenen passen? Een sprookje met een glazen muiltje?
Hihihi, Neo-Mullen als Assepoester? Krijg ineens een syntax-error (Octagon legt 'm wel uit)
Ehm....nu snap ik ook iets niet....quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:50 schreef undissputed het volgende:
Nu kreeg ik net een sms van mn ex om morgen uit eten te gaan en daarna samen te gaan shoppen.
Ik heb na haar 'welterusten sms' van gister nacht nog niks terug gestuurd, dus ze doet dit uit eigen initiatief.
Geen idee wat haar beweegreden is om opeens weer zoveel contact te zoeken, dit gebeurt overigens alleen als ik een tijdje niks van me laat horen.
Bij dit nummer kan volgens mij niemand stil blijven zitten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:48 schreef J0ycie88 het volgende:
* J0ycie88 wilt even een geweldig nummer met jullie delen waar ze zelf elke keer weer van opleeft
Echt niet lullig bedoeld, maar denk wel dat jij ergens in de top staat als het gaat om stuntelaars. Leuk dat het nu goed met je gaat, maar ga dan niet meteen zo popi jopi doen om andermans reactie. Over een tijdje gooi jij jouw shit hier neer en dan is het ook lullig om te zeggen "Zo er zit er een te stuntelen hier"..quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Was niet voor jou, maar sommige mensen zie ik zo stuntelen dat ik echt zoiets heb van:
En gaat ook alleen gebeuren als jij niets van je laat horen. Probeer het contact weer aan te halen en ze is weer gone..quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:50 schreef undissputed het volgende:
Nu kreeg ik net een sms van mn ex om morgen uit eten te gaan en daarna samen te gaan shoppen.
Ik heb na haar 'welterusten sms' van gister nacht nog niks terug gestuurd, dus ze doet dit uit eigen initiatief.
Geen idee wat haar beweegreden is om opeens weer zoveel contact te zoeken, dit gebeurt overigens alleen als ik een tijdje niks van me laat horen.
Leg dat eens uit Tara, we leren graagquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:54 schreef Tara_88 het volgende:
[..]
En gaat ook alleen gebeuren als jij niets van je laat horen. Probeer het contact weer aan te halen en ze is weer gone..
Ik denk dat ik een vrouw ben die er ook niet veel van snapt behalve wat Tara zegt dan, als je weer contact opneemt is ze weer weg..quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:53 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ja ik herinner me nog de posts daarover.
Zou de vrouwen hier op t draadje ff vragen hoe en wat als ik jou was. Dit zijn weer van die typisch vrouwelijke omtrekkende bewegingen waar wij mannen zoiets hebben van "wat wil je nu eigenlijk?"
Volgens mij is het wel iets wat veel vrouwen doen hoor, het komt bij mij in ieder geval bekend voor in mijn omgeving. Vaak heeft 'zij' het initiatief genomen tot de breuk, maar blijft ze nog wel contact houden met van die nietszeggende dingen die bij 'hem' toch vaak hoop schept (ik mis je, heb echt wel altijd van je gehouden etc). Eigenlijk toch wel mededelingen, van er is nog een hele dunne link tussen jou en mij. Hij ziet het als een poging tot hereniging en gaat haar proberen terug te winnen, waarna zij meer afstand neemt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Leg dat eens uit Tara, we leren graag
De vraag stellen zal wel te simpel zijn als aangedragen oplossing zeker ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:53 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ja ik herinner me nog de posts daarover.
Zou de vrouwen hier op t draadje ff vragen hoe en wat als ik jou was. Dit zijn weer van die typisch vrouwelijke omtrekkende bewegingen waar wij mannen zoiets hebben van "wat wil je nu eigenlijk?"
Damn... ik herlees hier precies de laatste 3 à 4 maand van mijn leven... en nu lees ik nog dat het een groot vrouwencomplot is ook !quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:08 schreef Tara_88 het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel iets wat veel vrouwen doen hoor, het komt bij mij in ieder geval bekend voor in mijn omgeving. Vaak heeft 'zij' het initiatief genomen tot de breuk, maar blijft ze nog wel contact houden met van die nietszeggende dingen die bij 'hem' toch vaak hoop schept (ik mis je, heb echt wel altijd van je gehouden etc). Eigenlijk toch wel mededelingen, van er is nog een hele dunne link tussen jou en mij. Hij ziet het als een poging tot hereniging en gaat haar proberen terug te winnen, waarna zij meer afstand neemt.
- Wordt versterkt als zij merkt dat hij wel erg makkelijk omgaat met de breuk, dan blijft ze nog wel frequenter dingen laten weten. "Ik mis het kroelen met je op de bank" en bla
- Stopt als zij een ander heeft gevonden, dan laat ze helemaal niets meer van zich horen. Heel misschien als die relatie op de klippen loopt, dan mag je eventueel een 2e poging wagen die vaak kortstondig duurt.
Wat lul je. Ik heb zat aan kritiek over me heen gekregen over mijn stunteligheid en daarom mag ik geen mening over anderen hebben?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:53 schreef Tara_88 het volgende:
[..]
Echt niet lullig bedoeld, maar denk wel dat jij ergens in de top staat als het gaat om stuntelaars. Leuk dat het nu goed met je gaat, maar ga dan niet meteen zo popi jopi doen om andermans reactie. Over een tijdje gooi jij jouw shit hier neer en dan is het ook lullig om te zeggen "Zo er zit er een te stuntelen hier"..
Daar zeg je het : 'men' heeft jou persoonlijk aangesproken, en jij lanceert gewoon een stelling over 'sommige anderen'....quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat lul je. Ik heb zat aan kritiek over me heen gekregen over mijn stunteligheid en daarom mag ik geen mening over anderen hebben?
Ik wil geen mensen persoonlijk aanvallen zoals dat bij mij is gebeurd. Ik hou het bij algemene opmerkingen en degene die zich er terecht schuldig aan maken mogen zich aangesproken voelen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:16 schreef Octagon het volgende:
[..]
Daar zeg je het : 'men' heeft jou persoonlijk aangesproken, en jij lanceert gewoon een stelling over 'sommige anderen'....
Wist je dat er mensen zijn die alle algemene opmerkingen op zichzelf betrekken, en daar -vaak onterecht- een slecht gevoel aan overhouden ?
Je leest niet wat ik schrijf hé... net omdat je een 'algemene opmerking' lanceert, bestaat de kans dat er mensen zich gaan aangesproken voelen, mensen die jij helemaal niet 'viseert'. Het omgekeerde ook natuurlijk - er bestaan mensen die zich van geen enkele 'algemene kritiek' iets aantrekken omdat ze zichzelf daar niet in herkennen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik wil geen mensen persoonlijk aanvallen zoals dat bij mij is gebeurd. Ik hou het bij algemene opmerkingen en degene die zich er terecht schuldig aan maken mogen zich aangesproken voelen.
Wat een argument...quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat lul je. Ik heb zat aan kritiek over me heen gekregen over mijn stunteligheid en daarom mag ik geen mening over anderen hebben?
Wat een tegenargument...quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:23 schreef Tara_88 het volgende:
@Octagon: Er zijn natuurlijk ook uitzonderingen hoor, maar het is wel iets wat bij veel vrouwen speelt..
[..]
Wat een argument...
Ik kan er niets aan doen als mensen zich niet aangesproken voelen terwijl ze dat wel moeten zijn. Hetzelfde geldt voor mensen die zich wel aangesproken voelen terwijl ze dat niet moeten zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:22 schreef Octagon het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik schrijf hé... net omdat je een 'algemene opmerking' lanceert, bestaat de kans dat er mensen zich gaan aangesproken voelen, mensen die jij helemaal niet 'viseert'. Het omgekeerde ook natuurlijk - er bestaan mensen die zich van geen enkele 'algemene kritiek' iets aantrekken omdat ze zichzelf daar niet in herkennen.
Denk maar aan de die vrijwilliger van Joyce...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |