abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91909837
Wat is hier gebeurd? Grote schoonmaak of zo? Waar zijn de kenmerkende SC's van de lonely soules in de vroege ochtend? Mmh...vond het juist wel passen bij het karakter van dit draadje. Jammerzzzz

@mr.Myst: Verhip! krijg ik nu een soort van jaloezie over me omdat jij zaterdag met 2 dames aan de zwier gaat? ;)

@Mc Chicken: Welkom! Wat een inspirerende instelling! Prachtig om het loslaten van je ex in een doelstelling om te toveren en dan max twee weken per fase uit te gaan trekken. Hoe zit je nu in je 'schema'? :)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91910075
Blijkbaar vond iemand het zo frustrerend dat het nodig was te klagen. Het maakt de boel er niet vrolijker op, vind ik. Maar ach, dat is mijn bescheiden mening, die hoef ik niet zonodig te openbaren aan een of andere mod. :)

Je mag ook best jaloers zijn hoor! Ik weet alleen niet of die jaloezie gegrond is ;) (Maar dat kan ik je zondag natuurlijk wel vertellen!)

quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Vind je?

Nee, puur sarcasme.
pi_91910799
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 09:01 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]

en vind niets zo onaantrekkelijk als mensen die telkens van de een in de andere relatie vallen, in mijn ogen verliezen dat soort mensen hun waarde een beetje, die zijn al van ''iedereen'' geweest...
Daar ben ik het 100% mee eens!
pi_91912011
Laat ik mijn situatie hier ook maar neerpennen! Misschien heeft het wel een genezend effect ;)

Ik had een tijdje een relatie met mn toenmalige vriend. Alles ging goed, totdat hij ander gedrag ging vertonen. Hij werd afstandelijk en heel kortaf. Uiteindelijk hakte hij de knoop door en vertelde me dat hij het niet meer zag zitten, omdat het niet werkte tussen ons (veel te verschillend?)
Achteraf heb ik het helemaal niet aan zien komen, want het klikte juist zo goed.
Maarja, ik moet eigenlijk niet klagen, aangezien jullie relaties van langere duur waren dan de mijne (enkele maanden)

Ik pieker er op dit moment nog steeds over (het is al een jaar geleden), terwijl hij in de tussentijd al een aantal (korte) relaties heeft gehad.
Hij gaat rustig door met zn leven en doet alsof het niets is geweest, terwijl ik steeds blijf steken en mezelf sufpieker waar het uiteindelijk mis is gegaan :{

X
pi_91912155
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef Meissie2 het volgende:
Laat ik mijn situatie hier ook maar neerpennen! Misschien heeft het wel een genezend effect ;)

Ik had een tijdje een relatie met mn toenmalige vriend. Alles ging goed, totdat hij ander gedrag ging vertonen. Hij werd afstandelijk en heel kortaf. Uiteindelijk hakte hij de knoop door en vertelde me dat hij het niet meer zag zitten, omdat het niet werkte tussen ons (veel te verschillend?)
Achteraf heb ik het helemaal niet aan zien komen, want het klikte juist zo goed.
Maarja, ik moet eigenlijk niet klagen, aangezien jullie relaties van langere duur waren dan de mijne (enkele maanden)

Ik pieker er op dit moment nog steeds over (het is al een jaar geleden), terwijl hij in de tussentijd al een aantal (korte) relaties heeft gehad.
Hij gaat rustig door met zn leven en doet alsof het niets is geweest, terwijl ik steeds blijf steken en mezelf sufpieker waar het uiteindelijk mis is gegaan :{

X
Heel herkenbaar hoor, een relatie beëindigen is iets wat de ander een stuk zwaarder zal opvatten dan degene die het zelf doet.
Probeer jezelf open te stellen voor eventueel andere jongens. Doe gewoon eens gek en spreek eens wat af met iemand. Misschien zul je op een gegeven moment een bepaald gevoel voor hem krijgen. Dan weet je in ieder geval zeker dat je ex niet de enige is. Een stukje bevestiging :)

Succes ermee

@ Mr.Myst... het ziet inderdaad raar uit nu dit topic weer gebruikt wordt waarvoor het dient. Zal wel ff wennen zijn. Ik heb trouwens dit keer niet geklaagd. Wel eerder een keertje.
Ben het wel met de moderatie eens :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91912298
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef Meissie2 het volgende:

X
Het gaat niet om de duur van de relatie, maar vaker om de intensiteit ervan. Wat dat betreft kan het heel logisch zijn dat jij je nog steeds rot voelt, omdat jij blijkbaar diepere gevoelens voor hem had, dan andersom. (Correct me if I'm wrong)

Vooral als het zo goed klikt, en je het niet aan ziet komen, kan het lastig zijn qua verwerking. Daar kan ik echt over meepraten, hoewel het bij mij wat 'verser' is. Maar iedereen verwerkt deze dingen op zijn of haar eigen manier, en de een doet er langer over dan de ander. Niets om je rot over te voelen.
pi_91913034
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Het gaat niet om de duur van de relatie, maar vaker om de intensiteit ervan. Wat dat betreft kan het heel logisch zijn dat jij je nog steeds rot voelt, omdat jij blijkbaar diepere gevoelens voor hem had, dan andersom. (Correct me if I'm wrong)

Vooral als het zo goed klikt, en je het niet aan ziet komen, kan het lastig zijn qua verwerking. Daar kan ik echt over meepraten, hoewel het bij mij wat 'verser' is. Maar iedereen verwerkt deze dingen op zijn of haar eigen manier, en de een doet er langer over dan de ander. Niets om je rot over te voelen.
Ja daar heb je helemaal gelijk in! Het gaat erom hoe diep de gevoelens voor de ander zijn geweest.
Hij was een van de weinigen die mijn muur wist te doorbreken, maar toen die net op dat moment omgevallen was kwam de klap aan.
pi_91913573
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:05 schreef Meissie2 het volgende:

[..]

Ja daar heb je helemaal gelijk in! Het gaat erom hoe diep de gevoelens voor de ander zijn geweest.
Hij was een van de weinigen die mijn muur wist te doorbreken, maar toen die net op dat moment omgevallen was kwam de klap aan.
Vooral als iemand zo dichtbij je staat, en dus die muur heeft doorbroken, komt de klap hard aan. Zeker als het onverwacht gebeurd. Dan is het logisch dat je er nog aan denkt.
Natuurlijk moet je wel proberen verder te gaan met je leven, maar dat is iets wat je ongetwijfeld zelf ook weet, en ik je niet hoef te zeggen. :)

Wat dat betreft deel ik je ervaring en je gevoel. Mijn ex stond ook heel erg dichtbij me, heeft mijn muur ook doorbroken. De mensen die het dichtst bij je staan, kunnen je in het diepst van je ziel raken.
Wanneer dat (op een negatieve manier) gebeurd, bouw je je muur des te hoger/dikker op. Die pijn wil je natuurlijk niet meer meemaken. Maar eigenlijk is dat de verkeerde instelling. Want met zo'n muur om je heen, zul je nooit 'de ware' vinden.

Ik weet niet of dit laatste op jou van toepassing is, maar het is iets wat ik mij persoonlijk in kan denken. :)
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:16:35 #59
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91913815
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 21:05 schreef Meissie2 het volgende:

[..]

kan inderdaad heel hard aankomen zoiets. heb jij ondsrtussen al iemand nieuw leren kennen of blijf je echt hangen?
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91913963
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Vooral als iemand zo dichtbij je staat, en dus die muur heeft doorbroken, komt de klap hard aan. Zeker als het onverwacht gebeurd. Dan is het logisch dat je er nog aan denkt.
Natuurlijk moet je wel proberen verder te gaan met je leven, maar dat is iets wat je ongetwijfeld zelf ook weet, en ik je niet hoef te zeggen. :)

Wat dat betreft deel ik je ervaring en je gevoel. Mijn ex stond ook heel erg dichtbij me, heeft mijn muur ook doorbroken. De mensen die het dichtst bij je staan, kunnen je in het diepst van je ziel raken.
Wanneer dat (op een negatieve manier) gebeurd, bouw je je muur des te hoger/dikker op. Die pijn wil je natuurlijk niet meer meemaken. Maar eigenlijk is dat de verkeerde instelling. Want met zo'n muur om je heen, zul je nooit 'de ware' vinden.

Ik weet niet of dit laatste op jou van toepassing is, maar het is iets wat ik mij persoonlijk in kan denken. :)
Wat jij hier schrijft, klopt helemaal. Na deze situatie ben ik best wantrouwig geworden tegenover mannen. Ik weet dat dit geen goede instelling is en dat ik echt moet gaan beseffen dat niet alle mannen hetzelfde zijn. Ik wil alleen niet meer de pijn voelen die ik toen heb gevoeld. Het gevoel dat er iets niet aan je deugt of dat je niet leuk genoeg bent.
pi_91914078
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef ennudan het volgende:

[..]

kan inderdaad heel hard aankomen zoiets. heb jij ondsrtussen al iemand nieuw leren kennen of blijf je echt hangen?
Ik heb op dit moment nog geen leuke jongens leren kennen. Ik sta er wel voor open, wat eerst niet het geval was. Toen had ik vooral de gedachte dat ik nooit meer zo n persoon zou tegenkomen.
pi_91914334
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef Meissie2 het volgende:

[..]

Wat jij hier schrijft, klopt helemaal. Na deze situatie ben ik best wantrouwig geworden tegenover mannen. Ik weet dat dit geen goede instelling is en dat ik echt moet gaan beseffen dat niet alle mannen hetzelfde zijn. Ik wil alleen niet meer de pijn voelen die ik toen heb gevoeld. Het gevoel dat er iets niet aan je deugt of dat je niet leuk genoeg bent.
Dat herken ik zelf ook, bang zijn om opnieuw te worden gekwetst, dat je niet leuk genoeg bent voor iemand. Ik ben zelf op dit moment 'bang' dat ik nooit meer iemand tegen kom waarmee ik het zo fijn heb gehad dan met mijn ex, terwijl ik ook wel weet dat dit waarschijnlijk onterecht is.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef Meissie2 het volgende:

[..]

Ik heb op dit moment nog geen leuke jongens leren kennen. Ik sta er nu wel voor open, wat eerst niet het geval was. Toen had ik vooral de gedachte dat ik nooit meer zon persoon zou tegenkomen.
Goed dat je er in ieder geval voor open staat. Dat is een eerste stap! :)

Deze quote kwam ik in een ander topic tegen, en dat gaf mij een iets positievere kijk. 'Lovechild' quote hier iemand die aangeeft het gevoel te hebben nooit meer zo gelukkig te kunnen worden als met zijn/haar (?) ex:

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Weet je, dat is niet zo. Maar goed, dat moet je zelf ondervinden, dat ga je niet van iemand aannemen.

Van de week was ik aan het opruimen en toen vond ik in een doos de brieven die ik schreef toen ík gedumpt was. 12 jaar geleden, na een relatie van 5 jaar, we woonden samen en zouden een half jaar later trouwen. Ik heb die brieven huilend en ook wel dronken geschreven. Zoveel pijn, smeekbedes, onbegrip. En nu? Ik kon me die gevoelens niet eens meer herinneren!
Het ging uit in december, ik dacht dat hij de ware was, dat ik nooit meer zo van iemand zou kunnen houden. In mei ontmoette ik de man met wie ik trouwde en waarmee ik nu 4 kinderen grootbreng O+
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:24:31 #63
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91914366
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef Meissie2 het volgende:

[..]

Ik heb op dit moment nog geen leuke jongens leren kennen. Ik sta er wel voor open, wat eerst niet het geval was. Toen had ik vooral de gedachte dat ik nooit meer zo n persoon zou tegenkomen.
dat is het begin! en tuurlijk denk je nog aan de leuke en mooie tijd maar je maakt straks vanzelf mieuwe leuke herinneringen!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91914494
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef ennudan het volgende:

[..]

dat is het begin! en tuurlijk denk je nog aan de leuke en mooie tijd maar je maakt straks vanzelf mieuwe leuke herinneringen!
Dat geloof ik ook, echt waar. Het is alleen de hoop die je toch een beetje blijft houden dat het weer goed komt.
pi_91914645
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef Mr.Myst het volgende:

Deze quote kwam ik in een ander topic tegen, en dat gaf mij een iets positievere kijk. 'Lovechild' quote hier iemand die aangeeft het gevoel te hebben nooit meer zo gelukkig te kunnen worden als met zijn/haar (?) ex:

[..]

Dit is inderdaad erg bemoedigend :)
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:29:57 #66
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91914717
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 21:26 schreef Meissie2 het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook, echt waar. Het is alleen de hoop die je toch een beetje blijft houden dat het weer goed komt.
niks mis mee maar houd jezelf niet voor de gek!
hope is believing it might happen
faith is believing it will happen
courage is making it happen!
pi_91914881
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef ennudan het volgende:

[..]

niks mis mee maar houd jezelf niet voor de gek!
hope is believing it might happen
faith is believing it will happen
courage is making it happen!
Hahah nee ik zal mezelf niet voor de gek houden ;) Dan verdien ik wel iets beters, toch? :)
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:35:33 #68
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91915060
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef Meissie2 het volgende:

[..]

Hahah nee ik zal mezelf niet voor de gek houden ;) Dan verdien ik wel iets beters, toch? :)
precies!
pi_91915293
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:26 schreef Meissie2 het volgende:

[..]

Dat herken ik ook. Maar denk (rationeel) na hoe reëel die hoop is. Want niets is zo erg als onterecht hoop houden (en ik weet waar ik over praat!)

quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef Meissie2 het volgende:

[..]

Dat is de goede instelling! :)
En geloof me, als je ervoor open staat kom je vast een andere leuke jongen tegen. En wie weet hoe fijn je het met hem kunt hebben, misschien nog wel beter dan met je ex. :)
pi_91915809
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:39 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]

Dat is de goede instelling! :)
En geloof me, als je ervoor open staat kom je vast een andere leuke jongen tegen. En wie weet hoe fijn je het met hem kunt hebben, misschien nog wel beter dan met je ex. :)
Dat geloof ik, maarrr dat geldt ook voor jou! ;) :D
pi_91916501
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef Meissie2 het volgende:

[..]

Dat geloof ik, maarrr dat geldt ook voor jou! ;) :D
Haha, dank je wel! :D
We blijven positief! ;)

Ik hoop trouwens niet zozeer op 'een andere leuke jongen' hoor... Doe mij maar 'een ander leuk meissie' ;)

En nu ben ik er vandoor. Morgen weer een nieuwe 'werkdag'. :)
pi_91916760
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Haha, dank je wel! :D
We blijven positief! ;)

Ik hoop trouwens niet zozeer op 'een andere leuke jongen' hoor... Doe mij maar 'een ander leuk meissie' ;)

En nu ben ik er vandoor. Morgen weer een nieuwe 'werkdag'. :)
Hahah wat zijn we weer grappig, ach ja het had gekund. Je hebt immers niet voor niets de naam Mr. Mysterie ;)
Slaap lekker en werkse alvast morgen! :)
pi_91924438
Zo dit topic loopt een beetje vast geloof ik :P

Trouwens misschien nog een handige ( in theorie althans) tip voor de mensen die nog erg bezig zijn met het verwerken van je ex zoals bijna iedereen hier:

Probeer jezelf elke keer als je je iets voorhoudt onder het mom van '' ze geeft heus nog wel om me, misschien komt het wel goed, misschien zijn we volgend jaar rond deze tijd wel weer samen, ze laat niets meer van zich horen maar dat doet ze vast omdat ze me mist etc etc etc'' meteen de kop in te drukken en ga niet proberen elk negatief signaal dat je ex geeft om te buigen in iets positiefs, of ''van niets, iets'' proberen te maken...

Ga in dat geval van het ''slechtste'' uit (hetgeen later vaak het beste blijkt te zijn), en vertrouw erop, ookal neemt je ex contact op, ookal belt ze je, mailt ze je etc etc, blijf vasthouden aan het idee dat haar gevoelens voor jou weg zijn, dat het niets meer gaat worden. ( Tenzij hij/zij natuurlijk met concrete uitspraken daarover komt)...

Zoals jullie wel weten heb ik enorm lang in dit topic meegelopen, en pas nu mijn ex een nieuwe vriend heeft ben ik erachter gekomen dat het verwerken zo langzaam ging omdat ik achter elk (negatief) signaal van mijn ex een positieve reden zocht...

Ze neemt geen contact op? Oh ze is vast bang dat ze emotioneel wordt als ze me spreekt. Ze sms' t me over iets heel nutteloos? Oh ze mist me vast heel erg, laat maar niets van je horen en ze gaat vast nog meer toenadering zoeken. Allemaal bullshit zie ik nu, en nu ik het eindelijk zeker weet en mezelf totaal geen illusies meer kan maken, ben ik er ook ECHT helemaal klaar mee...

De afstand lijkt in de week dat ze een vriend heeft gekregen 3x groter te zijn geworden dan in de 7 maanden dat we elkaar niet hebben gesproken. Niet dat ik nu wel boos op haar ben en het haar verwijt oid, maar gewoon omdat ik nu pas door lijk te hebben hoe de situatie echt is, en ik heb er compleet vrede mee :)
pi_91924788
Vond het al vreemd dat deze topic pas op pag. 3 was..
pi_91924952
na 4 jaar samen geweest te zijn, hebben mijn vriendin en ik, besloten dat het niet meer ging. (imijn initiatief, afgelopen weekend)
We woonden 2 jaar samen, maar de liefde / intimiteit was er gewoon niet meer. 1 grote sleur, irritaties. Nooit wat leuks samen en teveel meningverschillen.

Nou hebben we wel besloten om als beste vrienden uit elkaar te gaan, zij gaat een huisje zoeken, krijgt gewoon wat spulletjes mee, wordt eventueel financieel wat bijgestaan door mij.

Dan gaan we kijken of we elkaar echt gaan missen, of dat we het eigenlijk wel prima vinden.

Het is wel een gek idee, dat ik zometeen hier alleen in huis zit, en ik helemaal naar haar toe moet gaan als we een filmpje willen kijken.

Maarja, ga vanaf nu dit topic in de gaten houden :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')