Ik ben t met je eens hoor LCquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:09 schreef Lovechild het volgende:
Goed gezegd, drijfhout.
Ik krijg er zelf helemaal de kriebels van. Maar goed, dat komt misschien omdat ik 2x zo oud ben als TS en ondertussen iets meer heb gezien op relatiegebied.
eerlijk gezegd wil ik ook niet dat het zo loopt maar het is de enige manier en ik vind het beter dan alleen zijn..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:09 schreef Lovechild het volgende:
Goed gezegd, drijfhout.
Ik krijg er zelf helemaal de kriebels van. Maar goed, dat komt misschien omdat ik 2x zo oud ben als TS en ondertussen iets meer heb gezien op relatiegebied.
hoi, bedankt!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:43 schreef drijfhout het volgende:
Gefeliciteerd dat je relatie weer aan is dan maar, TS!
Voor mij leest het als een soort angstdroom, zoals jullie elkaar inpalmen en belemmeren om met andere mensen om te gaan. Maar goed, ieder mens heeft het recht om zijn eigen gevangenis te kiezen.
]quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:00 schreef Staal het volgende:
Je bent nog jong en je zal nog wel veranderen maar ik krijg het bij het lezen alleen al stervensbenauwd.
Het is verstikkend. "Jah, ik blijf bij haar want anders ben ik alleen."
Haha, bedankt. Nee nogmaals tis echt dat ik niet zonder haar kan, niet zonder een vriendin.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:36 schreef MeanDutchy het volgende:
Een tijdje alleen zijn had jou alleen maar goed gedaan, want het blijkt maar weer hoe slecht je kunt leven met jezelf, zonder vriendin. Maar toch gefeliciteerd dan maar, ondanks dat ik voor geen goud in jouw schoenen zou willen staan.
Weet je, dat is niet zo. Maar goed, dat moet je zelf ondervinden, dat ga je niet van iemand aannemen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:42 schreef kloonii het volgende:
Haha, nee het is niet dat ik niet alleen wil zijn maar dat ik niet zonder haar wil zijn. Als ik ipv haar een andere vriendin zou krijgen zou ik het echt niet genoeg vinden. Zij is mijn medicijn.
Altijd klote die gevoelens als het net uit is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Weet je, dat is niet zo. Maar goed, dat moet je zelf ondervinden, dat ga je niet van iemand aannemen.
Van de week was ik aan het opruimen en toen vond ik in een doos de brieven die ik schreef toen ík gedumpt was. 12 jaar geleden, na een relatie van 5 jaar, we woonden samen en zouden een half jaar later trouwen. Ik heb die brieven huilend en ook wel dronken geschreven. Zoveel pijn, smeekbedes, onbegrip. En nu? Ik kon me die gevoelens niet eens meer herinneren!
Het ging uit in december, ik dacht dat hij de ware was, dat ik nooit meer zo van iemand zou kunnen houden. In mei ontmoette ik de man met wie ik trouwde en waarmee ik nu 4 kinderen grootbreng
Mag jij overigens wel ontmaagd zijn?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef kloonii het volgende:
Jouw verhaal is heel interessant maar ik denk dati k mezelf daar niet in kan plaatsen omdat bij mij andere factoren spelen.. Zo is het voor mij belangrijk dat het meisje niet al naar bed is geweest met iemand (mijn vriendin dus) en dat mijn ouders haar accepteren. Tenminste, dat is wat ik wil van mijn ware. En mijn vriendin heeft het allemaal, dus ik zie haar als mijn ware
Waarom is dat belangrijk voor jou?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef kloonii het volgende:
Zo is het voor mij belangrijk dat het meisje niet al naar bed is geweest met iemand (mijn vriendin dus)
Yep, om aan te geven dat iemand anders ook de ware kan blijken te zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef Toothless het volgende:
[..]
Altijd klote die gevoelens als het net uit is.
Goed om te horen dat je getrouwd bent etc
Ik zou het eerlijk gezegd oneerlijk vinden om het zelf wel te zijn en mijn vriendin niet. Dus ik was ook maagd voor haar. Of bedoel je op het gebied van geloof? Ik ben moslim maar mijn ouders hebben er geen problemen mee dat ik sex heb gehad en mijn vader vindt het juist goed omdat je ''dezer dagen geen maagd vindt '' .. Dus ze zijn wel trots op me..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Mag jij overigens wel ontmaagd zijn?
Dat zijn niet de enige belangrijke factoren zoals ik aangeef met de woorden 'zo is'. Liefde is voor mij idd belangrijk maar ik heb liefde voor haar, anders was ik sowieso niet met haar..Toen ik aan haar begon wist ik wat voor meid ze was, anders was ik niet aan haar begonnen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Waarom is dat belangrijk voor jou?
Overigens briljant die redenen die je opnoemt waarom zij jouw ware zou zijn. Liefde heeft er kennelijk niks mee te maken?
Sorry, ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:57 schreef kloonii het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd oneerlijk vinden om het zelf wel te zijn en mijn vriendin niet. Dus ik was ook maagd voor haar. Of bedoel je op het gebied van geloof? Ik ben moslim maar mijn ouders hebben er geen problemen mee dat ik sex heb gehad en mijn vader vindt het juist goed omdat je ''dezer dagen geen maagd vindt '' .. Dus ze zijn wel trots op me..
[..]
Dat zijn niet de enige belangrijke factoren zoals ik aangeef met de woorden 'zo is'. Liefde is voor mij idd belangrijk maar ik heb liefde voor haar, anders was ik sowieso niet met haar..Toen ik aan haar begon wist ik wat voor meid ze was, anders was ik niet aan haar begonnen.
Zo zijn dingen als oa goede toekomst ook belangrijk voor mij, ik ga niet met iemand die geen goede scholing/baan heeft (afgemaakt). Ik wil niet dat iemand afhankelijk is van mij of dat ik dat ben.
En waarom dat belangrijk voor mij is? Ik weet het niet zo goed, zo zit ik gewoon in elkaar. Ik knap af van ontmaagde meisjes, kan ik nooit iets mee beginnen. Alleen het feit al dat daar een pik in heeft gezeten houdt me terug. Als maagd leer je van elkaar, en persoonlijk vind ik het specialer om iemand's eerste te zijn. Maar da's denk ik persoonlijk
mvg
Als het deze keer niet werkt dan stop ik er echt mee. Ben ook niet meer zo dom, deze keer maak ik het zelf uit ipv haar. Ik snap dat deze relatie heel raar is maar ik ben het aan het veranderen, zodat ie wel normaal is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Sorry, ik moest lachen.
Succes dan, met deze nu al geweldige relatie. Ik wacht je volgende topic af, waarin je huilt over het feit dat het weer uit is enzo, of dat ze vreemd is gegaan.
Geloof me, ik gun jullie het beste, maar de fundering voor deze relatie is..ehm..'ietwat' instabiel.
Maar jouw pik heeft toch ook al in iemand gezeten? Moeten meisjes dan maar genoegen nemen met een 'gebruikt exemplaar'? Zit zij een beetje maagdelijk te blijven, krijgt ze gewoon een tweedehandsje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:57 schreef kloonii het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd oneerlijk vinden om het zelf wel te zijn en mijn vriendin niet. Dus ik was ook maagd voor haar. Of bedoel je op het gebied van geloof? Ik ben moslim maar mijn ouders hebben er geen problemen mee dat ik sex heb gehad en mijn vader vindt het juist goed omdat je ''dezer dagen geen maagd vindt '' .. Dus ze zijn wel trots op me..
[..]
Dat zijn niet de enige belangrijke factoren zoals ik aangeef met de woorden 'zo is'. Liefde is voor mij idd belangrijk maar ik heb liefde voor haar, anders was ik sowieso niet met haar..Toen ik aan haar begon wist ik wat voor meid ze was, anders was ik niet aan haar begonnen.
Zo zijn dingen als oa goede toekomst ook belangrijk voor mij, ik ga niet met iemand die geen goede scholing/baan heeft (afgemaakt). Ik wil niet dat iemand afhankelijk is van mij of dat ik dat ben.
En waarom dat belangrijk voor mij is? Ik weet het niet zo goed, zo zit ik gewoon in elkaar. Ik knap af van ontmaagde meisjes, kan ik nooit iets mee beginnen. Alleen het feit al dat daar een pik in heeft gezeten houdt me terug. Als maagd leer je van elkaar, en persoonlijk vind ik het specialer om iemand's eerste te zijn. Maar da's denk ik persoonlijk
mvg
quote:Ik wil het niet maar omdat ze terug naar mij gekomen is doe ik het wel.
quote:dus ik zie haar als mijn ware
Het lijkt wel alsof jij jezelf verplicht om ''liefde'' voor haar te hebben. Ja dat doe je.quote:ik heb liefde voor haar, anders was ik sowieso niet met haar..
Ja maar ze was maagd en heeft een redelijke opleiding. Dat is alles wat een mens nodig heeft.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik zie TS er nog wel voor aan om vorig jaar op de PVV hebben te gestemd en over 4 jaar op groen-links.
Al de redenen om bij dat meisje te blijven zijn zo tegenstrijdig.
[..]
[..]
[..]
Het lijkt wel alsof jij jezelf verplicht om ''liefde'' voor haar te hebben. Ja dat doe je.
Vind je zelf niet dat je wat te emotioneel afhankelijk bent van haar?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:42 schreef kloonii het volgende:
[..]
]
Haha, nee het is niet dat ik niet alleen wil zijn maar dat ik niet zonder haar wil zijn. Als ik ipv haar een andere vriendin zou krijgen zou ik het echt niet genoeg vinden. Zij is mijn medicijn.
[..]
Haha, bedankt. Nee nogmaals tis echt dat ik niet zonder haar kan, niet zonder een vriendin.
Jawel, eerlijk gezegd vind ik dat wel. Maar ik kan gewoon niet anders, en als ik haar nu loslaat ben ik haar vooraltijd denk ik kwijt aangezien ze me een kans gaf en ik beloofde nooit meer uit te maken + De komende maanden heb ik veel toetsen etc. dus het zou te veel mijn punten verlagen. En nee, trouwen hebben we afgesproken om het pas na onze studies te doen, misschien wellicht wat eerder maar sowieso niet over 1 jaartje.. misschien 4 a 5 jaar. op zijn snelst 3 jaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Vind je zelf niet dat je wat te emotioneel afhankelijk bent van haar?
Je moet het allemaal zelf weten natuurlijk. Het gaat me niet aan.
Succes. Trouw niet te snel..
Dat is wat ik nodig heb. Gelukkig is ieder mens anders.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar ze was maagd en heeft een redelijke opleiding. Dat is alles wat een mens nodig heeft.
PVV? ik ben een moslim.. wtfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik zie TS er nog wel voor aan om vorig jaar op de PVV hebben te gestemd en over 4 jaar op groen-links.
Al de redenen om bij dat meisje te blijven zijn zo tegenstrijdig.
[..]
[..]
[..]
Het lijkt wel alsof jij jezelf verplicht om ''liefde'' voor haar te hebben. Ja dat doe je.
Ik wil toch ook niet iemand anders? En ja, ik verwacht wel een maagd.. Ik kan er niet mee leven, of een meid hetzelfde wil is haar keus, ik dwing geen andere meiden om met mij te nemen als ze een maagd willen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar jouw pik heeft toch ook al in iemand gezeten? Moeten meisjes dan maar genoegen nemen met een 'gebruikt exemplaar'? Zit zij een beetje maagdelijk te blijven, krijgt ze gewoon een tweedehandsje.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:22 schreef goofy_goober het volgende:
Volgens mij blijf je alleen bij haar omdat je bang bent dat je geen maagd meer vindt.
Bedanktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Hoewel ik 9 van de 10 keer anders zie, bestaat de 10e keer ook nog waarin wel alles goed komt en ze nog lang en gelukkig leven. Ik hoop het voor ts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |