Als ik dit zo lees, dan lijkt het me beter dat jullie uitelkaar blijven. Hoeveel je ook van iemand houdt, of denkt te houden, een relatie op deze manier is geen gezonde relatie! Wat heb je nou aan een partner die tegen je zegt dat iedereen je haat?!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:27 schreef kloonii het volgende:
Best wel. Gister hele leuke avond geha in een club met vrienden en heb met veel meiden gedanst, maar niet gezoend want dat vond ik wel een beetje te ver gaan. Ik vond het zo leuk om weer uit te gaan etc. En heb veel nieuwe mensen leren kennen...Vanmorgen zat ik na te denken of ik haar zelf nog eigelijk wel wil....Ik voel me niet echt meer kut als iemand haar naam noemt en paar daagjes terug keek ik elke dag op haar hyves en heb daar nu niet eens meer zin in... Ik ga er een nachtje over slapen en kijken of ik het nog wel echt wil...Want met mijn vrienden was het echt leuk en ik weet nu al dat ik toch genoeg meiden krijg (Terwijl zij altijd zei dat iedereen me haatte) maar dat juist niet waar is, tenminste iedereen kwam zelf na me toe die ik kende en schudden me hand, vroegen waar ik was al die tijd en waarom ik nooit meer iets heb late hore etc.. en ook een paar die ik niet kende spraken me aan (meisjes natuurlijk wel).. En heb eerlijk gezegd ook geen zin om alles te doen voor haar, wil ook een beetje weerstand kunnen bieden.. En aangezien ze het uit heeft gemaakt twijfel ik wel of IK het moet goedmaken, want zij is bij mij weggegaan... Dusja....Ik kijk wel hoe het gesprek uitloopt.
Morgen horen jullie het.
Bedankt iig iedereen en een fijne avond nog.
mvg
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:44 schreef kloonii het volgende:
Hoi...Ik ga nu even fitnessen ik schrijf het dalijk wel helemaal uit maar het is weer goed. haha..
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:27 schreef kloonii het volgende:
Best wel. Gister hele leuke avond geha in een club met vrienden en heb met veel meiden gedanst, maar niet gezoend want dat vond ik wel een beetje te ver gaan. Ik vond het zo leuk om weer uit te gaan etc. En heb veel nieuwe mensen leren kennen...Vanmorgen zat ik na te denken of ik haar zelf nog eigelijk wel wil....Ik voel me niet echt meer kut als iemand haar naam noemt en paar daagjes terug keek ik elke dag op haar hyves en heb daar nu niet eens meer zin in... Ik ga er een nachtje over slapen en kijken of ik het nog wel echt wil...Want met mijn vrienden was het echt leuk en ik weet nu al dat ik toch genoeg meiden krijg (Terwijl zij altijd zei dat iedereen me haatte) maar dat juist niet waar is, tenminste iedereen kwam zelf na me toe die ik kende en schudden me hand, vroegen waar ik was al die tijd en waarom ik nooit meer iets heb late hore etc.. en ook een paar die ik niet kende spraken me aan (meisjes natuurlijk wel).. En heb eerlijk gezegd ook geen zin om alles te doen voor haar, wil ook een beetje weerstand kunnen bieden.. En aangezien ze het uit heeft gemaakt twijfel ik wel of IK het moet goedmaken, want zij is bij mij weggegaan... Dusja....Ik kijk wel hoe het gesprek uitloopt.
Morgen horen jullie het.
Bedankt iig iedereen en een fijne avond nog.
mvg
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:53 schreef kloonii het volgende:
[..]
Ja ik weet maar heb dit nog nooit meegemaakt... Maar kijk.. ik zit nu met dit:
Als ze terug wil, heb ik weer met haar en kan ik verder met het werken naar huisje boompje beestje
als ze niet terug wil, dat ik dan boos word op haar en voor expres dingen ga doen die ze niet leuk vind zodat zij zich ook kut voelt
OF
dat ik haar vertel morgen dat het beter is dat ze het heeft uitgemaakt.. Ik ga denk ik zo in mijn bed liggen en aan alles denken wat we ooit mee hebben gemaakt.. Kijken of ze het wel waard is(Wat ik eigelijk wel vind, maar ik vind het zoals het afgelopen weekend ook super)...
Het liefst wil ik dat ze terug komt op dit moment..
Bedankt voor alle reactie's.
?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:44 schreef kloonii het volgende:
Hoi...Ik ga nu even fitnessen ik schrijf het dalijk wel helemaal uit maar het is weer goed. haha..
Fitnessen en daarna natuurlijk meteen verlovingsringen kopen, he!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef Blobje het volgende:
Uurtje fitnessen is genoeg, vertel alle sappige details maar.
Had gister gezegd dat ik er een nachtje over zou slapen...Heb dat gedaan..En zodra ik opstond zat haar gezicht in mijn hoofd en al onze tijden..Ik vind het al te ver gegaan om nog weg te gooien.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Oognip het volgende:
Kloonii, wat is er met je gebeurt sinds gister? Gister twijfelde je nog of je haar wel terug wou en vond je het eigenlijk terecht als ze jou zou komen smeken om bij je terug te komen. En vandaag ga je naar haar toe met een foto en een brief.
Hoezo labiel?
Maar al die leuke meiden van zaterdag dan die je kon krijgen? Ben je die al weer vergeten? En de vrijheid die je had? En je hebt geen zin om alles voor haar te doen? Waar een nachtje slapen al niet goed voor is...quote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef kloonii het volgende:
[..]
Had gister gezegd dat ik er een nachtje over zou slapen...Heb dat gedaan..En zodra ik opstond zat haar gezicht in mijn hoofd en al onze tijden..Ik vind het al te ver gegaan om nog weg te gooien.
mvg
Je hebt gelijk en het zijn allemaal argumenten om niet terug naar haar te gaan, maar ik zie mij toch liever samen met haar dan met verschillende meiden en die vrijheid... Dat alle sdoen voor haar kom ik wel bovenop.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar al die leuke meiden van zaterdag dan die je kon krijgen? Ben je die al weer vergeten? En de vrijheid die je had? En je hebt geen zin om alles voor haar te doen? Waar een nachtje slapen al niet goed voor is...
Zelfs al wil je het, zie het maar vol te houden zonder in oude patronen terug te vallen, dat is heel moeilijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:28 schreef Lovechild het volgende:
Nee, die laatste zin klinkt echt alsof je heel erg veel zin hebt om ervoor te gaan
Ja maar hij zegt dat hij alles voor haar gaat doen om haar gelukkig te maken maar eigenlijk wil hij dat niet. Nou schiet mij maar lekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zelfs al wil je het, zie het maar vol te houden zonder in oude patronen terug te vallen, dat is heel moeilijk.
Ik wil het niet maar omdat ze terug naar mij gekomen is doe ik het wel. En het is niet zo dat ik het NIET wil, maar dat ik er geen zin in heb om het altijd te doen (luisterern,gehoorzamen etc) maar ik ga het toch doen, met zin of niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja maar hij zegt dat hij alles voor haar gaat doen om haar gelukkig te maken maar eigenlijk wil hij dat niet. Nou schiet mij maar lek
Wordt een leuke relatie danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:09 schreef kloonii het volgende:
[..]
Ik wil het niet maar omdat ze terug naar mij gekomen is doe ik het wel. En het is niet zo dat ik het NIET wil, maar dat ik er geen zin in heb om het altijd te doen (luisterern,gehoorzamen etc) maar ik ga het toch doen, met zin of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |