Niet van peter, maar wel een paar keer kip met honing geproefd en dat was smerig. Ik hou namelijk niet van zoete smaken in mijn hartige eten. Nooit. Maar mijn excuses dat ik niet op dit uberspecifieke gerecht kan reageren, opoequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, daar heb je haar ook weer.. Gelukkig heb je in je leven al honderden keren in honing&sambal gemarineerde indonesisch bereide kip van Peter gehad, dus je weet waar je over praat.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En daar krijg je ook niets meer als je eenmaal klant bent.
Ben als sinds Libertel klant bij ze, maar iets extras geven bij een verlenging ? Echt niet!
Zit je bij de verkeerde dealer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je zakelijke klant zijn, krijg je helemaal niks meer
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:12 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij bijt ie dan je hand er af
Net alsof jij dat dan erg vindtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:12 schreef Kreator het volgende:
Je zoekt gewoon een reden om me aan te raken.
Het idee schrikt mij af..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ossehaaspuntjes in pittige chocoladesaus, bij Paddy's.
Nou, iig niet die van de Ikea, die kun je nieteens normaal snijdenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik lus anders best wel een zweeds kippetje
Ja, bemoei je er dan ook niet mee, kutnewbie. Ik hou ook niet van zoet, maar dit is niet zoet. Wel lekker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Ripley het volgende:
Niet van peter, maar wel een paar keer kip met honing geproefd en dat was smerig. Ik hou namelijk niet van zoete smaken in mijn hartige eten. Nooit. Maar mijn excuses dat ik niet op dit uberspecifieke gerecht kan reageren, opoe
Het is geen man hoor.quote:
Nee dat zou er nog eens bij moeten komen.. bestel je lekker eten, krijg je een manquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is geen man hoor.
(alhoewel de obers altijd vreemd opkijken als je dit bestelt, omdat bijna niemand het idee aanstaat)
Achja, ik weet nu iig wel zeker dat ik van T-mobile af ga.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[..]
Zit je bij de verkeerde dealer.
Zeker zakelijk is er genoeg mogelijk.
Maar het ligt er wel aan hoeveel moeite de dealer voor je wilt doen.
KPN is wel ruk, is verlenging veel minder dan nieuwe klanten
Altijd nog beter dan die eeuwige Apple-discussiequote:
Nee bij opzegging abonnement aangeven dat je het nummer overgezet wil hebben naar prepaid, dan kun je hem daarna na elke gewenste provider laten porterenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, ik weet nu iig wel zeker dat ik van T-mobile af ga.
Dit weet jij wel, is het heel lastig om vanuit een Abbo, het om te laten zetten naar pre-paid van een andere provider? Moet er eentje zijn waarbij online opwaarderen mogelijk is. T liefst ook online smsjes ed verzenden (wat bij T-mobile wel heel relaxed is)
superquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee bij opzegging abonnement aangeven dat je het nummer overgezet wil hebben naar prepaid, dan kun je hem daarna na elke gewenste provider laten porteren
Heb jij toevallig weleens geprobeerd om android op je mda te draaien?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
superga ik sowieso aangeven binnenkort.
Fruitcondoomsquote:
Nee, kan dat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig weleens geprobeerd om android op je mda te draaien?
Ja dat kan, heb het zelf ook nog niet geprobeerd.quote:
Zeg dat. De idioot die dat verzonnen heeft...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die ruiken echt misselijkmakend ook
Dan pak je Android v2.2? Touch Pro 2 is gelijk aan een Vario V? Laat me ff weten hoe t ging, als t bevalt ga ik t ook doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan, heb het zelf ook nog niet geprobeerd.
Heb hier nog een touch pro 2 liggen waar ik het op ga proberen.
Laatste build schijnt aardig stabiel te draaien
Ja 2.2 is er voor uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan pak je Android v2.2? Touch Pro 2 is gelijk aan een Vario V? Laat me ff weten hoe t ging, als t bevalt ga ik t ook doen
rubber en fruitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die ruiken echt misselijkmakend ook
SOA's FTWquote:
Laat maar ff weten hoe t werkt als je het gedaan hebt. Dan ga ik t ook doen wanneer die terug is van de reparatie en die ook daadwerkelijk werkt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja 2.2 is er voor uit.
In de eerste versies waren er veel problemen met gps en geluid, maar dat schijnt een heel eind opgelost te zijn.
Ja touch pro 2 is gelijk aan jou mda
Niet nodig toch, hij heeft altijd wel iets om tegen aan te schoppenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:26 schreef Ripley het volgende:
Ik ga zo in vergadering, maar ik wil alvast even roepen dat ik alles wat krea gaat zeggen kut vind. Dan heeft ie ook weer iets om tegen aan te schoppen
Hij wil gewoon zoveel mogelijk mini-Kreatortjes verwekken. TO TAKE OVER THE WORLD MUHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij deelt je soa's graag met anderen?
Wat lief
Alleen met leuke vrouwen. Sorry.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:29 schreef Murmeli het volgende:
Jij deelt je soa's graag met anderen?
Wat lief
Haha. Op zich doet ie het best aardigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:29 schreef PeuRac het volgende:
Damn, t zal ja pa maar zijnhttp://www.dumpert.nl/med(...)t_los_op_kinect.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |